huhquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:53 schreef Talietje het volgende:
ey pieter het is hier geen MSN potdomme![]()
En ikke dan?quote:
Thnx, nu kan ik met een gerust hart gaan slapenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
Voor jou een dikke zoen natuurlijk ook he
trustequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Thnx, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen![]()
Goodnight!![]()
Trustequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Thnx, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen![]()
Goodnight!![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat maakt mijn hele dag weer goed
hmm mja.. misschien volgende week bij mij?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef Talietje het volgende:
kusjes zijn gewoon goed
hmmm wanneer kom je weer Sjowhanik heb zin en niet zo'n beetje ook
o jee, moet ik al een blik werpen op boe's lijstje??quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef Talietje het volgende:
kusjes zijn gewoon goed
hmmm wanneer kom je weer Sjowhanik heb zin en niet zo'n beetje ook
Volgens mij staan we er al tussenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o jee, moet ik al een blik werpen op boe's lijstje??
ze hebben een relatie..quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o jee, moet ik al een blik werpen op boe's lijstje??
Tuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toch leuk als mensen een relatie hebben?
jahoor pieter stel je maar lekker aan he, als ik zeg dat ik meer wil neuken met Sjowhan heeft dat tenminste nog iets temaken met GEILHEIDSTOPIC, ik ga hier niet mijn hele weekend doornemenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:21 schreef PieterCK het volgende:
Nee, sloeg op een opmerking van jou dinnetje eerder hier in dit topic..
kon het niet laten sorry..
ze vind mij toch een N.E.R.D dus tsja
niet echtquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:11 schreef razorfish69 het volgende:
![]()
Om geil van te worden, of niet Talliet?
het neuken was wel geil jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:11 schreef razorfish69 het volgende:
![]()
Om geil van te worden, of niet Talliet?
Dacht ik eindelijk iemand gevonden te hebben voor een geil gesprekquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:27 schreef razorfish69 het volgende:
Sjowhan bedankt!![]()
Razor duikt z'n nest in, morgen een lange dag!
arme vikingquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dacht ik eindelijk iemand gevonden te hebben voor een geil gesprek![]()
trusten!![]()
eerst de hele dag al met Pieter en dan nu weer dood gemaakt met een blije musquote:
Haha, ik maak 't wel een keer goed!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dacht ik eindelijk iemand gevonden te hebben voor een geil gesprek![]()
trusten!![]()
Zo wilde zeggen, goede morgen maar laat dat maar zitten denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
eerst de hele dag al met Pieter en dan nu weer dood gemaakt met een blije mus![]()
mazzel-poesje....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Eerst nog een lekker gegeild natuurlijk!
je hebt je dus in elk geval qua geilheid beter vermaakt als ik ben ik bangquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
gaat niet een gedetaileerd verslag geven![]()
Heb een kans gezien en benut..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:32 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
je hebt je dus in elk geval qua geilheid beter vermaakt als ik ben ik bang![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |