quote:Op woensdag 28 september 2005 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Altijd gezellig die een-tweetjes met de babes of FMT.
Moet denk ik zijn:quote:
Ben pas 5 minuten online, ik beantwoord de volgende wel dan, ok?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nou EM, waarom beantwoord jij niets dan...?
Thanx!!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:22 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Moet denk ik zijn:
¿quién está esto hombre?
maar heb pas 2 weken spaans, dus ik weet het niet zeker.![]()
Deal!!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:22 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ben pas 5 minuten online, ik beantwoord de volgende wel dan, ok?
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:34 schreef Sheridana het volgende:
Is dat Elvis?
You've got the touch!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:37 schreef Sokolsky het volgende:
Touch of Evil?
Touch of Elvisquote:Op woensdag 28 september 2005 00:34 schreef Sheridana het volgende:
Is dat Elvis?
Weet je haar naam ook toevallig?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:57 schreef mr_anonimous het volgende:
De huishoudster van Scarlett O Hara en ze was de eerste zwarte vrouw in een oscarwinnende film.
Ik neem hier genoegen mee, ben erg aardig vandaag......vind het al knap dat je haar herkent zonder de film te hebben gezien...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:57 schreef mr_anonimous het volgende:
De huishoudster van Scarlett O Hara en ze was de eerste zwarte vrouw in een oscarwinnende film.
Big Trouble in Little China?quote:
Arty +1quote:
Haha, ik heb hier net de visite de deur uit geschopt. Ik hoefde nog geen 5 minuutjes te F5'en.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Arty +1
En eenomdat ie eens op tijd is.
Visite tot 1 uur op een doordeweekse dag!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Haha, ik heb hier net de visite de deur uit geschopt. Ik hoefde nog geen 5 minuutjes te F5'en.
Wat een uitbundigheid.quote:
Staat genoteerd!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wat een uitbundigheid.![]()
Bij het volgende punt houd ik een feestje. Zijn jullie allemaal uitgenodigd!
Mwoah, kwart voor één. Ook nog even met Media Center op de XBox gekloot.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Visite tot 1 uur op een doordeweekse dag!![]()
Ah je hebt ook al zo'n zwarte doos van Ome Bill.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:19 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mwoah, kwart voor één. Ook nog even met Media Center op de XBox gekloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |