Ja... dat kan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:47 schreef ethiraseth het volgende:
Ben nu X-2 aan het spelen en die vind ik veel leuker.
Laten we het hopen, dan wordt het mijn GOTY!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF XII gaat episch worden! Het zou misschien wel deel 7 kunnen overtreffen qua diepgang in het verhaal
Dat is correct.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:58 schreef Hellrazor het volgende:
alle final fantasy's behalve x en x-2 hebben tog een aparte verhaallijn ?
Van achter nemen en niet de fout maken om rond te voelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:11 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Dit moet dus een MAN voorstellen?![]()
Laat ik nou een FFVII fan zijn! Cloud Rules en Tifa is geilquote:@behAARD:
FFVII Advent CHildren is geweldig. Als non-fan kan hij een beetje vaag overkomen. Maar als je een FFVII-fan bent is dit een dream come true.![]()
Ik kan niet anders dan het daar mee eens zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:59 schreef behAARD het volgende:
[..]
Laat ik nou een FFVII fan zijn! Cloud Rules en Tifa is geil![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad misschien geen geweldige film voor non FFVII kenners, maar voor de kenner is het een geweldige film.
*Blijft geduldig wachten op de nieuwe spinoff en FFXII...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:56 schreef xienix84 het volgende:Als mensen CG films houden, is dit hoe dan ook een must. Dit is een FF-film zoals Final Fantasy bedoeld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad misschien geen geweldige film voor non FFVII kenners, maar voor de kenner is het een geweldige film.
*Blijft geduldig wachten op de nieuwe spinoff en FFXII..., dus bij enig positief gevoel bij één of andere Final Fantasy gerelateerde game is dit een honderd procent aanrader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
Met mij ook prima, maar dat tweede moet je toch echt ff vertalenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:44 schreef xienix84 het volgende:
genki des! anata wa?
Douzo yoroshiku! hajimemashite
Ach ik heb me er prima mee vermaakt, het komt niet in de buurt van de andere Final Fantasies, maar ik vond het nou geen slechte game ofzo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:09 schreef H.Flick het volgende:
leuk?! leuk?! Ik zou X-2 nou niet echt als leuk willen betitelen
Ik wel, vermaak me er kosteloos mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:09 schreef H.Flick het volgende:
leuk?! leuk?! Ik zou X-2 nou niet echt als leuk willen betitelen
Betekent 'leuk je te ontmoeten', vrij vertaald.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:51 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Met mij ook prima, maar dat tweede moet je toch echt ff vertalen.
Dat is wederzijdsquote:Op zondag 6 november 2005 10:30 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Betekent 'leuk je te ontmoeten', vrij vertaald.
De lokale gamesboer heeft nog steeds de PC-versie in de schappen staan. En via internet zijn de orginele versies nog te krijgen. Gelukkig kan het allemaal nog steeds nabesteld worden. Vermaakt heb ik me ook wel met de spellen, alleen ze zijn een verandering ondergaan. Dat vind ik toch wel jammer aangezien de orginele opbouw, waar voor mij toch wel de kern ligt van het echte FF-gevoel, aan het verdwijnen is. Evenwel ga ik mij met de spellen die nu gaan uitkomen vermaken, dat weet ik zeker.quote:Waar in Nederland kan je bijv. nog FFVII kopen?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:19 schreef ethiraseth het volgende:
En binnenkort eindelijk eens VII, VIII en IX halen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:31 schreef P-Style het volgende:
Kan iemand mij uit leggen wat de hel er zo cool is aan... MOOGLES?!?
Ze zijn grappig, cute, lief en schattig. Ze kunnen koken, saven en het huishouden doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:31 schreef P-Style het volgende:
Kan iemand mij uit leggen wat de hel er zo cool is aan... MOOGLES?!?
Het zijn net vrouwen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zijn grappig, cute, lief en schattig. Ze kunnen koken, saven en het huishouden doen.
Maar die kunnen weer dingen die Moogles niet kunnenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het zijn net vrouwen!Maar die kunnen niet saven.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Chocobo's, maar dat vind ik maar stinkbeesten![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens doet je vriendin het niet, ik zie een kruisje
Ik vond die minigame in IX ook niet echt boeiend, maar toen ik eenmaal alles wilde gaan halen bleek het toch best verslavend te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:53 schreef H.Flick het volgende:
Chocobo's waren in FFVII geniaal. Vooral die hele dikke chocobo uit de summon was geweldig en de chocobo-races in golden saucer. Maar ook het fokken was super.
Dat chocobo treasurehunt gebeuren uit IX was suf en sindsdien vind ik het baggerbeesten.
Onzin. Een van de wapens van Lulu was een Moogle.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:04 schreef P-Style het volgende:
Ik bedenk me ineens dat er in FFX... totáál geen moogles voorkomen. In wat voor vorm dan ook!Wat een mooi spel was dat toch!
Oh ja! Dàt was het!quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:33 schreef H.Flick het volgende:
Onzin. Een van de wapens van Lulu was een Moogle.
Jij Final Fantasy Faker.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Oh ja! Dàt was het!Ik vond het al zo vreemd. Zolang ze maar zo'n kleine rol hebben mogen ze best in een Final Fantasy. Maar het moeten geen levende-kupo-krijsende wezens zijn!
Stinkbeesten. Weg ermee!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:14 schreef peristilius het volgende:
Jij Final Fantasy Faker.Moogles zijn zo Final Fantasy als het maar kan, keep the moogle alive, kupo!
Jawel. Er was een Moogle-kaart in het kaartspel!quote:In FFVIII zaten trouwens ook geen moogles, was alleen 1 zinnetje dat je kon kiezen op een gegeven moment waar het woord moogle in zat.
Oh, heb dat kaartspel nooit gespeeld, vond die in IX veel leuker.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Stinkbeesten. Weg ermee!
[..]
Jawel. Er was een Moogle-kaart in het kaartspel!
Het kaartspel in FFVIII was verschrikkelijk, maar je moést het spelen om aan een aantal ultieme nergens anders verkrijgbare items items te komen. Het kaartspel in IX was een stuk leuker inderdaad (ook het achtergrondmuziekje erbij, wat in VIII niet te harden was!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:23 schreef peristilius het volgende:
Oh, heb dat kaartspel nooit gespeeld, vond die in IX veel leuker.
Dat spelletje in X-2 was ook wel leuk.
Ik geef het op...quote:
Eerst leek het me maar een slappe spin-off, maar ik kijk steeds meer uit naar dit spel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |