Da's flink vlot... Een turfje d'r bij.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Marcia Gay Harden in Millers Crossing?
Ideaal. Films streamen over je netwerk, MP3 Jukebox, Internet radio en een Mame Emulator. En dat alles voor een relatieve habbekrats. Soms is MS nog zo gek niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah je hebt ook al zo'n zwarte doos van Ome Bill.
Jij gaat dus ook weer voor een 360 straks?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ideaal. Films streamen over je netwerk, MP3 Jukebox, Internet radio en een Mame Emulator. En dat alles voor een relatieve habbekrats. Soms is MS nog zo gek niet.
Och, misschien later. Ik heb nu al een Media Center en nog géén HD-TV. Maar eerst moet de prijs dalen en de mod-chips uitontwikkeld zijn. Niet eerder dan over dik een jaar waarschijnlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij gaat dus ook weer voor een 360 straks?
Trusten!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:26 schreef Sheridana het volgende:
Mannen, ik ga naar bed...truste!!![]()
Ik wil ook wel HD-tv straks. Moet echt vet zijn volgens mij.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Och, misschien later. Ik heb nu al een Media Center en nog géén HD-TV. Maar eerst moet de prijs dalen en de mod-chips uitontwikkeld zijn. Niet eerder dan over dik een jaar waarschijnlijk.
Och natuurlijk, dat is 'm. Theoden uit LOTR. En de dokter uit Gothika...quote:Op woensdag 28 september 2005 01:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wil ook gaan pitten eigenlijk:
[afbeelding]
jij ging toch ook slapen?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Tippi Hedren.
Judd Nelson en Molly Ringwald?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:36 schreef mr_anonimous het volgende:
voor de nachtbrakers of vroege vogels:
Wie herkennen we van dit plaatje?
[afbeelding]
Dat is een goede die gozer is een acteur.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:42 schreef Sheridana het volgende:
Ryan Gosling
Ik vind Ryan meer op Daantje Schuurmans lijken.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Ik zag 't laatste plaatje net te laat... Ik vond 'm op het eerste shot toch sprekend Judd.
Daar is een speciaal forum voor waar je dag en nacht terecht kunt. Om de tijd te doden stellen we elkaar wel eens wat filmvragen over en weer. Voor het competitie-element houdt zo nu en dan iemand een stand bij. Best gezellig hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:43 schreef Sheridana het volgende:
Argh...zijn er al FMTverslaving praatgroepen....?
Op huidige leeftijd heeft hij daar inderdaad wel wat van.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind Ryan meer op Daantje Schuurmans lijken.
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Daar is een speciaal forum voor waar je dag en nacht terecht kunt. Om de tijd te doden stellen we elkaar wel eens wat filmvragen over en weer. Voor het competitie-element houdt zo nu en dan iemand een stand bij. Best gezellig hoor.
Ik zoek de link wel eens voor je op.
Ryan is dus de reden dat Daan geen poot aan de grond krijgt in de USA.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Op huidige leeftijd heeft hij daar inderdaad wel wat van.
mr_nachtbraker +1quote:Op woensdag 28 september 2005 01:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Eddie Griffin.
Jep, Ryan's schuldquote:Op woensdag 28 september 2005 01:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ryan is dus de reden dat Daan geen poot aan de grond krijgt in de USA.
Daar ben ik weer! Goedemorgen. Deel maar meteen een puntje uit, want het antwoord is natuurlijk goed.quote:
Gezien het kapsel zou het goed kunnen, alhoewel de tekening ook nog wel wat wegheeft van David Caruso of Malcolm McDowell.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:35 schreef dolle_hond het volgende:
james cagney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |