Tanja heeft anders wel een vette thuisbioskoop staan en een auto voor de deur. Ik ken mensen mét werk die het zonder moeten stellen, maar Tanja nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:04 schreef -Delta- het volgende:
Hou jezelf in, ken je grenzen, dat bepaalde dingen gewoon niet voor je weg gelegd zijn.
er zijn uitzonderingssituatiesquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou slim ben je iig niet, 20.000 krijg je niet zomaar.![]()
Ik heb ook tijden gehad dat ik elk dubbeltje omdraaide en dingen leende, maar 20.000, no way hoor![]()
Hou jezelf in, ken je grenzen, dat bepaalde dingen gewoon niet voor je weg gelegd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze heeft meer RAM geheugen dat menig medebewoner.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Lieske heeft niet zoveel RAM geheugen zeg maar.
Waarschijnlijk heeft ze de schuld opgebouwt in de tijd dat ze nog werkte. Ze dacht gouden bergen te bezitten! Alles op krediet. Als je dan in de WW beland moet je je levensstijl drastische aanpassen en dat heeft ze kennelijk niet gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou slim ben je iig niet, 20.000 krijg je niet zomaar.![]()
Ik heb ook tijden gehad dat ik elk dubbeltje omdraaide en dingen leende, maar 20.000, no way hoor![]()
Inderdaad. Zo maar even in bad gaan liggen met m'n laptop. Daar kan ik maar 1 stream tegelijk kijken, dat is beter voor m'n hart denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:07 schreef Bergie het volgende:
Waarom is dat gesprek van Roel en Dido niet te horen....
Ik ben dat gezeik en geklaag van Tanja wel zat nu.....(eigenlijk al vanaf de 1e dag, maar goed).
Het is wel te horen maar zacht.... Volgens mij hebben Dido en Nat te horen gekregen dat ze nu eindelijk moeten stoppen met speculeren wat bb zou doen etc...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:07 schreef Bergie het volgende:
Waarom is dat gesprek van Roel en Dido niet te horen....
Ik ben dat gezeik en geklaag van Tanja wel zat nu.....(eigenlijk al vanaf de 1e dag, maar goed).
Waarom zo lang wachten? Er is ook direct na de geboorte een financieel interessante nichemarkt voor de baby hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En over een jaar of 15 kan haar dochter toch ook gaan meewerken.
Dan hebben ze een dubbel inkomen.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingssituaties![]()
Ik zal maar niet zeggen met hoeveel geld ik het per maand doe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:06 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dan heeft Tanja zeker een harddisk failure!![]()
Vast meer dan 0 euro!quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen met hoeveel geld ik het per maand doe.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:10 schreef jessie het volgende:
Ze heeft geen blerkind zegt ze.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zo lang wachten? Er is ook direct na de geboorte een financieel interessante nichemarkt voor de baby hoor.![]()
Geniet er dan maar van. Nog twee daagjes ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:09 schreef regenworm het volgende:
Daarom is lieske ook mijn favoriet![]()
Hij heeft nu z'n hand onder haar truitje.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:11 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
Tis nog geen weekend toch??
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingssituaties![]()
Tanja *kun* je het voordeel van de twijfel niet meer geven. Als je gaat zeuren over Nike schoenen voor je baby (die MOETEN er komen), en als je de DUURSTE kinderwagen van 600 EUR koopt omdat je de andere modellen niet leuk eruit vindt ZIEN, dan ben je gewoon een misselijk wijf dat niks van financien of zuinig leven met het geld dat je hebt, heeft begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
NEEEE!quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Geniet er dan maar van. Nog twee daagjes ofzo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |