Ik dacht die hebben ze meteen wel, zo´n klassieker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:44 schreef Sheridana het volgende:
Fargo?
Films van de Coen broertjes mag ik doorgaans erg graag zien. Toen ik 'm voor het eerst zag vond ik 'm schitterend. Een paar jaar daarna nog weer eens gezien toen 'ie op tv kwam. Ik snap werkelijk niet wat ik er de eerste keer aanvond. Wat een suffe film eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:47 schreef Mennosson het volgende:
Ik dacht die hebben ze meteen wel, zo´n klassieker.
Maar evengoed gefeliciteerd
Sheridana +1
Jij wil een debuut herhalen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
stvp
Kijken of ik mijn grandioze debuut van gisteravond weer kan herhalen.
quote:
quote:
Oke, was al iets pittigs aan het verzinnen..maar die bewaar ik nog even...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En gelukkig maar.... krijgen we dan nu een makkelijke vraag Sheri?
The Flyquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:00 schreef Sheridana het volgende:
Oke, was al iets pittigs aan het verzinnen..maar die bewaar ik nog even...
Op jouw verzoek een makkie...
7 films met Jeff Goldblum
mr_[garci]a +1quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:01 schreef mr_anonimous het volgende:
The Fly
Jurassic Park
The Tall Guy
Independence Day
Silverado
Deep Cover
Jurrasic Park II
't Gaat hier ook baggertraag hoor. Zeker bij de wat eenvoudiger vragen is het haast meer wie toevallig de meeste voorrang krijgt dan wie het snelste het antwoord weet. Posten duurt hier soms een minuut.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:05 schreef BwennieBren het volgende:
en te laat.............
ik begrijp dat FOK bij jullie wel gewoon gaat? Bij mij is het zo slooooow
Ja dat bedoel ik dus...ik zag al dat mr_A zijn lijstje had. Heb nu maar even cookies "opgegeten" en bestanden verwijderd....quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Gaat hier ook baggertraag hoor. Zeker bij de wat eenvoudiger vragen is het haast meer wie toevallig de meeste voorrang krijgt dan wie het snelste het antwoord weet. Posten duurt hier soms een minuut.
Alhoewel mr_a wel héél snel was.
Ik heb voorrang.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Gaat hier ook baggertraag hoor. Zeker bij de wat eenvoudiger vragen is het haast meer wie toevallig de meeste voorrang krijgt dan wie het snelste het antwoord weet. Posten duurt hier soms een minuut.
Alhoewel mr_a wel héél snel was.
Ach keur hem goed. Dacascos heet ie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:22 schreef dyonvbaal het volgende:
marc damascos of zo iets :S...
the crow toch?![]()
Misschien tot straks dan Sheriquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Sheridana het volgende:Ik ga gezellig doen bij iemand...tot vanavond misschien....
Hmm. Alweer een vraag voorbij.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach keur hem goed. Dacascos heet ie.
DyonvBaal +1
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Sheridana het volgende:Ik ga gezellig doen bij iemand...tot vanavond misschien....
Le pacte les loups zeker? Alhoewel ik Crying Freeman ook wel kijkbaar vind. Maar de animés zijn vetter.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Alweer een vraag voorbij.
Dacascos. De man met precies één goede film op z'n naam.
Dan doel je vast op Dim Sum: A Little Bit Of Heart!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Alweer een vraag voorbij.
Dacascos. De man met precies één goede film op z'n naam.
Nou, ja, ehm. Misschien dan toch twee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dan doel je vast op Dim Sum: A Little Bit Of Heart!
Geweldige film is dat
Aiai. Ik was wat voorbarig. Le Pacte des Loups is ook nog eentje die ik niet heb gezien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Le pacte les loups zeker? Alhoewel ik Crying Freeman ook wel kijkbaar vind. Maar de animés zijn vetter.
CF is een coole film op zich. Maar die style die hij gebruikt is Capoeïra. De Braziliaanse martial art.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Aiai. Ik was wat voorbarig. Le Pacte des Loups is ook nog eentje die ik niet heb gezien.
Crying Freeman maakte denk ik veel indruk op me omdat het de eerste keer was dat de stijl uit oosterse Kung Fu films in een westers jasje werden gegoten.
Tony Shalhoub.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Moet een makkie zijn toch?
Wie en noem 2rollen van em (met film/serie naam)
[[url=http://img279.imageshack.us/img279/191/doit16pm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik weet waar de vechtstijl vandaan komt. Ik bedoelde meer het overdreven vliegwerk, de slowmotion shots en de vuurgevechten zoals John Woo daarvoor al eens in Hollywood deed bij Hard Target.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:40 schreef mr_anonimous het volgende:
CF is een coole film op zich. Maar die style die hij gebruikt is Capoeïra. De Braziliaanse martial art.
De anime zijn vetter vind ik. Maar in de liveaction zat Tcheky Karyo dat is ook wel weer een pluspunt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik weet waar de vechtstijl vandaan komt. Ik bedoelde meer het overdreven vliegwerk, de slowmotion shots en de vuurgevechten zoals John Woo daarvoor al eens in Hollywood deed bij Hard Target.
Edit: En niet te vergeten het mythische achtergrond verhaal.
hoe heet de taxichauffeurquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Tony Shaloub
Taxichauffeur in WIngs en Monk.
Ook Eye of the Tiger?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Makkie:
Wat is de titelsong van Rocky III
Rocky III is eye of the tiger 4 was Burning heart van dezelfde band.quote:
Stom, ik moet eigenlijk naar huis.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Rocky III is eye of the tiger 4 was Burning heart van dezelfde band.
Arty +1
Mijn Held!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:21 schreef EricusMaximus het volgende:
Crispin Glover
Charlie's angels 1 &2
Willard
-edit
Ik weet nu hoe Arty zich meestal voelt
Hee, is dat Clooney in die high school film? Pff. Wat was daar de titel ook alweer van...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:40 schreef victorinox het volgende:
Ik zal maar vast de volgende vraag stellen:
Welke film?
[afbeelding]
Daar zijn er meerdere van...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:49 schreef EricusMaximus het volgende:
Killer Tomatoes
Dat is goed.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:52 schreef Frank79 het volgende:
Return of the killer tomatoes?
Mooi debuut!quote:
Helaas... Neequote:Op dinsdag 27 september 2005 19:02 schreef EricusMaximus het volgende:
Uma Thurman
Ben Affleck
Paycheck
Ik verwarde je even met ziggi, ziggi en ziggi.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:05 schreef Frank79 het volgende:
Ik had al een paar puntjes verdiend in de vorige topics, maar evengoed bedankt!
Dat geeft niet...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik verwarde je even met ziggi, ziggi en ziggi.
Dat weet je natuurlijk maar nooit.quote:
Wat ben jij streng vandaag!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Sheridana +1
voor het bonuspunt wou ik ook haar achternaam horen. Madelief Verelst heet ze.
Sorry chef!quote:
Altijd!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry chef!Nu weer vriendjes?
The two and only!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Trey Parker en Matt Stone?
Wel veel maar niet altijd hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
The two and only!
mr_always right +1
Oh hou op, meneer-ik-sta-op-nummer-1quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel veel maar niet altijd hoor.
Ja daar kan ik niks tegen inbrengen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:56 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oh hou op, meneer-ik-sta-op-nummer-1
Sheri Valance+1quote:Op woensdag 28 september 2005 00:03 schreef Sheridana het volgende:
Chantal Janzen?
That he is....quote:Op woensdag 28 september 2005 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is meneer van der Ven. Edwin de Vries.
Altijd gezellig die een-tweetjes met de babes of FMT.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
That he is....
mr_a +1
Gezellig zo he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |