Geen Mario Tennis?quote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb in bestelling staan:
Riviera, Gunstar Super Heroes en Final Fantasy IV.
Heel goed gezien.quote:
Die uit de OP is van mij jaquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die uit de OP is van mij ja
Dat lees je binnenkort op FOKgamesquote:
bronquote:GBA MIcro Commercial VS
Nintendo has created a 30-second television spot to air tonight in selected markets. You don't have to switch on your TV, we've got it right here.
The Gameboy Micro's been out already in Japan, and it launched today in North America, retailing for $99.99.
Starting with a girl who discovers a pink Micro, the commercial seems to invite casual gamers and plays up the whimsical, stylish aspects of the handheld. It suggests crossover appeal to different types of people while maintaining a cool, unaggressive hipness.
Toffe theme!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Nieuwe countdown op me desktop (rechts boven).
[afbeelding]
't Is maar 2/5 deel van wat een PSP kost.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:20 schreef DoctorDemento het volgende:
Echter, best ook een belachelijk hoog getalletje dat prijsje.![]()
PSPquote:Op donderdag 29 september 2005 10:26 schreef Tragedy het volgende:
[..]
't Is maar 2/5 deel van wat een PSP kost.
Metal Slugquote:Op donderdag 29 september 2005 16:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Welke game is nou goed om echt heel snel tussendoor te gamen enzo. Ik zat te denken aan Astro Boy.
En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik heb Riviera binnen
Vanavond spelen
Geen tijd gehadquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:24 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?
Ah, heb ik toch nog iemand kunnen overtuigenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:56 schreef knater het volgende:
Micro Famicom Edition besteld, hopelijk deze week binnen, ik vond em eerst nog te duur, maar ik heb op de GBA / GBA SP het meeste portable plezier beleefd, en mede door de foto's en reviewtoch maar besteld
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-1b-70-xdd.htmlquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:30 schreef Oksel het volgende:
Ik wil er ook 1. Puur om in mijn verzameling te stoppen.
Link naar de Famicom editie?
Yeah, ongeveer een maand na de release van de Micro ofzo kan je denk ik een zwarte/zilvere faceplate halen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet er wel bijzeggen dat een compleet zwarte Micro niet geleverd wordt in de US zo he, dit is gedaan via een wisseltruc. Iemand met een zilver/zwarte heeft met iemand met een zwart/zilveren Micro geruild
Wit bestaat niet. Nu heb je alleen zwart en zilver. Witte faceplate bestaat ook (nog) niet, AFAIK.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil een witte. Voor bij mijn iPod.
Jeminee Strolie, ga je dat nou bij elk spel posten? Wel eens van Google gehoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat voor spel?
a. ik ben luiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef Tragedy het volgende:
Jeminee Strolie, ga je dat nou bij elk spel posten? Wel eens van Google gehoord?
Wow zo komen alle final fantasies tot en met VI op GBA.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF V en FFVI komen OOK naar de GBA
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6759
Enige dat we dan nog missen zijn Chrono Trigger en Super Mario RPG![]()
Super Metroid zal je bedoelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enige dat we dan nog missen zijn Chrono Trigger en Super Mario RPG![]()
Nee hoor, alleen 1, 2, 4, 5 en 6.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wow zo komen alle final fantasies tot en met VI op GBA.
bron: http://www.gameshop.nlquote:Gameshop laat Gameboy Micro links liggen
De Gameshop zal de 'Gameboy Micro' niet in haar collectie opnemen. Wij zijn van mening dat de Gameboy Micro de zoveelste Gameboy variant in zo'n korte tijd is dat Gameboy Advance spellen kan afspelen.
Deze handheld, die een prijs van 100 euro zal hebben, biedt geen extra's boven de oude Gameboy. Derhalve zullen wij dit product van Nintendo niet ondersteunen.
Wij vinden het vervelend dat wij sommige klanten moeten teleurstellen, maar wij hopen dat er begrip is voor ons standpunt
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
*proest
Hebben ze naar de verkoopaantallen in Japan gekeken? Zou stom zijn om hem te weren
Ik heb die Zelda disc besteld, een FF:CC soundtrack en nog wat geloof ik (buiten een zooi wallpapers toen ze net bestondenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:55 schreef Cerbie het volgende:
250 sterren is erg weinig ja, en er zitten tegenwoordig van die krasdingen over de codes heen
Enige wat ik er ooit mee heb gedaan is de Zelda Collector's Edition besteld geloof ik
250.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeveel sterren heeft een normale GBA spel voor 45 euro dan?
Ze zeiken dat de Micro geen vernieuwing brengt. Dan moeten ze EA games, de PS3 & Xbox 360 ook niet verkopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
*proest
Hebben ze naar de verkoopaantallen in Japan gekeken? Zou stom zijn om hem te weren
Mwoa zal hier wel meevallen, we zitten niet in Japan maar in het nuchtere .NL dus verkoopt alleen als er pleesteesieon op staat en je er 3 dooie pixels bij krijgtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Gameboy Micro is uit in 28 dagen en 21 uur.
Nu ben ik bang dat ie gelijk de eerste dag overal wordt uitverkocht. Iemand een ervaring met handhelds die je @ day one koopt?
Als je twijfelt zou ik hem apart laten leggen, bij Gameshop bijvoorbeeldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Gameboy Micro is uit in 28 dagen en 21 uur.
Nu ben ik bang dat ie gelijk de eerste dag overal wordt uitverkocht. Iemand een ervaring met handhelds die je @ day one koopt?
Met meer van dat soort reclame's hier zouden ze een stuk sneller van hun imago afraken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef Ruzbeh het volgende:
http://gameads.gamepressure.com/tv_game_commercial.asp?ID=3079.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, andere aansluiting. Je zult een stepdown (220V naar 110V) moeten kopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:06 schreef tts010 het volgende:
Hey Notorious Roy.. Had ff een vraagje aan je. Ik las dat je die Gameboy Micro Famicom hebt. (die van mij is onderwegVandaag heb ik een oplader gekocht voor de NDS ( heb een amerikaanse) Kan ik die ook gebruiken voor die micro... De output van die oplader is 5.2.
http://gameads.gamepressure.com/tv_game_commercial.asp?ID=3079
Dat heb ik als ik op de wc zit.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef -Yuna- het volgende:
Door die fotos in dit topic was ik al helemaal verkocht aan de microEn ik had me zo voorgenomen voorlopig geen micro te kopen, maar nu telkens als ik in de bus zit denk ik dat het wel stoer zou zijn als ik dan een micro bij me had
![]()
Ik heb hem bij Lik-Sang.com gekocht en was in totaal 110 euro kwijt ongeveer. Dat is inclusief verzenden. Zo'n stepdown converter haal je gewoon bij de elektroboer, kost 10-15 euro.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:49 schreef tts010 het volgende:
Ok thanx Roy voor je info, weet je ook toevallig waar ik het beste 1 kan kopen???
En wat de prijs ongeveer is..
Betere versiequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef Ruzbeh het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Betere versie
http://www.qmg.com/ntdo/Maze_Eng_480Air.mov
Lucky importing bastard.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef knater het volgende:
M'n Gameboy Micro is vandaag binnengekomen, wat een preachtig apparaatje, schermpje is zo helder en mooi![]()
Tis ook de Famicom editie![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef knater het volgende:
M'n Gameboy Micro is vandaag binnengekomen, wat een preachtig apparaatje, schermpje is zo helder en mooi![]()
Tis ook de Famicom editie![]()
Het is ook de bedoeling dat je je wijsvingers er helemaal omheen vasthoud, dan werken L en R perfect.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef Aether het volgende:
Vandaag ook m'n Famicom Micro binnengekregen.
Scherm is nog scherper dan ik had verwacht en geheel ligt goed in de hand. Vond alleen dat de control pad wat teveel bewegingsruimte heeft tijdens de eerste indruk en de schouderknoppen reageren niet wanneer je ze aan de rand indrukt. Kan 'm verder iedereen aanbevelen.
Klopt, alleen als je ligt ben ik eerder geneigd alleen de 'zijkanten' van de knoppen vast te houden. Werkt verder prima.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je je wijsvingers er helemaal omheen vasthoud, dan werken L en R perfect.
Hoe bedoel je?quote:
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ben je ook 'gay for micro' ?
Dat is omdat Nintendo de DS als derde pilaar beschouwt, en niet als vervanging van de Game Boy (of dat terecht is kun je over discussiëren, maar het is iig de officiële verklaring).quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:04 schreef speknek het volgende:
Belachelijk dat de prijzen nog altijd niet gezakt zijn na de introductie van de DS![]()
.
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil ook mijn GBA games in een DS hoesje
http://img292.imageshack.us/img292/8357/dsed8hy.jpg
Je hebt geen GBA games, en ook geen DS games, dus je hebt niks om nergens in te doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik snap niet wat Nintendo nou in godsnaam dacht toen ze het in kartonnen doosjes deeden. Deden ze ook al met N64, toen had ik aparte plastic doosjes (van Nintendo denk ik).
Bestaat er geen aparte plastic doosjes die Nintendo zelf maakt voor GBA dan?
Ik kom er trouwens achter dat Gameboy micro blauw en roze al uit zijn in Japan.
quote:BOM (Bill Of Materials = how much the thing costs to make and put together) is typically half or just under half of the final retail price. That matches quite well if the BOM of the Micro is $50, and its retailing for $99
Oftewel, Nintendo is gewoon niet zo wanhopig als Sony dat ze de dingen onder de kostprijs moeten verkopen.quote:A mark-up of at least 40% is considered the minimum you should expect across most industries.
Zou ook best slecht zijn als ze een vernieuwde GBA met verlies zouden moeten verkopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Oftewel, Nintendo is gewoon niet zo wanhopig als Sony dat ze de dingen onder de kostprijs moeten verkopen.![]()
Waarom denk je dat Nintendo een van de meest winstgevende spelers op de gamesmarkt is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:41 schreef Xrenity het volgende:
Micro kost 44 dollar om te maken
Damn, daar maken ze veel winst op
Wat een onzin. Dus als ik een Gameboy micro ga kopen ben ik een schaap?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Nintendo een van de meest winstgevende spelers op de gamesmarkt is?
Antwoord
Jij leest GAF, right?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Nintendo een van de meest winstgevende spelers op de gamesmarkt is?
Antwoord
Ik sta links achter.![]()
Oh was jij dan degene bij wie ik een hap uit de vacht had genomen??quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Antwoord
Ik sta links achter.![]()
Lees mn review maarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef Morthill het volgende:
OT: Heeft iemand hier FF I+II al gespeeld?
Deze sla ik over. Ik ben een grote X-Com fan maar deze is te simpel gemaakt. Ik ben bang dat deze game zonder het managen van je basis en het onderzoeken van alien artifacts erg teleurstellend zal zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rebelstar Tactical Command:
[afbeelding] [afbeelding]
Ik ken de game verder niet, maar ik weet dat er een aantal mensen zijn die graag echte turnbased strategie games willen spelen op de GBA. Deze schijnt erg veel te lijken op oa X-Com () en kost maar 20 euro
Amerikaansequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Iemand een linkje naar een overzicht van onwijs veel Gameboy Micro faceplates? Iemand had het een keer gepost (hier of bij Gaming-Age), nu kan ik het niet meer vinden.
ik wel , vind FF I echt leuk , FF II viind ik wat minder maar toch beide uitgespeeldquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
OT: Heeft iemand hier FF I+II al gespeeld?
Mmmm, dilemma. Zal ik eentje halen met een zilveren achterkant en later een zilver frontje kopen of eentje met een zwarte achterkant en later een zwart frontje kopen? Niet dat ze gewoon één zwarte en één zilveren of de markt brengen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:21 schreef Aether het volgende:
Oplichtende faceplates?
[..]
Amerikaanse
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Japanse
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dat zijn ze niet. Er was echt een megagrote lijst. Op een japanse flash website denk ik (misschien nintendo.co.jp?). Waren denk ik toch echt meer dan 50~100 ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:21 schreef Aether het volgende:
Oplichtende faceplates?
[..]
Amerikaanse
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Japanse
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet welke je bedoeld, het waren er echt heel veel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet. Er was echt een megagrote lijst. Op een japanse flash website denk ik (misschien nintendo.co.jp?). Waren denk ik toch echt meer dan 50~100 ofzo.
Weet denk ik welke site je bedoelt...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet. Er was echt een megagrote lijst. Op een japanse flash website denk ik (misschien nintendo.co.jp?). Waren denk ik toch echt meer dan 50~100 ofzo.
Japanse micro sales + 100000quote:Final Fantasy IV auch als Bundle
17.10.05 - Square Enix gibt bekannt, dass das Rollenspiel Final Fantasy IV am 15.12.05 auch im limitierten Bundle mit einem Game Boy Micro in Japan erhältlich sein wird. Dem Set liegt zudem eine von Yoshitaka Amano entworfene Deckschale bei. Preis: TBA
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Japanse micro sales + 100000
Nu eeneens?quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:41 schreef speknek het volgende:
dubbel (traag schijtforum)
dat is leuk jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Leg dan ook even uit wat er zo leuk is aan Final Fantasy. Ik had Final Fantasy 7 demo gespeeld op de PC en ik vond de gevechten altijd saai.Je moet dan kiezen wat je wilt doen enzo, dat slaat toch nergens op?
Ik heb hem nog nooit gespeeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het een port van de console versies? If so, dan laat ik m staan, te kort geleden
Waarom geen zilvere DS? Heb je veel meer aanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kom er net achter dat de kleuren anders zijn in Europe. Op 4 November krijgen we:
Zilver met zilvere faceplate.
Blauw met blauwe faceplate.
Groen met groene faceplate.
Roze met roze faceplate.
Ik haal de Zilvere.
Welke kleur ga je halen? Blauw, roze, zilver of groen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:42 schreef Lexie het volgende:
SP verkocht, voor 25 euro heb ik een Micro.
Ik denk dat hij roze gaat halenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke kleur ga je halen? Blauw, roze, zilver of groen?
Of een GCquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom geen zilvere DS? Heb je veel meer aan
JE HOUD 'M ONDERSTEBOVEN, DOOS.quote:
Get back to me als je een GC in je broekzak kan stoppen.quote:
Ik ken alleen de onderstequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Celebs met Micro
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Misschien is ze linkshandig...?quote:
Als jij een Micro voor me hebt die GC kwaliteit evenaartquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Get back to me als je een GC in je broekzak kan stoppen.
Met de DS kan je nog meer games spelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Er zijn anders veel meer games op de GBA dan op de GC.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:28 schreef Ruzbeh het volgende:
DS haal ik pas in 2006. Zelfde geldt voor Gamecube en PS2.
PS2 moet je niet verkopen, daar ga je spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:34 schreef knater het volgende:
ps2 mag je van mij overkopen, ik doe er helaas WEER niks mee
Van de micro ga je geen spijt krijgen, top ding
ps: bovenste plaatje van die "celebs" check die poten van die negerin, GROOT!
Bij mij past hij in elke broek...quote:
Omdat je straks weer geen geld hebt voor een DS... Ik wil je beaten met Mario Kart, snap dat danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom willen jullie nou dat ik of een DS neem of een Gamecube? Gameboy micro is toch ook een Nintendo product?
Ik wete het nog niet, denk dat ik pas in de winkel beslisquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke kleur ga je halen? Blauw, roze, zilver of groen?
En dan kan je nog een aantal weken wachten zodat je een Mario Kart DS pack kan aanschaffenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog een week tot Gameboy micro!!!
Tof spel!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb eenv ergelijkbare game besteld, Astro Boy bij Play-Asia
http://gameboy.ign.com/objects/572/572898.html (artikelen over Astro Boy, scoort ook goed)
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-39-70-2ql.html (13 dollar ! ! )
Ah sommige mensen zijn wachten op consoles wel gewendquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En dan kan je nog een aantal weken wachten zodat je een Mario Kart DS pack kan aanschaffen![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een week
Alien Homonid gepreordered via Play na de preview op IGN gelezen te hebben.
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet me altijd al inhouden om niet Alien Hemeroids te schrijven.
Son of a bitch.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:14 schreef Oksel het volgende:
Ik heb hem vandaag gezien.. en hij's mooi!Klein! Erg klein, tering!
Hey, toffe sitequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:16 schreef -Yuna- het volgende:
94 euro als het goed is
http://www.budgetgaming.n(...)+micro_hardware.html
En ik dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja hoe kan dat dan? Nintendo spreekt toch af met winkels dat ze 'm niet voor 4 November laten verkopen?
Ik ga morgen wel naar de Intertoys en nog wat winkels met 100 euro op zak. Als ik dan de Gameboy micro kan vinden krijgt Lexie van mij een hele dikke zoen.![]()
![]()
Als ik morgen niks vind ga jij klappen vangen.quote:
Lief kijken hoeft niet eens, de meeste winkeliers begrijpen geen zak van embargo'squote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef Thomper het volgende:
[..]
En ik dan?
Maar goed, Nintendo maakt wel meer afspraken met winkeliers. Feit is dat je als je de winkelmedewerker lief aankijkt, hij je vast wel het magazijn inlaat om de Micro te pakken, en anders in ieder geval op donderdag. Op vrijdag pas echt in de winkel gebeurt amper.
Sowieso ben je dom als je Super Mario Bros. nog voor 22 euro koopt, want de adviesprijs voor al die NES Classics is sinds kort 15 euro.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij was niet te koop (en dan bedoel ik niet bij de rekken enzo). Als ik had gevraagd dan kon het misschien wel maar dat weet ik niet.
Ik heb wel even Nintendogs gespeeld dus me dag is al goed.Ik haal de Micro 4 november gewoon.
Trouwens zag ik Metroid Fusion for 20 euro bij de Intertoys terwijl ik voor 22 euro Super Mario Bros. had gekocht bij FRS...
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:57 schreef Thomper het volgende:
Ruzbeh, komende donder- of vrijdagse koopavond in je lokale E-Plaza of Bart Smit, 15% korting op ALLES!Oftewel, koop donder- of vrijdag je Micro bij de E-Plaza of Bart Smit, scheelt 15 euro.
Hoe moet ik weten wanneer er koopavond is? Ik dacht dat het elke laatste donderdag van de maand was ofzo?quote:Donderdag of Vrijdagavond (ligt eraan wanneer de koopavond is) vanaf 1800 uur 15% korting op soft & hardware bij Bart Smit/E-Plaza.
Gewoon kijken op je website van je stad. Bij jou dus: www.verwegvandebeschaafdewereldwaarwelconsolestekoopzijn.nlquote:Op woensdag 2 november 2005 13:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten wanneer er koopavond is? Ik dacht dat het elke laatste donderdag van de maand was ofzo?
Irritante collega trainde mee, dus ik kon voor mijn vergadering niet even de MM insneaken!quote:Op woensdag 2 november 2005 06:47 schreef Strolie75 het volgende:
ik kom vanmiddag toch langs Utrecht CS. Dan ga ik meteen langs de mediamarkt om even te kijken of hij al te koop is.
Geen Bart Smit hier in het dorp.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan ook beter wachten op een koopavond van de Bart Smit
Ik verwacht op z'n minst een foto waar jij op staat met een big smile en je gameboy micro in je handenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Inderdaad.
Ik ga morgen om 19:00 naar de Bart Smit.
WATquote:Op donderdag 3 november 2005 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem ik heb hem ik heb hem
En hij is poeperig
Bij de Dixons waren ze (op een lelijke roze na) al uitverkocht. En bij de Intertoys hadden ze er nog maar drie, waarvan eentje zilverkleurig was (die nu van mij is)
Gunstar Super Heroes, Alien Hominid en FFIX for me please.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welkom in GB Micro land! Ik heb ook goed nieuws! Tales of Phantasia komt naar de GBA
IX nog welquote:Op donderdag 3 november 2005 16:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gunstar Super Heroes, Alien Hominid en FFIX for me please.
Die jaquote:Op donderdag 3 november 2005 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IX nog wel
Je bedoelt natuurlijk IV, V en VI
Gaan die micro's zo hard dan? Had ik niet verwachtquote:Op donderdag 3 november 2005 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem ik heb hem ik heb hem
En hij is poeperig
Bij de Dixons waren ze (op een lelijke roze na) al uitverkocht. En bij de Intertoys hadden ze er nog maar drie, waarvan eentje zilverkleurig was (die nu van mij is)
Wtf...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:07 schreef Aether het volgende:
Final Fantasy IV box art (NA)
[afbeelding]
Grotere versie
Hoezo, ik heb hem alquote:Op donderdag 3 november 2005 21:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Zie je nou. We hadden gewoon allemaal netjes moeten wachten tot 4 november.
Maar ik heb hem eerderquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Ruzbeh het volgende:.
Nou en. Ik heb 'm over een paar uur ook.
Je bent gewoon dronkendquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:09 schreef Lexie het volgende:
Wat zit dat frontje trouwens kut. Ik heb hem er nu vanaf maar krijg hem er niet meer fatsoenlijk op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |