Een potje heftige sex tussen met Lieske en Roel is het enigste wat deze week nog goed kan maken qua BB streamen...quote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef BtheBest het volgende:
Op zich trouwens wel een saaaaaiieee avond...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
sjankwal begint te lachen en ik heb direct een ploeg wilde ganzen voor m'n schuifpui
Is dat zo? Tanja heeft toch de opdracht van Chantal overgenomen?quote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dus stel dat Tanja laten we zeggen voor het gemak donderdagmiddag faalt dan hoeft Dido/Chantal nog maar een paar uurtjes rookvrij te zijnbtje slap van BB dan
Volgens Loedertje wel (en er staat me nu ook iets van bij) het schijnt op de site van Talpa te staanquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat zo? Tanja heeft toch de opdracht van Chantal overgenomen?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Menno, niet doen... ga die blonde maar verzuipen"
Ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat zo? Tanja heeft toch de opdracht van Chantal overgenomen?
Het laatste wat ik zag is dat Dido en Nathalie als "urbans" stonden te dansen en volgens mij dachten dat ze hele leuke tv aan het maken waren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:03 schreef avonne het volgende:
waar zijn Dido en Nathalie????
Zelfs Roel wil het niet weten, geloof ik
Ja, DRANK, NU !!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
Hummie, gooi er eens een beertender tegenaan!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
sjankwal begint te lachen en ik heb direct een ploeg wilde ganzen voor m'n schuifpui
Dat vind ik nou zo ergerlijk aan Lieske... ze zet aardig wat bekenden van haar voor lul door zo over ze te roddelen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
Lieske heeft denk ik nooit zelf wat meegemaakt, al haar verhalen gaan over wat anderen hebben gedaan / meegemaakt enz enz
Niet waar hoor. Ze heeft al genoeg verteld over zichzelf. Het komt er niet altijd even soepeltjes uit, maar ze heeft echt wel veel verteld. Volgens velen té veel denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
Lieske heeft denk ik nooit zelf wat meegemaakt, al haar verhalen gaan over wat anderen hebben gedaan / meegemaakt enz enz
of roel en lindaquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Een potje heftige sex tussen met Lieske en Roel is het enigste wat deze week nog goed kan maken qua BB streamen...![]()
![]()
ach ingrid heeft wel genoeg beenruimte met rob in de sjakoeziequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:08 schreef pinkplatinum het volgende:
Het been heeft het weer eens over zijn ex![]()
Niets meer of minder (wel minder eigenlijk) dan alle anderen in het huis.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo ergerlijk aan Lieske... ze zet aardig wat bekenden van haar voor lul door zo over ze te roddelen.
Wat dacht je anders van Ralph met een willekeurige dame behalve Nathalie ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Een potje heftige sex tussen met Lieske en Roel is het enigste wat deze week nog goed kan maken qua BB streamen...![]()
![]()
En zelf zeiken dat ze niet kan slapen door de anderen.. Wat een &*%&*%*)%&*% BITCH !quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Tanja, als de anderen naar bed gaan: "Zullen we nu muziek gaan maken... met potjes en pannetjes enzo?"
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
Hummie, gooi er eens een beertender tegenaan!
Dat wil ze dus uit wraak gaan doen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef BtheBest het volgende:
[..]
En zelf zeiken dat ze niet kan slapen door de anderen.. Wat een &*%&*%*)%&*% BITCH !
kleuter gedragquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Tanja, als de anderen naar bed gaan: "Zullen we nu muziek gaan maken... met potjes en pannetjes enzo?"
Precies, koekje van eigen deeg zou perfect zijn .Zou jij na een paar weken geen *wraak* willen nemen dan? Is een hele natuurlijke reactie .quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef BtheBest het volgende:
[..]
En zelf zeiken dat ze niet kan slapen door de anderen..
Nu kan ik me toch echt niet herinneren dat ik Ralph ooit heb horen roddelen over iemand.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niets meer of minder (wel minder eigenlijk) dan alle anderen in het huis.
*Correctie..klingelquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Ik ga zo het licht even aandoen in de slaapkamer. Ik ga van zúlke oorbellen maken en dan klim ik even in die kamer"
chantalquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef cevece het volgende:
[..]
Wat dacht je anders van Ralph met een willekeurige dame behalve Nathalie ?
Ik weet bijna wel zeker dat Nathalie dan uit d'r vel springt van jaloezie !!!
Okay herstel.... bijna iedere andere dame !! Als hij het met Chantal zou doen zou ze hoogstwaarschijnlijk alleen maar denken.... aaaaaaaaaaah zieligquote:
Niet zo handig want dan kan ze wraak verwachten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wil ze dus uit wraak gaan doen.
Ralph is inderdaad de uitzondering die de regel bevstigtquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:11 schreef style het volgende:
[..]
Nu kan ik me toch echt niet herinneren dat ik Ralph ooit heb horen roddelen over iemand.
Dat zei ik gister al toen iedereen liep te kleppen in de slaapkamers, wedden dat een dag later die hangbuikzwijn weer begint te zeikenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Ik ga zo het licht even aandoen in de slaapkamer. Ik ga van zúlke oorbellen maken en dan klim ik even in die kamer"
Niet overdrijven, Menno, Ingrid, Joost, Ralph doen dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niets meer of minder (wel minder eigenlijk) dan alle anderen in het huis.
Ze hebben elkaar gevonden, en dit zal nog toch veel ergenis gaan lijden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Als je Chantal en Tanja zo hoort praten moeten ze wel ongelooflijk de pest aan zo ongeveer iedereen in dat huis hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
ingrid en menno niet ????quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Menno, Ingrid, Joost, Ralph doen dat helemaal niet.
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:17 schreef regenworm het volgende:
Ze hebben elkaar gevonden, en dit zal nog toch veel ergenis gaan lijden.
chantal en Tanja zijn vreselijke kut kut kut wijfen
Ik dacht net ff nu gaat Tanja los!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef Day het volgende:
De ruzie tussen de dames komt eraan, hoor!![]()
Gaat echt niet lang meer duren!
I'm waiting....quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef Day het volgende:
De ruzie tussen de dames komt eraan, hoor!![]()
Gaat echt niet lang meer duren!
Half Brabant ging je waarschijnlijk voor...quote:
Vertel eens een vervelende anekdote over hun vrienden dan?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja
Bitchfight, de trollen tegen de troela's![]()
Zij zeggen geen namen enzo.. Ze roddelen niet echt over mensen.. ze vertellen meer verhalen over gebeurtenissen maar niks wat prive bij mij overkomt..quote:
Chantal heeft een gruwelijke hekel aan Tanja, dus bewtijfel of die 2 nou echt een hecht stel gaan worden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar gevonden, en dit zal nog toch veel ergenis gaan lijden.
chantal en Tanja zijn vreselijke kut kut kut wijfen
Ja, gewéldig mens.... en ook zo sociaal enzo. Echt een aanwinst voor de mensheid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef avonne het volgende:
En ik vind Tanja steeds leuker !
Lekker doorzeiken, hoor, schijt aan die trutjes !
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Half Brabant ging je waarschijnlijk voor...
Heb je Lieske wel namen horen noemen danquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Zij zeggen geen namen enzo.. Ze roddelen niet echt over mensen.. ze vertellen meer verhalen over gebeurtenissen maar niks wat prive bij mij overkomt..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, gewéldig mens.... en ook zo sociaal enzo. Echt een aanwinst voor de mensheid.
Zou erg gunstig kunnen zijn voor lieske.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja
volgens mij maar ik kan het verkeerd hebben en me geheugen is ook niet zo best is er wel is wat gevallen in de nachten dat ze moesten fietsenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vertel eens een vervelende anekdote over hun vrienden dan?
Het lijkt erop dat sinds vanavond is bijgelegd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal heeft een gruwelijke hekel aan Tanja, dus bewtijfel of die 2 nou echt een hecht stel gaan worden.
zou het niet weten, kan gewoon niet naar haar luisteren..quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je Lieske wel namen horen noemen dan![]()
Ik zie bij Chantal sinds gisteren een enorme omslag wat de meiden betreft.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal heeft een gruwelijke hekel aan Tanja, dus bewtijfel of die 2 nou echt een hecht stel gaan worden.
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Lieske zegt gelukkig nog 'een vriendinnetje van mij'quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je meer gehoord dan ik. Ze noemt eigenlijk nooit namen.quote:
Precies..quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Lieske zegt gelukkig nog 'een vriendinnetje van mij'
Ook walgelijk, maar ze nooit in ieder geen namen.
In het begin, toen het errug veel over sex ging heeft ze aardig wat namen genoemd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je meer gehoord dan ik. Ze noemt eigenlijk nooit namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |