Zal ik thuis eens aan de photoshop gaan?quote:Op maandag 26 september 2005 09:30 schreef DeTolk het volgende:
Is het mogelijk om voor dit topic een banner te verkrijgen. aangezien we nu op deel 17 zitten wordt dit wel tijd.
quote:Op maandag 26 september 2005 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zal ik thuis eens aan de photoshop gaan?
nog bijzondere eisen voor de banner? Sowieso het Fok-logo en de tekst "Voetbalonderschriftcompetitie". Verder nog?quote:
Als de foto van nu er maar niet in voorkomtquote:Op maandag 26 september 2005 10:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nog bijzondere eisen voor de banner? Sowieso het Fok-logo en de tekst "Voetbalonderschriftcompetitie". Verder nog?
kvondem wel aantrekkelijk......quote:Op maandag 26 september 2005 10:12 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Als de foto van nu er maar niet in voorkomt![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Binnenkort zal ik de statistieken even updaten, we zitten immers weer in een nieuw deel.
SocialDisorder, maak er maar wat leuks van.
je mag er meerdere bedenken, alleen slechts één noterenquote:Op maandag 26 september 2005 15:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Het is de bedoeling dat je maar 1 onderschrift bedenkt![]()
doe niet zo vebaasd, je zag het aankomenquote:
Voetbalfoto-onderschrift competitiequote:Op maandag 26 september 2005 10:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nog bijzondere eisen voor de banner? Sowieso het Fok-logo en de tekst "Voetbalonderschriftcompetitie". Verder nog?
Ziet er goed uit, alleen vind ik het midden erg een beetje warrig uitzien. De plaatjes links en rechts vind ik wel genoeg.quote:Op maandag 26 september 2005 21:19 schreef SocialDisorder het volgende:
eerste draft van de banner:
[[url=http://img184.imageshack.us/img184/9036/fvblfosc4xx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Commentaar is welkom!
ik zeg uitrekken en houden zo !quote:Op maandag 26 september 2005 21:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[[url=http://img184.imageshack.us/img184/9036/fvblfosc4xx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Commentaar is welkom!
Leuke Banner.!quote:Op maandag 26 september 2005 21:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Commentaar is welkom!
Ik ben zo vrij geweest om er ook eentje te maken, alleen had gisteren niet zo heel veel tijd, dus kon hem vandaag pas afmaken. Die van jou ziet er goed uit SD, maar wou mijn creatie toch ook nog even tonen.quote:Op maandag 26 september 2005 21:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Commentaar is welkom!
De computers hier pakken freespaces gewoon niet, ligt misschien aan de virusscanner ofzo. Aan goeie computers geen gebrek.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Speciaal voor jou -Vaduz-
Koop eens een goeie computer![]()
eenschquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:06 schreef wlsandman het volgende:
even een polletje?
quote:Statistieken foto-onderschriften-competitie
140 foto’s zijn er al voorbij gekomen
80 verschillende users hebben er op het podium gestaan
eerste plekken:
Schorpioen 11
Bjoro 9
Showmelove 9
Vaduz 9
Vaakst tweede: Vaduz 10
Vaakst derde: Bjoro 9
podiumplekken:
Showmelove 24
Vaduz 23
Methodmich 23
Bjoro 22
Thanx!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De computers hier pakken freespaces gewoon niet, ligt misschien aan de virusscanner ofzo. Aan goeie computers geen gebrek.
Ziet er strak uit OOSJ. (misschien de randen om de Fok! letters nog iets duidelijker?)
Tja...er is wel meer niet eerlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:56 schreef SocialDisorder het volgende:
ey das nie eerlijk, ik zit op m'n werk en kan niet verder aan m'n banner!
als je ergens in een topic een poll ziet staan, staat eronder een link waar je je eigen poll kunt makenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tja...er is wel meer niet eerlijk.![]()
Ik heb de hele dag niks te doen, dus moet me ook maar een beetje zien bezig te houden![]()
Ik heb trouwens geen idee hoe je zo'n poll maakt, maar zal eens op zoek gaan, als er tenminste niemand is die dat wel weet.
Dus jij weet hoe het werkt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als je ergens in een topic een poll ziet staan, staat eronder een link waar je je eigen poll kunt maken
Why Not?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet wel dat polls in VBL niet zijn toegestaan...
maar dit is een noodgeval, dan mag het welquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet wel dat polls in VBL niet zijn toegestaan...
Des te mooier toch, ik had alleen die tweede niet hoeven te makenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:26 schreef DeTolk het volgende:
Het is wel een nek aan nekrace
Tot ongeveer 20 stemmen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Des te mooier toch, ik had alleen die tweede niet hoeven te maken![]()
Hoe lang blijft die poll eigenlijk staan?
Misschien iets meer. iig voordat Ajax begint wordt ie gesloten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:38 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Dat is al snel dus.
Mja, maar die reageerde gisteren niet binnen de tijd, dus tong heeft het huidige plaatje gepost.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:13 schreef wlsandman het volgende:
VoreG moet de uitslag doen hoor!!!!
Dus is tong in principe ook degene die de uitslag doet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:50 schreef logisnack het volgende:
[..]
Mja, maar die reageerde gisteren niet binnen de tijd, dus tong heeft het huidige plaatje gepost.
En als VoreG nou ook niet reageert.... tong?
ik vergeet elke keer dat jij geen humor hebtquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:02 schreef tong80 het volgende:
Uitslag
1- Nik2043 - There's something about Leighton.
2- Bjoro - Is die Treijtel er toch nog beter vanaf gekomen dan ik met die meeuw.
3- Logisnack - Doelman klaagt over duiven op lat.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vergeet elke keer dat jij geen humor hebt
Bij deze dan maarquote:De winnaar post dan binnen 2 uur een andere foto, mocht de winnaar binnen die tijd geen nieuwe foto geplaatst hebben dan vervalt het recht en kan een ieder die wil zijn of haar foto plaatsen.
Kun je die ander die speciaal voor mij was even erneer zetten, kan ik hem ook zien.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:30 schreef DeTolk het volgende:
Banner is geplaatst
dat heb ik gemerkt jaquote:Op woensdag 28 september 2005 19:25 schreef tong80 het volgende:
Ik post nog niet want de allereerste wint nooit.
de beste man heet Wiljan volgens de Sparta website, moest het ook even opzoekenquote:Op donderdag 29 september 2005 00:07 schreef nik2043 het volgende:
[afbeelding]
Begint die William Vloet nou ook al met paaseieren zoeken?
Over humor valt niet te twisten, is net zoals smaak hequote:Op donderdag 29 september 2005 23:11 schreef Zero2Nine het volgende:
mwoa er waren leukere bij maarjade winnaar bepaalt het he
Yes, 1equote:Op donderdag 29 september 2005 23:09 schreef showmelove het volgende:
1. DeTolk - Sinds wanneer zijn die holes zo klein?
2. Zjakkie - Speler van Sparta zeer verbaasd na het zien van een witte straal urine tussen zijn benen
3. AirRaid - IKEA handleiding: plaats stok 1a in gat 2b
Gefeli! Next
Wat een dramatisch gevoel voor humorquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:01 schreef dramslag het volgende:
uitslag
3 Onze-Ouwe-Sint-Jan
Bassie en Adriaan vermaken het publiek
2 methodmich
Eerste luchtduel met Lange Jan waarin geen bloed "Seipelt"
1 wlsandman
Wat er na deze spannende actie gebeurde ziet u in deel twee van 'de wedstrijden'
heb je de andere inzendingen gelezen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:17 schreef logisnack het volgende:
[..]
Wat een dramatisch gevoel voor humor
Goh, wat origineelquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:36 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Speler verbeterd dmv gebarentaal de dove commentator
Ik was de eerste edit: met een onderschrift bij deze fotoquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:36 schreef showmelove het volgende:
[..]
Waar blijft jouw originele onderschrift?
wanneer komt die eigelijk?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:35 schreef SocialDisorder het volgende:
zullen we het gezellie houden? en gewoon rustig de uitslag afwachten?
Ho, sorry! Daar had ik even overheen gelezen. Nu begrijp ik je (terechte) opmerking ook beter.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:11 schreef Petera het volgende:
[..]
Ik was de eerste edit: met een onderschrift bij deze foto
Of het ook een grappige is mag een ander bepalen. origineel is ie in ieder geval
kan je na gaan wat het niveau was van de overige inzendingenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:52 schreef logisnack het volgende:
wow.. 3e.. ik ik vond em nieteens grappig![]()
het niveau was idd niet zo hoogquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:48 schreef dramslag het volgende:
[..]
kan je na gaan wat het niveau was van de overige inzendingen![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:48 schreef dramslag het volgende:
[..]
kan je na gaan wat het niveau was van de overige inzendingen![]()
zo is datquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:45 schreef DeTolk het volgende:
Feli BB-King. Kom maar op met nieuwe foto
goed plan !quote:
tis maar goed dan dat ik de jury niet benquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Pierce blijkt voorouders uit Fiji te hebben
en nu maar hopen dat de jury deze grap snapt
Pierce of Pearce? of is dat juist de grapquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Pierce blijkt voorouders uit Fiji te hebben
en nu maar hopen dat de jury deze grap snapt
okeuquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:55 schreef Terreros85 het volgende:
ik snap hem wel, maar ik laat in het midden of die grappig is.
huishoudelijke mededeling: 23:45 vanavond de uitslag. Beetje afhankelijk van het aantal uitslagen, maar volgens mij komt het wel goed
dr staat toch Pearcequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:09 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Pierce of Pearce? of is dat juist de grap
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:44 schreef Terreros85 het volgende:
opkomst was gering: toch maar een uitslag
1) Bjoro
2) Dramslag
3) Schorpioen
Op trede nummer 2 vinden we:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:16 schreef AirRaid het volgende:
Sneijder en van Basten testen nieuw biertafeltje.
En op de hoogste trede:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:43 schreef -Schorpioen- het volgende:
Van Basten is bezig zijn spelers op volgorde te zetten
Winnaars van harte, de rest bedankt voor de inzending !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:19 schreef DeTolk het volgende:
Kuyt spelbreker bij High Five tussen Sneijder en Marco
1equote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:54 schreef Bjoro het volgende:
Het podium ziet er zo uit:
Op de trede met het nummer 3 staat:
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:16 schreef AirRaid het volgende:
Sneijder en van Basten testen nieuw biertafeltje.
Op trede nummer 2 vinden we:
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:43 schreef -Schorpioen- het volgende:
Van Basten is bezig zijn spelers op volgorde te zetten
En op de hoogste trede:
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:19 schreef DeTolk het volgende:
Kuyt spelbreker bij High Five tussen Sneijder en Marco
Winnaars van harte, de rest bedankt voor de inzending !
Had je de klok een uur naar voren gezet, Bjoro?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:54 schreef Bjoro het volgende:
Het podium ziet er zo uit:
Op de trede met het nummer 3 staat:
[..]
Op trede nummer 2 vinden we:
[..]
En op de hoogste trede:
[..]
Winnaars van harte, de rest bedankt voor de inzending !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |