Ha iemand met een andere mening, daar hou ik van!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
Stelletje GTST barbaren. Zoek een ander soap als jullie het toch niks vinden![]()
Maar even serieus, ik ben natuurlijk weer de enige die het mooi vindt? Ik vond Charlie echt super goed acteren en het was erg mooi gedaan. En later die scene tussen haar en Barbara. Echt heel erg mooiHopelijk is de verhaallijn nu echt 100% afgesloten. Geen geruzie meer tussen die twee.
Welk gedeelde uit mijn post:quote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ha iemand met een andere mening, daar hou ik van!![]()
Ik neem ten eerste aan dat die eerste opmerking een grapje was, zo niet laat het me dan weten.![]()
Begreep je niet?quote:...
Maar even serieus,....
Ze acteert inderdaad goed. Maar ik heb nooit gezegd dat ik het verhaallijn supergoed vind. Had juist zelfs een hekel aan die hele lijn. Maar dat wil niet zeggen dat Charlie, of beter gezegd Lieke het ervoor zorgt dat ik het kan verdragen. Ik vind Lieke een van de betere jongeren actrices in GTST.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over het acteren van Charlie, ja ze acteert goed, maar vind ik het leuk om te zien? NEE
Al die verhaallijnen van Charlie zijn langdradig, zeikerig en ongelooflijk saai.
Over je laatste opmerking kunnen we het eens zijn, ik hoop ook dat het voor bij is![]()
Wat ziet ze er leuk uitquote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef babette21 het volgende:
Fajah nu bij Jensen
nou nou wat was ze goed.... daarom liet ze iedereen ook zo onberoerd vanavondquote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
Ze acteert inderdaad goed.
alsjeblieft zeg, bespaar me...quote:trouwens, vandaag een foto van Daantje...![]()
Zou ze ooit terugkomen denk je?
lekkere contradictie ditquote:Ik weet dat ik een hekel aan haar heb gehad, maar het zou zooo leuk zijn als ze terugkwam.
Nee, toen hij Charlie condoleerde en wat dingen zei over Valeriequote:Op woensdag 28 september 2005 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toen Charlie haar toespraak hield? Volgens mij kwam Ludo niet eens echt in beeld toen....
Ik bedoel ermee.. om natuurlijk weer een hele chaos te creeëren. Dat ze gek wordt of zo.. en Dennis ook.. blabla...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou nou wat was ze goed.... daarom liet ze iedereen ook zo onberoerd vanavond
[..]
alsjeblieft zeg, bespaar me...
[..]
lekkere contradictie dit
Hier heb je wel een punt mijn waarde Frey, kennelijk kunnen ze een personage alleen maar leuk maken (leuk naar de mening van de meeste users hier) als die er bijna uitgaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef Frey het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Jammer dat Valerie nu weg is, maarja. Als ze was gebleven dan was het gezeur vast gewoon verder gegaan.
je hebt die scenes met Morris & videocamera zeker geblokt!?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef Frey het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Alle scènes in Portugal waren ook zo goed.
whodonnuts zijn altijd leukquote:Op donderdag 29 september 2005 09:07 schreef JohnDDD het volgende:
Laat Barbara dood aangetroffen worden in de badkamer en maak er een murder-mystery van met Robert als hoofdverdachte, en Charlie als echte dader, ofzo. Charlie deed dat echter bezeten doro Valerie's geest.
Zij speeld heel goed,en Jack ook !quote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Dian gaat ook beter acteren.
Klopt, dat weet ik ook. Misschien voor de vraag even verwarrend dat ik de verschillende namen in één post heb gebruiktquote:Op donderdag 29 september 2005 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Wendela is toch Sjors,
Martine noemde haar wendela.. En bij haar adoptie ouders heette ze Sjorsen ook Janine noemde haar Sjors,
Dat zal goed kunnen zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar goed, even wat simpeler dan: Was Sjors niet eerder geboren dan Jack? Volgens mij kwam Trix (de moeder van Jack) toch pas vele jaren later in de serie? Dus is er dan niet weer eens een fout gemaakt door de schrijvers door Jack te laten zeggen dat Sjors zijn jongere zus is?
Nee hoor, kleine Fritsje oftewel Jack is een paar jaar eerder geboren;quote:Op donderdag 29 september 2005 10:17 schreef DaMart het volgende:
Dus is er dan niet weer eens een fout gemaakt door de schrijvers door Jack te laten zeggen dat Sjors zijn jongere zus is?
inderdaad. vind ik ook van laura :pquote:Op donderdag 29 september 2005 11:26 schreef Ponem het volgende:
Sorry, maar ik vind die Dianne echt LELIJK, maar ze acteert wel ok...
Wendela (Sjors) is geboren rond de tijd dat Martine de serie uit ging. Trix (de moeder van Fritsje (Jack) kwam toch pas daarna in de serie?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee hoor, kleine Fritsje oftewel Jack is een paar jaar eerder geboren;
hij verdween uit beeld omdat Herman hem meenam naar het buiteland.
Wendela oftewel Sjors werd vlak voor de dood van Frits geboren...
Trix speelde alleen de eerste twee seizoenen mee,quote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef DaMart het volgende:
Wendela (Sjors) is geboren rond de tijd dat Martine de serie uit ging. Trix (de moeder van Fritsje (Jack) kwam toch pas daarna in de serie?
Toen ze gisteren in de rode lampen van Scala stond, vond ik dat ze veel weg had van Meta.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:26 schreef Ponem het volgende:
Sorry, maar ik vind die Dianne echt LELIJK, maar ze acteert wel ok...
the blacker the berry, the sweeter the juice,quote:Op donderdag 29 september 2005 20:02 schreef pberends het volgende:
Sjors wil Bing weer terug... once you go black, you never go back!
Tha Godmother.quote:
Wedden dat het een kist met witte peper is.quote:
Muhahaa jaa Frits die zijn kids hem laat opzoekenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wedden dat het een kist met witte peper is.
Laten we hopen dat die hele schat een verzinsel is van Frits en dat deze verhaallijn een onverwachte wending krijgt: the return of Frits.
Er zit een B&A fan hier tussen de GTST fans, hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wedden dat het een kist met witte peper is.
De sleutel van de kuisheidsgordelquote:Op donderdag 29 september 2005 20:52 schreef JohnDDD het volgende:
Misschien is de schat wel het felbegeerde kutje van Sjors.
Heeft ze zo'n ijzeren maagdengordel omquote:Op donderdag 29 september 2005 20:52 schreef JohnDDD het volgende:
Misschien is de schat wel het felbegeerde kutje van Sjors.
Ach Ludo is er aan gewend om zijn dierbaren te verliezen, zo bikkelharde kerel krijg je daar echt niet mee van zijn stuk.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En wanneer gaan de schrijfers er nou eens iets mee doen dat Ludo pas net een kindje heeft verloren? Hij heeft geen verdriet niks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |