Sorry, whorequote:Op zondag 18 december 2005 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILERRRRR!!!!!!111ONEONEONE
En ik wel?quote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat aanpassen ook
Ik ben eigenlijk al niet meer serieus sinds mn Quinna post
Ik vond hem wel stoer, je had tenminste niet elk gevecht een limit break.quote:Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef H.Flick het volgende:
Als we toch gaan mierenneuken vond ik de Trance-mode ook behoorlijk nutteloos.
Het kaartspel van 9 is veel leuker dan die van 8, FF9 is nog steeds denk ik wel mijn favoriet (was ook mijn eerstequote:Op zondag 18 december 2005 16:03 schreef Ixnay het volgende:
De screenshots zien er iig goed uit.
Eerste indruk:
Het zelfde kaarten systeem als in FF8.
Er speelt iemand in mee die lijkt op een kruising tussen Tifa en Yuna.
Het speelt zich af in een middeleeuwse sfeer.
Battlesysteem lijkt veel op die van FF7
"Trance Mode" vervangt de Limit Attacks.
Welke staart heb je het btw over H.Flick?
Ah, je doelt op FFVIIIquote:Op zondag 18 december 2005 18:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vond hem wel stoer, je had tenminste niet elk gevecht een limit break.
quote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
Zie ik daar een %%$#$#$@##$ Gummy ship op die screenshots?!?
Ik doelde ook op FFVII daar gingen ze ook achterlijk snel, bij mij kwamen ze meestal wel goed uit met boss-fights.quote:Op zondag 18 december 2005 18:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ah, je doelt op FFVIII. Daar moest je gewoon 1 character op low health houden en dan kon je zonder problemen constant limit breaks doen.
De trances waren te weinig regelbaar, ik kreeg ze altijd in simpele gevechten en nooit tijdens boss-fights. Limit breaks bij FFVII kon je nog bewaren voor als je ze nodig had, dat was handig.
Gummy ships zitten er inderdaad nog in, maar het fragment dat ik zag in een trailer zag er wel vet uit. Het gaat nu supersnel en flitsend enzo.quote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
Zie ik daar een %%$#$#$@##$ Gummy ship op die screenshots?!?
Jij hebt duidelijk KH1 nooit gespeeldquote:Op zondag 18 december 2005 21:20 schreef P8 het volgende:
http://img42.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=76165_KH2_VJ02_Guide06.jpg
leon? dat is gewoon squall![]()
![]()
Inderdaad, ga je schamen!quote:Op zondag 18 december 2005 21:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk KH1 nooit gespeeld
5 minuutjes bij een kameraad ooit.quote:Op zondag 18 december 2005 21:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk KH1 nooit gespeeld
Leon - - - Squallquote:Op zondag 18 december 2005 21:20 schreef P8 het volgende:
http://img42.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=76165_KH2_VJ02_Guide06.jpg
leon? dat is gewoon squall![]()
![]()
?quote:Op zondag 18 december 2005 22:18 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Leon - - - Squall
Lekker boeiend! In FFX8 begint je team ineens te dromen en wordt Squall Leon.
Ja verdomd... maar er was toch ook nog iets met Leon? Of ben ik nou gek!?quote:Op zondag 18 december 2005 22:31 schreef P8 het volgende:
bedoel je niet Laguna?
zoals al eerder werd gezegd, hij heette squall leonheart.quote:Op zondag 18 december 2005 22:45 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Ja verdomd... maar er was toch ook nog iets met Leon? Of ben ik nou gek!?
Dat is toch helemaal niet opvallend?quote:Op maandag 19 december 2005 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
...XII heeft standaad FF dingetjes als Airships en Chocobo's.
Lijkt me ook vrij logisch... anders is het geen FF meer.quote:Op maandag 19 december 2005 14:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet opvallend?
HP is overrated, gewoon goed gebruik maken van protect, shell en haste.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben weer overnieuw begonnen met FFX![]()
Echter nou heb ik de expert grid genomen......maar voor mijn gevoel zitten daar meer spell nodes op dan health nodes
![]()
Overigens zit ik nu op 30 uur bij de highbridgedaar ben ik al 2 dagen aan het levellen
![]()
ow w8 ff ......in de piggyback zitten ze rond hetzelfde HP niveau waar ik zit![]()
![]()
![]()
Mijn mannetjes hebben ieder 50000+ health, dan zijn protect en shell nergens voor nodig!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:31 schreef peristilius het volgende:
HP is overrated, gewoon goed gebruik maken van protect, shell en haste.
Niet uit-dagend zeg je?!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:08 schreef H.Flick het volgende:
Zodra je door de 9999 heen breekt is het spel eigenlijk totaal niet meer uitdagend. Helemaal als je ook nog meer dan 9999 damage doet met 1 aanval.
hoe kom je in godsnaam aan zoveel health......dan zit die grid toch allang volquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mijn mannetjes hebben ieder 50000+ health, dan zijn protect en shell nergens voor nodig!
Oh ja, dat is me nooit gelukt en daar heb ik ook nooit aandacht aan besteed. Ik had het meer over het verslaan van de eindbaasquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niet uit-dagend zeg je?!Wel als je de dark-aeons, alle monsters in de monsterarena en vooral penance wilt kunnen verslaan!!! (waarvan ik die laatste nog stééds niet verslagen heb!)
Eén woord: Monsterarena!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoe kom je in godsnaam aan zoveel health......dan zit die grid toch allang vol![]()
of ben je een beetje verslaafd aan de stamina tablets![]()
De eindbaas sla je dan in één keer dood ja!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:53 schreef H.Flick het volgende:
Oh ja, dat is me nooit gelukt en daar heb ik ook nooit aandacht aan besteed. Ik had het meer over het verslaan van de eindbaas.
een beetje uitdaging is toch ook onderdeel van het verhaalquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF hoeft voor mij niet uitdagend te zijn (heb je mr Easy Mode weer) het gaat me meer om de characterontwikkeling en het verhaal eigenlijk
toch kick tie elke x me ass in zijn 2e rondequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:57 schreef H.Flick het volgende:
Maar de eindbaas van FFX is enorm simpel. De enige eindbaas waar ik ooit enige moeite mee gehad heb was Sephiroth.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
toch kick tie elke x me ass in zijn 2e ronde![]()
Met die 2 irritante kut pagode's die er naast staan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens...hoe doorbreek ik de 9999 hp limit? door gebruik te maken van de celestial weapons ?
[ Bericht 6% gewijzigd door Deacon_Tigra op 21-12-2005 09:23:07 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Braska's Final Aeon & Yu pagoda![]()
Overigens...hoe doorbreek ik de 9999 hp limit? door gebruik te maken van de celestial weapons ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
* helemaal mee eens isquote:Op donderdag 22 december 2005 05:46 schreef xienix84 het volgende:
En dan de tweede keer ga ik altijd lekker aanklooien, leveluppen zodat de normale bosses (te) makkelijk zijn
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
* helemaal mee eens is
zoals gister bij seymour omnis......ik moest gewoon beurten overslaan zodat iedereen aan de beurt was geweest![]()
anders had ik hem gewoon gelijk vreselijk verrot geschopt![]()
Ik was ook opnieuw begonnen met FFX met de Expert Grid. Toen ik na 19 uur ofzo in totaal bij de Thunder Plains was, besloot ik om weer helemaal opnieuw te beginnen met de Standard Grid, die is toch echt veel beter. Meer nodes en de routes die de verschillende spelers lopen zijn meer op die speler ingericht. Auron veel strength, Wakka en Tidus agility, Yuna en Lulu mana, etc..quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben weer overnieuw begonnen met FFX![]()
Echter nou heb ik de expert grid genomen......maar voor mijn gevoel zitten daar meer spell nodes op dan health nodes
![]()
Overigens zit ik nu op 30 uur bij de highbridgedaar ben ik al 2 dagen aan het levellen
![]()
ow w8 ff ......in de piggyback zitten ze rond hetzelfde HP niveau waar ik zit![]()
![]()
![]()
tis denk ik nogal persoonlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik was ook opnieuw begonnen met FFX met de Expert Grid. Toen ik na 19 uur ofzo in totaal bij de Thunder Plains was, besloot ik om weer helemaal opnieuw te beginnen met de Standard Grid, die is toch echt veel beter. Meer nodes en de routes die de verschillende spelers lopen zijn meer op die speler ingericht. Auron veel strength, Wakka en Tidus agility, Yuna en Lulu mana, etc..
Haste is geweldig inderdaad, kwam er pas bij deel 10 achter hoe geweldig al die status magic is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:04 schreef Ixnay het volgende:
Lang leve Hastegabij die verhaallijn-bazen
Nieuwe spelers huren. Overal op Spira kom je mannetjes (en vrouwtjes) tegen die kunnen Blitzballen (zitten af en toe èrg goeie tussen). Als ik me niet vergis moet je dan opquote:Op maandag 26 december 2005 15:32 schreef Ixnay het volgende:
Probleempje...
Bij Blitzball heb ik van een speler het contract niet verlengd, nu kan ik niet meer Blitzballen omdat er dan staat dat ik niet voldoende spelers heb. Wat nu?
Je geeft het blijkbaar geen tijd.quote:Op maandag 26 december 2005 18:27 schreef RiDo78 het volgende:
Blitzball.... ik heb t nooit begrepen. Op een of andere manier verlies ik toch altijd. Net als die card-game in 7... doe ik ook niets mee.
Na zo'n 50 succesvolle wedstrijden kun je alles hebben.quote:Op maandag 26 december 2005 20:40 schreef Ixnay het volgende:
Na hoeveel wedstrijden krijg je die overdrives en de Jupiter Sigil?
Volgens mij is Barrett met dubbel t, in welk geval dat verhaal dus niet zou kloppen. Leuke is wel dat Barrett een fabrikant is van geweren van .50 caliber. En het is een Amerikaanse producent. Barrett heeft een redelijk Amerikaans voorkomen, om maar met alle vooroordelen in huis te vallen. Maar het blijven speculaties, zou er verder geen zinnig antwoord op kunnen geven. (Sterker nog misschien hebben ze beide er wel mee te maken)quote:Op dinsdag 27 december 2005 05:02 schreef xienix84 het volgende:
Voor mij was het vervelendste de Celestial Weapon van Wakka, niet omdat het moeilijk was, maar het duurde zooo lang. Maar goed, heb ze toen uiteindelijk gehaald!![]()
Even een ander FFvraagje, ditmaal over FF7. In Final Fantasy hebben veel van de namen een betekenis toch? Een mythologische achtergrond zoals wapens, of summons enzo. Maar waar komt de naam 'Barret' vandaan? Weet iemand dat? Ik las namelijk gisteren een stukje over de Barretclan uit Ierland, een clan die bestond uit warriors enzo. Vroeg me af of de FF7 Barret daar iets mee te maken heeft.
toen zal je vast een paar prachtige woord-uitingen hebben gelatenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:36 schreef BtjeFlauw het volgende:
Bliksems dodgen... tranen met tuiten... nooit meer... 196... nies... flits...
Is ie volledig geupgrade? Want dat hoort volgens mij niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:29 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb nu trouwens het Ultimate Weapon van Lulu compleet, maar wat heb ik er nu eigenlijk aan?
De enige ability dat er staat is: No AP.
Volgens mij moest je hem upgraden bij de celestial mirror in Macalania forest ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:35 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb de Venus Crest en de Venus Sigil. Is dat niet genoeg?
En Onion Knight natuurlijk.
Die woorden zijn niet geschikt voor herhaling hierquote:Op dinsdag 27 december 2005 07:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
toen zal je vast een paar prachtige woord-uitingen hebben gelaten![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 06:20 schreef xienix84 het volgende:
Maar is die wapenfabrikant niet 'Beretta'? Of is dat weer een ander?
Daar ben ik het mee eens, ze doen ook nog eens aan research. Een groot aantal creatures dat je kan vangen, is trouwens ontleend uit de Noorse mythologie. Nidhogg, Sleipnir, Skoll om er een paar te noemen. En wat te denken van Nibelungen, Heimdall en Niflheim, allemaal uit de Noorse mythologie. De Caladbolg, trouwens Iers, is een mythe van een allesconsumerend zwaard. Ook interessant. Als je van achtergrondinfo houdt, dan is de Noorse mythologie echt het startpunt voor je zoektocht.quote:Maar je hebt wel gelijk, kan net zo goed beiden zijn. Ach ik vind het in ieder geval altijd wel weer erg leuk dat de namen meer betekenen en is altijd leuke achtergrondinformatie:)
Yep, bij de eerste afslag van Macalania Forest, plek waar de Cloudy Mirror, de Celestial Mirror werd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij moest je hem upgraden bij de celestial mirror in Macalania forest ofzo.
Dat vind ik ook erg geweldig ja. Een Japans bedrijf dat zich voor die spellen compleet verdiept in onder andere europese oude mythologie! Prachtig. Dat van de Caladbolg vond ik ook een tijdje geleden en was dus ook de reden dat ik dat over Barrett vroeg(vanwege ook de ierse afkomstigheid). Maar ik heb ooit ergens een lijst gevonden met álle afkomstigheden uit Final Fantasy en dat zijn er nogal wat. De creatures komen er inderdaad voor een groot deel vandaan maar niet alleen de naam, ook de uiterlijkheden komen vaak overeen met hoe het in de mythologie is beschreven(of soms een samenraapsel van vanalles)quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:51 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, ze doen ook nog eens aan research. Een groot aantal creatures dat je kan vangen, is trouwens ontleend uit de Noorse mythologie. Nidhogg, Sleipnir, Skoll om er een paar te noemen. En wat te denken van Nibelungen, Heimdall en Niflheim, allemaal uit de Noorse mythologie. De Caladbolg, trouwens Iers, is een mythe van een allesconsumerend zwaard. Ook interessant. Als je van achtergrondinfo houdt, dan is de Noorse mythologie echt het startpunt voor je zoektocht.
[..]
En hoeveel uur stond op de teller?quote:Op woensdag 28 december 2005 07:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wil even melden dat ik gisteravond na 2,5 jaar spelen eindelijk FF-X uitgespeeld heb![]()
![]()
![]()
Was eigenlijk echt een eitje met Anima en Yojimbo![]()
Maar moest zowaar een traantje weg pinken bij het einde![]()
Zucht....ok.....nou dan maar weer verder met FF-7![]()
Wat is er gebleven van de ultieme diehards die alle stats maximaliseren?quote:Op woensdag 28 december 2005 07:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wil even melden dat ik gisteravond na 2,5 jaar spelen eindelijk FF-X uitgespeeld heb![]()
![]()
![]()
Was eigenlijk echt een eitje met Anima en Yojimbo![]()
Maar moest zowaar een traantje weg pinken bij het einde![]()
Zucht....ok.....nou dan maar weer verder met FF-7![]()
Als je hem vind, mag je hem best posten of sturenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:54 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook erg geweldig ja. Een Japans bedrijf dat zich voor die spellen compleet verdiept in onder andere europese oude mythologie! Prachtig. Dat van de Caladbolg vond ik ook een tijdje geleden en was dus ook de reden dat ik dat over Barrett vroeg(vanwege ook de ierse afkomstigheid). Maar ik heb ooit ergens een lijst gevonden met álle afkomstigheden uit Final Fantasy en dat zijn er nogal wat. De creatures komen er inderdaad voor een groot deel vandaan maar niet alleen de naam, ook de uiterlijkheden komen vaak overeen met hoe het in de mythologie is beschreven(of soms een samenraapsel van vanalles)
Ik heb het ooit gedaan bij Final Fantasy 7... level 99 op disc 1... Het vreemde was dat ik in die tijd ook een sociaal leven had! Maar dat was vrij ziekelijk ja. Alleen maar om te ontdekken dat het een hoax was dat je dan sephiroth in je party kan krijgen. Maar goed, heb me vermaakt hoor. Het duurt alleen verdoemde lang.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:26 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Wat is er gebleven van de ultieme diehards die alle stats maximaliseren?![]()
Heb hier een vrij uitgebreide: U zoekt wij draaien En met bedrijf bedoel ik squaresoft/square-enixquote:[..]
Als je hem vind, mag je hem best posten of sturen. En hoe heet dat Japanse bedrijf?
yoo hier ben ikquote:Op woensdag 28 december 2005 13:26 schreef BtjeFlauw het volgende:
Wat is er gebleven van de ultieme diehards die alle stats maximaliseren?![]()
Heb m vandaag ook eindelijk binnen gehadquote:Op woensdag 28 december 2005 13:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vrijdag begonnen met FFIV advance , heb lekker mn kerstdagen kunnen verspelen
Kijk op dat soort sites zitten we te wachten! Dank u! Ik vond het al zo vreemd dat Square-Enix daar geen eigen afdeling voor zou hebben...quote:Op woensdag 28 december 2005 15:09 schreef xienix84 het volgende:
Heb hier een vrij uitgebreide: U zoekt wij draaien En met bedrijf bedoel ik squaresoft/square-enix![]()
ehh... wat is dat nou? FFX te saai om mee te beginnen?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:05 schreef P8 het volgende:
...maar FFX vond ik toch echt te saai om daarmee te gaan beginnen.
52,5 uurquote:Op woensdag 28 december 2005 12:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En hoeveel uur stond op de teller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |