Word er zelf ook niet echt geil vanquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:02 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
tis nog steeds slechts maandag hè![]()
![]()
nog een hele werkweek te gaan en cursusquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:02 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
tis nog steeds slechts maandag hè![]()
![]()
heb je nog spannende plannen dan?.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Word er zelf ook niet echt geil van![]()
Mag je dan wel met jezelf spelen of dat ook nog niet eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:10 schreef Hunk007 het volgende:
weet je wat lekker geil is op de maandag avond...
samen op bed liggen en naar elkaar kijken, kijken wie het het langst volhoud![]()
Ik ben gewoon opwindendquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
heb je nog spannende plannen dan?.
misschien is dat wel opwindend om te lezen![]()
1/5 van de werkweek zit er zo al op hoor, dus een hele is het niet meer...quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
nog een hele werkweek te gaan en cursus
en dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:10 schreef Hunk007 het volgende:
weet je wat lekker geil is op de maandag avond...
samen op bed liggen en naar elkaar kijken, kijken wie het het langst volhoud![]()
ja dat ben je vast en zeker..quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:18 schreef Misstique het volgende:
Ik zie dat PieterCK nog steeds niet z'n middeleeuwse gedachten omtrent vrouwen uit een bepaalde leeftijdscategorie kwijt is..![]()
Hey VMquote:
middagquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:18 schreef Misstique het volgende:
Ik zie dat PieterCK nog steeds niet z'n middeleeuwse gedachten omtrent vrouwen uit een bepaalde leeftijdscategorie kwijt is..![]()
Kreeg een blok van Hetnetquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:19 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ja dat ben je vast en zeker..
maar waar zij de foto's dan?
Dag Roellie, ook weer je weg hier naar toe gevonden?quote:
ja, moet toch de dag een beetje rondkomenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey VM![]()
Hou je de mannen een beetje bezig hier?![]()
Nog steeds ziek thuisquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, moet toch de dag een beetje rondkomen![]()
hoe is ie met jou??
Hoiquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nog steeds ziek thuis![]()
Zit nu ff achter de pc met een bakkie thee![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:27 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hoitoch weer te zien dat je mij nog steeds ziet haha
Doe geen moeite, er zijn hier geen geile mensen vandaagquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:28 schreef Sanne1805 het volgende:
Nu kan het pas echt heet gaan worden! Ik zal eens wat geile verhalen uit de doeken doen.
Ga allemaal zitten en demp het licht, ik ga zometeen beginnen..
wat danquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:22 schreef Misstique het volgende:
Dag Roellie, ook weer je weg hier naar toe gevonden?![]()
Klopt, ikzelf ben de 1e die dat toegeeft, maja ziek he?quote:
* Roellie80 bekijkt fotoboek *quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:28 schreef Sanne1805 het volgende:
Nu kan het pas echt heet gaan worden! Ik zal eens wat geile verhalen uit de doeken doen.
Ga allemaal zitten en demp het licht, ik ga zometeen beginnen..
Sarcasmequote:
laat me raden, slecht typisch nederlandsch weer en dan krijgen we weer de standaard griep/spierpijn/hoofdpijn kwaaltjes?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, ikzelf ben de 1e die dat toegeeft, maja ziek he?
Lees ff trug, je zin is grammaticaal onbegrijpelijkquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:38 schreef Sanne1805 het volgende:
de passage die volgt komt uit een van de bestsellers hier uit mn kast, genoemd; 'Anal lawine, Geile luder, fucked the shit out of their assholes'.
zacht laat hans een druppel speeksel in de anus van grietje glijden, waarna hij niet zachtzinnig zijn duim en wijsvinger in de donkere vochtige grot laat verdwijnen onderwijl begeleid door het steeds luidere gekreun van grietje'.Wilst du mehr!? HUH!' vraagt Hans op retorische wijze waarop Grietje enkel nog een luide 'HHHMMMMPPPFFF' kan voortproduceren omdat hans inmiddels zijn priemende lid tussen haar zachtrode lippen heeft geperst....
Hmss hier word IK niet echt geil van...quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:38 schreef Sanne1805 het volgende:
de passage die volgt komt uit een van de bestsellers hier uit mn kast, genoemd; 'Anal lawine, Geile luder, fucked the shit out of their assholes'.
zacht laat hans een druppel speeksel in de anus van grietje glijden, waarna hij niet zachtzinnig zijn duim en wijsvinger in de donkere vochtige grot laat verdwijnen onderwijl begeleid door het steeds luidere gekreun van grietje'.Wilst du mehr!? HUH!' vraagt Hans op retorische wijze waarop Grietje enkel nog een luide 'HHHMMMMPPPFFF' kan voortproduceren omdat hans inmiddels zijn priemende lid tussen haar zachtrode lippen heeft geperst....
Sjonge, wat geilquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:38 schreef Sanne1805 het volgende:
'HHHMMMMPPPFFF' kan voortproduceren omdat hans inmiddels zijn priemende lid tussen haar zachtrode lippen heeft geperst....quote:
nou er is er in iedergeval al eentje geil!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:49 schreef Hunk007 het volgende:
[..]
'HHHMMMMPPPFFF' kan voortproduceren omdat hans inmiddels zijn priemende lid tussen haar zachtrode lippen heeft geperst....
Ik zou mijn grote staaf ook wel eens tussen jou zachtrode lippen willen zien verdwijnen...![]()
ik vind het een aardig verhaal en over mijn schrijfwijze valt ook nog wel wat te complimenteren dacht ik zo!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:52 schreef Roellie80 het volgende:
ik ben geen anaal-ridder dus zal me dit ook niet echt opwinden...
en aangezien het maandag middag is helpt dat ook niet echt..![]()
het enigste leuke aan het verhaal is dat het van een vrouwlijke poster komt![]()
en dan hebben we het nog niet eens over je giga geile avatarquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:57 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
ik vind het een aardig verhaal en over mijn schrijfwijze valt ook nog wel wat te complimenteren dacht ik zo!
ikke is ook thuis, zo ff eten en dan lerenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ben thuis![]()
Jeetje, nog maar eentje geilwaar blijft de rest??
moet vanavond nog een training geven! Wordt een straftraining want ze hebben verloren het weekendquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ikke is ook thuis, zo ff eten en dan leren
Goed zo! Aanpakken die hap!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
moet vanavond nog een training geven! Wordt een straftraining want ze hebben verloren het weekend![]()
Precies! Show no mercy!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoor de mannen al zuchten maar ja, hadden ze maar moeten winnen![]()
Nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:53 schreef Talietje het volgende:
ey pieter het is hier geen MSN potdomme![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |