Hoe bedoel je?quote:
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ben je ook 'gay for micro' ?
Dat is omdat Nintendo de DS als derde pilaar beschouwt, en niet als vervanging van de Game Boy (of dat terecht is kun je over discussiëren, maar het is iig de officiële verklaring).quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:04 schreef speknek het volgende:
Belachelijk dat de prijzen nog altijd niet gezakt zijn na de introductie van de DS![]()
.
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil ook mijn GBA games in een DS hoesje
http://img292.imageshack.us/img292/8357/dsed8hy.jpg
Je hebt geen GBA games, en ook geen DS games, dus je hebt niks om nergens in te doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik snap niet wat Nintendo nou in godsnaam dacht toen ze het in kartonnen doosjes deeden. Deden ze ook al met N64, toen had ik aparte plastic doosjes (van Nintendo denk ik).
Bestaat er geen aparte plastic doosjes die Nintendo zelf maakt voor GBA dan?
Ik kom er trouwens achter dat Gameboy micro blauw en roze al uit zijn in Japan.
quote:BOM (Bill Of Materials = how much the thing costs to make and put together) is typically half or just under half of the final retail price. That matches quite well if the BOM of the Micro is $50, and its retailing for $99
Oftewel, Nintendo is gewoon niet zo wanhopig als Sony dat ze de dingen onder de kostprijs moeten verkopen.quote:A mark-up of at least 40% is considered the minimum you should expect across most industries.
Zou ook best slecht zijn als ze een vernieuwde GBA met verlies zouden moeten verkopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Oftewel, Nintendo is gewoon niet zo wanhopig als Sony dat ze de dingen onder de kostprijs moeten verkopen.![]()
Waarom denk je dat Nintendo een van de meest winstgevende spelers op de gamesmarkt is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:41 schreef Xrenity het volgende:
Micro kost 44 dollar om te maken
Damn, daar maken ze veel winst op
Wat een onzin. Dus als ik een Gameboy micro ga kopen ben ik een schaap?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Nintendo een van de meest winstgevende spelers op de gamesmarkt is?
Antwoord
Jij leest GAF, right?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Nintendo een van de meest winstgevende spelers op de gamesmarkt is?
Antwoord
Ik sta links achter.![]()
Oh was jij dan degene bij wie ik een hap uit de vacht had genomen??quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Antwoord
Ik sta links achter.![]()
Lees mn review maarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef Morthill het volgende:
OT: Heeft iemand hier FF I+II al gespeeld?
Deze sla ik over. Ik ben een grote X-Com fan maar deze is te simpel gemaakt. Ik ben bang dat deze game zonder het managen van je basis en het onderzoeken van alien artifacts erg teleurstellend zal zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rebelstar Tactical Command:
[afbeelding] [afbeelding]
Ik ken de game verder niet, maar ik weet dat er een aantal mensen zijn die graag echte turnbased strategie games willen spelen op de GBA. Deze schijnt erg veel te lijken op oa X-Com () en kost maar 20 euro
Amerikaansequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Iemand een linkje naar een overzicht van onwijs veel Gameboy Micro faceplates? Iemand had het een keer gepost (hier of bij Gaming-Age), nu kan ik het niet meer vinden.
ik wel , vind FF I echt leuk , FF II viind ik wat minder maar toch beide uitgespeeldquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
OT: Heeft iemand hier FF I+II al gespeeld?
Mmmm, dilemma. Zal ik eentje halen met een zilveren achterkant en later een zilver frontje kopen of eentje met een zwarte achterkant en later een zwart frontje kopen? Niet dat ze gewoon één zwarte en één zilveren of de markt brengen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:21 schreef Aether het volgende:
Oplichtende faceplates?
[..]
Amerikaanse
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Japanse
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dat zijn ze niet. Er was echt een megagrote lijst. Op een japanse flash website denk ik (misschien nintendo.co.jp?). Waren denk ik toch echt meer dan 50~100 ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:21 schreef Aether het volgende:
Oplichtende faceplates?
[..]
Amerikaanse
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Japanse
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet welke je bedoeld, het waren er echt heel veel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet. Er was echt een megagrote lijst. Op een japanse flash website denk ik (misschien nintendo.co.jp?). Waren denk ik toch echt meer dan 50~100 ofzo.
Weet denk ik welke site je bedoelt...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet. Er was echt een megagrote lijst. Op een japanse flash website denk ik (misschien nintendo.co.jp?). Waren denk ik toch echt meer dan 50~100 ofzo.
Japanse micro sales + 100000quote:Final Fantasy IV auch als Bundle
17.10.05 - Square Enix gibt bekannt, dass das Rollenspiel Final Fantasy IV am 15.12.05 auch im limitierten Bundle mit einem Game Boy Micro in Japan erhältlich sein wird. Dem Set liegt zudem eine von Yoshitaka Amano entworfene Deckschale bei. Preis: TBA
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Japanse micro sales + 100000
Nu eeneens?quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:41 schreef speknek het volgende:
dubbel (traag schijtforum)
dat is leuk jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Leg dan ook even uit wat er zo leuk is aan Final Fantasy. Ik had Final Fantasy 7 demo gespeeld op de PC en ik vond de gevechten altijd saai.Je moet dan kiezen wat je wilt doen enzo, dat slaat toch nergens op?
Ik heb hem nog nooit gespeeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het een port van de console versies? If so, dan laat ik m staan, te kort geleden
Waarom geen zilvere DS? Heb je veel meer aanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kom er net achter dat de kleuren anders zijn in Europe. Op 4 November krijgen we:
Zilver met zilvere faceplate.
Blauw met blauwe faceplate.
Groen met groene faceplate.
Roze met roze faceplate.
Ik haal de Zilvere.
Welke kleur ga je halen? Blauw, roze, zilver of groen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:42 schreef Lexie het volgende:
SP verkocht, voor 25 euro heb ik een Micro.
Ik denk dat hij roze gaat halenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke kleur ga je halen? Blauw, roze, zilver of groen?
Of een GCquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom geen zilvere DS? Heb je veel meer aan
JE HOUD 'M ONDERSTEBOVEN, DOOS.quote:
Get back to me als je een GC in je broekzak kan stoppen.quote:
Ik ken alleen de onderstequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Celebs met Micro
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Misschien is ze linkshandig...?quote:
Als jij een Micro voor me hebt die GC kwaliteit evenaartquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Get back to me als je een GC in je broekzak kan stoppen.
Met de DS kan je nog meer games spelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Er zijn anders veel meer games op de GBA dan op de GC.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:28 schreef Ruzbeh het volgende:
DS haal ik pas in 2006. Zelfde geldt voor Gamecube en PS2.
PS2 moet je niet verkopen, daar ga je spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:34 schreef knater het volgende:
ps2 mag je van mij overkopen, ik doe er helaas WEER niks mee
Van de micro ga je geen spijt krijgen, top ding
ps: bovenste plaatje van die "celebs" check die poten van die negerin, GROOT!
Bij mij past hij in elke broek...quote:
Omdat je straks weer geen geld hebt voor een DS... Ik wil je beaten met Mario Kart, snap dat danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom willen jullie nou dat ik of een DS neem of een Gamecube? Gameboy micro is toch ook een Nintendo product?
Ik wete het nog niet, denk dat ik pas in de winkel beslisquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke kleur ga je halen? Blauw, roze, zilver of groen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |