Tanja heeft anders wel een vette thuisbioskoop staan en een auto voor de deur. Ik ken mensen mét werk die het zonder moeten stellen, maar Tanja nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:04 schreef -Delta- het volgende:
Hou jezelf in, ken je grenzen, dat bepaalde dingen gewoon niet voor je weg gelegd zijn.
er zijn uitzonderingssituatiesquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou slim ben je iig niet, 20.000 krijg je niet zomaar.![]()
Ik heb ook tijden gehad dat ik elk dubbeltje omdraaide en dingen leende, maar 20.000, no way hoor![]()
Hou jezelf in, ken je grenzen, dat bepaalde dingen gewoon niet voor je weg gelegd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze heeft meer RAM geheugen dat menig medebewoner.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Lieske heeft niet zoveel RAM geheugen zeg maar.
Waarschijnlijk heeft ze de schuld opgebouwt in de tijd dat ze nog werkte. Ze dacht gouden bergen te bezitten! Alles op krediet. Als je dan in de WW beland moet je je levensstijl drastische aanpassen en dat heeft ze kennelijk niet gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou slim ben je iig niet, 20.000 krijg je niet zomaar.![]()
Ik heb ook tijden gehad dat ik elk dubbeltje omdraaide en dingen leende, maar 20.000, no way hoor![]()
Inderdaad. Zo maar even in bad gaan liggen met m'n laptop. Daar kan ik maar 1 stream tegelijk kijken, dat is beter voor m'n hart denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:07 schreef Bergie het volgende:
Waarom is dat gesprek van Roel en Dido niet te horen....
Ik ben dat gezeik en geklaag van Tanja wel zat nu.....(eigenlijk al vanaf de 1e dag, maar goed).
Het is wel te horen maar zacht.... Volgens mij hebben Dido en Nat te horen gekregen dat ze nu eindelijk moeten stoppen met speculeren wat bb zou doen etc...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:07 schreef Bergie het volgende:
Waarom is dat gesprek van Roel en Dido niet te horen....
Ik ben dat gezeik en geklaag van Tanja wel zat nu.....(eigenlijk al vanaf de 1e dag, maar goed).
Waarom zo lang wachten? Er is ook direct na de geboorte een financieel interessante nichemarkt voor de baby hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En over een jaar of 15 kan haar dochter toch ook gaan meewerken.
Dan hebben ze een dubbel inkomen.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingssituaties![]()
Ik zal maar niet zeggen met hoeveel geld ik het per maand doe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:06 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dan heeft Tanja zeker een harddisk failure!![]()
Vast meer dan 0 euro!quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen met hoeveel geld ik het per maand doe.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:10 schreef jessie het volgende:
Ze heeft geen blerkind zegt ze.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zo lang wachten? Er is ook direct na de geboorte een financieel interessante nichemarkt voor de baby hoor.![]()
Geniet er dan maar van. Nog twee daagjes ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:09 schreef regenworm het volgende:
Daarom is lieske ook mijn favoriet![]()
Hij heeft nu z'n hand onder haar truitje.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:11 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
Tis nog geen weekend toch??
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingssituaties![]()
Tanja *kun* je het voordeel van de twijfel niet meer geven. Als je gaat zeuren over Nike schoenen voor je baby (die MOETEN er komen), en als je de DUURSTE kinderwagen van 600 EUR koopt omdat je de andere modellen niet leuk eruit vindt ZIEN, dan ben je gewoon een misselijk wijf dat niks van financien of zuinig leven met het geld dat je hebt, heeft begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
NEEEE!quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Geniet er dan maar van. Nog twee daagjes ofzo.![]()
Volgens mij was dat omdat ze teveel speculeren over wat komen gaat. Hetzelfde wat ze een zaterdag te horen hebben gekregen. Ze mogen het niet teveel over BB zelf hebben. Ze hebben dus weer een waarschuwing gekregen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:10 schreef CartWOman het volgende:
Schoot Dido net uit haar slofje? Ze was ff pissed maar hoorde niet waarom.
Alleen Ingrid zei dat ze het ook ff tegen de hele groep moest zeggen en liep weer bij Dido weg.
Maar ze heeft geen internet. Zo slim is ze dan weer welquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja heeft anders wel een vette thuisbioskoop staan en een auto voor de deur. Ik ken mensen mét werk die het zonder moeten stellen, maar Tanja niet![]()
Hahaha die kop van Roel.quote:
"Speculeren" was inderdaad het enige wat ik verstond, dus zal je gelijk hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat omdat ze teveel speculeren over wat komen gaat. Hetzelfde wat ze een zaterdag te horen hebben gekregen. Ze mogen het niet teveel over BB zelf hebben. Ze hebben dus weer een waarschuwing gekregen.
Linda en Dido zijn roel aan het gek maken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:11 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
Tis nog geen weekend toch??
scanman mode onquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik ken al een paar mensen die dat alleen al aan studieschuld hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is wel héel veel geld.
Hoe krijg je zoiets voor elkaar??
Mbt Tanja heb je he-le-maal gelijk!quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanja *kun* je het voordeel van de twijfel niet meer geven. Als je gaat zeuren over Nike schoenen voor je baby (die MOETEN er komen), en als je de DUURSTE kinderwagen van 600 EUR koopt omdat je de andere modellen niet leuk eruit vindt ZIEN, dan ben je gewoon een misselijk wijf dat niks van financien of zuinig leven met het geld dat je hebt, heeft begrepen.
natte dromenlandquote:
we zullen zienquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar te fluisteren dat ze 5000 krijgt na BB als ze hem laat gaan voor een kwariertjequote:Op dinsdag 27 september 2005 14:13 schreef Bergie het volgende:
Ja.....let op die handjes van Roel....Doet net of tie slaapt, maar zo stiekum gaat tie steeds verder richting bilnaad
Ik was daar allang aan m'n conditie gaan werken, de hele dag op je kont zitten...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:14 schreef Bergie het volgende:
Hebben Menno en Joost soms spontaan last van ADHD?
En anders gelijk weer op de bank vanwege het rookpolitie fiasco.quote:
Hij kan waarschijnlijk erg hard op zn neus blazenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:15 schreef jessie het volgende:
Al die meiden willen zo graag Roel. Wat zullen ze zich belazerd voelen als ze er achter komen dat hij zo'n kleintje heeft![]()
Tjongequote:Op dinsdag 27 september 2005 14:14 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik ken al een paar mensen die dat alleen al aan studieschuld hebben.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:17 schreef Rica het volgende:
[..]
En anders gelijk weer op de bank vanwege het rookpolitie fiasco.
Ik denk dat ze het al ruikt dat hij 10.000 in de pocket heeft. Ze is ineens zo tolerant.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar te fluisteren dat ze 5000 krijgt na BB als ze hem laat gaan voor een kwariertje
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar te fluisteren dat ze 5000 krijgt na BB als ze hem laat gaan voor een kwariertje
Daar is het rookpolitie fiasco niet voor nodigquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:17 schreef Rica het volgende:
[..]
En anders gelijk weer op de bank vanwege het rookpolitie fiasco.
(en dan haal je weer precies deze post aanquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij kan waarschijnlijk erg hard op zn neus blazen
ik moest ff weten wat je nou gepost had![]()
Nee, hij is zijn spieren ongecontroleerd aan het bewegenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Joost aan het sporten?
Ja dit is echt lachen!quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:18 schreef Djoj het volgende:
Die Joost, hij loopt zo slungelig en die kleding, heerlijk om naar te kijken...![]()
![]()
![]()
Precies, Roel bvb. heeft 30.000 euro schuld.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:14 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik ken al een paar mensen die dat alleen al aan studieschuld hebben.
Joh ze wil hem zo graag......Maar ze wilde "hard to get" spelen, maar helaas speelt Roel dit spelletje 2x zo hard en 2x zo goed!!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het al ruikt dat hij 10.000 in de pocket heeft. Ze is ineens zo tolerant.
Ik heb wel geluidquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:20 schreef jessie het volgende:
[..]
(en dan haal je weer precies deze post aan![]()
![]()
![]()
)
Een studieschuld vind ik persoonlijk heel wat anders, dat is investeren in de toekomst. Je betaald iets nuttigs.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:21 schreef Day het volgende:
[..]
Precies, Roel bvb. heeft 30.000 euro schuld.
Ik denk dat ze heel erg gek op roel is, maar bang voor de televisie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:17 schreef bemeall het volgende:
Je ziet Dido denken wat ze nou precies met het hele gedoe aan moet
[afbeelding]
Zeg ik dus ook. En trouwens, zo hard to get is Dido nou ook weer niet. Heb afgelopen nacht het verhaal van haar ex gehoord. Nou, die heeft ook flink met haar lopen dollen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:21 schreef Bergie het volgende:
[..]
Joh ze wil hem zo graag......Maar ze wilde "hard to get" spelen, maar helaas speelt Roel dit spelletje 2x zo hard en 2x zo goed!!!!!
Tanja vertelde zelf dat haar schuld voornamelijk bestaat uit een studieschuld .quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:23 schreef -Delta- het volgende:
Dat van Tanja is ws gewoon aankopen,
Nee....dat zijn d'r wangen!quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:23 schreef jessie het volgende:
Heeft Nathalie dr kipfletjes weer in?
We zullen wel zien, maak me verder niet druk om.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is het rookpolitie fiasco niet voor nodig
Als Lieske blijft is ze verzekerd van nog heel veel plekjes op de bank. En de roddelclub wordt steeds gefrustreerder dat ze iedere keer mag blijven.
Voornamelijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tanja vertelde zelf dat haar schuld voornamelijk bestaat uit een studieschuld .
Net zo 'voornamelijk' als dat ze een paar ton aan prijzengeld 'voornamelijk' nodig heeft om die 20 mille af te betalen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tanja vertelde zelf dat haar schuld voornamelijk bestaat uit een studieschuld .
Laat dat ws maar weg.
Goed van je, dat je precies weet dat waar zij haar geld aan uit geeft.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Een studieschuld vind ik persoonlijk heel wat anders, dat is investeren in de toekomst. Je betaald iets nuttigs.
Dat van Tanja is ws gewoon aankopen, die ze zich niet kan permiteren, maar die ze perse moest hebben, dat hoor je al als het gaat over Nikes en kinderwagens.
Deze opmerking is tegen de BB regels.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Ja Lies, ik nomineer je de volgende keer gewoon weer"
[afbeelding]
De enige die hier continu over mekkert is Tanja zelf!quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:29 schreef Day het volgende:
[..]
Valt me op dat iedereen hier loopt te mekkeren over die 20.000,
Die opmerking had ik dit keer bij het plaatje verzonnen eerlijk gezegd. (paste er wel bij vond ik).quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Deze opmerking is tegen de BB regels.
Verwacht toch echt dat ze straks flink op hun flikker gaan krijgen.
En dat er een einde gaat komen aan hun luxe leventje.
WEL als ze het over uber-luxe producten heeft zoals te dure kinderwagens, Nikes, etc. terwijl ze alles uit de babykamer al krijgt!quote:Net zo als er onder de Fokkers die hier posten ook zeker mensen zitten die schulden hebben. Maar goed, we gaan Tanja erom bashen.
Hij heeft trouwens weer hetzelfde overhemd aan, wat ik bijna hebquote:
Verschil is dat wij en al die andere mensen niet in dat huis zitten en dus ook niet interessant zijn om over te lullen, alle BB bewoners worden nationaal 'bezit', door daar te gaan zitten stem je daar m.i. stilzwijgend mee in...das ut risico he...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:29 schreef Day het volgende:
[..]
Goed van je, dat je precies weet dat waar zij haar geld aan uit geeft.
En wat Roel betreft, die 10.000 euro die hij met het roken heeft verdiend, gaat hij ook uitgeven aan een reis. Waarom niet zijn studieschuld alvast afbetalen, denk ik dan?
Valt me op dat iedereen hier loopt te mekkeren over die 20.000, maar 3/4 van de Nederlandse bevolking heeft schulden en er zijn vast onder de bewoners nog meer die schulden hebben (en waarschijnlijk nog meer ook). Net zo als er onder de Fokkers die hier posten ook zeker mensen zitten die schulden hebben. Maar goed, we gaan Tanja erom bashen.
Heb nu geen geluid bij streams dus zulke grappen kan je meer makenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die opmerking had ik dit keer bij het plaatje verzonnen eerlijk gezegd. (paste er wel bij vond ik).
Maar ze heeft het inderdaad al veel vaker gezegd.
Moeten ze de uien ook inleveren?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:31 schreef regenworm het volgende:
.
En dat er een einde gaat komen aan hun luxe leventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |