Ow ja?? Dan fiets ik zo ff naar Dixonsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:28 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Hij ligt al bij Dynabyte (en Dixons?).
Dixons weet ik niet helemaal zeker, Dynabyte wel!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ow ja?? Dan fiets ik zo ff naar Dixons
Denk ik
Jep!
Dan kijk ik morgen na het werk wel evenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:39 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Dixons weet ik niet helemaal zeker, Dynabyte wel!![]()
Net zo bruutquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Effe een update van mij bij Chelski:
Seizoen 4 zit erop en jawel: Ik heb de CL eindelijk gewonnen
Verder won ik opnieuw de league cup en heb ook mijn vierde landstitel binnen.
Mijn erelijst ziet er nu als volgt uit.
4 landstitels
1 Champions League
1 FA Cup
3 League Cups
3 Charity Shields
Seizoen 5 staat op het punt te beginnen! Game on
Dat is snel, waarschijnlijk om illegalen dwars te zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:06 schreef DeVinger het volgende:
voor de mensen die FM06 al spelen (der is nog geen apart topic van dacht ik?),
Patch 6.01 is uit
Neehoor, dat werkt nog steeds.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:52 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat is snel, waarschijnlijk om illegalen dwars te zitten![]()
In de winkel op de schappenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:17 schreef _superboer_ het volgende:
Weet iemand waar ik het nederlandse taalbestandje kan vinden?
Volgens mij zitten er ook language packs in de update. Als ik het zo lees (heb het spel nog niet gekocht, dus weet nog van niets).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:17 schreef _superboer_ het volgende:
Weet iemand waar ik het nederlandse taalbestandje kan vinden?
Nee je moet gewoon de goede versie van het spel downloadenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:33 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er ook language packs in de update. Als ik het zo lees (heb het spel nog niet gekocht, dus weet nog van niets).
Kon ik al drie dagen, maar ik ben netjesquote:
Ben ook wel netjes. Ga echter geen spellen meer kopen die ik een maand speel en dan nooit meer, zoals met GTA:SA.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kon ik al drie dagen, maar ik ben netjes
Fm geeft mij altijd een jaar plezier, de rest down ook eerst en is het goed dan koop ik het, is het slecht dan is het shift+delquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben ook wel netjes. Ga echter geen spellen meer kopen die ik een maand speel en dan nooit meer, zoals met GTA:SA.
Ik laat mijn assistent altijd de training doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe starten jullie het seizoen met de training dan? Ik begin mijn seizoen altijd heel slecht.
The samequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef ToBe het volgende:
Net gekochtHijs weer leuk!
Was de 49 euro wel waard.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ej de optie dat je de assistent de training kan laten doen is verdwenen of kijk ik er over heen
Bij mij staat Ajax laatste , ook na 2 wedstrijden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens speel nu pas m'n 2e wedstrijd en heb problemen met scoren en ik speel met jawel Ajax
Ik preseerde dus hartstikke goed in friendly's, alleen het gaat nu helemaal misquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:28 schreef magic_dreamer het volgende:
Ik zag in een keer medujanin staan tussen de interlandverslagen heeft ie gespeeld voor Bosnie![]()
Met Az alleen nog maar friendly`s afgewerkt en de uitslagen zijn eigenlijk een beetje teleurstellend maar heb vaak als ik slecht presteer in de friendly`s dat het later wel goed gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |