dank je en doeiquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:18 schreef MutZ het volgende:
Zo, plicht gedaan, nu ben ik echt weg...
goed ideequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat wordt tijdens de lunch even boterkoek scoren![]()
nou, dat klinkt goedquote:
ik moet idd ook nog ffquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet ik nog naar de super. Ik dacht dat ik alles wel had voor de lunch vandaag
hey flesquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi, ben ik ook weer ffHad gisteren totaal geen zin in fok
vandaag ook niet echt eigenlijk..
MutZ is geschiftquote:Op maandag 26 september 2005 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
MutZ wilde volgend jaar een zweefvliegtuig-meet organiseren met de GCSC'ers.
Ik doe mee als ik een GC SC'er benquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar ik vind het idee wel leuk eigenlijk![]()
Flesje!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
hey flesquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
een weekje? en dan? Stop je met Fok!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hey fles
tja, ik moet wel he.
nog een weekje
dan ga ik heroverwegenquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een weekje? en dan? Stop je met Fok!
Lijkt me best leuk, mits dat ding van de grond komt met mij erinquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:01 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga niet zweefvliegen
evt wel kijken
anders blijf je gezellig met mij benedenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:02 schreef Shreever het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, mits dat ding van de grond komt met mij erin
naah ik heb t ff gehad met postaantallenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan ga ik heroverwegen
druk he.
maar eerst nog tot 110.000 komen
Dat is ook een optiequote:Op dinsdag 27 september 2005 11:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
anders blijf je gezellig met mij beneden
Zo interessant is dat toch ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naah ik heb t ff gehad met postaantallenkomt wel weer een keertje
Eigenlijk is het bestuderen van de paringsrituelen van de gewone huisvlieg stukken interessanter jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:13 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zo interessant is dat toch ook niet![]()
Idd, wie weet steek je er nog wat van opquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk is het bestuderen van de paringsrituelen van de gewone huisvlieg stukken interessanter ja
Zegquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef Shreever het volgende:
Idd, wie weet steek je er nog wat van op![]()
ik eigenlijk nu ook wel, maar wil dit toch eerst afronden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naah ik heb t ff gehad met postaantallenkomt wel weer een keertje
niet mee eens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk is het bestuderen van de paringsrituelen van de gewone huisvlieg stukken interessanter ja
Die is nu opquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
neem je boterkoek mee
ik rook niet, dus
tegen die tijd heb je vast weer nieuwe kunnen maken.quote:
Wanneer is dat precies?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij die meet mag je je kennis laten zien
Als ik bij de 110.000 ben... wie weet stop ik dan ook welquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan ga ik heroverwegen
druk he.
maar eerst nog tot 110.000 komen
In 2006 ben ik al vele boterkoeken verder denk ik, maar ik kan best beloven dat ik er eentje meeneem als ik jullie ooit ga meeten hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tegen die tijd heb je vast weer nieuwe kunnen maken.
deze was vast beschimmeld geraakt in 2006.
je probeert me te verlokken he?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik eigenlijk nu ook wel, maar wil dit toch eerst afronden.
kwestie van nog een paar dagen, dat houd ik nog wel vol, alhoewel de tegenzin groeit.
daarom ben ik er de afgelopen avonden bijna niet geweest.
dan heb ik nog wel even te gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als ik bij de 110.000 ben... wie weet stop ik dan ook wel![]()
niet eensquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je probeert me te verlokken he?
doe maar een stapeltjequote:Op dinsdag 27 september 2005 11:30 schreef Shreever het volgende:
[..]
In 2006 ben ik al vele boterkoeken verder denk ik, maar ik kan best beloven dat ik er eentje meeneem als ik jullie ooit ga meeten hoor
jep.. je kan het nog.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:35 schreef dolle_hond het volgende:
kwartet?
Ik heb maar een heel klein oventje hoor.. er past er maar 1 tegelijk inquote:
hoe lang zijn ze houdbaar?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik heb maar een heel klein oventje hoor.. er past er maar 1 tegelijk in
110.000 postsquote:
Ze zijn vast langer houdbaar dan ik er vanaf kan blijvenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoe lang zijn ze houdbaar?
en hoelang kun je er af blijven?
Van lekkere dingen kan ik niet afblijven...quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoe lang zijn ze houdbaar?
en hoelang kun je er af blijven?
nog een jaartje of 5 ofzoquote:
maar je moet niet al misselijk zijn voordat je op t vliegveld arriveertquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:42 schreef Shreever het volgende:
[..]
Van lekkere dingen kan ik niet afblijven...
niet lang dus![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze zijn vast langer houdbaar dan ik er vanaf kan blijven![]()
We blijven nog maar even, het duurt mij ook iets te lang voordat ik aan de 110k zitquote:
Wie weet.. met 1000 per week doe ik er nog 92 weken over.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
We blijven nog maar even, het duurt mij ook iets te lang voordat ik aan de 110k zit
1000 per werkweek is wel te halen, maar goed, af en toe werken moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wie weet.. met 1000 per week doe ik er nog 92 weken over.![]()
nog een week en ik ben er (als alles normaal verloopt)quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
We blijven nog maar even, het duurt mij ook iets te lang voordat ik aan de 110k zit
En anders associeren we wel even in sneltreinvaartquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nog een week en ik ben er (als alles normaal verloopt)
ik mis stuart idd welquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders associeren we wel even in sneltreinvaart
doe mij ook maar, ik word een beetje depressief van die postaantallenquote:
sorryquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
doe mij ook maar, ik word een beetje depressief van die postaantallen
die heb ik hier inderdaad al een tjidje niet gezienquote:
Ik heb hem weleens zien posten, maar dat was voordat ik uberhaupt in GC kwamquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
die heb ik hier inderdaad al een tjidje niet gezien
ik moet nog ontbijtenquote:
maak er een brunch vanquote:
anderhalve maand al niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
die heb ik hier inderdaad al een tjidje niet gezien
ik geloof dat hij even zijn buik vol heeft van fok!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:15 schreef Shreever het volgende:
Waar is stu eigenlijk?
Schandalig dat me nog niet was opgevallen dat hij hier niet meer zo vaak vertoeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |