Geloof het wel,puntjes zijn binnen en daar gaat het om.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]k ook, k hoorde t en dat bracht meteen die herinnering terug
nu zoek k nog een zender waar k de wedstrijd beelden terug kan kijken
en gezien..... idd dat openigsdoelpunt.....quote:Op woensdag 28 september 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geloof het wel,puntjes zijn binnen en daar gaat het om.
zeer fraai dacht ik van Freddy.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en gezien..... idd dat openigsdoelpunt.....
au pijnlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 01:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zeer fraai dacht ik van Freddy.
Urby deed het zeg maar a la Vogel destijds
de belgquote:Op woensdag 28 september 2005 01:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar was het op?
dank jequote:Op woensdag 28 september 2005 01:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah ok.
Eredivisiejournaal is nu ook op Talpa
quote:
Oh ohhhh......quote:
Goed om te horen DIGGER....quote:Op woensdag 28 september 2005 07:45 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh,
back to work, beetje afleiding. Met Anna & Baby alles OK.
Mooi!quote:Op woensdag 28 september 2005 07:45 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh,
back to work, beetje afleiding. Met Anna & Baby alles OK.
dat si dan een rondje + taartquote:Op woensdag 28 september 2005 08:20 schreef superjoden het volgende:
mogguh
nou gisteren een vervelend avondje maar ook nog goed nieuws te horen gekregen.
gisteren de verkoopprijs van onze woning met een koper overeengekomen dus als alles meezit is dat binnenkort ook afgehandeld![]()
Goed te horen DIGGER !!quote:Op woensdag 28 september 2005 07:45 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh,
back to work, beetje afleiding. Met Anna & Baby en onze dochter alles OK.
ik heb ook het vermoeden dat die keelpijn bij mij niet door een verkoudheid veroorzaakt wordt...quote:Op woensdag 28 september 2005 09:09 schreef snellejelle het volgende:
goedemorgen!![]()
wat een k*tavond gister
heb geen stem meer over..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |