Pak nooit de laatste en eerste bak van een trein maar de tussenbakken en je hebt er geen last meer vanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:31 schreef Wootism het volgende:
[..]
Pfff, kan ik me bijna niet voorstellen. Kan me nu al niet concentreren op het voeren van een gesprek.
Hoe moeilijk kan het zijn om daar even wat isolatie omheen te bouwen...
Behalve bij VIRM-VI, alhoewel ie daar door een ander type installatie al een stuk minder hoorbaar is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:52 schreef Brembo het volgende:
[..]
Pak nooit de laatste en eerste bak van een trein maar de tussenbakken en je hebt er geen last meer van.
Dan hebben we het blijkbaar niet over dezelfde toon.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn je te concentreren bij een piepje op de achtergrond?
Of je hebt ADD.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dan hebben we het blijkbaar niet over dezelfde toon.
In '94 was dat blijkbaar nog te moeilijk. In die oude bakken van de eerste serie is er ook het meeste lawaai, bij de nieuwste (bouwjaar 2009) is er betere isolatie en hoor je er bijna niets van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:31 schreef Wootism het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om daar even wat isolatie omheen te bouwen...
In de nieuwere zit ook een ander soort tractie-installatie die minder herrie maakt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:59 schreef ReisT het volgende:
[..]
In '94 was dat blijkbaar nog te moeilijk. In die oude bakken van de eerste serie is er ook het meeste lawaai, bij de nieuwste (bouwjaar 2009) is er betere isolatie en hoor je er bijna niets van.
Gezien de topics over dit onderwerk ben dan iig niet de enige met ADD.quote:
Dat laatste is natuurlijk waar, maar goed. De trein maakt wat lawaai, en het verschilt per treinstel: soms zit er blijkbaar een slechte tussen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef Wootism het volgende:
[..]
Gezien de topics over dit onderwerk ben dan iig niet de enige met ADD.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |