abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31656501
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 00:47 schreef ethiraseth het volgende:
Ben nu X-2 aan het spelen en die vind ik veel leuker.
Ja... dat kan.
En lineaire verhalen is Final Fantasy! Ik vond het verhaal wel mooi, al kun je het natuurlijk nooit vergelijken met dat van deel VII.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31760726
Nog meer FFXII scans:

Deze game ziet er geweldig uit. Doet me aan Vagrant Story denken...
...and you shall see.
pi_31760756
Keep m coming.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_31773150

Wauw.... dat ziet er weer echt heel geweldig uit! Ik vind trouwens de tekenstijl van de personages een beetje op vagrant story lijken. Maar ik wil em hebben!!!!!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 02:35:35 #55
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31773219
FF XII gaat episch worden! Het zou misschien wel deel 7 kunnen overtreffen qua diepgang in het verhaal
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:00:23 #56
119296 SadiPriss
Mithra FF11 nut
pi_31774833

yummie ziet er lekker uit die graphics
I'm no Mantra Dammit!!!
pi_31782101
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 02:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF XII gaat episch worden! Het zou misschien wel deel 7 kunnen overtreffen qua diepgang in het verhaal
Laten we het hopen, dan wordt het mijn GOTY!
pi_31782359
alle final fantasy's behalve x en x-2 hebben tog een aparte verhaallijn ?
pi_31782522
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:58 schreef Hellrazor het volgende:
alle final fantasy's behalve x en x-2 hebben tog een aparte verhaallijn ?
Dat is correct.
pi_31946833
Gackt speelt dus in de nieuwe FF7 Spin-off mee.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
...and you shall see.
  vrijdag 4 november 2005 @ 01:08:24 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31947682
Je zou voor de grap dit topic eens moeten lezen:

http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=69761

En dan zeggen dat FF characters op vrouwen lijken Magna Carta is écht het toppunt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_31947779

Dit moet dus een MAN voorstellen?
...and you shall see.
  vrijdag 4 november 2005 @ 01:12:56 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31947811
Yup, das een man
  vrijdag 4 november 2005 @ 01:22:34 #64
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31948095
Gackt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:23:01 #65
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_31951016
Dan wel een man met tiet'n.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_31952517
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 01:11 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]

Dit moet dus een MAN voorstellen?
Van achter nemen en niet de fout maken om rond te voelen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_31956333
Een man?! Die Jappen sporen echt niet .
pi_31972032
quote:
@behAARD:

FFVII Advent CHildren is geweldig. Als non-fan kan hij een beetje vaag overkomen. Maar als je een FFVII-fan bent is dit een dream come true.
Laat ik nou een FFVII fan zijn! Cloud Rules en Tifa is geil
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:31:24 #69
132645 BtjeFlauw
Mijn eitje is een...
pi_31977049
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:59 schreef behAARD het volgende:

[..]

Laat ik nou een FFVII fan zijn! Cloud Rules en Tifa is geil
Ik kan niet anders dan het daar mee eens zijn . Kreeg spontaan tranen in mijn ogen tijdens de film... . Die muziek echt zó goed... Must see voor iedere speler van FF VII. Kan ook niet wachten op het nieuwe deel .

(Wel jammer dat ze van het turnbased principe afgestapt zijn... )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
pi_31977966
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad misschien geen geweldige film voor non FFVII kenners, maar voor de kenner is het een geweldige film.

*Blijft geduldig wachten op de nieuwe spinoff en FFXII...
  zaterdag 5 november 2005 @ 01:55:37 #71
132645 BtjeFlauw
Mijn eitje is een...
pi_31981246
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:56 schreef xienix84 het volgende:
SPOILER
Inderdaad misschien geen geweldige film voor non FFVII kenners, maar voor de kenner is het een geweldige film.

*Blijft geduldig wachten op de nieuwe spinoff en FFXII...
Als mensen CG films houden, is dit hoe dan ook een must. Dit is een FF-film zoals Final Fantasy bedoeld is , dus bij enig positief gevoel bij één of andere Final Fantasy gerelateerde game is dit een honderd procent aanrader
SPOILER
pi_31984774
ja ik ken de kriebels waar je het over hebt. Ik had de film gezien en liep met een grote grijs rond daarna. Ik ben op het moment in Japan en op een gegeven moment was ik met mijn laboratoriummensen even shoppen, dus we kwamen ook langs een tv waar AC opstond. Dus ik blijf staan kijken(uiteraard), en zi eerst uitleggen wat het was, ik antwoorde dat ik het kende, de film kende en erg geweldig was, dus zijj: 'ken je dat dan??????'.. erh ja dus zij weer helemaal blij dat een buitenlander iets als final fantasy (AC) kent. Volgens mij hebben veel japanners helemaal niet zo'n idee wat voor een impact FF ook buiten Japan heeft.

Maar goed, misschien dat ik em hier wel koop

(stiekem een ja ik kan em in japan kopen reply maar ook omdat ik de reactie van hen zo leuk vond)
  zaterdag 5 november 2005 @ 13:06:45 #73
132645 BtjeFlauw
Mijn eitje is een...
pi_31988181
Konichiwa Xienix-San! Ogenki deska?

Je zou het idd niet verwachten, dat ze geen besef hebben van het succes van Final Fantasy. De franchise is toch behoorlijk groot ook daar, als je zelfs al reclames met FF IX spelers in de hoofdrol hebt

Aan de andere kant zijn er natuurlijk zoveel RPG's daar, dat ze door de bomen het bos niet meer zien. Gelukkig komen er steeds meer deze kant op, net als nog meer van die maffe japanse spellen . Ben daar wel blij mee, aangezien het vaak kwalitatief toch goede games zijn.

Weet iemand trouwens wanneer FFVII: AC op dvd uitkomt? Ik hoorde 22 Dec, maar kan iemand dat bevestigen?

Dozo yoroshiku onegai shimasu! (en nee ik kan geen japans )
pi_31992191
genki des! anata wa?

Douzo yoroshiku! hajimemashite

Goed.... Ik leer het hier, en de AC dvd zou idd tegen die tijd uit moeten komen in NL. Tenminste, bij bol.com is het een aantal keer verzet:S voor zover ik weet... ondanks dat japanse versie best gaaf is, heb ik het toch het liefste in engels hoor.

Maar ondanks het ontzettende aanbod in rpg's in japan, staat square-enix nog steeds met twee hardstikke vaste benen in de grond.(dat is vast geen goeie uitspraak). Ze maken gewoon kwaliteit, dus wat dat betreft is het ook niet erg even te wachten op bijv ffXII, ze willen daarmee goed werk afleveren in tegenstelling tot veel afgerafelden-en-op-tijd-verschenen-rpgs.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:51:19 #75
132645 BtjeFlauw
Mijn eitje is een...
pi_31993957
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 15:44 schreef xienix84 het volgende:
genki des! anata wa?

Douzo yoroshiku! hajimemashite
Met mij ook prima, maar dat tweede moet je toch echt ff vertalen .

Toch ben ik bang dat het echte Final Fantasy gevoel een beetje gaat verdwijnen met al die spin-offs van tegenwoordig. Dirge of Cerberus, echt een totaal ander spel, schept misschien daarom een beetje valse hoop. Maar ook X-2, hoewel goed, toch niet het echte Final Fantasy gevoel waar ik op hoopte. In de hoop dat Square-Enix niet te ver van het pad afdwaalt...

Naar mijn weten nog niet gepost, excuses als dit wel al is gebeurd. Hoe zit het trouwens met die Japanse gamesbladeren, staat daar nog wat in? (Famitsu etc.)

pi_31996455
Ja ach al die spin-offs, zolang de gewone serie ook maar blijft bestaan. FFXII lijkt me geweldig en FFXIII zal heus ook wel gewoon komen. Spin-offs zijn imo gewoon een leuke extra.
pi_31996531
leuk?! leuk?! Ik zou X-2 nou niet echt als leuk willen betitelen
pi_31996754
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:09 schreef H.Flick het volgende:
Ach ik heb me er prima mee vermaakt, het komt niet in de buurt van de andere Final Fantasies, maar ik vond het nou geen slechte game ofzo.
  zaterdag 5 november 2005 @ 21:19:19 #79
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_32003335
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik wel, vermaak me er kosteloos mee. Maargoed, ik ben dan ook een sucker voor foute jpop deuntjes, flashy beeldjes en spelen met chicks.

En binnenkort eindelijk eens VII, VIII en IX halen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_32017916
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:51 schreef BtjeFlauw het volgende:

[..]

Met mij ook prima, maar dat tweede moet je toch echt ff vertalen .
Betekent 'leuk je te ontmoeten', vrij vertaald.

Maar ik weet niet of square-enix het gaat FFbeeld gaat verliezen, want tot nu toe heb ik bij alle spellen ook daadwerkelijk het Final Fantasy gevoel gehad(dat woord zouden ze op moeten nemen in de van Dale). Zelfs bij FFX-2 waar ik me bestwel mee heb vermaakt, het was een heel stuk anders, en veel blijer, meer komedie, maar toch, het was final fantasy.

In Famitsu heb ik eerlijk gezegd nog niet uitgebreid gekeken, maar zal het binnenkort eens doen, als er wat boeiends instaat meld ik het meteen hoor.

Waar in Nederland kan je bijv. nog FFVII kopen?
  zondag 6 november 2005 @ 13:00:15 #81
132645 BtjeFlauw
Mijn eitje is een...
pi_32021256
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:30 schreef xienix84 het volgende:

[..]

Betekent 'leuk je te ontmoeten', vrij vertaald.
Dat is wederzijds
quote:
Waar in Nederland kan je bijv. nog FFVII kopen?
De lokale gamesboer heeft nog steeds de PC-versie in de schappen staan. En via internet zijn de orginele versies nog te krijgen. Gelukkig kan het allemaal nog steeds nabesteld worden. Vermaakt heb ik me ook wel met de spellen, alleen ze zijn een verandering ondergaan. Dat vind ik toch wel jammer aangezien de orginele opbouw, waar voor mij toch wel de kern ligt van het echte FF-gevoel, aan het verdwijnen is. Evenwel ga ik mij met de spellen die nu gaan uitkomen vermaken, dat weet ik zeker.
  zondag 6 november 2005 @ 13:01:37 #82
132645 BtjeFlauw
Mijn eitje is een...
pi_32021299
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 21:19 schreef ethiraseth het volgende:

En binnenkort eindelijk eens VII, VIII en IX halen.

Daar gaat je leven

Edit: Begin maar met FF VII. Zoveel gamers kunnen het niet fout hebben .

[ Bericht 12% gewijzigd door BtjeFlauw op 06-11-2005 16:32:49 ]
pi_32185764
Kan iemand mij uit leggen wat de hel er zo cool is aan... MOOGLES?!?
pi_32186714
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:31 schreef P-Style het volgende:

Oh, en het tweede plaatje waar Google mee komt:

M'n ex-vriendin (serieus).
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:44:32 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32194159
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:31 schreef P-Style het volgende:
Ze zijn grappig, cute, lief en schattig. Ze kunnen koken, saven en het huishouden doen.
pi_32194192
Moogles zijn gewoon geniaal! Ook omdat ze een soort link zijn tussen de verschillende FF's. Net als Cid en zo.
pi_32194322
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zijn grappig, cute, lief en schattig. Ze kunnen koken, saven en het huishouden doen.
Het zijn net vrouwen! Maar die kunnen niet saven.
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:51:39 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32194332
En Chocobo's, maar dat vind ik maar stinkbeesten
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:52:25 #89
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32194358
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:51 schreef chibibo het volgende:

[..]

Het zijn net vrouwen! Maar die kunnen niet saven.
Maar die kunnen weer dingen die Moogles niet kunnen Overigens doet je vriendin het niet, ik zie een kruisje
pi_32194393
Chocobo's waren in FFVII geniaal. Vooral die hele dikke chocobo uit de summon was geweldig en de chocobo-races in golden saucer. Maar ook het fokken was super.

Dat chocobo treasurehunt gebeuren uit IX was suf en sindsdien vind ik het baggerbeesten.

[ Bericht 0% gewijzigd door H.Flick op 12-11-2005 00:00:39 ]
pi_32194544
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Chocobo's, maar dat vind ik maar stinkbeesten
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens doet je vriendin het niet, ik zie een kruisje
pi_32203432
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:53 schreef H.Flick het volgende:
Chocobo's waren in FFVII geniaal. Vooral die hele dikke chocobo uit de summon was geweldig en de chocobo-races in golden saucer. Maar ook het fokken was super.

Dat chocobo treasurehunt gebeuren uit IX was suf en sindsdien vind ik het baggerbeesten.
Ik vond die minigame in IX ook niet echt boeiend, maar toen ik eenmaal alles wilde gaan halen bleek het toch best verslavend te zijn.
pi_32206515
Ik bedenk me ineens dat er in FFX... totáál geen moogles voorkomen. In wat voor vorm dan ook! Wat een mooi spel was dat toch!
pi_32207123
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 16:04 schreef P-Style het volgende:
Ik bedenk me ineens dat er in FFX... totáál geen moogles voorkomen. In wat voor vorm dan ook! Wat een mooi spel was dat toch!
Onzin. Een van de wapens van Lulu was een Moogle.
pi_32207396
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 16:33 schreef H.Flick het volgende:
Onzin. Een van de wapens van Lulu was een Moogle.
Oh ja! Dàt was het! Ik vond het al zo vreemd. Zolang ze maar zo'n kleine rol hebben mogen ze best in een Final Fantasy. Maar het moeten geen levende-kupo-krijsende wezens zijn!
pi_32208147
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 16:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

Oh ja! Dàt was het! Ik vond het al zo vreemd. Zolang ze maar zo'n kleine rol hebben mogen ze best in een Final Fantasy. Maar het moeten geen levende-kupo-krijsende wezens zijn!
Jij Final Fantasy Faker. Moogles zijn zo Final Fantasy als het maar kan, keep the moogle alive, kupo!

In FFVIII zaten trouwens ook geen moogles, was alleen 1 zinnetje dat je kon kiezen op een gegeven moment waar het woord moogle in zat.
pi_32208247
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:14 schreef peristilius het volgende:
Jij Final Fantasy Faker. Moogles zijn zo Final Fantasy als het maar kan, keep the moogle alive, kupo!
Stinkbeesten. Weg ermee!
quote:
In FFVIII zaten trouwens ook geen moogles, was alleen 1 zinnetje dat je kon kiezen op een gegeven moment waar het woord moogle in zat.
Jawel. Er was een Moogle-kaart in het kaartspel!
pi_32208362
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:17 schreef P-Style het volgende:

[..]

Stinkbeesten. Weg ermee!
[..]

Jawel. Er was een Moogle-kaart in het kaartspel!
Oh, heb dat kaartspel nooit gespeeld, vond die in IX veel leuker.
Dat spelletje in X-2 was ook wel leuk.
pi_32208394
Hey, moogles zijn cool!

Nieuwe trailer van Final Fantasy XII :

http://s47.yousendit.com/d.aspx?id=1RJCXZOGF0BJT0PLUH0RLQ7L8K

Het spel zal meesterlijk gaan worden.

+

Nieuwe scans van FF7: Dirge of Cerberus :

Zier er ook lekker uit.
...and you shall see.
pi_32208557
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:23 schreef peristilius het volgende:
Oh, heb dat kaartspel nooit gespeeld, vond die in IX veel leuker.
Dat spelletje in X-2 was ook wel leuk.
Het kaartspel in FFVIII was verschrikkelijk, maar je moést het spelen om aan een aantal ultieme nergens anders verkrijgbare items items te komen. Het kaartspel in IX was een stuk leuker inderdaad (ook het achtergrondmuziekje erbij, wat in VIII niet te harden was! )

Het muntenspelletje in X-2 vond ik ook erg leuk! Maar daar kon je eigenlijk niks mee verdienen, behalve andere munten...
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:24 schreef PandorasBox het volgende:
Hey, moogles zijn cool!
Ik geef het op...
quote:
Nieuwe scans van FF7: Dirge of Cerberus :

[afbeelding]

[afbeelding]

Zier er ook lekker uit.
Eerst leek het me maar een slappe spin-off, maar ik kijk steeds meer uit naar dit spel! En ook naar de online-mode ervan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')