Die scene van Laura en Dennisquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:07 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/janinee.jpg]afbeelding][/url]
En tot slot nog deel 3
Moest je nou weer zonodig die spiegelscene van Laura, Robert en Linda erin doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:07 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/janinee.jpg]afbeelding][/url]
En tot slot nog deel 3
Vind je hem zo eng danquote:Op woensdag 28 september 2005 12:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moest je nou weer zonodig die spiegelscene van Laura, Robert en Linda erin doen![]()
Owquote:
Kan ik me niet meer herinnerenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Ow
Ik vond die van Julian altijd heel eng. Dat geluid als hij zijn pols doorsnijdt, brrrr![]()
Dat was geloof ik te zien in het eerste filmpje. Je moet wel een beetje bijblijven, hèquote:
Ik heb 2 filmpjes gezien. Deel 3 en die andere weet ik niet. Dat was waar ik zei dat er weinig linda in voorkwamquote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was geloof ik te zien in het eerste filmpje. Je moet wel een beetje bijblijven, hè
Dan heb je de 2e en de 3e gezienquote:Op woensdag 28 september 2005 13:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb 2 filmpjes gezien. Deel 3 en die andere weet ik niet. Dat was waar ik zei dat er weinig linda in voorkwamDie de enige scene had met Meta erin
Nee die heb ik gezien... Oeps... toch nog wat Linda gezien. Dan heb ik deel 2 niet gezien denk ik. Alhoewel. het was puur de clif. NIet wat er na gebeurde. Dus dat ze is opgepakt.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan heb je de 2e en de 3e gezien
Het eerste filmpje begon zelfs al meteen met Linda, toen ze werd betrapt met de drugs
Dan heb je ook Julian gezien die zijn pols doorsneed, want dat zat ook in filmpje 1quote:Op woensdag 28 september 2005 13:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee die heb ik gezien... Oeps... toch nog wat Linda gezien. Dan heb ik deel 2 niet gezien denk ik. Alhoewel. het was puur de clif. NIet wat er na gebeurde. Dus dat ze is opgepakt.
Nee die heb ik dus niet gezien. Ik heb dus deel 3 gezien + een filmpje waarin het volgende voorkwam:quote:Op woensdag 28 september 2005 13:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan heb je ook Julian gezien die zijn pols doorsneed, want dat zat ook in filmpje 1
Je maakt het wel verwarrend
Ja, nu snap ik het helemaal niet meer, hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee die heb ik dus niet gezien. Ik heb dus deel 3 gezien + een filmpje waarin het volgende voorkwam:
- Benjamin en Anita op vloegveld met diamanten in haar haar
- Simon die zich bij de haven omdraait omdat hij Erik "Linda" hoort roepen omdat ze wegreden na hun trouwen
- De dood van Roos
- Cleo en Gijs gokken en Gijs zet zijn praktijk in en toch wint ie...
Dus moet ik nog filmpje 1 zienquote:Op woensdag 28 september 2005 13:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik het helemaal niet meer, hoor
Linda op het vliegveld en Julian met de pols zaten in hetzelfde filmpje (filmpje 1)
Jij hebt echter filmpje 2 en 3 gezien
Haha! Ja, dat iedereen stil is en een paar seconden doet niemand wat en opeens beginnen ze allemaal tegelijk te schreeuwen en bijna iedereen rent naar buiten. Echt grappig om weer te zien.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:54 schreef Dizer het volgende:
OMG... nog hilarischer....
Julian trouwt met dat poolse meisje en dan komt haar pimp binnen en schiet haar neer. Robert redt Julian, ze liggen alle drie op de grond en iedereen begint te schreeuwen en te janken en zo. Echt, als je er nu naar kijkt is het zoo hilarisch![]()
Ja die blijft eng he.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moest je nou weer zonodig die spiegelscene van Laura, Robert en Linda erin doen![]()
op dat moment, dat die scherf ophoogstuitert met de punt omhoog, gaan bij mij altijd de ogen dichtquote:Op woensdag 28 september 2005 14:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ook dat 1ne stukje spiegel wat rechtopstaat en waar hij precies met ze rug in valt brrr![]()
die was goed gedaan jaquote:Op woensdag 28 september 2005 12:55 schreef Frey het volgende:
Ik vond die van Julian altijd heel eng. Dat geluid als hij zijn pols doorsnijdt, brrrr![]()
Terra vond ik ook een baggerpersonage. Die scène van haar haalde het bij lange na niet bij die van Julian. Die van Julian was gewoon veel beter gedaan en het personage was ook vele malen boeiender.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
die was goed gedaan ja
beter dan diezelfde actie van Terra, maar dat kind kon ik uberhaupt nooit serieus nemen
Gladys Bloem vond ik vele malen erger.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
die was goed gedaan ja
beter dan diezelfde actie van Terra, maar dat kind kon ik uberhaupt nooit serieus nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dat oud nieuws?La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ik draai me omquote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
op dat moment, dat die scherf ophoogstuitert met de punt omhoog, gaan bij mij altijd de ogen dicht
ik kon ze allebei niet uitstaanquote:Op woensdag 28 september 2005 17:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Gladys Bloem vond ik vele malen erger.![]()
Je hoort dan ook echt zo een gesmoord kreun van Robert, heel zachtjes.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
op dat moment, dat die scherf ophoogstuitert met de punt omhoog, gaan bij mij altijd de ogen dicht
Ik vond Terra wel oke, Gladys werd op het eind een beetje irritant, dat komt wel vaker voor als personages er bijna uitgaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gladys Bloem vond ik vele malen erger.![]()
Tja, ik vind het zelf toch meevallenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
@frey zie je nou wel dat die scene eng is
Echt vreselijk die scene en het duurde wel 4 minuten! Ik vond dit eigenlijk een behoorlijk saaie afleveringquote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Charlie. Het enige wat nog ontbrak is een optreden van die janksmoel van een Dinand Woesthoff.
Er zat wel weer een mooi Ludo moment inquote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Echt vreselijk die scene en het duurde wel 4 minuten! Ik vond dit eigenlijk een behoorlijk saaie aflevering![]()
Toen Charlie haar toespraak hield? Volgens mij kwam Ludo niet eens echt in beeld toen....quote:Op woensdag 28 september 2005 20:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Er zat wel weer een mooi Ludo moment in![]()
ik zat ook al op het gejank van Do te wachten....quote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Charlie. Het enige wat nog ontbrak is een optreden van die janksmoel van een Dinand Woesthoff.
Nee,ik vond het ook niet emotioneel.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kreeg 't niet warm of koud van die die speech, vond 'm vooral slaapverwekkend
en is het hip om bij een open graf te gaan zitten ofzo, vlak na een begrafenis?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |