Oh wacht, da's ook een goeie. Coke kwam er niet echt in voor, ze waren ergens in de film wel aan het lijm snuiven.quote:
Correct volgens mij. Tongpiercings. Of navel?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:16 schreef EricusMaximus het volgende:
Piercings laten zetten?
hoho, maar 2 antwoorden per x he.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:34 schreef Mennosson het volgende:
-Het evangelie van Johannes verkondigen
-Punniken
-Origami
-Nagels lakken
-Pim pam petten
Mennosson, je weet het echt wel, maximaal 2 antwoorden per keer!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:34 schreef Mennosson het volgende:
-Punniken
-Origami
-Nagels lakken
-Pim pam petten
GMTA!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:36 schreef Chielus het volgende:
[..]
hoho, maar 2 antwoorden per x he.![]()
Zoals ik al eens een juist antwoord gemist heb: Als je meer dan één gok doet, moeten deze in afzonderlijke posts staan, anders telt alleen de eerste gok.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:34 schreef Mennosson het volgende:
-Punniken
-Origami
-Nagels lakken
-Pim pam petten
sorry
Nou ja, de vraag stond er wel snel....quote:Op woensdag 28 september 2005 10:45 schreef Chielus het volgende:
Wat verstaat DH onder een snelle, 2 en een halve minuut ofzo.
Dat was nou typisch zo'n informatieve post van mij waarrbij ik de al te serieuze toon tracht te verlichten met een relativerende kwinkslag, afgetopt met een "quote:Op woensdag 28 september 2005 10:42 schreef Sheridana het volgende:
Mwah...ik denk nie dat Pennywise het serieus meent hoor...
Dat zou wel logisch zijn ja, met een deleted opening scene.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:45 schreef Mennosson het volgende:
Blijkt gewoon dat jullie de deleted opening scene niet gezien hebben
Hoe kan jij nog zo wakker zijn na dat nachtgebraak van gister...?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat was nou typisch zo'n informatieve post van mij waarrbij ik de al te serieuze toon tracht te verlichten met een relativerende kwinkslag, afgetopt met een "" smiley.
Want zeg nou zelf; het zou sneu zijn als de dames tijdens de openingsscène zaten te nagellakken en Evil Ronald McDonald daardoor een punt moet missen. -><-
Ik heb na de laatste vraag van gisteravondnacht zelfs nog even Batman Begins gekeken...quote:Op woensdag 28 september 2005 10:58 schreef Sheridana het volgende:
Hoe kan jij nog zo wakker zijn na dat nachtgebraak van gister...?
Nadat ik dat plaatje van Sokolsky zag, kan ik mezelf eindelijk dwingen om naar bed te gaan...werd een half uur te laat wakker...quote:Op woensdag 28 september 2005 11:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb na de laatste vraag van gisteravondnacht zelfs nog even Batman Begins gekeken...
Nee hoor. Keurig om negen uur weer op het werk.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Stelletje studenten...
Maarre... is dolle_hond alweer gesignaleerd? We hebben al genoeg antwoorden gegeven, dacht ik zo.
Volgens mij was dolle_hond degene die het eerst James Cagney zei hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:25 schreef Sokolsky het volgende:
EricusMaximus +1
FMT Slowchat. Verdien hier je bonuspunten ;)quote:Op woensdag 28 september 2005 11:20 schreef Sheridana het volgende:
En ik was 8 jaar geleden voor het laatst student
Was helaas wel 30 minuten te laat op kantoor...
moet er niet weer eens een slowchattopic geopend worden of zo?
Hij was anderhalf uur geleden voor het laatst op het forum...
Jeffrey Wigand... Was dat niet van The Insider? De klokkenluider van het tabakschandaal? Dat zou dan Russel Crowe kunnen zijn. Ik zou alleen niet weten wie hij zou moeten zijn in die andere drie rollen.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:43 schreef Chielus het volgende:
ik gooi dr maar even een nieuwe vraag in om de snelheid er een beetje in te houden:
Welke acteur heeft deze rollen op zn naam staan:
Wendell White
Therry Thorne
Jack Aubrey
Jeffrey Wigand
't Is de eerste film van Warner Bros.?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:53 schreef Sheridana het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan deze film...?
[afbeelding]
Ze zijn zich aan het zelfbevredigen?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:02 schreef dolle_hond het volgende:
maar t antwoord op mijn vraag is nog niet gegeven (althans, niet t juiste)
Ik vond het antwoord van d_h nauwkeuriger.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:05 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Die reken ik goed, het is officieel de eerste film met geluid...
EricusMaximus +1
your turn
Ja, ik zag d_h's antwoord pas nadat ik die van EM al had goedgekeurd...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik vond het antwoord van d_h nauwkeuriger.
neequote:Op woensdag 28 september 2005 13:13 schreef Mennosson het volgende:
Haar kammen
Nu niet meerquote:Op woensdag 28 september 2005 12:48 schreef Sokolsky het volgende:
Maareh... nu hebben ze allebei een punt.
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:23 schreef Mark het volgende:
Elkaar op de wang slaan?
Klinkt behoorlijk Fight Clubquote:Op woensdag 28 september 2005 13:27 schreef dolle_hond het volgende:
"Hit me, Hit me real hard"
Oeps, had niet gedacht dat die goed wasquote:Op woensdag 28 september 2005 13:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
"Hit me, Hit me real hard"
Mark +1
Hitchhiker's Guide to the Galaxy?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:09 schreef Mark het volgende:
Welke film?
I think you ought to know I'm feeling very depressed
Hitchhiker's Guide to the Galaxyquote:Op woensdag 28 september 2005 14:09 schreef Mark het volgende:
Welke film?
I think you ought to know I'm feeling very depressed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |