Maar natuurlijk. FF topics zijn stiekem Square Enix topics.quote:Op zondag 25 september 2005 19:51 schreef Strolie75 het volgende:
FFMaar eerst DQVIII! Daar mogen we hier toch ook over praten?
Maseki is dus een soort energiebron? Lees ik daar dat ze maseki ook voor Airships gaan gebruiken? Misschien bestuurbare Airships is FFXII? Dat zou ik erg tof vinden. Square Enix moet dat echt in FFXII verwerken. Het is altijd tof om met je Airship geheime gebieden in de overworld te ontdekken.quote:Final Fantasy XII, the new character is named Ramon, a boy who looks like a girl in the first glance. He joins Vaan's party to search for the magic stones named Maseki.
Maseki contains energy that can be used as the source of power in daily livings. Vehicles and airship can be powered by Maseki as well; think of Maseki as oil in reality. Many countries were at war to acquire the ownership of Maseki mines. A legend said there exists a special type of magic stone called Bamaseki, which is capable to absorb the power of other Maseki; Bamaseki was said to be the source of disasters.
FFX....een van mijn favoriete RPG's ooit.quote:Op zondag 25 september 2005 20:00 schreef BMH het volgende:
FF X of FFX-2?
Welke is het meest geschikt voor mij? FF X heb ik een tijdje gespeeld midden in het spel. FFX-2 vond ik afschuwelijk door die spice-girls sfeer. Maar ik ben open-minded en wil graag de beste spelen.
Als je dat leuk vindt moet je Skies of Arcadia een gamen.quote:Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef PandorasBox het volgende:
Maseki is dus een soort energiebron? Lees ik daar dat ze maseki ook voor Airships gaan gebruiken? Misschien bestuurbare Airships is FFXII? Dat zou ik erg tof vinden. Square Enix moet dat echt in FFXII verwerken. Het is altijd tof om met je Airship geheime gebieden in de overworld te ontdekken.![]()
Ik heb ook nog zo'n oude grote PS2, dus misschien is zo'n mooie kleine erbij ook wel leukquote:Het (laten) ombouwen van je console is best duur... Om die reden (om omdat de Slimline erg geil is) heb ik er gewoon een bij gekocht
Radiata Storiesquote:Op maandag 26 september 2005 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:Final Fantasy
Squenix
RPG's
Buiten DQVIII en FFXII ben ik nog zeer geinteresseerd in Grandia III van Square-Enix. Hebben ze nog meer in petto?
quote:Op maandag 26 september 2005 12:08 schreef H.Flick het volgende:
Oh ja, die komen ook veel te laat hier. Dat was ik even vergeten.
Ik ga nu de PStwo bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin, ik had meer van het verhaal verwacht, maar het ziet er wel allemaal ontzettend bruut uit. Die motor en die uitelkaar klapbare zwaarden van Cloud! Wat een bikkel.
bronquote:Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII JAP Termin
28.09.05 - Square Enix gibt bekannt, dass Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII im Winter 2005/2006 in Japan erscheinen wird.
Mijne ook maar ik heb nog steeds geen idee wat voor een game ik moet verwachtenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
Yuffie
Interesse in deze game is opeens met 100% gestegen!
Soort Devil May Cry geloof ik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
Mijne ook maar ik heb nog steeds geen idee wat voor een game ik moet verwachten
Hoop niet zo moeilijkquote:
quote:In de tussentijd kunnen role-playing fans zich bezig houden met een gigantische Final Fantasy XI beta test voor de Xbox 360. Volgens Bach zal de test zo groot zijn dat elke Xbox 360 eigenaar de optie zal hebben deel te nemen. Een harddrive is echter wel vereist voor het spelen van FFXI.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6660
Mij ook niet, maar dat kwam vooral door de setting. Een game als Ninja Gaiden vond ik wel geweldig.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
Hoop niet zo moeilijkDMC zelf heeft me nooit echt getrokken !
Grandia III trekt me het meeste van deze gamesquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grandia III vs Tales of Legendia vs Shadow Hearts 2:
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=65557
Leuk stuk om te lezen.
Shadow Hearts 2? 2 was toch Covenant? Dit is 3.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grandia III vs Tales of Legendia vs Shadow Hearts 2:
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=65557
Leuk stuk om te lezen.
Tjonge jonge wat ziet dat er goed uit zegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:09 schreef PandorasBox het volgende:
Een paar nieuwe, maar onduidelijke, FFXI scans:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vraag me af wat je met die pompoenhoofd monsterje moet doen. Ik zie ook zijn kaart. Een soort missie om hem te vinden ofzo?
Wie kan hier Japans lezen?![]()
Ja. Als het om Final Fantasy gaat, dan gooit Square Enix echt alles overboord. Mooie art-design en ERG veel detail.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tjonge jonge wat ziet dat er goed uit zeg
Ik vond X echt om bij in slaap te vallen, moet alleen Sin nog afmaken maar trek het echt niet. (ok, nu ga ik hier gelynched worden, maargoedquote:Op maandag 26 september 2005 00:22 schreef behAARD het volgende:
Iemand al Advent Children gezien?![]()
FFX is idd veel leuker dan FFX-2. Ik krijg alleen die ultieme wapens maar niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu X-2 aan het spelen en die vind ik veel leuker. Neemt zichzelf niet serieus, geniale vijanden ( doen me qua stompzinnigheid denken aan team rocket uit pokemon) en veel meer vrijheid in wat je wilt doen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
Stop talking. Bij Sin begint het pas... (bij wijze van spreke) Het einde is fantastischquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik vond X echt om bij in slaap te vallen, moet alleen Sin nog afmaken
Ik weet al wat er gebeurt, vriend van me die het wel heeft uitgespeeld en er wel helemaal lyrisch over is heeft me al verteld wat er nog komt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stop talking. Bij Sin begint het pas... (bij wijze van spreke) Het einde is fantastisch![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |