Bedoel meer haar houding in het huis.quote:Op maandag 26 september 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt wel tegen. Lieske stond op een gegeven moment eerste op de Talpa poll... maar nu staat Roel heel dik bovenaan en zakt Lieske.
Yup, en er zijn weinig moderators actief want de mijne was net iig nog open (mss is ie nu opslot)quote:
helemaal links lijkt mij Roel te zijnquote:Op maandag 26 september 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
even in de herhaling: wie zijn dat, op die foto?!
en eh: heeft Roel ook wel eens wat anders aan dan z'n oranje jasje?!
Helaas ja. Ik word langzaam maar zeker gek van haarquote:Op maandag 26 september 2005 23:04 schreef regenworm het volgende:
En neemt soms geen blad voor de mond.
Hij is nu dicht. En o ja, ik ben er nog ff.quote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yup, en er zijn weinig moderators actief want de mijne was net iig nog open (mss is ie nu opslot)
Ik had al even gewacht maar niet lang zat. Ik heb geen geduldquote:Op maandag 26 september 2005 23:04 schreef regenworm het volgende:
je kan beter 5 minuten wachten dan is alleen nog de juiste topic over.![]()
Dido had dat alleen maar gebaseerd op het feit dat Roel een kraker is en dat hij op alternatieve feesten komt en draait; beetje dom dus van Dido. Roel zijn vader heeft een eigen bedrijf, studeert dus niet echt een ghetto achtergrond.quote:Op maandag 26 september 2005 23:02 schreef avonne het volgende:
Zie je wel, Roel komt helemaal niet uit een ghetto.
Waar haalt Dido dat vandaan?
quote:Op maandag 26 september 2005 23:07 schreef Sanne het volgende:
Hij is nu dicht. En o ja, ik ben er nog ff.
Ik had het gezienquote:Op maandag 26 september 2005 23:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hij is nu dicht. En o ja, ik ben er nog ff.
Ben het dus helemaal met je eens!quote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Daarom en dan vooral z'n wijze praat over drugs elke keer, ik heb me kapot gelachen of zal ik zeggen geërgerd, wat voor dingen hij aan de groep verteld, die volgens hem voor 200% waar zijn.
Nee hoor Roel, elke dag sos en pillen, gaat prima hoor, doet niks verkeerds met jeKneus.
Als het leuk is dan heb ik ook geen geduld.quote:Op maandag 26 september 2005 23:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik had al even gewacht maar niet lang zat. Ik heb geen geduld
Omdat Hummie graag wil dat Roel blijft worden deze praatjes helaas niet uitgezondenquote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik lees in dat andere topic over Roel en zijn drugs promotie praatjes. Die zijn nooit uitgezonden. Als die wel waren uitgezonden, zou Roel nu zeker niet bovenaan staan denk ik. Dus daar heeft Roel donders mazzel.
ik zie het er niet in, maar ik geloof jequote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef avonne het volgende:
helemaal links lijkt mij Roel te zijn
quote:Op maandag 26 september 2005 23:06 schreef Coraatje het volgende:
wow en dan noemen ze lieske kinderachtig!!!!!!!!!!!!!![]()
(ik heb het over dido en nathalie)
Hij riep in de begindagen toch dat Rikkert op moest houden met zeuren tegen Tanja over het roken.quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik lees in dat andere topic over Roel en zijn drugs promotie praatjes. Die zijn nooit uitgezonden. Als die wel waren uitgezonden, zou Roel nu zeker niet bovenaan staan denk ik. Dus daar heeft Roel donders mazzel.
Hebben we hier te maken met een Roel-Basher!quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
Urban is volgens roel met een string boven je broek uitkomen, jahoor jongen.
![]()
Heerlijk zo'n betweter en praatjesmaker.
quote:Op maandag 26 september 2005 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zie het er niet in, maar ik geloof je
't is weer bedtijd..... streamze nog
Dat, en zijn overdreven 'alle drugs zijn goed voor iedereen' verhalen is precies waarom hij van mij niet hoeft te winnen.quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
![]()
Hij heeft in verslavingsklinieken gewerkt, dus hij weet alles hoorquote:Op maandag 26 september 2005 23:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat, en zijn overdreven 'alle drugs zijn goed voor iedereen' verhalen is precies waarom hij van mij niet hoeft te winnen.
vindt er niks aan, maar goed ik heet geen roel.quote:Op maandag 26 september 2005 23:11 schreef Ess het volgende:
Nou meiden laat roel is ff lachen...
nee maar daarom kan je nog wel heel hard om iemand lachen ...!!! of uitlachenquote:Op maandag 26 september 2005 23:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
vindt er niks aan, maar goed ik heet geen roel.
En volgens mij heeft hij alle drugs wel een keertje gebruikt.quote:Op maandag 26 september 2005 23:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hij heeft in verslavingsklinieken gewerkt, dus hij weet alles hoor![]()
Tegen beter weten in blijf ik hopen dat Ralph er niet uitgaat.quote:Op maandag 26 september 2005 23:14 schreef -Delta- het volgende:
En wie gaat er dan uit a.s Donderdag; Ralph, iemand die nuchter is, volwassen en relaxte verhalen.
Praatjesmakers zoals Roel scoren goed en blijven nog lang.
Heerlijk de smaak van simpel Nederland.
Dan zou hij toch beter moeten weten met de verhalen die hij nu ophangt, dat niks kwaad kan als je het jaar in jaar uit gebruikt.quote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
En volgens mij heeft hij alle drugs wel een keertje gebruikt.
Sorry, maar dat heb ik hier niet.quote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee maar daarom kan je nog wel heel hard om iemand lachen ...!!! of uitlachen
Ach ja soms is een beetje simpel wel lekker voor de ontspanning....quote:Op maandag 26 september 2005 23:14 schreef -Delta- het volgende:
En wie gaat er dan uit a.s Donderdag; Ralph, iemand die nuchter is, volwassen en relaxte verhalen.
Praatjesmakers zoals Roel scoren goed en blijven nog lang.
Heerlijk de smaak van simpel Nederland.
Jazekers. Hij mocht zelfs Nieuw Zeeland niet in vanwege de drugs.quote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zei hij helemaal niet op die manier, oneerlijkerd.quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
![]()
Ik weet nu al dat ik het niet tot December ga redden.quote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef style het volgende:
[..]
Tegen beter weten in blijf ik hopen dat Ralph er niet uitgaat.
Waarom? Omdat hij zogenaamd stoer is?quote:Op maandag 26 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft hoort Roel in de finale, maar ik zie hem wel graag falen met deze opdracht
Ik wel... (onder voorbehoud)quote:Op maandag 26 september 2005 23:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik het niet tot December ga redden.![]()
Ja beláchelijk hè, dat het onderwerp drugs ter sprake komt als je wekenlang met een stel jongeren in een huis zit.quote:Op maandag 26 september 2005 23:17 schreef style het volgende:
[..]
Jazekers. Hij mocht zelfs Nieuw Zeeland niet in vanwege de drugs.
Hij is zoooooooooo stoer![]()
Nee dat zegt hij niet. Hij zegt dat je prima kunt leven met drugsgebruik, en dat slechts een minimaal deel van de drugsgebruikers in de goot eindigt. Hij draaft absoluut door hoor, maar hij weet wel degelijk wat van drugs en wat het met je doet.quote:Op maandag 26 september 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dan zou hij toch beter moeten weten met de verhalen die hij nu ophangt, dat niks kwaad kan als je het jaar in jaar uit gebruikt.
Maar goed, mensen die het hardst hun mening willen doordrukken, weten altijd het minste.
Naat: Is dit nu Urbanquote:Op maandag 26 september 2005 23:17 schreef Gert het volgende:
Dat zei hij helemaal niet op die manier, oneerlijkerd.
Maar goed, gezien de hoge frekwentie anti-Roel posts van jou, is het vergeefse moeite om er verder nog op in te gaan.
Ik vind hem wel een relaxte gast met leuke droge humor. Hij zegt wat hij vindt en neemt dus geen blad voor de mond. Hij is volgens mij ook gewoon zichzelf, samen met Ralph en Lieske (wonderbaarlijk genoeg ook de top 3 van NL).quote:Op maandag 26 september 2005 23:18 schreef style het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij zogenaamd stoer is?
Hij mag zijn zender trouwens wel even checken
Het is niet dat hij over drugs praat, maar de manier waarover hij over drugs praat.quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja beláchelijk hè, dat het onderwerp drugs ter sprake komt als je wekenlang met een stel jongeren in een huis zit.![]()
En dan mag je vooral niét vertellen wat je zoal hebt meegemaakt mbt drugs, want dan doe je stoer.![]()
Ik denk dat BB Lieske opoffert vanwege de verhouding mannen / vrouwenquote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef style het volgende:
[..]
Tegen beter weten in blijf ik hopen dat Ralph er niet uitgaat.
Dat is dus iets totááál anders dan zeggen dat strings boven een broek typisch "urban" is.quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Naat: Is dit nu Urban
DIdo: Ja Roel zijn we nu Urban
Roel: Ja jullie zien er goed Urban uit
![]()
Zo dacht ik in het begin ook over Roel. Vooral zijn droge humor kan ik wel waarderen.quote:Op maandag 26 september 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een relaxte gast met leuke droge humor. Hij zegt wat hij vindt en neemt dus geen blad voor de mond. Hij is volgens mij ook gewoon zichzelf, samen met Ralph en Lieske (wonderbaarlijk genoeg ook de top 3 van NL).
quote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jawel joh, wel in de kraakpandwereld.quote:Op maandag 26 september 2005 23:20 schreef pinkplatinum het volgende:
Meisjes lopen er echt niet zo bij hoor (in amsterdam)
Ik denk Ralph, omdat er duidelijk niets gebeurt tussen hem en Nathaliequote:Op maandag 26 september 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat BB Lieske opoffert vanwege de verhouding mannen / vrouwen
En daarom alle 3 genomineerd zeker! Van mij mogen ze alle 3 blijven. Maar ja dat zit er niet in.quote:Op maandag 26 september 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een relaxte gast met leuke droge humor. Hij zegt wat hij vindt en neemt dus geen blad voor de mond. Hij is volgens mij ook gewoon zichzelf, samen met Ralph en Lieske (wonderbaarlijk genoeg ook de top 3 van NL).
quote:Op maandag 26 september 2005 23:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jawel joh, wel in de kraakpandwereld.![]()
Hun vroegen wat ze aanmoesten, ja Roel wat voor kleding dragen ze dan, wat is urban?quote:Op maandag 26 september 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is dus iets totááál anders dan zeggen dat strings boven een broek typisch "urban" is.
De dames hadden zich verkleed en hij zegt ja hoor, hardstikke urban. Da's wel effe wat anders dan wat jij suggereerde.
Is Roel jouw nieuwe Dido?quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja beláchelijk hè, dat het onderwerp drugs ter sprake komt als je wekenlang met een stel jongeren in een huis zit.![]()
En dan mag je vooral niét vertellen wat je zoal hebt meegemaakt mbt drugs, want dan doe je stoer.![]()
Wij noemen dat hier een patsertjequote:Op maandag 26 september 2005 23:24 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel is gewoon een poser.. echt geen urban.. meer krakerstyle..
Idd.quote:Op maandag 26 september 2005 23:24 schreef pinkplatinum het volgende:
Dat zegt hij toch ook nietquote:Op maandag 26 september 2005 23:24 schreef pinkplatinum het volgende:
Helaas is IT dicht want waar daar liepen de leukste meisjesquote:Op maandag 26 september 2005 23:20 schreef pinkplatinum het volgende:
Meisjes lopen er echt niet zo bij hoor (in amsterdam)
tanja boven robquote:Op maandag 26 september 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Mijn lijst nu:
Roel speelt gewoon een spelletje met domme Dido en Nathalie.quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Naat: Is dit nu Urban
DIdo: Ja Roel zijn we nu Urban
Roel: Ja jullie zien er goed Urban uit
![]()
Juist!!quote:Op maandag 26 september 2005 23:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd.
Urban is vaak veel meer merkgericht, kijk naar die buitenlandse types.
En Roel noemt net al op dat het geen bekende merken zijn.
Nee kraakpanden is alles wat 3e hands is, Waterloo-plein, baggy, aparte zooi.
Ik hoor elke dag drugs verhalen aan, geen probleem mee, maar dat toontje van Roel vind ik vergelijkbaar met iemand van 16 die net komt kijken en net gaat stappen en met drugs gaat experimenteren. Oh nee, die beweert niet bij hoog en laag dat ie gelijk heeft en oh oh ik heb de wereld rondgereisd en weet alles.quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ingridquote:Op maandag 26 september 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Mijn lijst nu:
1 - Lieske (vanwege het feit dat ze massaal genomineerd wordt en omdat ze lief en eerlijk is)
2 - Roel (omdat hij relaxt, eerlijk en lekker droog is)
3 - Ralph (omdat hij volgens mij een hele aardige gozer is en goudeerlijk.)
4 - Ingrid
tanja op tien, had ik niet van je verwachtquote:Op maandag 26 september 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Mijn lijst nu:
1 - Lieske (vanwege het feit dat ze massaal genomineerd wordt en omdat ze lief en eerlijk is)
2 - Roel (omdat hij relaxt, eerlijk en lekker droog is)
3 - Ralph (omdat hij volgens mij een hele aardige gozer is en goudeerlijk.)
4 - Ingrid
5 - Menno
6 - Linda
7 - Joost
8 - Dido
9 - Nathalie
10 - Tanja
11 - Rob
12- Chantal
quote:Op maandag 26 september 2005 23:30 schreef mazaru het volgende:
ehmmm... oh jaa dat is die met die duim.
Ja, ik kan Rob niet meer verdragen. Wat een eng mannetje is datquote:
GAKGAKGAKGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!quote:Op maandag 26 september 2005 23:30 schreef BtheBest het volgende:
Tering.. daar hebben we die waggelende zeekoe weer..
Er is een verschil tussen Ralph en Roel en de mensen die op hen stemmen.quote:Op maandag 26 september 2005 23:29 schreef BBscanner het volgende:
Roel speelt gewoon een spelletje met domme Dido en Nathalie.
Qua intelligentie nivo scoort Roel echt wel even wat hoger dan Ralph. Dus begrijp jouw opmerking mbt simpel Nederland niet zo goed?
Ik vind Tanja heel erg, maar Rob en Chantal zomogelijk nóg erger.quote:Op maandag 26 september 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
tanja op tien, had ik niet van je verwacht![]()
![]()
![]()
Nee ik bedoelde, dat "simpel Nederland" zo graag naar iemand kijkt, met zoveel praatjes.quote:Op maandag 26 september 2005 23:29 schreef BBscanner het volgende:
Qua intelligentie nivo scoort Roel echt wel even wat hoger dan Ralph. Dus begrijp jouw opmerking mbt simpel Nederland niet zo goed?
Ja dat is wel duidelijk onderhand. Elke negatief puntje haal je er uit, en als het nodig is verdraai je hier en daar wat woorden.quote:Op maandag 26 september 2005 23:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik hoor elke dag drugs verhalen aan, geen probleem mee, maar dat toontje van Roel vind ik vergelijkbaar met iemand van 16 die net komt kijken en net gaat stappen en met drugs gaat experimenteren. Oh nee, die beweert niet bij hoog en laag dat ie gelijk heeft en oh oh ik heb de wereld rondgereisd en weet alles.
Ik erger me gruwelijk aan praatjesmakers en de manier hoe hij dingen verteld, nee dankje.
*mee eens is*quote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Tanja heel erg, maar Rob en Chantal zomogelijk nóg erger.
idd, heb het gevoel dat dit Roel zijn wraak is voor het eeuwige getease van dildoquote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel kleed ze aan als urban potten haha!!
Weet je, dat ben ik helemaal met je eens! Alleen is mij volgorde net even andersquote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik iedereen erg vanaf nummer 4
En dan heb jij er nog 2 in je top 4 die ik al té erg vindquote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Eigenlijk vind ik iedereen erg vanaf nummer 4
Heb eigenlijk meer het idee dat alleen 'simpel Nederland' stemt. Dus maakt Ralph echt nog wel kans. Denk eerder dat Lieske er uit vliegt donderdag.quote:Op maandag 26 september 2005 23:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Ralph en Roel en de mensen die op hen stemmen.
Persoonlijk denk eerder dat ze ralph opgeoffert wordt.quote:Op maandag 26 september 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat BB Lieske opoffert vanwege de verhouding mannen / vrouwen
Ik denk juist dat 'simpel Nederland' het maar helemaal niets vindt, zo'n jongen die er een aantal omstreden meningen op nahoudt; zegt dat drugs niet per se slecht zijn bijv. en ook een beetje doorslaat in het bagatelliseren van de gevaren.quote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde, dat "simpel Nederland" zo graag naar iemand kijkt, met zoveel praatjes.
Een praatjesmaker van 26.
Menno is zich idd erg aan het inlikken bij tanja, joost en sjankwalquote:Op maandag 26 september 2005 23:36 schreef -Delta- het volgende:
Ralph zei vorige week toch bij de nominaties dat hij op Menno gestemd heeft, omdat hij het er niet mee eens is / zich niet kon vinden in de manier hoe Menno het spelletje speelt.
Wat bedoelt hij daarmee, want ik volg Menno weinig op de streams.
Dat Menno zich "inslijmt" bij alle bewoners?
Denk ik ook, Lieske kan nog wel eens in het bed belanden met Roel.quote:Op maandag 26 september 2005 23:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Persoonlijk denk eerder dat ze ralph opgeoffert wordt.
Is de minst actieve van de drie maar we wachten met spanning donderdag af
Ik vraag me af he, hoeveel % van de mensen die stemt zijn mensen die 24/7 BB streams kijken en hoeveel % volgt alleen de tv uitzendingen...quote:Op maandag 26 september 2005 23:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb eigenlijk meer het idee dat alleen 'simpel Nederland' stemt. Dus maakt Ralph echt nog wel kans. Denk eerder dat Lieske er uit vliegt donderdag.
Menno loopt geen enkel risico. Hij geeft geen meningen over 'risico' onderwerpen en hoopt op die manier niemand tegen zich in het harnas te jagen. Verder nomineert hij dus heel strategisch (zie de Lieske nominatie, die overigens BIJNA helemaal fout uitpakte).quote:Op maandag 26 september 2005 23:36 schreef -Delta- het volgende:
Ralph zei vorige week toch bij de nominaties dat hij op Menno gestemd heeft, omdat hij het er niet mee eens is / zich niet kon vinden in de manier hoe Menno het spelletje speelt.
Okequote:Op maandag 26 september 2005 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno is zich idd erg aan het inlikken bij tanja, joost en sjankwal
Kijk even naar de Talpa poll en je bent gerust gesteld. Hij staat heel erg ruim op nummer 1quote:Op maandag 26 september 2005 23:37 schreef Gert het volgende:
Ik vrees (en jij hoopt) dat Roel maar een raar mannetje wordt gevonden door het klootjesvolk, en dat-ie er uitligt donderdag.
Ik denk dus juist dat Roel daar meer profijt van heeft dan Ralph. Ik denk dat de mensen die stemmen gaan voor de vlotte wereldwijze versierder en niet voor de suffe trage brandweerman.quote:Op maandag 26 september 2005 23:35 schreef BBscanner het volgende:
Heb eigenlijk meer het idee dat alleen 'simpel Nederland' stemt. Dus maakt Ralph echt nog wel kans. Denk eerder dat Lieske er uit vliegt donderdag.
Roel gaat er echt niet uit hoor Donderdagquote:Op maandag 26 september 2005 23:37 schreef Gert het volgende:
Ik vrees (en jij hoopt) dat Roel maar een raar mannetje wordt gevonden door het klootjesvolk, en dat-ie er uitligt donderdag.
NEEEEEEEEEE Gert, wat doe je nou?!quote:Op maandag 26 september 2005 23:22 schreef Gert het volgende:
En FUCK, wat heeft die Dido eigenlijk een onaangenaam lachje.
Dat is het begin van het einde.
Ja zij weet volgens mij veel beter wat "urbanstyle" isquote:Op maandag 26 september 2005 23:39 schreef avonne het volgende:
Dat gezicht van Tanja !!! "jemig wat een tuthola's" denkt ze vast.
INDERDAAD
Ik volg die stream niet meer.quote:Op maandag 26 september 2005 23:38 schreef Gert het volgende:
O, pinkplatinum en Delta: Roel doet nu de groet voor. Klopt zeker ook geen hout van?
Menno gedraag zich zeer politiek correct "over de gehandicapten" in de live uitzending bijvoorbeeld. Hij laat zich nooit politiek uit. Hij heeft het boek de 'Queste' gelezen, hoe je BB wint. Misschien is dit Ralph ook opgevallen.quote:Op maandag 26 september 2005 23:36 schreef -Delta- het volgende:
Als roel en lieske in bed belanden dan wordt het wilde sex.quote:Op maandag 26 september 2005 23:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Denk ik ook, Lieske kan nog wel eens in het bed belanden met Roel.
Of ze krijgt een botsing over Roel met Dido.
Ralph is gewoon rustig, en er is ook niets op komst wat Nathalie betreft.
Hey dat lijkt weer op die rotkop van vanochtend/middagquote:Op maandag 26 september 2005 23:39 schreef BtheBest het volgende:
Het zonnetje in huis![]()
![]()
![]()
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_12.1.jpg]afbeelding][/URL]
Heeft hij daar zijn been verloren?quote:Op maandag 26 september 2005 23:39 schreef style het volgende:
Rob heeft het alweer over de Bijlmerramp![]()
Heb weleens een schatting van 1% ergens gelezen die dagelijks ook met BB bezig is op internet. Weet niet meer waar en hoe betrouwbaar, maar lijkt me wel reëel. Zou erop neerkomen dat ongeveer 5000 mensen BB ook via internet volgen, en dat dus 99% alleen de TV beelden ziet.quote:Op maandag 26 september 2005 23:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, hoeveel % van de mensen die stemt zijn mensen die 24/7 BB streams kijken en hoeveel % volgt alleen de tv uitzendingen...
Iemand enig idee?
Nee, Dido hoeft van mij zeker niet te winnen.quote:Op maandag 26 september 2005 23:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik volg die stream niet meer.
Ik merk hierbij dat Dido een gedeelde 1e plaats heeft bij jou, samen met Roel?![]()
Zijn zwembeen ja!quote:Op maandag 26 september 2005 23:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heeft hij daar zijn been verloren?
Menno loopt een kans door BB het huis uit geschopt te worden.quote:Op maandag 26 september 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno loopt geen enkel risico. Hij geeft geen meningen over 'risico' onderwerpen en hoopt op die manier niemand tegen zich in het harnas te jagen. Verder nomineert hij dus heel strategisch (zie de Lieske nominatie, die overigens BIJNA helemaal fout uitpakte).
Jezus zo laat ik me zelfs niet eens over Roel uit zegquote:Op maandag 26 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Joost hou je bek dicht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 26 september 2005 23:44 schreef versabommie het volgende:
zou het nu wel het juiste moment vinden dat ralph opstond en zou zeggen: zo zwangere kolerezeug en bejaarde dependslip verslaafde begoniafetisjist, gaan we weer roddelen????
Dan heeft een antiliaan zijn been meegenomen.quote:Op maandag 26 september 2005 23:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heeft hij daar zijn been verloren?
Die kans is wel klein hoorquote:Op maandag 26 september 2005 23:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno loopt een kans door BB het huis uit geschopt te worden.
zou het nu wel het juiste moment vinden dat ralph opstond en zou zeggen: zo zwangere kolerezeug en bejaarde dependslip verslaafde begoniafetisjist, gaan we weer roddelen????
Ik vind Tanja ECHT leuk!quote:Op maandag 26 september 2005 23:45 schreef CartWOman het volgende:
Ralph: "Konden jullie niet slapen?"
Tanja: "Jawel... maar de kindercrêche hier heeft andere tijden."
Ik dacht dat Tanja bedoelde, dat de baby bewegerig wasquote:Op maandag 26 september 2005 23:45 schreef CartWOman het volgende:
Ralph: "Konden jullie niet slapen?"
Tanja: "Jawel... maar de kindercrêche hier heeft andere tijden."
Hummie had wel gezegd dat hij 25-09-2005 goed moest onthouden.quote:Op maandag 26 september 2005 23:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die kans is wel klein hoorhij heeft een officiële waarschuwing gehad maar ik denk dat het daar dus ook bij blijft als ie zich gedraagd in het vervolg
Cóóóóóol dan moet Chantal het nu overnemen !quote:Op maandag 26 september 2005 23:50 schreef style het volgende:
Zag ik dat nu goed? Tanja rookte een paar trekkies van de sigaret van Menno!
Ik weet het helaas niet zeker. Ze had in ieder geval ook een sigaret die niet was aangestoken, die heeft ze weer netjes aan Chantal gegeven.quote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Cóóóóóol dan moet Chantal het nu overnemen !
d8 dat hij dat tegen tanja zei hehehe vieze kasthomo!quote:Op maandag 26 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Menno tegen Joost: "Zal ik je lekker in je poepertje nemen?"
Ik heb niets gezien, dus het valt denk ik wel meequote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Cóóóóóol dan moet Chantal het nu overnemen !
Nee helaas hij was niet aan...quote:Op maandag 26 september 2005 23:50 schreef style het volgende:
Zag ik dat nu goed? Tanja rookte een paar trekkies van de sigaret van Menno!
Tanja wel hoor als je haar 50 euries en een pakkie marlboro geeft... tsja alles voor het kind ;-) (paar nike schoenen was het niet)quote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef versabommie het volgende:
tanja en sjankwal houden niet zo van anale sex geleuf ik hehehe
gelukkig maar want ik zou mijn pik niet in die reet willen stekenquote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef versabommie het volgende:
tanja en sjankwal houden niet zo van anale sex geleuf ik hehehe
Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 26 september 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
lijkt me zo aangenaam he dat 5 minuten voor het verstrijken van het rantsoen bb omroept dat de opdracht is mislukt dankzij tanja....
ach een streamer mag toch wel dromen hebben ?quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
lijkt me zo aangenaam he dat 5 minuten voor het verstrijken van het rantsoen bb omroept dat de opdracht is mislukt dankzij tanja....
Mooie verspreking in dit verband, maar het is 'schallen'quote:Op maandag 26 september 2005 23:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien, dus het valt denk ik wel meeen bovendien zou dan gelijk de speaker van BB moeten gallen dat de opdracht is mislukt
quote:Op maandag 26 september 2005 23:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien, dus het valt denk ik wel meeen bovendien zou dan gelijk de speaker van BB moeten gallen dat de opdracht is mislukt
Ik heb meer het gevoel dat Tanja op dit moment een stuk gereedschap is om de bewoners mee wakker te krijgenquote:Op maandag 26 september 2005 23:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zou leuk zijn maar aangezien BB Tanja in bescherming neemt zal dat wel niet gebeuren. Staat op de Talpa site zelfs dat Chantal het moet overnemen als Tanja gaat roken.
![]()
Is daar geen codec voor??quote:Op maandag 26 september 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Kan dat lachen van dat schorre prehistorische vrouwfiguur niet wat worden gedempt in het vervolg?
Dus stel dat Tanja laten we zeggen voor het gemak donderdagmiddag faalt dan hoeft Dido/Chantal nog maar een paar uurtjes rookvrij te zijnquote:Op maandag 26 september 2005 23:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]Die is niét mislukt als Tanja faalt, Chantal of Dido moeten het dan overnemen tot a.s. donderdagavond.
idd, zag het net pas ookquote:Op maandag 26 september 2005 23:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Mooie verspreking in dit verband, maar het is 'schallen'
Die uit de stront getrokken roddelteef?quote:Op maandag 26 september 2005 23:58 schreef versabommie het volgende:
onze sherryaanbiddende rolatorhooligan lacht het licht uit m'n plasmascherm!
Een potje heftige sex tussen met Lieske en Roel is het enigste wat deze week nog goed kan maken qua BB streamen...quote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef BtheBest het volgende:
Op zich trouwens wel een saaaaaiieee avond...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
sjankwal begint te lachen en ik heb direct een ploeg wilde ganzen voor m'n schuifpui
Is dat zo? Tanja heeft toch de opdracht van Chantal overgenomen?quote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dus stel dat Tanja laten we zeggen voor het gemak donderdagmiddag faalt dan hoeft Dido/Chantal nog maar een paar uurtjes rookvrij te zijnbtje slap van BB dan
Volgens Loedertje wel (en er staat me nu ook iets van bij) het schijnt op de site van Talpa te staanquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat zo? Tanja heeft toch de opdracht van Chantal overgenomen?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Menno, niet doen... ga die blonde maar verzuipen"
Ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat zo? Tanja heeft toch de opdracht van Chantal overgenomen?
Het laatste wat ik zag is dat Dido en Nathalie als "urbans" stonden te dansen en volgens mij dachten dat ze hele leuke tv aan het maken waren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:03 schreef avonne het volgende:
waar zijn Dido en Nathalie????
Zelfs Roel wil het niet weten, geloof ik
Ja, DRANK, NU !!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
Hummie, gooi er eens een beertender tegenaan!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
sjankwal begint te lachen en ik heb direct een ploeg wilde ganzen voor m'n schuifpui
Dat vind ik nou zo ergerlijk aan Lieske... ze zet aardig wat bekenden van haar voor lul door zo over ze te roddelen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
Lieske heeft denk ik nooit zelf wat meegemaakt, al haar verhalen gaan over wat anderen hebben gedaan / meegemaakt enz enz
Niet waar hoor. Ze heeft al genoeg verteld over zichzelf. Het komt er niet altijd even soepeltjes uit, maar ze heeft echt wel veel verteld. Volgens velen té veel denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
Lieske heeft denk ik nooit zelf wat meegemaakt, al haar verhalen gaan over wat anderen hebben gedaan / meegemaakt enz enz
of roel en lindaquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Een potje heftige sex tussen met Lieske en Roel is het enigste wat deze week nog goed kan maken qua BB streamen...![]()
![]()
ach ingrid heeft wel genoeg beenruimte met rob in de sjakoeziequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:08 schreef pinkplatinum het volgende:
Het been heeft het weer eens over zijn ex![]()
Niets meer of minder (wel minder eigenlijk) dan alle anderen in het huis.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo ergerlijk aan Lieske... ze zet aardig wat bekenden van haar voor lul door zo over ze te roddelen.
Wat dacht je anders van Ralph met een willekeurige dame behalve Nathalie ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Een potje heftige sex tussen met Lieske en Roel is het enigste wat deze week nog goed kan maken qua BB streamen...![]()
![]()
En zelf zeiken dat ze niet kan slapen door de anderen.. Wat een &*%&*%*)%&*% BITCH !quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Tanja, als de anderen naar bed gaan: "Zullen we nu muziek gaan maken... met potjes en pannetjes enzo?"
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
Hummie, gooi er eens een beertender tegenaan!
Dat wil ze dus uit wraak gaan doen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef BtheBest het volgende:
[..]
En zelf zeiken dat ze niet kan slapen door de anderen.. Wat een &*%&*%*)%&*% BITCH !
kleuter gedragquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Tanja, als de anderen naar bed gaan: "Zullen we nu muziek gaan maken... met potjes en pannetjes enzo?"
Precies, koekje van eigen deeg zou perfect zijn .Zou jij na een paar weken geen *wraak* willen nemen dan? Is een hele natuurlijke reactie .quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef BtheBest het volgende:
[..]
En zelf zeiken dat ze niet kan slapen door de anderen..
Nu kan ik me toch echt niet herinneren dat ik Ralph ooit heb horen roddelen over iemand.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niets meer of minder (wel minder eigenlijk) dan alle anderen in het huis.
*Correctie..klingelquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Ik ga zo het licht even aandoen in de slaapkamer. Ik ga van zúlke oorbellen maken en dan klim ik even in die kamer"
chantalquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef cevece het volgende:
[..]
Wat dacht je anders van Ralph met een willekeurige dame behalve Nathalie ?
Ik weet bijna wel zeker dat Nathalie dan uit d'r vel springt van jaloezie !!!
Okay herstel.... bijna iedere andere dame !! Als hij het met Chantal zou doen zou ze hoogstwaarschijnlijk alleen maar denken.... aaaaaaaaaaah zieligquote:
Niet zo handig want dan kan ze wraak verwachten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wil ze dus uit wraak gaan doen.
Ralph is inderdaad de uitzondering die de regel bevstigtquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:11 schreef style het volgende:
[..]
Nu kan ik me toch echt niet herinneren dat ik Ralph ooit heb horen roddelen over iemand.
Dat zei ik gister al toen iedereen liep te kleppen in de slaapkamers, wedden dat een dag later die hangbuikzwijn weer begint te zeikenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Ik ga zo het licht even aandoen in de slaapkamer. Ik ga van zúlke oorbellen maken en dan klim ik even in die kamer"
Niet overdrijven, Menno, Ingrid, Joost, Ralph doen dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niets meer of minder (wel minder eigenlijk) dan alle anderen in het huis.
Ze hebben elkaar gevonden, en dit zal nog toch veel ergenis gaan lijden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Als je Chantal en Tanja zo hoort praten moeten ze wel ongelooflijk de pest aan zo ongeveer iedereen in dat huis hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
ingrid en menno niet ????quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Menno, Ingrid, Joost, Ralph doen dat helemaal niet.
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:17 schreef regenworm het volgende:
Ze hebben elkaar gevonden, en dit zal nog toch veel ergenis gaan lijden.
chantal en Tanja zijn vreselijke kut kut kut wijfen
Ik dacht net ff nu gaat Tanja los!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef Day het volgende:
De ruzie tussen de dames komt eraan, hoor!![]()
Gaat echt niet lang meer duren!
I'm waiting....quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef Day het volgende:
De ruzie tussen de dames komt eraan, hoor!![]()
Gaat echt niet lang meer duren!
Half Brabant ging je waarschijnlijk voor...quote:
Vertel eens een vervelende anekdote over hun vrienden dan?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja
Bitchfight, de trollen tegen de troela's![]()
Zij zeggen geen namen enzo.. Ze roddelen niet echt over mensen.. ze vertellen meer verhalen over gebeurtenissen maar niks wat prive bij mij overkomt..quote:
Chantal heeft een gruwelijke hekel aan Tanja, dus bewtijfel of die 2 nou echt een hecht stel gaan worden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar gevonden, en dit zal nog toch veel ergenis gaan lijden.
chantal en Tanja zijn vreselijke kut kut kut wijfen
Ja, gewéldig mens.... en ook zo sociaal enzo. Echt een aanwinst voor de mensheid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef avonne het volgende:
En ik vind Tanja steeds leuker !
Lekker doorzeiken, hoor, schijt aan die trutjes !
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Half Brabant ging je waarschijnlijk voor...
Heb je Lieske wel namen horen noemen danquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Zij zeggen geen namen enzo.. Ze roddelen niet echt over mensen.. ze vertellen meer verhalen over gebeurtenissen maar niks wat prive bij mij overkomt..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, gewéldig mens.... en ook zo sociaal enzo. Echt een aanwinst voor de mensheid.
Zou erg gunstig kunnen zijn voor lieske.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja
volgens mij maar ik kan het verkeerd hebben en me geheugen is ook niet zo best is er wel is wat gevallen in de nachten dat ze moesten fietsenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vertel eens een vervelende anekdote over hun vrienden dan?
Het lijkt erop dat sinds vanavond is bijgelegd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal heeft een gruwelijke hekel aan Tanja, dus bewtijfel of die 2 nou echt een hecht stel gaan worden.
zou het niet weten, kan gewoon niet naar haar luisteren..quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je Lieske wel namen horen noemen dan![]()
Ik zie bij Chantal sinds gisteren een enorme omslag wat de meiden betreft.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal heeft een gruwelijke hekel aan Tanja, dus bewtijfel of die 2 nou echt een hecht stel gaan worden.
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Lieske zegt gelukkig nog 'een vriendinnetje van mij'quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je meer gehoord dan ik. Ze noemt eigenlijk nooit namen.quote:
Precies..quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Lieske zegt gelukkig nog 'een vriendinnetje van mij'
Ook walgelijk, maar ze nooit in ieder geen namen.
In het begin, toen het errug veel over sex ging heeft ze aardig wat namen genoemd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je meer gehoord dan ik. Ze noemt eigenlijk nooit namen.
Kunne ze dan een beetje opschieten ??.. Ik wil naar mijn bedquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:27 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij hangt er een orgie in de lucht vannacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |