Ik nietquote:
Battlefield: Modern Combatquote:Op maandag 26 september 2005 08:48 schreef donald_dick het volgende:
ik wil nog 1 grote klappr op de xbox
Je moet ff Fifa2006 wegstrepen en Pro Evo 5 daar neerzettenquote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef dady het volgende:
Zoveel spellen moet ik nog spelen.
Fahrenheit
Far Cry
Fifa 2006
Burnout 4
Outlaw Tennis.
Heb er helemaal geen tijd voor.
Ik wacht nog steeds op de IGN reviewquote:
Voorlopig niet inderdaad... ik wacht nog in spanning op TW2006, ik zie overal boxart "live enabled" ben zo weer 4 maanden zoet.quote:
hahahahahahquote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
xbox 360 is sowieso niet Nxt Gen... in de zin van technologische hoogstandje, het is nog steeds een Pc ( X ) in een doos ( BOX ) alleen nu met meer power.
Niks nieuws alleen 360 rond gegaan
BHM, je mag niet klonen als je gebanned bent.quote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
xbox 360 is sowieso niet Nxt Gen... in de zin van technologische hoogstandje, het is nog steeds een Pc ( X ) in een doos ( BOX ) alleen nu met meer power.
Niks nieuws alleen 360 rond gegaan
Ja, als ie Live gaat denk ik ook wel dat ik een balletje ga slaan.quote:Op maandag 26 september 2005 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voorlopig niet inderdaad... ik wacht nog in spanning op TW2006, ik zie overal boxart "live enabled" ben zo weer 4 maanden zoet.
Ja mooi, moeilijk verslaafd geweest aan 2004quote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, als ie Live gaat denk ik ook wel dat ik een balletje ga slaan..
Waar kan ik dan processors kopen met 3 cores?quote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
in de zin van technologische hoogstandje
quote:Op maandag 26 september 2005 09:51 schreef twi het volgende:
[..]
BHM, je mag niet klonen als je gebanned bent.
yo twi.... BHM ben ik nie...quote:BHM, je mag niet klonen als je gebanned bent.
= een technologie die niet op de markt is.quote:Op maandag 26 september 2005 11:00 schreef Dj_White_Night het volgende:
[..]
yo twi.... BHM ben ik nie...
3 cores = 3 X power.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |