zie deze 2 als betas, de snelheid zal dan nog aangepast worden en waarschijnlijk een naam er in.quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:32 schreef Versie_Twee het volgende:
[..]
Oeh! Wel stoer... maar ik heb liever iets minder angstaanjagends (als je het niet erg vindt!). Iets abstracts zou wel prima zijn!
beter?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:10 schreef Lionheaad het volgende:
Als hij iets donkerder wordt, wordt dan iets duidelijke/mooier??
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef Snqqpy het volgende:
Kan er iemand iets leuks doen met de naam "Bjorn"?
Ik hou van die "glassy" soort dingen.
Ik wil hem ook graag als MSN avatar gebruiken.
Bedankt!
Ik zie geen bjorn?quote:
ehm het is zoals ik eerder zei bij een andere avatar een soort beta, als de requester zegt dat hi jde avatar wel wat vind hebben gooi ik zijn naam er ook wel doorheen.quote:
dankjewelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:21 schreef blackmage het volgende:
[..]
ok ik ga nu even iedereen langs.
eerst de plasticvlinder avatar
[afbeelding]![]()
Euh. Toch liever iets abstracts. (Wat ben ik lastig!)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:31 schreef blackmage het volgende:
[..]
zie deze 2 als betas, de snelheid zal dan nog aangepast worden en waarschijnlijk een naam er in.
[afbeelding]
of
[afbeelding]
vind je 1 van dez 2 wat?
ik wil graag helpen maar hoe bedoel je abstract precies?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:07 schreef Versie_Twee het volgende:
[..]
Euh. Toch liever iets abstracts. (Wat ben ik lastig!)
Ja, zoiets! Iets dat niet echt een ding, beest, voorwerp of wat dan ook voorstelt!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:38 schreef blackmage het volgende:
[..]
ik wil graag helpen maar hoe bedoel je abstract precies?
als een eend met een voetbal als hoofd?
of meer zoiets?
[afbeelding]
klein beetje uitleg![]()
Hoe heette die serie ook alweer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:23 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand mijn huidige avatar pimpen? Bijvoorbeeld een ronddraaiend logo, of oplichtende ogen, of kleurwisselingen...? Whatever's cool!![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:13 schreef Versie_Twee het volgende:
[..]
Ja, zoiets! Iets dat niet echt een ding, beest, voorwerp of wat dan ook voorstelt!
DIt iets?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:01 schreef Krln het volgende:
Mag ik er ook eentje astublief? Ik wil graag iets met een skydancer, je weet wel, zo een lange buis gevuld met lucht (vaak bij tanstation) , maar dan met hoofdje, handjes, zodat het een poppetje wordt dat in de lucht danst?? Gaat dat?
Dank u wel
X
quote:
quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 22635 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:47 schreef blackmage het volgende:
boy snakeye en zhenar www.photobucket.com
heel erg bedankt voor de moeite, maar ze doen het niet helaas...quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
DIt iets?
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze het doen.....iemand een andere server?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |