Ach keur hem goed. Dacascos heet ie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:22 schreef dyonvbaal het volgende:
marc damascos of zo iets :S...
the crow toch?![]()
Misschien tot straks dan Sheriquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Sheridana het volgende:Ik ga gezellig doen bij iemand...tot vanavond misschien....
Hmm. Alweer een vraag voorbij.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach keur hem goed. Dacascos heet ie.
DyonvBaal +1
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Sheridana het volgende:Ik ga gezellig doen bij iemand...tot vanavond misschien....
Le pacte les loups zeker? Alhoewel ik Crying Freeman ook wel kijkbaar vind. Maar de animés zijn vetter.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Alweer een vraag voorbij.
Dacascos. De man met precies één goede film op z'n naam.
Dan doel je vast op Dim Sum: A Little Bit Of Heart!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Alweer een vraag voorbij.
Dacascos. De man met precies één goede film op z'n naam.
Nou, ja, ehm. Misschien dan toch twee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dan doel je vast op Dim Sum: A Little Bit Of Heart!
Geweldige film is dat
Aiai. Ik was wat voorbarig. Le Pacte des Loups is ook nog eentje die ik niet heb gezien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Le pacte les loups zeker? Alhoewel ik Crying Freeman ook wel kijkbaar vind. Maar de animés zijn vetter.
CF is een coole film op zich. Maar die style die hij gebruikt is Capoeïra. De Braziliaanse martial art.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Aiai. Ik was wat voorbarig. Le Pacte des Loups is ook nog eentje die ik niet heb gezien.
Crying Freeman maakte denk ik veel indruk op me omdat het de eerste keer was dat de stijl uit oosterse Kung Fu films in een westers jasje werden gegoten.
Tony Shalhoub.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Moet een makkie zijn toch?
Wie en noem 2rollen van em (met film/serie naam)
[[url=http://img279.imageshack.us/img279/191/doit16pm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik weet waar de vechtstijl vandaan komt. Ik bedoelde meer het overdreven vliegwerk, de slowmotion shots en de vuurgevechten zoals John Woo daarvoor al eens in Hollywood deed bij Hard Target.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:40 schreef mr_anonimous het volgende:
CF is een coole film op zich. Maar die style die hij gebruikt is Capoeïra. De Braziliaanse martial art.
De anime zijn vetter vind ik. Maar in de liveaction zat Tcheky Karyo dat is ook wel weer een pluspunt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik weet waar de vechtstijl vandaan komt. Ik bedoelde meer het overdreven vliegwerk, de slowmotion shots en de vuurgevechten zoals John Woo daarvoor al eens in Hollywood deed bij Hard Target.
Edit: En niet te vergeten het mythische achtergrond verhaal.
hoe heet de taxichauffeurquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Tony Shaloub
Taxichauffeur in WIngs en Monk.
Ook Eye of the Tiger?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Makkie:
Wat is de titelsong van Rocky III
Rocky III is eye of the tiger 4 was Burning heart van dezelfde band.quote:
Stom, ik moet eigenlijk naar huis.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Rocky III is eye of the tiger 4 was Burning heart van dezelfde band.
Arty +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |