Ow ja?? Dan fiets ik zo ff naar Dixonsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:28 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Hij ligt al bij Dynabyte (en Dixons?).
Dixons weet ik niet helemaal zeker, Dynabyte wel!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ow ja?? Dan fiets ik zo ff naar Dixons
Denk ik
Jep!
Dan kijk ik morgen na het werk wel evenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:39 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Dixons weet ik niet helemaal zeker, Dynabyte wel!![]()
Net zo bruutquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Effe een update van mij bij Chelski:
Seizoen 4 zit erop en jawel: Ik heb de CL eindelijk gewonnen
Verder won ik opnieuw de league cup en heb ook mijn vierde landstitel binnen.
Mijn erelijst ziet er nu als volgt uit.
4 landstitels
1 Champions League
1 FA Cup
3 League Cups
3 Charity Shields
Seizoen 5 staat op het punt te beginnen! Game on
Dat is snel, waarschijnlijk om illegalen dwars te zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:06 schreef DeVinger het volgende:
voor de mensen die FM06 al spelen (der is nog geen apart topic van dacht ik?),
Patch 6.01 is uit
Neehoor, dat werkt nog steeds.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:52 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat is snel, waarschijnlijk om illegalen dwars te zitten![]()
In de winkel op de schappenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:17 schreef _superboer_ het volgende:
Weet iemand waar ik het nederlandse taalbestandje kan vinden?
Volgens mij zitten er ook language packs in de update. Als ik het zo lees (heb het spel nog niet gekocht, dus weet nog van niets).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:17 schreef _superboer_ het volgende:
Weet iemand waar ik het nederlandse taalbestandje kan vinden?
Nee je moet gewoon de goede versie van het spel downloadenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:33 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er ook language packs in de update. Als ik het zo lees (heb het spel nog niet gekocht, dus weet nog van niets).
Kon ik al drie dagen, maar ik ben netjesquote:
Ben ook wel netjes. Ga echter geen spellen meer kopen die ik een maand speel en dan nooit meer, zoals met GTA:SA.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kon ik al drie dagen, maar ik ben netjes
Fm geeft mij altijd een jaar plezier, de rest down ook eerst en is het goed dan koop ik het, is het slecht dan is het shift+delquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben ook wel netjes. Ga echter geen spellen meer kopen die ik een maand speel en dan nooit meer, zoals met GTA:SA.
Ik laat mijn assistent altijd de training doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe starten jullie het seizoen met de training dan? Ik begin mijn seizoen altijd heel slecht.
The samequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef ToBe het volgende:
Net gekochtHijs weer leuk!
Was de 49 euro wel waard.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ej de optie dat je de assistent de training kan laten doen is verdwenen of kijk ik er over heen
Bij mij staat Ajax laatste , ook na 2 wedstrijden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens speel nu pas m'n 2e wedstrijd en heb problemen met scoren en ik speel met jawel Ajax
Ik preseerde dus hartstikke goed in friendly's, alleen het gaat nu helemaal misquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:28 schreef magic_dreamer het volgende:
Ik zag in een keer medujanin staan tussen de interlandverslagen heeft ie gespeeld voor Bosnie![]()
Met Az alleen nog maar friendly`s afgewerkt en de uitslagen zijn eigenlijk een beetje teleurstellend maar heb vaak als ik slecht presteer in de friendly`s dat het later wel goed gaat.
wat wil je over de hoofdklassers weten dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:36 schreef methodmich het volgende:
Hoe zit het met de hoofdklassers in 2006, mensen die hem al hebben?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | - Yth Walter van Ommeren ST - Boudy Hoogendoorn DM - Marphe Redjosetiko M RL - Tom Abels ST - Jeroen van de Stelt GK - Robert Visser M C - Sjoerd van der Waal ST - Erwin van de Linden D C - Marco Nijssen D C - Ferry van Lare M RL - Stefan van Dam AM L - Roël Gorré D C - Jordi Boogers M R - Arjan Human AM RLC - Alexander de Jong M C - - Richard Lodder D C - Louis van Kleef ST - Xander van der Veeke D C - Johan Sturrus D C - Willem-Jan Barendregt GK - |
Kut dus PSV is mss niet zo sterk in FM 2006 en die 3-1 was dus helemaal niet zo goed van me.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:38 schreef MMUFC het volgende:
Mijn 1e officiele duel is niet zo heel goed verlopen: PSV - Ajax 1-4(JCS)
Mijn eerste competitie duel eindigde in een 1-1 tegen NAC Breda.
Ben in de CL gekoppeld aan Manchester United, Sparta Praag en Glasgow Rangers. Dit zijn dus duels tegen o.a. oud-psv-ers Park, Van Nistelrooij en Waterreus
Nee waarom?? Ik vind FM 2005 en 2006 makkelijk in een topic passen, zeker omdat veel mensen toch overstappen en dan zou dit topic niks waard worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:57 schreef DeVinger het volgende:
Hier verder aub: Football Manager 2006
Het zou dan idd ook niets waard worden omdat men overstapt. Daar is het nieuwe topic dan voorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nee waarom?? Ik vind FM 2005 en 2006 makkelijk in een topic passen, zeker omdat veel mensen toch overstappen en dan zou dit topic niks waard worden.
Maar dat is mijn mening
Er kan hier nog best over FM05 geluld worden, het topic staat niet direct stil. Er zijn zat die het nog spelen hoor, alleen voor het overzicht en de mensen die info willen over FM06 is een apart topic daarover beter. Je mag ook in dat topic nog wel over FM05 (ivm FM06) praten en voor mijn part vertel je ons wat je op zaterdagavond doet, als het maar interessant isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vind het juist niet overzichtelijk worden, ik volg graag nog wat de mensen doen in FM 2005 en heb ook niet voor niks op naar 2006 in de tt gezet. En zover ik weet is in de FM 2005 topics ook nog geluld over CM 4 en de edities daarvoor. Er werd niet voor niks door niemand een FM 2006 topic geopend want we gingen gewoon hier door, maar goed
gaan we zo beginnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Euh je post voor het eerste mee in de FM reeks...... En het is veel leuker als we de reeks doorzetten dus straks deeltje 23...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:30 schreef Butra het volgende:
Toeval of niet?
Loot ik in de 1e ronde UEFA Cup Rapid Boekarest.
Jupquote:Op zondag 6 november 2005 13:56 schreef badboynova het volgende:
beste mensen ik heb een vraagje over fm2005, ik heb al ff gezocht maar kon het andw op mij vraag niet vinden. ik ben nu bezig met een lekker seizoen met ado den haag (club), en dat is jamaica (land) opgevallen en daar door hebben ze me gevraag om hun coach te worden. gezien ik eindelijk een goed stabiel seizoen draai met ado (dus in de pryzen kan vallen) wil ik bij ze blijven, maar het lijk me ook wel leuk om een bondscoach te zijn. nu is mijn vraag kan ik van beide de coach zijn in het spel zo als guus hiddink in het echt doet met psv een australië.
Hangt er maar net vanaf hoeveel leaques je draait. Bij FM is het (RAM) geheugen heel erg belangrijk! Bij een spel als Half Life 2 meer de videokaart, snelheid en dat soort dingen (denk ik).quote:Op zondag 6 november 2005 15:04 schreef Dopekoe het volgende:
ik snap trouwens niet hoezo Fm2005 bij mij zo ongeloofelijk traagf draait.....
Het duurt allemaal zo lang, ligt dat aan mij of aan m'n pc ?
Oh ja, het is een PC die half life 2 erg goed draait dus denk niet dat de hardware het probleem moet zijn....
Ik draai maar 1 league, de nederlandse.....quote:Op zondag 6 november 2005 15:07 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoeveel leaques je draait. Bij FM is het (RAM) geheugen heel erg belangrijk! Bij een spel als Half Life 2 meer de videokaart, snelheid en dat soort dingen (denk ik).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |