Iets in mij probeert me tegen te houden.. maar ik kan het niet helpen...quote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef MikeyMo het volgende:
dit weekend heb ik het uitgemaakt met mijn vriendin. Ze was razend en verdrietig tegelijk maar ik had er gewoon geen zin meer in. Alleen nu is ze sindsdien vreselijk irritant bezig. Ze probeert me nonstop te bellen. Dat mijn foon uitstaat is geen hint ofzoDus belt ze maar naar mijn werk. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik er geen zin meer in heb maar ze blijft bellen. Me baas wordt er gek van. Mijn mailbox loopt over door een mailbom. Daarnet werd er door de plaatselijke snackbar allerlei vreten afgeleverd op mijn naam terwijl ik niets besteld heb. Daar zit zij achter. Ook worden m'n ouders telefonisch lastiggevallen
Wat kan ik hier het beste tegen doen, ik word er gek van. Dit is toch niet normaal
quote:Op maandag 26 september 2005 13:54 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dit is meer iets van wat al ongeveer is voorgevallen, dus echt een tip is het niet.
quote:Op maandag 26 september 2005 13:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Oh ja, in een flat hoeft je je geen zorgen te maken
[afbeelding]
Dat laatste is dan ook vaak hetgene wat anderen aantrekt..quote:Op maandag 26 september 2005 13:56 schreef thefunny het volgende:
Hmm ik zou er op zn minst maar even mee gaan "praten". Bij mij op mn werk zit ook zo'n psychovrouwtje, helemaal gestoord en heeft met iedereen problemen, terwijl ze er toch best wel lekker uit ziet.
Den Helderquote:Op maandag 26 september 2005 13:55 schreef Zwansen het volgende:
MM? Woon je ook in Nieuw Amsterdam toevallig?
Je legt het er te dik bovenop MMquote:
hij woont ergens in Den Helder ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 13:55 schreef Zwansen het volgende:
MM? Woon je ook in Nieuw Amsterdam toevallig?
ja, dat gaat nogal makkelijk met die search hierquote:Op maandag 26 september 2005 13:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
Ik dreig altijd alleen maarmet bakstenen door ruiten en lekgeprikte banden
OMG zeg.
@ MM: ik zou toch de topics van je aanstaande vriendinnen wat beter doorspitten![]()
Doordat ze hem al stalkte voordat ze wat hadden.quote:Op maandag 26 september 2005 14:00 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kom je aan iemand die uit N-A komt dan?
Internetquote:Op maandag 26 september 2005 14:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker keertje uitgeweest in Twins.
Ja hallo, jij bent N. zeker ook in Twins tegengekomen?quote:Op maandag 26 september 2005 14:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker keertje uitgeweest in Twins.
die naam is al een paar keer gepostquote:Op maandag 26 september 2005 14:03 schreef Lu_uK het volgende:
Zeg wie is het dan, post dr nickname is
of je leest het topic ff ofzo, newbie.. het gaat over Qwea.quote:Op maandag 26 september 2005 14:03 schreef Lu_uK het volgende:
Zeg wie is het dan, post dr nickname is
Moet ie dan te raden gaan bij een medium? Ik dacht dat geen van Qwea's exen nog leefde?quote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
MikeyMo, vraag ander Kixass456 eens om hulp/advies!
voor zover ik weet neukt de ex van Qwea tegenwoordig de ex van MikeyMo!quote:Op maandag 26 september 2005 14:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Moet ie dan te raden gaan bij een medium? Ik dacht dat geen van Qwea's exen nog leefde?
partnerruilquote:Op maandag 26 september 2005 14:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
voor zover ik weet neukt de ex van Qwea tegenwoordig de ex van MikeyMo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |