Die heb ik in het vorige topics 2 pagina's voor dat jij hem vroeg ook al beantwoord..quote:Op zondag 25 september 2005 18:32 schreef N-I-X het volgende:
Hoorde gister een nummer tijdens het uitgaan.. beetje dance/feest achtig nummer:
'' I Wanna Know, Is there anyone on the floor, who can f*ck me like a hoe ''
Beetje kansloos nummer vond ik.. Iemand enig idee van een Artiest of Titel?
Dank
quote:Op zondag 25 september 2005 12:52 schreef Lolalala het volgende:
[quote]
Op zaterdag 24 september 2005 13:42 schreef Lolalala het volgende:
Ik zoek een nummer (wat vorig jaar in Frankrijk volgensmij best een hit was) en ze zingen ook in het Frans, het is een soort van house achtig nr (pop house oid weet ik veel haha), ze zingen O la va la vallee, o la va la valley.... Iemand?
Het is niet La Tribu de dana. Er zit geen rap in.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:02 schreef Lolalala het volgende:
Het zijn 2 (of meer) vrouwenstemmen, en het klinkt een beetje Afrikaans achtig.
Oja, ik schreef dat ze o la va la vallee zingen, maar dat is het vast niet dat is wat ik hoor.
Geen idee, wel geinig nummertje.quote:Op zondag 25 september 2005 19:14 schreef ook_gek het volgende:
oke mensen ik ben op zoek naar het volgende nummer Het is al een vrij oud club nummertje en ik weet dat hij op 1 van de eerste madhouse cd's staat van dj jean. Echter ben ik op zoek naar dit nummer. Wie oh wie weet hoe dit heet?
quote:Op zondag 25 september 2005 17:23 schreef Nitro_YE het volgende:
zou iemand mij misschien aan het liedje van die BN koekjes kunnen helpen? (een mp3'tje)
Je kent hem nog wel, toe..toe..toe.toetoe BN BN, toe...toe..toetoetoe BN BN. zo ging ie ongeveer
o ja en hij blijft de hele dag in je hoofd zitten
Ik doe gezellig meequote:Op zondag 25 september 2005 20:29 schreef -Marjo- het volgende:
Schaamteloze tvp...
Google anders op de woorden uit je stukje tekst, ik kwam op Jem en een paar anderen waarvan ik de naam weer kwijt was. Maar trance-achtig..? Geen idee.quote:Op zondag 25 september 2005 20:26 schreef ogrish het volgende:
Ik zocht dus het nummer die wordt gedraaid in de film loverboy tijdens de disoscene (voor diegene die em gezien hebben afgelopen vrijdag).
Ik post nog een keer omdat ik nu meer van dit nummer weet. Het is een soort van trancenummer en dit wordt er zo ongeveer in gezongen:
flying high up to the sky with you
and landing down back to the ground
........
If you tell me that you'll leave me
it's always in your heart
Dan wordt er nog iets als 'Celebrate....' in het refrein gezongen.
Ik hoop dat er iemand is die het weet.
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e
Een nummer van volgens mij the Rolling Stones waarin hij met een hoog zinnetje iets zingt van "oehoe oe oehoe oe oe" ofzo.. Bij het optreden van de Black Eyed Peas op Pinkpop vorig jaar doet Wil.I.Am dit ook als hij achter het drumstel zit(en bij het nieuwe nummer "don't lie" doet hij ook zoiets)
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
1e: al op de soundtrack van de film gekeken bij Amazon?quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef Proper_fucked het volgende:
okee.. ik zoek 2 nummers:
Ik heb even het desbetreffende nummer van die jem gedownload. Helaas is het em niet.quote:Op zondag 25 september 2005 21:09 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Google anders op de woorden uit je stukje tekst, ik kwam op Jem en een paar anderen waarvan ik de naam weer kwijt was. Maar trance-achtig..? Geen idee.
1e: Thnx, ik heb hem!.. het is Annie Lennox - Don't Let It Bring You Down, staat niet op officiele soundtrack maar zag het toevallig in de comments staan.quote:Op zondag 25 september 2005 21:49 schreef Fling het volgende:
[..]
1e: al op de soundtrack van de film gekeken bij Amazon?
2e: Sympathy for the Devil?
Om ook maar wat te roepen: Waiting on a friend?quote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
2e: nope, niet sympathy for the devil
Of 'Miss you'quote:Op zondag 25 september 2005 23:25 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Om ook maar wat te roepen: Waiting on a friend?
Eeeh ja, die bedoelde ik eigenlijkquote:
niemand een ideequote:Op zondag 25 september 2005 19:14 schreef ook_gek het volgende:
oke mensen ik ben op zoek naar het volgende nummer Het is al een vrij oud club nummertje en ik weet dat hij op 1 van de eerste madhouse cd's staat van dj jean. Echter ben ik op zoek naar dit nummer. Wie oh wie weet hoe dit heet?
'Emotional Rescue' kan ook nog.quote:Op zondag 25 september 2005 23:29 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Eeeh ja, die bedoelde ik eigenlijk
dank je!quote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Mahna Mahna Song. Geen idee van wie...
http://www.poppyfields.net/poppy/mahna.html
Yes! Dat is hem, thnx!quote:
Dan zal hij waarschijnlijk hier wel bij staan.quote:Op maandag 26 september 2005 12:31 schreef davako het volgende:
ik zoek de 2 nummers in "My best friends wedding"
Het eerste nummer wordt aan het begin gezongen door 4 dames en het tweede nummer wordt gezongen door een homo.
Ik hoop dat iemand weet welke nummers dit zijn en dit mij kan vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |