Nou, wat houd je tegen? Doe het gewoon!quote:Op maandag 26 september 2005 17:51 schreef -Angel- het volgende:
Blijkbaar ben ik de enige zo te lezen ...
je moet wel opnemen als ik je bel hequote:Op maandag 26 september 2005 17:51 schreef -Angel- het volgende:
Blijkbaar ben ik de enige zo te lezen ...
Hey ts!!quote:Op maandag 26 september 2005 17:55 schreef Shreever het volgende:
[..]
Nou, wat houd je tegen? Doe het gewoon!
2 kwartjesquote:Op maandag 26 september 2005 18:13 schreef -Angel- het volgende:
Hmmm. Ik proef hier een beetje sarcastische ondertoon. Ik zou het graag op prijs stellen wanneer ik niet belachelijk wordt gemaakt...
Lucky mequote:Op maandag 26 september 2005 18:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey ts!!
Je eerste oefenobject!![]()
* Godlike02 rijd spontaan naar utrechtquote:Op maandag 26 september 2005 18:30 schreef LunaticLaUrA het volgende:
probeer t eens
geef je wel live verslag dan ?
Het is maar wat je geluk noemt, Vanilla Icequote:Op maandag 26 september 2005 18:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet iedereen kan gestalkd worden door Vanilla Ice
Dus je hebt wel geluk![]()
Het haar van Hitler...quote:
aah.. dat brengt licht in de duisternisquote:Op maandag 26 september 2005 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Het haar van Hitler...
Uncle Tom en zijn fans.
50 Cent een legende. Deel 2: Voor al de fans.
een kleine greep uit zijn oeuvre![]()
Die-hard stalkerquote:Op maandag 26 september 2005 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 rijd spontaan naar utrecht![]()
Hey!quote:Op maandag 26 september 2005 20:13 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Die-hard stalker
Ben je er al ?
quote:Op maandag 26 september 2005 18:13 schreef -Angel- het volgende:
Hmmm. Ik proef hier een beetje sarcastische ondertoon. Ik zou het graag op prijs stellen wanneer ik niet belachelijk wordt gemaakt...
Als dit topique daar thuisgehoort had dan had het wel een schopje gekregen van een van de modsquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:37 schreef -Angel- het volgende:
Hmmm. Misschien eens een keer proberen in Relaties & Psychologie...
Moderators maken wel eens fouten, ik bedoel anders wordt je geen moderator.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:45 schreef Shreever het volgende:
Als dit topique daar thuisgehoort had dan had het wel een schopje gekregen van een van de mods![]()
Je kan ook aanbellen en iedere keer "Had ik al gezegd dat je stinkt?" zeggen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je belt aan en als er open wordt gedaan zeg je niets, maar blijf je met een vreemd trekje glimlachen. Dat doe je drie keer. De vierde keer ren je hard weg.
als je graag serieus genomen wil worden zou ik eens een topic in sex overwegenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:14 schreef -Angel- het volgende:
Hmmm. Renmaestro dis was bedoeld als serieus topic.
Dit is voor de eerste keer dat ik denk damm die killswitch.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:22 schreef killswitch het volgende:
als je graag serieus genomen wil worden zou ik eens een topic in sex overwegen
Je stinkt, zei ik dat al?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan ook aanbellen en iedere keer "Had ik al gezegd dat je stinkt?" zeggen...
Schijnt ook een populaire methode te zijn van bepaalde helmjosti's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |