quote:Op zondag 25 september 2005 22:36 schreef Misstique het volgende:
Klopt, weet nog steeds niet hoe ik een nieuwe moet openen![]()
newbie enzo...
Hey babequote:
Prima, alleen beetje kort..quote:
Druk weekend gehad?quote:Op maandag 26 september 2005 07:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Prima, alleen beetje kort..
Ben moe![]()
Druk, vermoeiend, zwaar, maar wel top!quote:
Mooi!quote:Op maandag 26 september 2005 07:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Druk, vermoeiend, zwaar, maar wel top!![]()
Kga de trein halen enzo.
Werk-ze!![]()
Maandagmiddag ook (nog) niet...quote:Op maandag 26 september 2005 12:00 schreef Misstique het volgende:
Ja, maandagmorgen is per definitie niet geil![]()
Same herequote:Op maandag 26 september 2005 13:15 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Maandagmiddag ook (nog) niet...![]()
Hoe dichter bij het weekend, hoe geiler... tenminste, hier wel... en daar?quote:
Weekend is nog veels te ver wegquote:Op maandag 26 september 2005 13:19 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij het weekend, hoe geiler... tenminste, hier wel... en daar?
Kom op, positief denken! We zitten alweer in de goede richting...quote:Op maandag 26 september 2005 13:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Weekend is nog veels te ver weg![]()
Owkee, maandag al voor de helft voorbij!quote:Op maandag 26 september 2005 13:23 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Kom op, positief denken! We zitten alweer in de goede richting...![]()
Damn, ik moet nu helaas weer aan de slag....![]()
Mogguh!quote:
Haiquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
* komt net onder de douche uit
Aan de slag? Hmmm....quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai![]()
* is al aangekleed en klaar om weer keihard aan de slag te gaan
Als een bezetene jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:29 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Aan de slag? Hmmm....
'aan-de-slag' ze!
* is nog niet aangekleed en keihard klaar om aan de slag te gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai![]()
* is al aangekleed en klaar om weer keihard aan de slag te gaan
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:09 schreef coz het volgende:
[..]
* is nog niet aangekleed en keihard klaar om aan de slag te gaan![]()
Haha zo zo dank je hoor Misstique, niet verwacht zeg..quote:
Niks try, gewoon doen!!quote:
tnx .. i'llquote:
PRIYANTHAAAAAAAAAAAAquote:
Ik vertrek morgenochtendquote:Op donderdag 29 september 2005 17:56 schreef razorfish69 het volgende:
Zijn de geile mensen op vakantie of zo?
De zomer is nog niet afgelopenquote:Op donderdag 29 september 2005 18:06 schreef PieterCK het volgende:
Misschien of ze zijn niet geil, de zomer is over he![]()
Hey Moksy!quote:
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:09 schreef Mokster het volgende:
Portugal... Lekker naar de zon!!!
ik ga m'n uiterste best doenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
I will...
Neem aan dat jij de mannen wel weet te vermaken hier?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 september 2005 18:09 schreef coz het volgende:
vanaf maandag niet meer ... * coz voorlopig baan heeft
Begrijp dat jij Sjo ziet dit weekeindequote:Op vrijdag 30 september 2005 16:16 schreef Talietje het volgende:
en dat betekent SEX SEX en nog eens SEX
Met Elcaro?quote:
Mogguh Razor, alles goed hierquote:
Nee, niet gezopen, geen sex gehad en het is geen maandagochtendhumeurquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:23 schreef PieterCK het volgende:
hhhhhm gezopen gisteren?? slechte sex gehad?? maandagochtend humeur???
Nee, dat ook weer niet... Het komt gelukkig niet zo vaak voor!quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:27 schreef PieterCK het volgende:
hhhhhhhhm je hebt gewoon elke ochtend een ochtendhumeur???
Druk, heel erg druk... Maar genoeg over mij! Hoe was jouw weekend??quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef PieterCK het volgende:
Oooooooooooow maar wel goed weekeinde gehad???
hoezo genoeg over jouquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Druk, heel erg druk... Maar genoeg over mij! Hoe was jouw weekend??
geen sex??quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hoezo genoeg over jou
goed hoor, zaterdag cursus gehad en zondag geleerd en s avond met groepje film gekeken..
dat was het dan, wel saai maar wel effectief
haha nee, maar dat is alweer ff langer terug...quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha nee, maar dat is alweer ff langer terug...
Hallo zeg, dat vraag je niet aan een meisje. En dat meisje gaat hier niet al haar bedgeheimen vertellenquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:54 schreef PieterCK het volgende:
Wanneer jij dan voor het laatst
Tja, dat heb ik ook wel eens op maandagochtend...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:07 schreef Jo0Lz het volgende:
Geil!
Lijkt of is het nou zou dat jij blij bent dat je niet geil bent???quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef PieterCK het volgende:
Heb ik geen last van
wel stress voor functioneringsgesprek en loopbaanplan gesprek van vanmiddag
Heb het de laatste drie weken aardig hectisch gehad. Val nu even in een gat. Hoewel ik het deze week nog wel druk heb.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:16 schreef PieterCK het volgende:
Heerlijk geef maar een project waar je de hele week stijf staat van de stress en je de deadlines de hele tijd op je af ziet komen.....
dat je in het weekeinde alleen maar wil zuipen zodat je de werkweek snel kan vergeten en dan heerlijk in coma vallen en de volgende ochtend/ middag pas weer wakker worden..
Heerlijk die stress, ik leef erophopelijk heb ik op mijn volgende project weer een bak stress dat mis ik nu..
en geil tsja de hele tijd alleen met jezelf doen gaat ook vervelen he haha
Dat gat is idd wel ff minders, snel weer de hektiek opzoekenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb het de laatste drie weken aardig hectisch gehad. Val nu even in een gat. Hoewel ik het deze week nog wel druk heb.
En geil is geil hoor!
van onderdrukken raak je alleen maar gefrustreerd... en daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dat gat is idd wel ff minders, snel weer de hektiek opzoeken
Ben het niet met je eens dat geil = geil.... Je kan het ook onderdrukken of er niet aan denken dan wordt je het ook niet he waardoor je weer beter kan presteren op je werk
ik ben niet gefrustreerdquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
van onderdrukken raak je alleen maar gefrustreerd... en daar heb ik helemaal geen zin in![]()
ik ben niet lang genoeg single volgens jou??quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ik ben niet gefrustreerd
en ook bijna niet geil, gewoon lang genoeg single zijn he
ik weet niet hoelang jij single bent al hequote:Op maandag 3 oktober 2005 10:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben niet lang genoeg single volgens jou??![]()
![]()
![]()
dat blijktquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:46 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ik weet niet hoelang jij single bent al he
of hoe oud
beter dan een ochtendhumeur tochquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat blijkt![]()
je bent de eerste die me ontzettend laat lachen vandaag!
okay gelukkigquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meestal duurt het bij mij nooit lang, maar is ie heel heftig![]()
meestal he dat de mensen om je heen er meer last van hebben dan dat je het zelf hebt..quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en daarbij, ik heb er vaak geen last van, meer de mensen om mij heen...
zal je niet te veel water verspillen???quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:01 schreef Chandler het volgende:
laten we zeggen een procentje of 25, ben nog maar net wakker en heb heerlijk met me meisie staan poedelen onder de douche. Vanavond zal dit zekers 3x zoveel zijn
ik schijn dan nog al expressief uit mijn ogen te kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
meestal he dat de mensen om je heen er meer last van hebben dan dat je het zelf hebt..
Bij mij weten ze gewoon van, even rustig PieterCK wakker laten worden en niet teveel gaan praten tegen hem
korter douchen bespaard geld hequote:Op maandag 3 oktober 2005 11:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zal je niet te veel water verspillen???
haha kee, dus ff oppassen met jou in den ochtendquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik schijn dan nog al expressief uit mijn ogen te kijken![]()
Dan moet je maar nooit bij mij in de buurt wakker wordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha kee, dus ff oppassen met jou in den ochtend
gelukkig heb ik er geen last van hooguit dat ik niet teveel gepraat wil op een vroege ochtend
hahaha k weet niet eens hoe oud je bent en jij wil zo ie zo niet naast mij wakker worden dus dat scheelt..quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan moet je maar nooit bij mij in de buurt wakker worden![]()
Heb jij zoveel zelfkennis dat je weet dat mensen sowieso niet naast je wakker willen worden??quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hahaha k weet niet eens hoe oud je bent en jij wil zo ie zo niet naast mij wakker worden dus dat scheelt..
En daarnaast kan je altijd beneden gaan ontbijten dan o'f dvd'tje kijken of zo
jah ieder mens heeft zelfkennis misshcien de ene wat meer dan de ander..quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb jij zoveel zelfkennis dat je weet dat mensen sowieso niet naast je wakker willen worden??
Je weet niet wat je mist!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:47 schreef PieterCK het volgende:
Heb mij er al bij neer gelegden daarnaast heb ik mijn leventje ook redelijk goed single-achtig ingericht
Daarnaast druk met studie en werken dus dat scheelt een heleboelhe..
zou niet eens een dinnetje in mijn leven kunnen inpassen op dit moment en one-night-stands heb ik nooit gedaan en lijkt mij ook niks...
hhm gezeik met ouders als je het (te) vaak doet...quote:
Je zou niet weten hoequote:Op maandag 3 oktober 2005 11:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm gezeik met ouders als je het (te) vaak doet...
en nu ik op mijzelf woon nee zou niet weten hoe..
zoenen in de kroeg vind ik al niks dus laat staan de rest..
no, sorry not for me
niet weten hoe dan te regelen....quote:
Jezus, waar jij je al niet druk over maaktquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
niet weten hoe dan te regelen....
Daarnaast zou ik mij niet fijn voelen als wildvreemde in mijn huis kunnen rondlopen zien wat ik heb... en wat zij eventueel op een gegeven moment kunnen laten stelen he
zijn toch zaken die wel mee tellen hequote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jezus, waar jij je al niet druk over maakt![]()
Als ik iemand mee naar huis neem omdat ie me flink weet op te winden is mijn huisraad wel het laatste waar ik aan denk... En aangezien ik hem ook wel wild weet te krijgen zal hij er ook niet aan denkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
zijn toch zaken die wel mee tellen he
en daarnaast is het niet zo geheel mijn ding en zijn er toch geen meiden die eventueel mee zouden willen
Als je al zo denkt niet nee,quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
zijn toch zaken die wel mee tellen he
en daarnaast is het niet zo geheel mijn ding en zijn er toch geen meiden die eventueel mee zouden willen
* PieterCK is toch benauwd voor zijn colletie cd's en dvd's....quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ik iemand mee naar huis neem omdat ie me flink weet op te winden is mijn huisraad wel het laatste waar ik aan denk... En aangezien ik hem ook wel wild weet te krijgen zal hij er ook niet aan denken![]()
Ik denk echt niet dat je je hier druk over moet makenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
* PieterCK is toch benauwd voor zijn colletie cd's en dvd's....
Daarbij moet ie ook een keer weer naar huis toe gaan he en dan kan ie wel ff rustig overal kijken en de sloten e.d. bekijken..
En weet niet of ik met zomaar iemand uit de kroeg sex zou kunnen hebben, maar dat doet ff niet ter zaken hier
Totaal mee eens... Ogen springen open van verbazing... hier wordt je echt niet geil vanquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat je je hier druk over moet maken
hhm nope er komt geen neukertje..quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat wordt blinddoeken en handboeien voor het neukertje van Pieter, stel je voor dat ze weet waar ie woont en zo![]()
da's de ideale "smoes" toch om snel weer naar je eigen huis te gaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm nope er komt geen neukertje..
zoals het leventje nu is gaat het goed en moet er op zondag ook weer op tijd uit om te gaan leren :d
Das jezelf wijsmaken waarom er eigenlijk niets te neuken valtquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:17 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
da's de ideale "smoes" toch om snel weer naar je eigen huis te gaan![]()
haha ik denk dat de meeste vrouwen van 26-32 er toch niet meer op een neukertje zitten te wachten..quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:17 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
da's de ideale "smoes" toch om snel weer naar je eigen huis te gaan![]()
Ken vrouwen van in de dertig die nog niet gesettled zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha ik denk dat de meeste vrouwen van 26-32 er toch niet meer op een neukertje zitten te wachten..
hebben wel een gesettelde situatie he
en het jongere kroost bedank ik voor. Daarbij moet je wel goed slapen wil je goed kunnen leren..
dus hup kroeg in rond 3 uur naar huis en dan paar uurtjes pitten. Kan je rond 12 uur aan het leren gaan
Scoren moet niet je uitgangspunt zijn, maar je moet het niet uit de weggaan, omdat je bang bent voor je huisraadquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Roellie80 het volgende:
pcies!..
PieterCK ik denk dat je een andere insteek moet krijgen in de kroeg,
helemaal omdat je nu in het geilheidstopic zit![]()
Gek! Dan zien ze precies wat ik in huis hebquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:48 schreef Roellie80 het volgende:
het hoeft natuurlijk ook niet; maar je hoeft jezelf natuurlijk ook niet af-te-schrijven
er valt altijd wel wat te nuecken, zolang je er maar open voor staat
een dubbele wasmachine onderanderequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gek! Dan zien ze precies wat ik in huis heb![]()
zoek nog een drogerquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
een dubbele wasmachine onderandere![]()
ik had afgelopen weekend eindelijk iemand met een vaatwasmachinequote:
Jeetje, wel goed naar de sloten gekeken??quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik had afgelopen weekend eindelijk iemand met een vaatwasmachine![]()
en die droger kan ik je helaas niet aan helpen.
Een wasmachine kan ook wel geil zijn trouwens![]()
inderdaad...quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jeetje, wel goed naar de sloten gekeken??
Aanrecht is niets voor mij, tenminste niet dat ene. Had een kastje in mijn nek, kon niet goed bewegen![]()
Ben vrouw dus kan meerdere dingen tegelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:32 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik gaat ook maar weer eensch ff iets nuttigs doen![]()
Alwat van de schrik bekomen??quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:58 schreef PieterCK het volgende:
zoo ben er weer
Heb je daarvoor de hele ochtend in de stress gezeten en het weekend geen sex gehad.. niet meer doen hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:07 schreef PieterCK het volgende:
Welke schrik??
nee hoor had gesprek met manager over functioneren en loopbaan groei etc etc..
maar was een goed gesprek (ook wel verwacht)
jaja, ik weet nou wel dat je geen tijd voor meisjes hebt...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:14 schreef PieterCK het volgende:
Geen sex had hier niks mee te maken..
dat had ik vorig weekeinde ook niet en zal ik volgend weekeinde ook niet hebben..
Maar misschien nog wel stressen tot einde van het jaar ivm 3 cursussen en 3 examens..
2 ben ik mee bezig en hopelijk kan ik de 3e ook nog gaan doen.
DAT wordt echt stressen![]()
Heb ik wel als zij ermee akkoord gaan dat zij aan de beurt zijn wanneer ik er tijd voor hebquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, ik weet nou wel dat je geen tijd voor meisjes hebt...![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:20 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Heb ik wel als zij ermee akkoord gaan dat zij aan de beurt zijn wanneer ik er tijd voor heb
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Ben je niet bang dat ze ondertussen met je spul vandoor gaat??
eeuh, het is niet gelijk een relatie hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
relatie had het niet over 1 of andere scharrel dan.....
![]()
jij bent echt geil ofnietquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, ik weet nou wel dat je geen tijd voor meisjes hebt...![]()
nee maar bedoel ook niet zomaar een grietje uit de kroeg (nu is de leeftijd die ik interessant vind die fase voornamelijk wel voorbij, of je hebt de hele goedkope meiden en daar bedank ik voor)...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
eeuh, het is niet gelijk een relatie hoor![]()
Dus ik ben een goedkope meidquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
nee maar bedoel ook niet zomaar een grietje uit de kroeg (nu is de leeftijd die ik interessant vind die fase voornamelijk wel voorbij, of je hebt de hele goedkope meiden en daar bedank ik voor)...
en ze komt zo ie zo ook niet meteen op dag 1 bij mij binnen, je kan ook ergens heengaan of terasje pakken oid
waarom zo "bang"?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
en ze komt zo ie zo ook niet meteen op dag 1 bij mij binnen, je kan ook ergens heengaan of terasje pakken oid
Nou ja, eeeuh...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:37 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
jij hebt trouwens ook een behoorlijke GC[singles] verleden zie ik![]()
relaties niks voor jou?
hoezo "bang" sta open voor nieuwe zaken mits ik wel controle kan uitoefenen....quote:
Had eigenlijk mijn zinnen op jou gezet ja...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hoezo "bang" sta open voor nieuwe zaken mits ik wel controle kan uitoefenen....
Maar vikinigmeisje is wanhopig op zoek![]()
maar helaas wat?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou ja, eeeuh...![]()
Was er nog niet zolang, had het er wel naar mijn zin. Maar helaas...
En ik heb het te druk voor relaties![]()
Voor sommige dingen maak ik tijd... ben niet bang voor een goede one-nightquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
maar helaas wat?
te druk ... ja 'k ken dat
toch vervelend dat de meiden in deze samenleving toch wel een beetje de controle hebben![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Had eigenlijk mijn zinnen op jou gezet ja...![]()
![]()
Ben net een jaar te oud voor jouw doelgroepquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik weet niet eens hoe oud je bent
Ik moet je zeggen dat ik er ook niet vies van ben,quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Voor sommige dingen maak ik tijd... ben niet bang voor een goede one-night![]()
Singles zijn niet meer![]()
je droger en je wasmachine zekerquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat ik er ook niet vies van ben,
maar ik moet je eerlijk toegeven dat ik ook nog nooit een one-night stand heb mogen meemaken
ze willen altijd meer![]()
hhm catagorie wanhopige vrouwen van wie het 'klokje' te hard tiktquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben net een jaar te oud voor jouw doelgroep![]()
m'n home-cinema systeem is toch wel favoquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je droger en je wasmachine zeker![]()
generaliserendquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm catagorie wanhopige vrouwen van wie het 'klokje' te hard tikt![]()
wat doejij hier dan nog??
Maar meestal is het tasje te klein om em de eerste nacht al mee te nemen??quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:57 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
m'n home-cinema systeem is toch wel favo![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Had eigenlijk mijn zinnen op jou gezet ja...![]()
cyberpornquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef PieterCK het volgende:
Maar vikinigmeisje is wanhopig op zoek![]()
die heb ik wel maar heb alleen tijd om kort te reagerenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
[..]
cyberporn![]()
* Roellie80 is benieuwd naar de spannende verhalen!![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die heb ik wel maar heb alleen tijd om kort te reageren![]()
neem snel de controle over dan!quote:
dan zou ik het thuis maar eens proberen..quote:
Het leven is hard...quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:26 schreef Roellie80 het volgende:
waar moet ik toch heen met al mijn geilheid![]()
het leven is hard als full-time arbeider![]()
ja duidelijk... helemaal op de maandagquote:
Werkdag is bijna over!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:39 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ja duidelijk... helemaal op de maandag![]()
quote:
lekker oppertunistischquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Werkdag is bijna over!![]()
Overmorgen kunnen we zeggen dat het overmorgen vrijdag is![]()
![]()
Word er zelf ook niet echt geil vanquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:02 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
tis nog steeds slechts maandag hè![]()
![]()
nog een hele werkweek te gaan en cursusquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:02 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
tis nog steeds slechts maandag hè![]()
![]()
heb je nog spannende plannen dan?.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Word er zelf ook niet echt geil van![]()
Mag je dan wel met jezelf spelen of dat ook nog niet eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:10 schreef Hunk007 het volgende:
weet je wat lekker geil is op de maandag avond...
samen op bed liggen en naar elkaar kijken, kijken wie het het langst volhoud![]()
Ik ben gewoon opwindendquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
heb je nog spannende plannen dan?.
misschien is dat wel opwindend om te lezen![]()
1/5 van de werkweek zit er zo al op hoor, dus een hele is het niet meer...quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
nog een hele werkweek te gaan en cursus
en dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:10 schreef Hunk007 het volgende:
weet je wat lekker geil is op de maandag avond...
samen op bed liggen en naar elkaar kijken, kijken wie het het langst volhoud![]()
ja dat ben je vast en zeker..quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:18 schreef Misstique het volgende:
Ik zie dat PieterCK nog steeds niet z'n middeleeuwse gedachten omtrent vrouwen uit een bepaalde leeftijdscategorie kwijt is..![]()
Hey VMquote:
middagquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:18 schreef Misstique het volgende:
Ik zie dat PieterCK nog steeds niet z'n middeleeuwse gedachten omtrent vrouwen uit een bepaalde leeftijdscategorie kwijt is..![]()
Kreeg een blok van Hetnetquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:19 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ja dat ben je vast en zeker..
maar waar zij de foto's dan?
Dag Roellie, ook weer je weg hier naar toe gevonden?quote:
ja, moet toch de dag een beetje rondkomenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey VM![]()
Hou je de mannen een beetje bezig hier?![]()
Nog steeds ziek thuisquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, moet toch de dag een beetje rondkomen![]()
hoe is ie met jou??
Hoiquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nog steeds ziek thuis![]()
Zit nu ff achter de pc met een bakkie thee![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:27 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hoitoch weer te zien dat je mij nog steeds ziet haha
Doe geen moeite, er zijn hier geen geile mensen vandaagquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:28 schreef Sanne1805 het volgende:
Nu kan het pas echt heet gaan worden! Ik zal eens wat geile verhalen uit de doeken doen.
Ga allemaal zitten en demp het licht, ik ga zometeen beginnen..
wat danquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:22 schreef Misstique het volgende:
Dag Roellie, ook weer je weg hier naar toe gevonden?![]()
Klopt, ikzelf ben de 1e die dat toegeeft, maja ziek he?quote:
* Roellie80 bekijkt fotoboek *quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:28 schreef Sanne1805 het volgende:
Nu kan het pas echt heet gaan worden! Ik zal eens wat geile verhalen uit de doeken doen.
Ga allemaal zitten en demp het licht, ik ga zometeen beginnen..
Sarcasmequote:
laat me raden, slecht typisch nederlandsch weer en dan krijgen we weer de standaard griep/spierpijn/hoofdpijn kwaaltjes?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, ikzelf ben de 1e die dat toegeeft, maja ziek he?
Lees ff trug, je zin is grammaticaal onbegrijpelijkquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:38 schreef Sanne1805 het volgende:
de passage die volgt komt uit een van de bestsellers hier uit mn kast, genoemd; 'Anal lawine, Geile luder, fucked the shit out of their assholes'.
zacht laat hans een druppel speeksel in de anus van grietje glijden, waarna hij niet zachtzinnig zijn duim en wijsvinger in de donkere vochtige grot laat verdwijnen onderwijl begeleid door het steeds luidere gekreun van grietje'.Wilst du mehr!? HUH!' vraagt Hans op retorische wijze waarop Grietje enkel nog een luide 'HHHMMMMPPPFFF' kan voortproduceren omdat hans inmiddels zijn priemende lid tussen haar zachtrode lippen heeft geperst....
Hmss hier word IK niet echt geil van...quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:38 schreef Sanne1805 het volgende:
de passage die volgt komt uit een van de bestsellers hier uit mn kast, genoemd; 'Anal lawine, Geile luder, fucked the shit out of their assholes'.
zacht laat hans een druppel speeksel in de anus van grietje glijden, waarna hij niet zachtzinnig zijn duim en wijsvinger in de donkere vochtige grot laat verdwijnen onderwijl begeleid door het steeds luidere gekreun van grietje'.Wilst du mehr!? HUH!' vraagt Hans op retorische wijze waarop Grietje enkel nog een luide 'HHHMMMMPPPFFF' kan voortproduceren omdat hans inmiddels zijn priemende lid tussen haar zachtrode lippen heeft geperst....
Sjonge, wat geilquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:38 schreef Sanne1805 het volgende:
'HHHMMMMPPPFFF' kan voortproduceren omdat hans inmiddels zijn priemende lid tussen haar zachtrode lippen heeft geperst....quote:
nou er is er in iedergeval al eentje geil!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:49 schreef Hunk007 het volgende:
[..]
'HHHMMMMPPPFFF' kan voortproduceren omdat hans inmiddels zijn priemende lid tussen haar zachtrode lippen heeft geperst....
Ik zou mijn grote staaf ook wel eens tussen jou zachtrode lippen willen zien verdwijnen...![]()
ik vind het een aardig verhaal en over mijn schrijfwijze valt ook nog wel wat te complimenteren dacht ik zo!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:52 schreef Roellie80 het volgende:
ik ben geen anaal-ridder dus zal me dit ook niet echt opwinden...
en aangezien het maandag middag is helpt dat ook niet echt..![]()
het enigste leuke aan het verhaal is dat het van een vrouwlijke poster komt![]()
en dan hebben we het nog niet eens over je giga geile avatarquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:57 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
ik vind het een aardig verhaal en over mijn schrijfwijze valt ook nog wel wat te complimenteren dacht ik zo!
ikke is ook thuis, zo ff eten en dan lerenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ben thuis![]()
Jeetje, nog maar eentje geilwaar blijft de rest??
moet vanavond nog een training geven! Wordt een straftraining want ze hebben verloren het weekendquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ikke is ook thuis, zo ff eten en dan leren
Goed zo! Aanpakken die hap!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
moet vanavond nog een training geven! Wordt een straftraining want ze hebben verloren het weekend![]()
Precies! Show no mercy!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoor de mannen al zuchten maar ja, hadden ze maar moeten winnen![]()
Nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:53 schreef Talietje het volgende:
ey pieter het is hier geen MSN potdomme![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |