ik ben niet lang genoeg single volgens jou??quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ik ben niet gefrustreerd
en ook bijna niet geil, gewoon lang genoeg single zijn he
ik weet niet hoelang jij single bent al hequote:Op maandag 3 oktober 2005 10:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben niet lang genoeg single volgens jou??![]()
![]()
![]()
dat blijktquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:46 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ik weet niet hoelang jij single bent al he
of hoe oud
beter dan een ochtendhumeur tochquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat blijkt![]()
je bent de eerste die me ontzettend laat lachen vandaag!
okay gelukkigquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meestal duurt het bij mij nooit lang, maar is ie heel heftig![]()
meestal he dat de mensen om je heen er meer last van hebben dan dat je het zelf hebt..quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en daarbij, ik heb er vaak geen last van, meer de mensen om mij heen...
zal je niet te veel water verspillen???quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:01 schreef Chandler het volgende:
laten we zeggen een procentje of 25, ben nog maar net wakker en heb heerlijk met me meisie staan poedelen onder de douche. Vanavond zal dit zekers 3x zoveel zijn
ik schijn dan nog al expressief uit mijn ogen te kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
meestal he dat de mensen om je heen er meer last van hebben dan dat je het zelf hebt..
Bij mij weten ze gewoon van, even rustig PieterCK wakker laten worden en niet teveel gaan praten tegen hem
korter douchen bespaard geld hequote:Op maandag 3 oktober 2005 11:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zal je niet te veel water verspillen???
haha kee, dus ff oppassen met jou in den ochtendquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik schijn dan nog al expressief uit mijn ogen te kijken![]()
Dan moet je maar nooit bij mij in de buurt wakker wordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha kee, dus ff oppassen met jou in den ochtend
gelukkig heb ik er geen last van hooguit dat ik niet teveel gepraat wil op een vroege ochtend
hahaha k weet niet eens hoe oud je bent en jij wil zo ie zo niet naast mij wakker worden dus dat scheelt..quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan moet je maar nooit bij mij in de buurt wakker worden![]()
Heb jij zoveel zelfkennis dat je weet dat mensen sowieso niet naast je wakker willen worden??quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hahaha k weet niet eens hoe oud je bent en jij wil zo ie zo niet naast mij wakker worden dus dat scheelt..
En daarnaast kan je altijd beneden gaan ontbijten dan o'f dvd'tje kijken of zo
jah ieder mens heeft zelfkennis misshcien de ene wat meer dan de ander..quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb jij zoveel zelfkennis dat je weet dat mensen sowieso niet naast je wakker willen worden??
Je weet niet wat je mist!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:47 schreef PieterCK het volgende:
Heb mij er al bij neer gelegden daarnaast heb ik mijn leventje ook redelijk goed single-achtig ingericht
Daarnaast druk met studie en werken dus dat scheelt een heleboelhe..
zou niet eens een dinnetje in mijn leven kunnen inpassen op dit moment en one-night-stands heb ik nooit gedaan en lijkt mij ook niks...
hhm gezeik met ouders als je het (te) vaak doet...quote:
Je zou niet weten hoequote:Op maandag 3 oktober 2005 11:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm gezeik met ouders als je het (te) vaak doet...
en nu ik op mijzelf woon nee zou niet weten hoe..
zoenen in de kroeg vind ik al niks dus laat staan de rest..
no, sorry not for me
niet weten hoe dan te regelen....quote:
Jezus, waar jij je al niet druk over maaktquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
niet weten hoe dan te regelen....
Daarnaast zou ik mij niet fijn voelen als wildvreemde in mijn huis kunnen rondlopen zien wat ik heb... en wat zij eventueel op een gegeven moment kunnen laten stelen he
zijn toch zaken die wel mee tellen hequote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jezus, waar jij je al niet druk over maakt![]()
Als ik iemand mee naar huis neem omdat ie me flink weet op te winden is mijn huisraad wel het laatste waar ik aan denk... En aangezien ik hem ook wel wild weet te krijgen zal hij er ook niet aan denkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
zijn toch zaken die wel mee tellen he
en daarnaast is het niet zo geheel mijn ding en zijn er toch geen meiden die eventueel mee zouden willen
Als je al zo denkt niet nee,quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
zijn toch zaken die wel mee tellen he
en daarnaast is het niet zo geheel mijn ding en zijn er toch geen meiden die eventueel mee zouden willen
* PieterCK is toch benauwd voor zijn colletie cd's en dvd's....quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ik iemand mee naar huis neem omdat ie me flink weet op te winden is mijn huisraad wel het laatste waar ik aan denk... En aangezien ik hem ook wel wild weet te krijgen zal hij er ook niet aan denken![]()
Ik denk echt niet dat je je hier druk over moet makenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
* PieterCK is toch benauwd voor zijn colletie cd's en dvd's....
Daarbij moet ie ook een keer weer naar huis toe gaan he en dan kan ie wel ff rustig overal kijken en de sloten e.d. bekijken..
En weet niet of ik met zomaar iemand uit de kroeg sex zou kunnen hebben, maar dat doet ff niet ter zaken hier
Totaal mee eens... Ogen springen open van verbazing... hier wordt je echt niet geil vanquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat je je hier druk over moet maken
hhm nope er komt geen neukertje..quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat wordt blinddoeken en handboeien voor het neukertje van Pieter, stel je voor dat ze weet waar ie woont en zo![]()
da's de ideale "smoes" toch om snel weer naar je eigen huis te gaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm nope er komt geen neukertje..
zoals het leventje nu is gaat het goed en moet er op zondag ook weer op tijd uit om te gaan leren :d
Das jezelf wijsmaken waarom er eigenlijk niets te neuken valtquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:17 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
da's de ideale "smoes" toch om snel weer naar je eigen huis te gaan![]()
haha ik denk dat de meeste vrouwen van 26-32 er toch niet meer op een neukertje zitten te wachten..quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:17 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
da's de ideale "smoes" toch om snel weer naar je eigen huis te gaan![]()
Ken vrouwen van in de dertig die nog niet gesettled zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha ik denk dat de meeste vrouwen van 26-32 er toch niet meer op een neukertje zitten te wachten..
hebben wel een gesettelde situatie he
en het jongere kroost bedank ik voor. Daarbij moet je wel goed slapen wil je goed kunnen leren..
dus hup kroeg in rond 3 uur naar huis en dan paar uurtjes pitten. Kan je rond 12 uur aan het leren gaan
Scoren moet niet je uitgangspunt zijn, maar je moet het niet uit de weggaan, omdat je bang bent voor je huisraadquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Roellie80 het volgende:
pcies!..
PieterCK ik denk dat je een andere insteek moet krijgen in de kroeg,
helemaal omdat je nu in het geilheidstopic zit![]()
Gek! Dan zien ze precies wat ik in huis hebquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:48 schreef Roellie80 het volgende:
het hoeft natuurlijk ook niet; maar je hoeft jezelf natuurlijk ook niet af-te-schrijven
er valt altijd wel wat te nuecken, zolang je er maar open voor staat
een dubbele wasmachine onderanderequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gek! Dan zien ze precies wat ik in huis heb![]()
zoek nog een drogerquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
een dubbele wasmachine onderandere![]()
ik had afgelopen weekend eindelijk iemand met een vaatwasmachinequote:
Jeetje, wel goed naar de sloten gekeken??quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik had afgelopen weekend eindelijk iemand met een vaatwasmachine![]()
en die droger kan ik je helaas niet aan helpen.
Een wasmachine kan ook wel geil zijn trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |