Ja... dat kan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:47 schreef ethiraseth het volgende:
Ben nu X-2 aan het spelen en die vind ik veel leuker.
Laten we het hopen, dan wordt het mijn GOTY!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF XII gaat episch worden! Het zou misschien wel deel 7 kunnen overtreffen qua diepgang in het verhaal
Dat is correct.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:58 schreef Hellrazor het volgende:
alle final fantasy's behalve x en x-2 hebben tog een aparte verhaallijn ?
Van achter nemen en niet de fout maken om rond te voelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:11 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Dit moet dus een MAN voorstellen?![]()
Laat ik nou een FFVII fan zijn! Cloud Rules en Tifa is geilquote:@behAARD:
FFVII Advent CHildren is geweldig. Als non-fan kan hij een beetje vaag overkomen. Maar als je een FFVII-fan bent is dit een dream come true.![]()
Ik kan niet anders dan het daar mee eens zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:59 schreef behAARD het volgende:
[..]
Laat ik nou een FFVII fan zijn! Cloud Rules en Tifa is geil![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad misschien geen geweldige film voor non FFVII kenners, maar voor de kenner is het een geweldige film.
*Blijft geduldig wachten op de nieuwe spinoff en FFXII...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:56 schreef xienix84 het volgende:Als mensen CG films houden, is dit hoe dan ook een must. Dit is een FF-film zoals Final Fantasy bedoeld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad misschien geen geweldige film voor non FFVII kenners, maar voor de kenner is het een geweldige film.
*Blijft geduldig wachten op de nieuwe spinoff en FFXII..., dus bij enig positief gevoel bij één of andere Final Fantasy gerelateerde game is dit een honderd procent aanrader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
Met mij ook prima, maar dat tweede moet je toch echt ff vertalenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:44 schreef xienix84 het volgende:
genki des! anata wa?
Douzo yoroshiku! hajimemashite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |