quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:32 schreef Krln het volgende:
[..]
heel erg bedankt voor de moeite, maar ze doen het niet helaas...
geniet ook nog van de zondag he![]()
Hij draait verkeerd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:54 schreef Googolplexian het volgende:
Zhenar:
Ik kon het niet laten:
[afbeelding]
quote:
ronddraaien is ronddraaienquote:Usericon van Zhenar
Kan iemand mijn huidige avatar pimpen? Bijvoorbeeld een ronddraaiend logo, of oplichtende ogen, of kleurwisselingen...? Whatever's cool!
En waar maak je ze ook alweer in?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:54 schreef Googolplexian het volgende:
Zhenar:
Ik kon het niet laten:
[afbeelding]
dank jequote:
Whooo! Die is zeer stoer! I'll take it!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:54 schreef Googolplexian het volgende:
Zhenar:
Ik kon het niet laten:
[afbeelding]
eh ... modelen in 3DS, renderen in Bryce en controle in Corel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En waar maak je ze ook alweer in?![]()
Maar hij draait verkeerd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Whooo! Die is zeer stoer! I'll take it!
Nee man, da's juist mysterieus!!!quote:
Ik begrijp nog steeds niet wat je bedoeld.quote:
Aangezien je hier doorheen kan kijken zou je de andere kant in spiegelbeeld moeten hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet wat je bedoeld.
Een ronddraaiend logo van een bedrijf op een gebouw is toch ook aan twee kanten identiek "bedrukt"?
Boviendien scheelt dit 50% van de grootte in Kbytes
logo opgezocht in Google: Met Draw de outline gemaakt, geëxporteerd als .DWG (AutoCad), in 3DS geïmporteerd, Modifier > Bevel, export selected naar .3DS, import in Bryce, kleuren, ronddraaien en voor de helft renderenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aangezien je hier doorheen kan kijken zou je de andere kant in spiegelbeeld moeten hebben.. Maare, hoe doe je dit dan, gewoon een spline eroverheen doen? Ik snap dat modellen niet echt.
. Valt dat niet over te trekken? Dat je dat plaatje erin zet en dan eroverheen een spline doet?
Heel erg bedankt!! Even kijken of ie het doet....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |