abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30922632
...and you shall see.
pi_30924219
FF Maar eerst DQVIII! Daar mogen we hier toch ook over praten?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30924327
Het wordt tijd dat voor FF3 ook een logo in de nieuwe stijl wordt gemaakt.
  zondag 25 september 2005 @ 20:00:07 #4
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30924421
FF X of FFX-2?
Welke is het meest geschikt voor mij? FF X heb ik een tijdje gespeeld midden in het spel. FFX-2 vond ik afschuwelijk door die spice-girls sfeer. Maar ik ben open-minded en wil graag de beste spelen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30924493
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:51 schreef Strolie75 het volgende:
FF Maar eerst DQVIII! Daar mogen we hier toch ook over praten?
Maar natuurlijk. FF topics zijn stiekem Square Enix topics.

Trouwens...

Over die nieuwe FFXII personage..
quote:
Final Fantasy XII, the new character is named Ramon, a boy who looks like a girl in the first glance. He joins Vaan's party to search for the magic stones named Maseki.

Maseki contains energy that can be used as the source of power in daily livings. Vehicles and airship can be powered by Maseki as well; think of Maseki as oil in reality. Many countries were at war to acquire the ownership of Maseki mines. A legend said there exists a special type of magic stone called Bamaseki, which is capable to absorb the power of other Maseki; Bamaseki was said to be the source of disasters.
Maseki is dus een soort energiebron? Lees ik daar dat ze maseki ook voor Airships gaan gebruiken? Misschien bestuurbare Airships is FFXII? Dat zou ik erg tof vinden. Square Enix moet dat echt in FFXII verwerken. Het is altijd tof om met je Airship geheime gebieden in de overworld te ontdekken.

De Airship is FFX vond ik niet echt geweldig.
...and you shall see.
pi_30924523
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:00 schreef BMH het volgende:
FF X of FFX-2?
Welke is het meest geschikt voor mij? FF X heb ik een tijdje gespeeld midden in het spel. FFX-2 vond ik afschuwelijk door die spice-girls sfeer. Maar ik ben open-minded en wil graag de beste spelen.
FFX....een van mijn favoriete RPG's ooit.

FFX2 trok ik ook niet.
pi_30924557
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef PandorasBox het volgende:
Maseki is dus een soort energiebron? Lees ik daar dat ze maseki ook voor Airships gaan gebruiken? Misschien bestuurbare Airships is FFXII? Dat zou ik erg tof vinden. Square Enix moet dat echt in FFXII verwerken. Het is altijd tof om met je Airship geheime gebieden in de overworld te ontdekken.
Als je dat leuk vindt moet je Skies of Arcadia een gamen.
pi_30924675
@ BHM:

FFX natuurlijk. Op alle gebieden- op de graphics na- beter dan FFX-2.

@Strolie75:

Die heb ik al lang gespeeld op de Dreamcast. Geweldige game.

Alleen vind ik het jammer dat Square Enix sinds FFX met bestuurbare Airships gestopt is. Wat ik persoonlijk erg jammer vind. De andere FF delen hadden dat allemaal wel. FFXII moet dat ook hebben, hoop ik.
...and you shall see.
pi_30925290
quote:
Het (laten) ombouwen van je console is best duur... Om die reden (om omdat de Slimline erg geil is) heb ik er gewoon een bij gekocht
Ik heb ook nog zo'n oude grote PS2, dus misschien is zo'n mooie kleine erbij ook wel leuk
  maandag 26 september 2005 @ 00:11:05 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30932603
Final Fantasy Squenix RPG's

Buiten DQVIII en FFXII ben ik nog zeer geinteresseerd in Grandia III van Square-Enix. Hebben ze nog meer in petto?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30932876
Iemand al Advent Children gezien?
FFX is idd veel leuker dan FFX-2. Ik krijg alleen die ultieme wapens maar niet !
pi_30932999
quote:
Op maandag 26 september 2005 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy Squenix RPG's

Buiten DQVIII en FFXII ben ik nog zeer geinteresseerd in Grandia III van Square-Enix. Hebben ze nog meer in petto?
Radiata Stories

Romancing Saga

Kingdom Hearts II

Code Age Commanders

Allemaal voor de Ps2.

@behAARD:

FFVII Advent CHildren is geweldig. Als non-fan kan hij een beetje vaag overkomen. Maar als je een FFVII-fan bent is dit een dream come true.

[ Bericht 3% gewijzigd door PandorasBox op 26-09-2005 00:42:38 ]
...and you shall see.
pi_30937555
is vast al bekend, maar bij DQVIII krijg je een demo van FFXII
pi_30940199
Wat komt er nog meer veel eerder in de VS uit op RPG gebied? Want voor alleen DQVIII en FFXII vind ik een US PStwo een beetje overdreven.

Wie kan mij overtuigen?
  maandag 26 september 2005 @ 12:07:23 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30940263
Grandia III en Tales of Legendia op RPG gebied. Bovendien zijn er ook nog Shadow ot Colossus en Okami
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_30940286
Oh ja, die komen ook veel te laat hier. Dat was ik even vergeten.

Ik ga nu de PStwo bestellen.
  maandag 26 september 2005 @ 12:09:36 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30940317
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:08 schreef H.Flick het volgende:
Oh ja, die komen ook veel te laat hier. Dat was ik even vergeten.

Ik ga nu de PStwo bestellen.
pi_30940327
Memory cards zijn toch wel universeel?
  maandag 26 september 2005 @ 12:11:11 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30940367
Ik heb er twee, een in mn PAL en een in mn NTSC PS2. Ze zijn allebei in NL gekocht. Ik verwacht ook wel dat je ze door elkaar kunt gebruiken.

Hou er trouwens wel rekening mee dat je tv NTSC moet ondersteunen, anders moet je ook een NTSC converter kopen...
pi_30940468
Ik bestel wel meteen Katamari
pi_30941030
Ligt het aan mij, of aan het feit dat ik FFVII (schaam) nooit uit heb gespeeld dat ik bijna geen ruk begreep van Advent Children?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enfin, ik had meer van het verhaal verwacht, maar het ziet er wel allemaal ontzettend bruut uit. Die motor en die uitelkaar klapbare zwaarden van Cloud! Wat een bikkel.
pi_30941159
Het verhaal stelt inderdaad weinig voor, zeker vergeleken met het spel. Als je het spel nooit uitgespeeld hebt is het verhaal inderdaad nog lastiger te volgen.

Maar vergeet ook niet dat het spel vele tientallen uren duurt en de film maar 1,5. Het is ook lastig om eerst het verhaal van FFVII uit te leggen en dan nog een heel nieuw verhaal te vertellen. Advent Children lijkt daarom ook meer gemaakt te zijn voor de fans van het spel. Ik vond het bijvoorbeeld prachtig om tijdens de gevechten telkens bepaalde limit breaks te herkennen etc.

Als je trouwens meer wilt weten over het verhaal zou ik even op IMDB kijken (http://www.imdb.com/title/tt0385700/). In het forum onderaan de pagina staan best veel leuke topics over de film .
pi_30944163
Ik kwam op THG trouwens een artikeltje tegen:
The Making of the Next Final Fantasy:Five Steps To A Quality RPG

Het gaat niet specifiek over FF / Squaresoft, maar het behandeld wel wat leuke dingetjes.
Don't hurry, be crappy!
pi_30992469
quote:
Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII JAP Termin

28.09.05 - Square Enix gibt bekannt, dass Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII im Winter 2005/2006 in Japan erscheinen wird.
bron
pi_31009661
Dat is dus zomer 2006 voor US?

En eind 2006 voor Europa?
...and you shall see.
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:43:40 #26
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_31059691
tvp
Afrika Paprika
pi_31088481
Nieuwe Final Fantasy 7: Dirge of Cerberus scans:

Het ziet er mooi uit. Maar of deze formule wel werkt? Volgens mij heeft Square Enix nog nooit zo een game gemaakt.

Wel leuk om te zien dat er RPG elementen in verwerkt zijn. Zie hoe je bijvoorbeeld de gun kunt upgraden.

Ik kijk er wel naar uit.
...and you shall see.
pi_31090555
Yuffie

Interesse in deze game is opeens met 100% gestegen!
pi_31099649
Ik ben benieuwd, kunnen binnenkort vast wel een gameplay trailer verwachten.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 2 oktober 2005 @ 10:00:30 #30
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31107133
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
Yuffie

Interesse in deze game is opeens met 100% gestegen!
Mijne ook maar ik heb nog steeds geen idee wat voor een game ik moet verwachten
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_31107152
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
Mijne ook maar ik heb nog steeds geen idee wat voor een game ik moet verwachten
Soort Devil May Cry geloof ik.
  zondag 2 oktober 2005 @ 10:38:00 #32
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31107488
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 10:03 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Soort Devil May Cry geloof ik.
Hoop niet zo moeilijk DMC zelf heeft me nooit echt getrokken !
pi_31121334
quote:
In de tussentijd kunnen role-playing fans zich bezig houden met een gigantische Final Fantasy XI beta test voor de Xbox 360. Volgens Bach zal de test zo groot zijn dat elke Xbox 360 eigenaar de optie zal hebben deel te nemen. Een harddrive is echter wel vereist voor het spelen van FFXI.

http://games.fok.nl/news.php?newsid=6660
pi_31121347
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
Hoop niet zo moeilijk DMC zelf heeft me nooit echt getrokken !
Mij ook niet, maar dat kwam vooral door de setting. Een game als Ninja Gaiden vond ik wel geweldig.
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:43:06 #35
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31122948
Ik heb laatst voor een zacht prijsje DMC3 gekocht en dat is best een goed spel hoor. Hij is nog een stuk lastiger dan Ninja Gaiden .
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:34:02 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31137665
Grandia III vs Tales of Legendia vs Shadow Hearts 2:

http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=65557

Leuk stuk om te lezen.
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:57:53 #37
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31138101
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

Leuk stuk om te lezen.
Grandia III trekt me het meeste van deze games
pi_31141523
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

Leuk stuk om te lezen.
Shadow Hearts 2? 2 was toch Covenant? Dit is 3.
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:30:35 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31141719
Drie dan Details Flick
pi_31141804
Ik ben perfectionistisch. Details zijn belangrijk!
pi_31410634
Een paar nieuwe, maar onduidelijke, FFXI scans:

Ik vraag me af wat je met die pompoenhoofd monsterje moet doen. Ik zie ook zijn kaart. Een soort missie om hem te vinden ofzo?

Wie kan hier Japans lezen?
...and you shall see.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 15:51:01 #42
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31411662
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:09 schreef PandorasBox het volgende:
Een paar nieuwe, maar onduidelijke, FFXI scans:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vraag me af wat je met die pompoenhoofd monsterje moet doen. Ik zie ook zijn kaart. Een soort missie om hem te vinden ofzo?

Wie kan hier Japans lezen?
Tjonge jonge wat ziet dat er goed uit zeg
pi_31412422
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Tjonge jonge wat ziet dat er goed uit zeg
Ja. Als het om Final Fantasy gaat, dan gooit Square Enix echt alles overboord. Mooie art-design en ERG veel detail.

Zie de kleding, objecten, omgevingen, monsters etc etc...het is tot op de puntjes meesterlijk uitgewerkt. De production values van een FF-spel zijn enorm. FFXII zal daar geen verandering in brengen.
...and you shall see.
pi_31627730
Nieuwe en betere scans van FFXII:

De game is zo mooi.
...and you shall see.
pi_31628119
Hij straalt ook echt zo'n lekker Final Fantasy sfeertje uit.
Bij deel IX vond ik dit ook geweldig, VIII en X iets minder.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31642228
Weet iemand hier wanneer FFVIIAC op DVD uit komt. Hij zou de 20e uitkomen, maar de 18 was het ineens uit het bestand van de winkels, behalve friggin mediamarkt waar ie de 22e uit zou komen. Dat was ook bogus. En nu verneem ik dat die film pas in Januari in the states uit komt. Dus ten eersteħ wanneer kan ik um kopen, hier in Ned? En ten tweede: waarom is square zo? Altijd?
  zondag 23 oktober 2005 @ 00:47:07 #47
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_31642973
quote:
Op maandag 26 september 2005 00:22 schreef behAARD het volgende:
Iemand al Advent Children gezien?
FFX is idd veel leuker dan FFX-2. Ik krijg alleen die ultieme wapens maar niet !
Ik vond X echt om bij in slaap te vallen, moet alleen Sin nog afmaken maar trek het echt niet. (ok, nu ga ik hier gelynched worden, maargoed ) Het verhaal vond ik maar saai, het is verschrikkelijk lineair, nog nooit zo erg meegemaakt in een rpg, het levelen vond ik maar omslachtig met het verplicht elk gevecht elk char 1x een mep laten geven omdat ze anders geen exp krijgen, characterontwikkeling sloeg echt nergens op:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu X-2 aan het spelen en die vind ik veel leuker. Neemt zichzelf niet serieus, geniale vijanden ( doen me qua stompzinnigheid denken aan team rocket uit pokemon ) en veel meer vrijheid in wat je wilt doen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 23 oktober 2005 @ 00:51:23 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31643086
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 00:47 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik vond X echt om bij in slaap te vallen, moet alleen Sin nog afmaken
Stop talking. Bij Sin begint het pas... (bij wijze van spreke) Het einde is fantastisch
  zondag 23 oktober 2005 @ 01:01:59 #49
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_31643360
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Stop talking. Bij Sin begint het pas... (bij wijze van spreke) Het einde is fantastisch
Ik weet al wat er gebeurt, vriend van me die het wel heeft uitgespeeld en er wel helemaal lyrisch over is heeft me al verteld wat er nog komt.

Maar dat was ook iets wat ik met het spel had. Ik was bijna bij het einde en ik had nog steeds iets van 'Goh, wanneer komt het verhaal eens op gang' en toen bleek het bijna ten einde te zijn.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')