Geen Mario Tennis?quote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb in bestelling staan:
Riviera, Gunstar Super Heroes en Final Fantasy IV.
Heel goed gezien.quote:
Die uit de OP is van mij jaquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die uit de OP is van mij ja
Dat lees je binnenkort op FOKgamesquote:
bronquote:GBA MIcro Commercial VS
Nintendo has created a 30-second television spot to air tonight in selected markets. You don't have to switch on your TV, we've got it right here.
The Gameboy Micro's been out already in Japan, and it launched today in North America, retailing for $99.99.
Starting with a girl who discovers a pink Micro, the commercial seems to invite casual gamers and plays up the whimsical, stylish aspects of the handheld. It suggests crossover appeal to different types of people while maintaining a cool, unaggressive hipness.
Toffe theme!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Nieuwe countdown op me desktop (rechts boven).
[afbeelding]
't Is maar 2/5 deel van wat een PSP kost.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:20 schreef DoctorDemento het volgende:
Echter, best ook een belachelijk hoog getalletje dat prijsje.![]()
PSPquote:Op donderdag 29 september 2005 10:26 schreef Tragedy het volgende:
[..]
't Is maar 2/5 deel van wat een PSP kost.
Metal Slugquote:Op donderdag 29 september 2005 16:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Welke game is nou goed om echt heel snel tussendoor te gamen enzo. Ik zat te denken aan Astro Boy.
En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik heb Riviera binnen
Vanavond spelen
Geen tijd gehadquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:24 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?
Ah, heb ik toch nog iemand kunnen overtuigenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:56 schreef knater het volgende:
Micro Famicom Edition besteld, hopelijk deze week binnen, ik vond em eerst nog te duur, maar ik heb op de GBA / GBA SP het meeste portable plezier beleefd, en mede door de foto's en reviewtoch maar besteld
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-1b-70-xdd.htmlquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:30 schreef Oksel het volgende:
Ik wil er ook 1. Puur om in mijn verzameling te stoppen.
Link naar de Famicom editie?
Yeah, ongeveer een maand na de release van de Micro ofzo kan je denk ik een zwarte/zilvere faceplate halen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet er wel bijzeggen dat een compleet zwarte Micro niet geleverd wordt in de US zo he, dit is gedaan via een wisseltruc. Iemand met een zilver/zwarte heeft met iemand met een zwart/zilveren Micro geruild
Wit bestaat niet. Nu heb je alleen zwart en zilver. Witte faceplate bestaat ook (nog) niet, AFAIK.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil een witte. Voor bij mijn iPod.
Jeminee Strolie, ga je dat nou bij elk spel posten? Wel eens van Google gehoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat voor spel?
a. ik ben luiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef Tragedy het volgende:
Jeminee Strolie, ga je dat nou bij elk spel posten? Wel eens van Google gehoord?
Wow zo komen alle final fantasies tot en met VI op GBA.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF V en FFVI komen OOK naar de GBA
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6759
Enige dat we dan nog missen zijn Chrono Trigger en Super Mario RPG![]()
Super Metroid zal je bedoelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enige dat we dan nog missen zijn Chrono Trigger en Super Mario RPG![]()
Nee hoor, alleen 1, 2, 4, 5 en 6.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wow zo komen alle final fantasies tot en met VI op GBA.
bron: http://www.gameshop.nlquote:Gameshop laat Gameboy Micro links liggen
De Gameshop zal de 'Gameboy Micro' niet in haar collectie opnemen. Wij zijn van mening dat de Gameboy Micro de zoveelste Gameboy variant in zo'n korte tijd is dat Gameboy Advance spellen kan afspelen.
Deze handheld, die een prijs van 100 euro zal hebben, biedt geen extra's boven de oude Gameboy. Derhalve zullen wij dit product van Nintendo niet ondersteunen.
Wij vinden het vervelend dat wij sommige klanten moeten teleurstellen, maar wij hopen dat er begrip is voor ons standpunt
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
*proest
Hebben ze naar de verkoopaantallen in Japan gekeken? Zou stom zijn om hem te weren
Ik heb die Zelda disc besteld, een FF:CC soundtrack en nog wat geloof ik (buiten een zooi wallpapers toen ze net bestondenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:55 schreef Cerbie het volgende:
250 sterren is erg weinig ja, en er zitten tegenwoordig van die krasdingen over de codes heen
Enige wat ik er ooit mee heb gedaan is de Zelda Collector's Edition besteld geloof ik
250.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeveel sterren heeft een normale GBA spel voor 45 euro dan?
Ze zeiken dat de Micro geen vernieuwing brengt. Dan moeten ze EA games, de PS3 & Xbox 360 ook niet verkopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
*proest
Hebben ze naar de verkoopaantallen in Japan gekeken? Zou stom zijn om hem te weren
Mwoa zal hier wel meevallen, we zitten niet in Japan maar in het nuchtere .NL dus verkoopt alleen als er pleesteesieon op staat en je er 3 dooie pixels bij krijgtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Gameboy Micro is uit in 28 dagen en 21 uur.
Nu ben ik bang dat ie gelijk de eerste dag overal wordt uitverkocht. Iemand een ervaring met handhelds die je @ day one koopt?
Als je twijfelt zou ik hem apart laten leggen, bij Gameshop bijvoorbeeldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Gameboy Micro is uit in 28 dagen en 21 uur.
Nu ben ik bang dat ie gelijk de eerste dag overal wordt uitverkocht. Iemand een ervaring met handhelds die je @ day one koopt?
Met meer van dat soort reclame's hier zouden ze een stuk sneller van hun imago afraken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef Ruzbeh het volgende:
http://gameads.gamepressure.com/tv_game_commercial.asp?ID=3079.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, andere aansluiting. Je zult een stepdown (220V naar 110V) moeten kopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:06 schreef tts010 het volgende:
Hey Notorious Roy.. Had ff een vraagje aan je. Ik las dat je die Gameboy Micro Famicom hebt. (die van mij is onderwegVandaag heb ik een oplader gekocht voor de NDS ( heb een amerikaanse) Kan ik die ook gebruiken voor die micro... De output van die oplader is 5.2.
http://gameads.gamepressure.com/tv_game_commercial.asp?ID=3079
Dat heb ik als ik op de wc zit.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef -Yuna- het volgende:
Door die fotos in dit topic was ik al helemaal verkocht aan de microEn ik had me zo voorgenomen voorlopig geen micro te kopen, maar nu telkens als ik in de bus zit denk ik dat het wel stoer zou zijn als ik dan een micro bij me had
![]()
Ik heb hem bij Lik-Sang.com gekocht en was in totaal 110 euro kwijt ongeveer. Dat is inclusief verzenden. Zo'n stepdown converter haal je gewoon bij de elektroboer, kost 10-15 euro.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:49 schreef tts010 het volgende:
Ok thanx Roy voor je info, weet je ook toevallig waar ik het beste 1 kan kopen???
En wat de prijs ongeveer is..
Betere versiequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef Ruzbeh het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Betere versie
http://www.qmg.com/ntdo/Maze_Eng_480Air.mov
Lucky importing bastard.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef knater het volgende:
M'n Gameboy Micro is vandaag binnengekomen, wat een preachtig apparaatje, schermpje is zo helder en mooi![]()
Tis ook de Famicom editie![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef knater het volgende:
M'n Gameboy Micro is vandaag binnengekomen, wat een preachtig apparaatje, schermpje is zo helder en mooi![]()
Tis ook de Famicom editie![]()
Het is ook de bedoeling dat je je wijsvingers er helemaal omheen vasthoud, dan werken L en R perfect.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef Aether het volgende:
Vandaag ook m'n Famicom Micro binnengekregen.
Scherm is nog scherper dan ik had verwacht en geheel ligt goed in de hand. Vond alleen dat de control pad wat teveel bewegingsruimte heeft tijdens de eerste indruk en de schouderknoppen reageren niet wanneer je ze aan de rand indrukt. Kan 'm verder iedereen aanbevelen.
Klopt, alleen als je ligt ben ik eerder geneigd alleen de 'zijkanten' van de knoppen vast te houden. Werkt verder prima.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je je wijsvingers er helemaal omheen vasthoud, dan werken L en R perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |