Nee, dat stukje muziek herken ik niet, maar nu heb ik wel dat beeld van mevrouw in rok in de Alpen in mijn hoofdquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:12 schreef Tokay het volgende:
Zeg pyl, je gaat me nu niet aan het twijfelen maken, hè?
Wis en waarachtig dat deze dame Julie Andrews is.![]()
Herken je haar nu, wyccie? En herken je nu het stukje uit The Sound Of Music, toen ik dat net voor jullie zong?
Bedoel je soms dit beeld?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat stukje muziek herken ik niet, maar nu heb ik wel dat beeld van mevrouw in rok in de Alpen in mijn hoofd![]()
Wat zal jij vrolijk dromen, vannacht...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat stukje muziek herken ik niet, maar nu heb ik wel dat beeld van mevrouw in rok in de Alpen in mijn hoofd![]()
Ja diequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Bedoel je soms dit beeld?![]()
[afbeelding]
![]()
'k heb ze in Juni gezien...en dat viel me helemaal niet tegen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:17 schreef Tokay het volgende:
Wil je me echt weg hebben, wyccie?![]()
Duran Duran, mijn hemel, wat een ellende.....![]()
Ik wil er niets over horen, hoor je me?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
'k heb ze in Juni gezien...en dat viel me helemaal niet tegen...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:17 schreef Tokay het volgende:
Wil je me echt weg hebben, wyccie?![]()
Duran Duran, mijn hemel, wat een ellende.....![]()
Ik had er ook heen gewild, maar ik durfde niemand mee te vragenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb ze in Juni gezien...en dat viel me helemaal niet tegen...
A match made in heaven...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:21 schreef wyccie het volgende:
Ik had er ook heen gewild, maar ik durfde niemand mee te vragen![]()
Had mijj maar gevraagd...had je meteen ook nog vervoer gehad...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:21 schreef wyccie het volgende:
Ik had er ook heen gewild, maar ik durfde niemand mee te vragen![]()
Nou ja, ik pestte jou met Julie Andrews, jij pest mij terug met de strakgetrokken koppies van Simon Le Bon en z'n maatjes.quote:
Waar was jij in juni?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Had mijj maar gevraagd...had je meteen ook nog vervoer gehad...
ik zie het nu pas... meneer ziet er inderdaad wel heel strak uit...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou ja, ik pestte jou met Julie Andrews, jij pest mij terug met de strakgetrokken koppies van Simon Le Bon en z'n maatjes.![]()
En geen zorgen hoor, zo snel laat ik me nou ook weer niet wegjagen uit RJPvD.![]()
Dat haal ik nog niet eens per jaarquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
in 8 dagen tijd, 4 keer in Amsterdam.
Duran duran, Marilyn Manson, Slipknot en Billy Idol...
HOe was Billy Idol eigenlijk? Ik vind hem ook wel goed. op cd danquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
in 8 dagen tijd, 4 keer in Amsterdam.
Duran duran, Marilyn Manson, Slipknot en Billy Idol...
Retegoed. 't jongetje rockte nog als vanouds...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
HOe was Billy Idol eigenlijk? Ik vind hem ook wel goed. op cd dan
Jammer dat ik dat gemist heb danquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Retegoed. 't jongetje rockte nog als vanouds...
Ouwe knoei.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:40 schreef Z het volgende:
Dat jongetje is toch al 50 ofzo? Ik had laats een klein stukje van een Billy Idol concert gezien, in de Paradiso, ik ging naar een concert in de kleine zaal, hij speelde in de grote en hij had er toen behoorlijk veel zin in, en het publiek ook. Hij speelde alleen een slechte Van Halen cover, dat was een beetje jammer.
Om precies te zijn, wordt hij op 30 nov. a.s. 50.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:40 schreef Z het volgende:
Dat jongetje is toch al 50 ofzo? Ik had laats een klein stukje van een Billy Idol concert gezien, in de Paradiso, ik ging naar een concert in de kleine zaal, hij speelde in de grote en hij had er toen behoorlijk veel zin in, en het publiek ook. Hij speelde alleen een slechte Van Halen cover, dat was een beetje jammer.
Neen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
Is ze een actrice?
Daarover verschillen wij dan van mening...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:40 schreef Z het volgende:
Hij speelde alleen een slechte Van Halen cover, dat was een beetje jammer.
Hmmm maar eens over denken, maar ik denk dat Peace niet meewil...quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
7 December herkansing in de HMH.
Moet ik haar kennen, pyl?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:07 schreef pyl het volgende:
Eenmaal onder de droogkap uit mocht het resultaat er zijn:
[afbeelding]
Peace kan niet eens mee....quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm maar eens over denken, maar ik denk dat Peace niet meewil...
Niets 'moet', Tokay, maar je zou haar wel moeten kennen, ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:11 schreef Tokay het volgende:
Moet ik haar kennen, pyl?
Diaan! Patti Smith???? Zoek een hoek en ga je schamen.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Diaan! Patti Smith???? Zoek een hoek en ga je schamen.![]()
Patti Smith......... tssssssssssssss.............![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow nee, welk concert was het ook alweer? LOA?
Kunnen we evt. samenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:28 schreef Tokay het volgende:
Wat ben je streng, pyl!
Ik durf bijna niets te zeggen.......![]()
*zachtjes roept: is het sandy 'puppet on a string' shaw??*![]()
Moet ik nu ook een hoekje opzoeken?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:28 schreef Tokay het volgende:
*zachtjes roept: is het sandy 'puppet on a string' shaw??*![]()
Moet ik nu ook een hoekje opzoeken?
Ik was er al bang voor......quote:
quote:I am woman, hear me roar
In numbers too big to ignore
And I know too much to go back an' pretend
'cause I've heard it all before
And I've been down there on the floor
No one's ever gonna keep me down again
CHORUS
Oh yes I am wise
But it's wisdom born of pain
Yes, I've paid the price
But look how much I gained
If I have to, I can do anything
I am strong (strong)
I am invincible (invincible)
I am woman
You can bend but never break me
'cause it only serves to make me
More determined to achieve my final goal
And I come back even stronger
Not a novice any longer
'cause you've deepened the conviction in my soul
CHORUS
I am woman watch me grow
See me standing toe to toe
As I spread my lovin' arms across the land
But I'm still an embryo
With a long long way to go
Until I make my brother understand
Oh yes I am wise
But it's wisdom born of pain
Yes, I've paid the price
But look how much I gained
If I have to I can face anything
I am strong (strong)
I am invincible (invincible)
I am woman
Oh, I am woman
I am invincible
I am strong
FADE
I am woman
I am invincible
I am strong
I am woman
Ik denk dat we haar gewoon niet kennen, ver voor onze tijd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:43 schreef Tokay het volgende:
Sorry pyl, ik ben er - vrees ik - niet goed bij deze morgen.![]()
Ik denk ook wel dat ik haar zou moeten kennen, maar ik weet het even niet.
Niet gaan slaan!![]()
quote:
Ik vrees van welquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:46 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Zo goed?
Hmmmmmm........... ja, zit ik hier dus in mijn eentje met mevrouw, begrijp ik.![]()
Een kusje van pyl, waar heb ik dat nu weer aan verdiend?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:46 schreef pyl het volgende:
![]()
Zo goed?
Hmmmmmm........... ja, zit ik hier dus in mijn eentje met mevrouw, begrijp ik.![]()
anne murray was toch canadese?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:54 schreef Tokay het volgende:
Tenzij het Anne Murray is?
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef dolle_hond het volgende:
anne murray was toch canadese?
Tja, uhm....quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:51 schreef Tokay het volgende:
Een kusje van pyl, waar heb ik dat nu weer aan verdiend?
Hmpfz.......dat wordt wachten op Bwennie, of Foto, of Tong, want die kennen haar wel.........dat weet ik zeker. Échte, doorgewinterde plaatjesraders. Geen opgevers.quote:Ik vrees dat je voor de rest van de dag met mevrouw zit opgescheept, pyl. Maar misschien wil ze wel een mooi liedje voor je zingen.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:05 schreef peaceman het volgende:
Marianne Faithfull?
Die van "Julie Andrews"?????quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:17 schreef peaceman het volgende:
ik zat op de verkeerde foto te raden
![]()
Met deze reactie:quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:02 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, uhm....![]()
[..]
Hmpfz.......dat wordt wachten op Bwennie, of Foto, of Tong, want die kennen haar wel.........dat weet ik zeker. Échte, doorgewinterde plaatjesraders. Geen opgevers.
Anne Murray? Wie is dat?![]()
durf ik al bijna niet meer te radenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Diaan! Patti Smith???? Zoek een hoek en ga je schamen.
Patti Smith......... tssssssssssssss.............
Die heeft echt nooit onder een droogkap gezeten, hoor:
[afbeelding]
Als je het zo vraagt wel natuurlijk. Weet je wat? Ik geef er meteen twee!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:26 schreef dolle_hond het volgende:
hebt gij nog enen hint, oh pyl
Pyl is maar een schaap in wolfskleren hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:27 schreef pyl het volgende:
Het laatste wat je moet doen, Diaan, is je iets van mij aantrekken.![]()
Kom, stel nog eens een fijne vraag. Of bel desnoods je moeder om hulp.![]()
Mn moeder zal me niet kunnen helpen, vrees ik, die heeft er nog minder verstand van dan ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:27 schreef pyl het volgende:
Het laatste wat je moet doen, Diaan, is je iets van mij aantrekken.![]()
Kom, stel nog eens een fijne vraag. Of bel desnoods je moeder om hulp.![]()
Ik doe net alsof ik dit niet gezien heb. Akkoord?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:33 schreef peaceman het volgende:
Pyl is maar een schaap in wolfskleren hoor![]()
Nou; er stond dus:quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:35 schreef pyl het volgende:
Ik doe net alsof ik dit niet gezien heb. Akkoord?![]()
quote:PYL IS MAAR EEN SCHAAP IN WOLFSKLEREN HOOR
Want?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik dit niet gezien heb. Akkoord?![]()
't Is niet eerlijk hè, jij moet zo vroeg op en ik heb uitgeslapen. (Ik begin nu pas aan mijn ontbijt.)quote:
Nog niet verklappen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:59 schreef peaceman het volgende:
Ik weet het antwoord met behulp van google![]()
JCS=Jesus Christ Superstarquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog niet verklappen.
"I don't know how to love him" komt me bekend voor. Maar ik weet niet wat JCS is.
Dat is wel het laatste waarmee je rekening moet houden in Schotland - het weer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef Tokay het volgende:
Mijn god, de regen komt hier met bakken uit de hemel... het lijkt wel of ik in Schotland zit.
Misschien ben je vannacht stiekem wel verplaatst...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef Tokay het volgende:
Zijn we nu nog steeds bezig met die mevrouw van pyl?![]()
Mijn god, de regen komt hier met bakken uit de hemel... het lijkt wel of ik in Schotland zit.
Nee wyccie, het is niet Yvonne Elliman, die is getint.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:09 schreef wyccie het volgende:
El... nog iets?
Yvonne Elliman? Nee, die is al - vergeefs - door Dolle genoemd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:09 schreef wyccie het volgende:
El... nog iets?
Nee, die ken ik niet eens, en die was al genoemd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee wyccie, het is niet Yvonne Elliman, die is getint.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht iets met El in de voornaam.
quote:Komen er ook katten en honden uit de lucht vallen? In Gelderland is alles nog ok.
Heb je helemaal gelijk in, maar hoe weet jij dat? Ben jij er weleens geweest dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:10 schreef pyl het volgende:
Dat is wel het laatste waarmee je rekening moet houden in Schotland - het weer.
Elke?quote:
Heb je toen dan ook stiekem onder de kilts gekeken?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar hoe weet jij dat? Ben jij er weleens geweest dan?
Ik wel! (poch, poch)![]()
Het is er prachtig, ondanks het doorgaans waardeloze weer.
Há, was dat maar waar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:10 schreef peaceman het volgende:
Misschien ben je vannacht stiekem wel verplaatst...
Tsssssssss............raad dat plaatje nou maar.quote:
Hou je niet van weiland en asfalt ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Há, was dat maar waar.
Schotland is echt zoveel mooier dan Nederland....
Nee, want Elkie Brooks is een Engelse...........quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:19 schreef Tokay het volgende:
Nu je het zegt wyccie.... Elkie Brooks, dat zou ook nog kunnen. Pearl's a singer....
Of niet, pyl?
Oh die had ik inderdaad in mijn hoofd. Maar da's dus foutquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, want Elkie Brooks is een Engelse...........![]()
Dat kan toch niet, wyccie!quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:31 schreef wyccie het volgende:
Oh nee, heb je MJ wel eens gezien?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:26 schreef Tokay het volgende:
Helen Reddy.
Moet je huilen van die enge man?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:34 schreef Z het volgende:
Wie is dat godverdomme nou weer?
Wat zeg je nou?!?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:34 schreef Z het volgende:
Wie is dat godverdomme nou weer?
Agossie, pyl heeft het er maar zwaar mee.quote:
Rick Astley heet ie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:38 schreef pyl het volgende:
Rick Ashley (oid)
*proest...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:42 schreef wyccie het volgende:
Rick Astley heet ie.
Vindt Tokay vast wel leuke muziek
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef wyccie het volgende:
Actrice, zangeres, danseres? Amerikaans, Engels, Canadees, Australisch, Frans?
Nee, maar je mag weer in de kring komen zitten hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef Tokay het volgende:
Vanuit mijn hoekje roep ik: is het Barbara Bach?
Tokay raakt in vorm!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:55 schreef Tokay het volgende:
Don't it make my brown eyes blue............
Crystal Gayle!
Het was dan ook een mega-hint, pyl.quote:
Wat ben je toch grappig, wyccie!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:59 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij werd ze vaak bij de Mini Playbackshow gedaan.
"Don't it make my brown eyes blue" niet? Ik ben allesbehalve een fan, maar dat nummer moet je dan toch eens downloaden (en dan zul je het vast herkennen).quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:59 schreef wyccie het volgende:
Ik ken die nummers niet, maar wel haar naam.
Ik ga meteen op zoek.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:00 schreef pyl het volgende:
[..]
"Don't it make my brown eyes blue" niet? Ik ben allesbehalve een fan, maar dat nummer moet je dan toch eens downloaden (en dan zul je het vast herkennen).
Ja daarom juist, het was gewoon zo'n grappige reactie.quote:
Sorry pyl,quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:16 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm...........we hebben hier weleens een cleavage-topic gehad. Mooie tijden om naar terug te verlangen...........![]()
Uhm.....Billy Holiday?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:25 schreef pyl het volgende:
Minnie Ripperton?
Die kon in elk geval érg hoog zingen........
Plopkap........ (ik leer hier steeds meer nieuwe woorden).... deuken.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Een ex-vriendinnetje van me had zulk haar. Plopkap-haar noemde ik dat. Je kon er ook deuken in maken
Een plopkap is dat schuimrubber kapje dat om de kop van een microfoon zit als je hem buiten gebruikt. Om o.a. het geluid van de wind tegen te gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Plopkap........ (ik leer hier steeds meer nieuwe woorden).... deuken.....![]()
Oh, zo heet dat dus. Van datzelfde spul dat ook wel eens om oordopjes zit toch?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een plopkap is dat schuimrubber kapje dat om de kop van een microfoon zit als je hem buiten gebruikt. Om o.a. het geluid van de wind tegen te gaan.
Hee Diaan, we zijn ondertussen al bij mijn mevrouw beland....quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
goedemiddag.... heb me voor niets de hersenen zitten kraken, ken de mevrouw van Pyl in het geheel niet. niet eens een heel ieniemienie beetje.
Yep, maar dan heet het uiteraard geen plopkap meerquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, zo heet dat dus. Van datzelfde spul dat ook wel eens om oordopjes zit toch?
Ik ben er ook net uit. Ik ga maar eens douchenquote:Ik ga maar eens wat doen. Ik heb me nog niet eens omgekleed![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:56 schreef Z het volgende:
Vera Lynn.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee Diaan, we zijn ondertussen al bij mijn mevrouw beland....
Laat maar, ik moet leren lezen.![]()
Ik zal vanavond wat dingetjes vouwen en het laten zienquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
jouw mevrouw weet ik ook niet, maar ben nu ook druk met het vouwen van een huisje van vouwpapier, dat valt niet mee kan ik je vertellen.
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wat dingetjes vouwen en het laten zien
Doei![]()
Morgen gaat z'n laatste film "Leef!" (sic) in premièrequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:21 schreef pyl het volgende:
Hmm...ik las het net. Willem van de Sande Bakhuyzen.
Eitje voor jou natuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:35 schreef pyl het volgende:
Benazir Bhutto, lijkt me.
eigenlijk van TH, maar niemand wist die toch?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ira Levin die van Pyl.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ira Levin die van Pyl.
Die avond had ik mijn nichtje op bezoek dus was ik niet online.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:44 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan dat nou?Dit plaatje heeft vorige week een hele avond open gestaan.......... en toen wist niemand hem. Zelfs de plaatser, onze bovenstebeste TH, niet, want die dacht dat-ie Max Planck had geplaatst.......... En nu dan, ineens.........................
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Die avond had ik mijn nichtje op bezoek dus was ik niet online.
En niet teruggelezen zekerquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die avond had ik mijn nichtje op bezoek dus was ik niet online.
Dat topic was al gesloten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:48 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
In het vervolg de topics beter nalezen, mr-A!![]()
Albert Speer, Scrut.![]()
Sorry Juf.quote:
Tja hoe kun je iemand raden als je niet de goede aanwijzingen krijgt? Leg mij dat maar eens uit...quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:44 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan dat nou?Dit plaatje heeft vorige week een hele avond open gestaan.......... en toen wist niemand hem. Zelfs de plaatser, onze bovenstebeste TH, niet, want die dacht dat-ie Max Planck had geplaatst.......... En nu dan, ineens.........................
![]()
Soms wel maar ben ook druk in FMT deze maand. Wil 100 punten scoren deze maand.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tis al goed, maar jij leest gesloten topics nooit na dus....![]()
Fernandoquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:04 schreef peaceman het volgende:
Alonso
Hopelijk stopt die arrogante paspop er nou ook gelijk mee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fernando![]()
Na 5 jaar is Schumacher dan eindelijk onttroond![]()
zoveel red je toch niet meer? denk ik?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Soms wel maar ben ook druk in FMT deze maand. Wil 100 punten scoren deze maand.
Ik denk dat Michael juist doorgaat. Als-ie weer wereldkampioen geworden was, was hij zeker gestopt en zou hij een ongeslagen wereldkampioen geweest zijn. Ik zie dit veel lieverquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hopelijk stopt die arrogante paspop er nou ook gelijk mee.
nou heeft schumacher weer iets te bereiken juist.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hopelijk stopt die arrogante paspop er nou ook gelijk mee.
Ik ben blij dat-ie meedoet. Volgend seizoen een strijd tussen Raikkonen, Alonso, Montoya én Schumacher. Bring it onquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nou heeft schumacher weer iets te bereiken juist.
ja, ik mag m WEL
Denk het ook niet. Stond er ook een beetje arrogant. Bedoel wil kijken hoe dicht ik de honderd benader.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zoveel red je toch niet meer? denk ik?
als ik het podiumoverzicht maak, zal ik er ook wel de punten bij zettenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Stond er ook een beetje arrogant. Bedoel wil kijken hoe dicht ik de honderd benader.
Yep.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:29 schreef dolle_hond het volgende:
john ritter?
Oh ja; daar had ik inderdaad naar gezocht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ira Levin die van Pyl.
Hey Tokayquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:53 schreef Tokay het volgende:
Hallo!
Ik weet het! Survivor van de hit The Eye of the Tiger.
Nee, die oude maar nooit geraden foto van Crystal Gayle van jou, is hier vandaag opnieuw geplaatst door pyl (en geraden).quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:09 schreef fotoloog het volgende:
Mrs Gayle ?
Nee, die is het ook niet.quote:
quote:
Dat schijnt de bedoeling van dit topic te zijn, ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik moet zeker weten/raden wie die mevrouw op plaatje is?
quote:Of hebben jullie me ergens anders voor nodig?
Hmmm ik nog wel denken dat jullie het gewoon gezellig vonden dat ik er weer was...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat schijnt de bedoeling van dit topic te zijn, ja.![]()
[..]
![]()
En nu niet gaan googlen!!!!quote:Outside the rain begins and it may never end
So cry no more on the shore
A dream will take us out to sea
Forever more forever more
Close your eyes and dream
And you can be with me
'Neath the waves through the caves of hours
Long forgotten now
We're all alone
We're all alone
Close the window
Calm the light
And it will be alright
No need to bother now
Let it out
Let it all begin
Learn how to pretend
Once a story's told
It can't help but grow old
Roses do
Lovers too
So cast your seasons to the wind
And hold me dear
Oh, hold me dear
Close the window
Calm the light
And it will be alright
No need to bother now
Let it out
Let it all begin
All's forgotten now
We're all alone
oh-oh, we're all alone
Close the window
Calm the light
And it will be alright
No need to bother now
Let it out
Let it all begin
Owe it to the wind, my love
Nope, sorry.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:24 schreef peaceman het volgende:
Joan Baez?
Maar natuurlijk, pyl.quote:
Mooi liedje.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:32 schreef pyl het volgende:
"Close the window" was voldoende geweest.![]()
Zing het maar, dan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:44 schreef peaceman het volgende:
ik ken haar alleen van naam
ik bedoelde Rita...quote:
Ik snapte je al niet.quote:
Wat is er, foto? Heb je het niet naar je zin?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:04 schreef fotoloog het volgende:
*Stampvoet* Nou hoor.............
Welles,let maar niet op mij....quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat is er, foto? Heb je het niet naar je zin?
ik ken haar nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:28 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij is mijn zangeres nog niet geraden.![]()
Ah TH heeft zijn pilletjes niet ingenomen.quote:
'Male bonding' heet dat...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:31 schreef Tokay het volgende:
Guttegut, de jochies hebben elkaar weer gevonden....![]()
En als ik ga hinten, wil je het dan wel proberen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
ik ken haar niet
Gaan we zo ook bierblikjes op ons voorhoofd plat drukken en met een No Ma'm shirt lopen?quote:
En het alfabet boerenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gaan we zo ook bierblikjes op ons voorhoofd plat drukken en met een No Ma'm shirt lopen?
Of coursequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
En als ik ga hinten, wil je het dan wel proberen?
'k wist wel dat jij 't ook wel zou kunnen waarderen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Gaan we zo ook bierblikjes op ons voorhoofd plat drukken en met een No Ma'm shirt lopen?
Het volgende topic staat al klaar, mét toepasselijke TT.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
RJP voor raggende mannen
Door wie? Fotoloog is hier de baas en die is volgens mij ook dol op bovengenoemde mannen-activiteitenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:42 schreef Tokay het volgende:
Ga zo door, en jullie worden geroyeerd.![]()
In de adelstand verheven ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:42 schreef Tokay het volgende:
Ga zo door, en jullie worden geroyeerd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |