Oh wacht, da's ook een goeie. Coke kwam er niet echt in voor, ze waren ergens in de film wel aan het lijm snuiven.quote:
Correct volgens mij. Tongpiercings. Of navel?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:16 schreef EricusMaximus het volgende:
Piercings laten zetten?
hoho, maar 2 antwoorden per x he.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:34 schreef Mennosson het volgende:
-Het evangelie van Johannes verkondigen
-Punniken
-Origami
-Nagels lakken
-Pim pam petten
Mennosson, je weet het echt wel, maximaal 2 antwoorden per keer!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:34 schreef Mennosson het volgende:
-Punniken
-Origami
-Nagels lakken
-Pim pam petten
GMTA!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:36 schreef Chielus het volgende:
[..]
hoho, maar 2 antwoorden per x he.![]()
Zoals ik al eens een juist antwoord gemist heb: Als je meer dan één gok doet, moeten deze in afzonderlijke posts staan, anders telt alleen de eerste gok.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:34 schreef Mennosson het volgende:
-Punniken
-Origami
-Nagels lakken
-Pim pam petten
sorry
Nou ja, de vraag stond er wel snel....quote:Op woensdag 28 september 2005 10:45 schreef Chielus het volgende:
Wat verstaat DH onder een snelle, 2 en een halve minuut ofzo.
Dat was nou typisch zo'n informatieve post van mij waarrbij ik de al te serieuze toon tracht te verlichten met een relativerende kwinkslag, afgetopt met een "quote:Op woensdag 28 september 2005 10:42 schreef Sheridana het volgende:
Mwah...ik denk nie dat Pennywise het serieus meent hoor...
Dat zou wel logisch zijn ja, met een deleted opening scene.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:45 schreef Mennosson het volgende:
Blijkt gewoon dat jullie de deleted opening scene niet gezien hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |