Nee hoor, dat was dit huis. Alleen dan voor de verbouwing.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:16 schreef JohnDDD het volgende:
Nummer 4 was nog in het vorige huis...
Lijkt me sterk, want hij vertrekt binnenkort voor zijn werk naar Saoedi-Arabië.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:03 schreef Nano het volgende:
Bas Fischer is een vaste rol geworden. Check de biografienpagina van de cast van GTST maar..
En die dochter word dan de vriendin van Nina ofzo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:18 schreef DaMart het volgende:
En wedden dat Bas Barbara wil opschepen met zijn kinderen als hij is Saoedi Arabie zit
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:17 schreef DaMart het volgende:
Is dat nou die Bas Fischer in die Wanadoo reclame met die blerende vader die even meedeelt dat het niks kost?
Helemaal mee eens, die familie moet gewoon weg man.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
btw ik vind dat de familie Fischer echt de domste namen ooit heeft
de achternaam alleen al, Fischer
en dan Barbara, Valerie, Charlie, Morris...Fay
Wik is ernstig ziek geweestquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:51 schreef babette21 het volgende:
wat ziet Harmsen er slecht uit
ik hoop dat het aan de grimeur te danken is, want anders zou ik Wik geen jaar meer geven...
yep I know, bedoel vooral dat ik niet de indruk krijg dat ie genezen is...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Wik is ernstig ziek geweest![]()
Vandaar dat hij ook niet zo vaak in GTST te zien is..Hij wilde rustig aan doen![]()
Dat vrees ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep I know, bedoel vooral dat ik niet de indruk krijg dat ie genezen is...![]()
Vind dat juist allemaal leuke namenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
btw ik vind dat de familie Fischer echt de domste namen ooit heeft
de achternaam alleen al, Fischer
en dan Barbara, Valerie, Charlie, Morris...Fay
en Fischer is een vrij gebruikelijke naam, kijk maar in ´t telefoonboek.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind dat juist allemaal leuke namen.
Nee Ludo had in zijn eerste 2 seizoenen een ander huis, maar ging door de samenzwering van Dian, Bowien en Huib failliet en verloor toen ook zijn huis en bedrijf.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er was toch ook maar 1 huis van Ludo of ben ik nou gek?
voor mijn gevoel heeft hij daar wel langer gewoond,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nee Ludo had in zijn eerste 2 seizoenen een ander huis, maar ging door de samenzwering van Dian, Bowien en Huib failliet en verloor toen ook zijn huis en bedrijf.
Frey heeft daar vast nog wel een filmpje van liggen![]()
brandwonden had ze genoeg, mevrouw zat onder de littekens en heeft wekenlang lopen janken dat ze zo lelijk was en omdat bang was dat Ludo haar niet meer wilde [ ik heb er nog een leuk filmpje van ergens] Ze kon niet direct aan haar littekens geopereerd worden omdat ze hoog zwanger was van Nina..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:26 schreef babette21 het volgende:
wat heeft Janine toch met vuur?! eerst de Heavy Heaven laten affikken, daarna zelf in de hens staan [waarom heeft ze trouwen geen brandwonden??] en nu dit weer..... los daarvan klinkt het op zich wel lollig, vind 't alleen errug jammer dat Ludo zich er weer mee bemoeien gaat
Heavy Heaven, das lang geleden zegquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:26 schreef babette21 het volgende:
wat heeft Janine toch met vuur?! eerst de Heavy Heaven laten affikken, daarna zelf in de hens staan [waarom heeft ze trouwen geen brandwonden??] en nu dit weer..... los daarvan klinkt het op zich wel lollig, vind 't alleen errug jammer dat Ludo zich er weer mee bemoeien gaat
mja dat klinkt wel bekend allemaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:34 schreef Wup het volgende:
brandwonden had ze genoeg, mevrouw zat onder de littekens en heeft wekenlang lopen janken dat ze zo lelijk was en omdat bang was dat Ludo haar niet meer wilde [ ik heb er nog een leuk filmpje van ergens] Ze kon niet direct aan haar littekens geopereerd worden omdat ze hoog zwanger was van Nina..
volgens de laatste geruchten is ze vanaf 31 oktober te zienquote:waarvoor ik eigenlijk kwam langssneaken: al nieuws op het Dekker front?
naar ik me herinner is ze geopereerd maar werd er verder geen issue meer van gemaaktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:22 schreef babette21 het volgende:
mja dat klinkt wel bekend allemaal
maar is ze dan ná die bevalling alsnog geopereerd of zijn ze het voor het gemak maar vergeten?
ik weet het niet meer...
ik heb geen haast hoor:)quote:volgens de laatste geruchten is ze vanaf 31 oktober te zien
maar ik vind dat te lang duren, dus ben ruzie aan het maken met gtst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |