Is verandert wegens te weinig streamverslagen in het streamverslagen topic zie discusie hierquote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk opeens SC, en niet de veel overzichtelijkere titel "commentaren op de live-stream" ....?
Nou, onzinnig, ik ben het er niet mee eensquote:
Bij een blote tiet draaien ze al weg.quote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Me2ze zijn loei-irritant bij de regie, alles wat ook maar een beetje potentie heeft word subiet weggezapt
mss vanwege de uitbrander van Hummie vanmiddag is de sfeer achter de schermen erg vervelend waardoor je dit soort dingen krijgt, alhoewel het al die tijd opgemerkt kan worden dat de belanrijkste beelden niet worden gestreamed
En dit: Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChatquote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is verandert wegens te weinig streamverslagen in het streamverslagen topic zie discusie hier
Ik zit hier hoorquote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Incl. de bromvlieg(laat ik voor het gemak bij deze de bromvlieg omdopen tot "Kees" onze 13e bewoner!
)
ja, en tot 00.00 hebben we infragroenquote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Die infraroodcamera's leased Sjonnie van 00.00 uur tot 07.30 uur.![]()
Tja ... dat is geen Big Brother, maar een Sex Brotherquote:Op zondag 25 september 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij een blote tiet draaien ze al weg.
Heb de regie van BB1 hongarije gebeld of ze langs willen komen.
Deze regie was knettergek, als een dame onder de douche stond zoemende gewoon in op tieten poesje tenen. En trouwens deden ze dat bij de heren ook, bort pik tenen.
BB5 is niet om aan te zien
Nee, ik was het met je eens. Met tegenzin.quote:
Is dat voor de belasting ofzo??quote:Op zondag 25 september 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dit: Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChat
En juist Joost alias member of the rookpolice vermoedde gisternacht dat Roel mss rookte dus hij moet erg opletten anders is ie zwaar de Sjaakquote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef Day het volgende:
Huppetee, iedereen naar bed. Roel haalt z'n 20ste siggie wel vanavond.
Edit:: Menno en Joost zijn nog wakker![]()
Het was wat overdreven, maar je kan een middenweg zoeken.quote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef Speedski het volgende:
[..]
Tja ... dat is geen Big Brother, maar een Sex Brother
Die Marrokaan heette Dariusquote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
kan me nog herinneren dat in BB2 er al na anderhalve week een knallende bonje in het huis was met ik geloof desiree en een troetelmarokkaan? had ik net een half uur me casemadecoder en ik had gelijk prijs.
Ik wil een knallende bonje....bijvoorbeeld tussen roel en rob ofzo !
Duidelijk. Maar toch blijf ik het jammer vinden, SlowChat is zo'n denigrerend woord, imo. Heb het idee dat je hierdoor nog meer onzin aantrekt.quote:Op zondag 25 september 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dit: Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |