Nou triest wel, maar onbegrijpelijk natuurlijk niet he...quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:07 schreef Mannee het volgende:
en echt onbegrijpelijk dat mensen hun woede over het beleid van een minister op de persoon gaan richten.
druist m.i. tegen alle democratische beginselen in..quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou triest wel, maar onbegrijpelijk natuurlijk niet he...
....Dus jij bent er ook zo 1 die zegt dat het ook niet onbegrijpelijk is dat Theo van Gogh is vermoord omdat hij een mening had en die nog uitte ook???....quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou triest wel, maar onbegrijpelijk natuurlijk niet he...
dat is geloof ik niet wat hij/zij zegtquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
....Dus jij bent er ook zo 1 die zegt dat het ook niet onbegrijpelijk is dat Theo van Gogh is vermoord omdat hij een mening had en die nog uitte ook???....
Dus jij bent er ook zo 1 die zegt dat begrijpen hetzelfde is als goedkeuren???quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
....Dus jij bent er ook zo 1 die zegt dat het ook niet onbegrijpelijk is dat Theo van Gogh is vermoord omdat hij een mening had en die nog uitte ook???....
quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:07 schreef Mannee het volgende:
een activist uit het Amsterdamse krakersmilieu.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:30 schreef Mannee het volgende:
[..]
dat is geloof ik niet wat hij/zij zegt
Ik heb niet gezegd dat hij/zij het goedkeurt...quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus jij bent er ook zo 1 die zegt dat begrijpen hetzelfde is als goedkeuren???
Dat zal Rita ook best wel kunnnen, het is alleen zo laf dat "aanvallers" ook de kinderen/familie van Rita hiermee rechstreeks confronteren....quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Viel te verwachten, ik heb er neit echt problemen mee. Jammer dat de klodder niet raak was. Een vrouw die het leven van duizenden verziekt moet wel tegen een stootje kunnen vind ik.²
Van dat soort a-democratische low-life's kan je dat soort dingen verwachten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:07 schreef Mannee het volgende:
Naar verluidt gaat om een activist uit het Amsterdamse krakersmilieu.
Over low-life's gesproken, zit Akkersloot in het krakersmilieu?quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:54 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Van dat soort a-democratische low-life's kan je dat soort dingen verwachten.![]()
Je bent best kortzichting om dit te zeggen. van gogh mocht dan best een mening hebben, mensen/groepen stelselmatig beledigen gaat wel erg ver..quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Oh weer zo een linkse fascistquote:Naar verluidt gaat om een activist uit het Amsterdamse krakersmilieu.
Ver genoeg dus om het af te slachten?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je bent best kortzichting om dit te zeggen. van gogh mocht dan best een mening hebben, mensen/groepen stelselmatig beledigen gaat wel erg ver..
Dat staat er toch niet? Ook ik vond van Gogh erg ver gaan(te ver eigenlijk), maar dat wil toch niet zeggen dat je het er dan automatisch mee eens bent dat ie werd afgeslacht? Wat een gezeik de hele tijd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:40 schreef Tony_diNovo het volgende:
[..]
Ver genoeg dus om het af te slachten?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:07 schreef Mannee het volgende:
Minister Verdonk aangevallen
quote:aangevallen door een 19-jarige fietser die haar in het gezicht wilde spugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |