Volgens mij was dat omdat ze teveel speculeren over wat komen gaat. Hetzelfde wat ze een zaterdag te horen hebben gekregen. Ze mogen het niet teveel over BB zelf hebben. Ze hebben dus weer een waarschuwing gekregen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:10 schreef CartWOman het volgende:
Schoot Dido net uit haar slofje? Ze was ff pissed maar hoorde niet waarom.
Alleen Ingrid zei dat ze het ook ff tegen de hele groep moest zeggen en liep weer bij Dido weg.
Maar ze heeft geen internet. Zo slim is ze dan weer welquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja heeft anders wel een vette thuisbioskoop staan en een auto voor de deur. Ik ken mensen mét werk die het zonder moeten stellen, maar Tanja niet![]()
Hahaha die kop van Roel.quote:
"Speculeren" was inderdaad het enige wat ik verstond, dus zal je gelijk hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat omdat ze teveel speculeren over wat komen gaat. Hetzelfde wat ze een zaterdag te horen hebben gekregen. Ze mogen het niet teveel over BB zelf hebben. Ze hebben dus weer een waarschuwing gekregen.
Linda en Dido zijn roel aan het gek maken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:11 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
Tis nog geen weekend toch??
scanman mode onquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Geniet er dan maar van. Nog twee daagjes ofzo.![]()
Valt wel mee hoor, ik ken al een paar mensen die dat alleen al aan studieschuld hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is wel héel veel geld.
Hoe krijg je zoiets voor elkaar??
Mbt Tanja heb je he-le-maal gelijk!quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanja *kun* je het voordeel van de twijfel niet meer geven. Als je gaat zeuren over Nike schoenen voor je baby (die MOETEN er komen), en als je de DUURSTE kinderwagen van 600 EUR koopt omdat je de andere modellen niet leuk eruit vindt ZIEN, dan ben je gewoon een misselijk wijf dat niks van financien of zuinig leven met het geld dat je hebt, heeft begrepen.
natte dromenlandquote:
we zullen zienquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Geniet er dan maar van. Nog twee daagjes ofzo.![]()
Hij hoeft alleen maar te fluisteren dat ze 5000 krijgt na BB als ze hem laat gaan voor een kwariertjequote:Op dinsdag 27 september 2005 14:13 schreef Bergie het volgende:
Ja.....let op die handjes van Roel....Doet net of tie slaapt, maar zo stiekum gaat tie steeds verder richting bilnaad
Ik was daar allang aan m'n conditie gaan werken, de hele dag op je kont zitten...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:14 schreef Bergie het volgende:
Hebben Menno en Joost soms spontaan last van ADHD?
En anders gelijk weer op de bank vanwege het rookpolitie fiasco.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |