Nee, dat stukje muziek herken ik niet, maar nu heb ik wel dat beeld van mevrouw in rok in de Alpen in mijn hoofdquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:12 schreef Tokay het volgende:
Zeg pyl, je gaat me nu niet aan het twijfelen maken, hè?
Wis en waarachtig dat deze dame Julie Andrews is.![]()
Herken je haar nu, wyccie? En herken je nu het stukje uit The Sound Of Music, toen ik dat net voor jullie zong?
Bedoel je soms dit beeld?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat stukje muziek herken ik niet, maar nu heb ik wel dat beeld van mevrouw in rok in de Alpen in mijn hoofd![]()
Wat zal jij vrolijk dromen, vannacht...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat stukje muziek herken ik niet, maar nu heb ik wel dat beeld van mevrouw in rok in de Alpen in mijn hoofd![]()
Ja diequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Bedoel je soms dit beeld?![]()
[afbeelding]
![]()
'k heb ze in Juni gezien...en dat viel me helemaal niet tegen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:17 schreef Tokay het volgende:
Wil je me echt weg hebben, wyccie?![]()
Duran Duran, mijn hemel, wat een ellende.....![]()
Ik wil er niets over horen, hoor je me?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
'k heb ze in Juni gezien...en dat viel me helemaal niet tegen...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:17 schreef Tokay het volgende:
Wil je me echt weg hebben, wyccie?![]()
Duran Duran, mijn hemel, wat een ellende.....![]()
Ik had er ook heen gewild, maar ik durfde niemand mee te vragenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb ze in Juni gezien...en dat viel me helemaal niet tegen...
A match made in heaven...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:21 schreef wyccie het volgende:
Ik had er ook heen gewild, maar ik durfde niemand mee te vragen![]()
Had mijj maar gevraagd...had je meteen ook nog vervoer gehad...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:21 schreef wyccie het volgende:
Ik had er ook heen gewild, maar ik durfde niemand mee te vragen![]()
Nou ja, ik pestte jou met Julie Andrews, jij pest mij terug met de strakgetrokken koppies van Simon Le Bon en z'n maatjes.quote:
Waar was jij in juni?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Had mijj maar gevraagd...had je meteen ook nog vervoer gehad...
ik zie het nu pas... meneer ziet er inderdaad wel heel strak uit...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou ja, ik pestte jou met Julie Andrews, jij pest mij terug met de strakgetrokken koppies van Simon Le Bon en z'n maatjes.![]()
En geen zorgen hoor, zo snel laat ik me nou ook weer niet wegjagen uit RJPvD.![]()
Dat haal ik nog niet eens per jaarquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
in 8 dagen tijd, 4 keer in Amsterdam.
Duran duran, Marilyn Manson, Slipknot en Billy Idol...
HOe was Billy Idol eigenlijk? Ik vind hem ook wel goed. op cd danquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
in 8 dagen tijd, 4 keer in Amsterdam.
Duran duran, Marilyn Manson, Slipknot en Billy Idol...
Retegoed. 't jongetje rockte nog als vanouds...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
HOe was Billy Idol eigenlijk? Ik vind hem ook wel goed. op cd dan
Jammer dat ik dat gemist heb danquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Retegoed. 't jongetje rockte nog als vanouds...
Ouwe knoei.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:40 schreef Z het volgende:
Dat jongetje is toch al 50 ofzo? Ik had laats een klein stukje van een Billy Idol concert gezien, in de Paradiso, ik ging naar een concert in de kleine zaal, hij speelde in de grote en hij had er toen behoorlijk veel zin in, en het publiek ook. Hij speelde alleen een slechte Van Halen cover, dat was een beetje jammer.
Om precies te zijn, wordt hij op 30 nov. a.s. 50.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:40 schreef Z het volgende:
Dat jongetje is toch al 50 ofzo? Ik had laats een klein stukje van een Billy Idol concert gezien, in de Paradiso, ik ging naar een concert in de kleine zaal, hij speelde in de grote en hij had er toen behoorlijk veel zin in, en het publiek ook. Hij speelde alleen een slechte Van Halen cover, dat was een beetje jammer.
Neen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
Is ze een actrice?
Daarover verschillen wij dan van mening...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:40 schreef Z het volgende:
Hij speelde alleen een slechte Van Halen cover, dat was een beetje jammer.
Hmmm maar eens over denken, maar ik denk dat Peace niet meewil...quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
7 December herkansing in de HMH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |