abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2005 @ 11:55:06 #251
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_33303670
quote:
Op donderdag 22 december 2005 05:46 schreef xienix84 het volgende:

En dan de tweede keer ga ik altijd lekker aanklooien, leveluppen zodat de normale bosses (te) makkelijk zijn
* helemaal mee eens is

zoals gister bij seymour omnis......ik moest gewoon beurten overslaan zodat iedereen aan de beurt was geweest
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

anders had ik hem gewoon gelijk vreselijk verrot geschopt
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_33314448
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

* helemaal mee eens is

zoals gister bij seymour omnis......ik moest gewoon beurten overslaan zodat iedereen aan de beurt was geweest
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

anders had ik hem gewoon gelijk vreselijk verrot geschopt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mooie uitspraak. Maar gelijk heb je ja. Soms een beetje tactisch spelen dat iedereen exp. krijgt(handig dat wisselen van karakters). Wanneer je weet dat er bossen komen je limitbreakbalk-ik blijf het limitbreak noemen-even volmaken. En eerlijk gezegd vond ik blitzball ook nog wel leuk om zo nu en dan te spelen. Beste uitdaging is monster arena.. dat is wel erg moeilijk, maar maakt het leuk.

Sowieso is die Seymour een watje hoor, echt moeilijke vormen heeft hij niet. Is bij andere FF`s voor mijn gevoel wel anders.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:05:59 #253
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_33327422
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben weer overnieuw begonnen met FFX
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Echter nou heb ik de expert grid genomen......maar voor mijn gevoel zitten daar meer spell nodes op dan health nodes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Overigens zit ik nu op 30 uur bij de highbridge
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
daar ben ik al 2 dagen aan het levellen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ow w8 ff ......in de piggyback zitten ze rond hetzelfde HP niveau waar ik zit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik was ook opnieuw begonnen met FFX met de Expert Grid. Toen ik na 19 uur ofzo in totaal bij de Thunder Plains was, besloot ik om weer helemaal opnieuw te beginnen met de Standard Grid, die is toch echt veel beter. Meer nodes en de routes die de verschillende spelers lopen zijn meer op die speler ingericht. Auron veel strength, Wakka en Tidus agility, Yuna en Lulu mana, etc..
  vrijdag 23 december 2005 @ 08:00:00 #254
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_33335827
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik was ook opnieuw begonnen met FFX met de Expert Grid. Toen ik na 19 uur ofzo in totaal bij de Thunder Plains was, besloot ik om weer helemaal opnieuw te beginnen met de Standard Grid, die is toch echt veel beter. Meer nodes en de routes die de verschillende spelers lopen zijn meer op die speler ingericht. Auron veel strength, Wakka en Tidus agility, Yuna en Lulu mana, etc..
tis denk ik nogal persoonlijk
vindt zelf de expert beter.......gewoon allround

bijna allemaal hebben ze bij mij 3e level magic en curaga..en dan is toch best handig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

...terwijl het meerendeel van hun hp al tegen de 5000 zit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_33349559
Prefereer ook de Expert grid, heb ook geen idee hoe de Standard Grid eruit ziet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Eerst keer dat ik Seymour tegen kwam op de Gagazet Mountains heeft hij mij toch een aantal keer behoorlijk lopen slopen. Tweede keer door het speel, is vrijwel geen enkele verhaallijn baas nog een probleem.
  vrijdag 23 december 2005 @ 21:04:31 #256
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_33354237
Lang leve Hastega
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
bij die verhaallijn-bazen
pi_33354849
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:04 schreef Ixnay het volgende:
Lang leve Hastega
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
bij die verhaallijn-bazen
Haste is geweldig inderdaad, kwam er pas bij deel 10 achter hoe geweldig al die status magic is.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33369176
Ik gebruik constant status magic in FF. Daarom ga ik bij FFXII ook in wait-mode spelen, dan kan je veel tactischer spelen.
  zondag 25 december 2005 @ 11:00:03 #259
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_33390447
Status magic? Is dat hetzelfde als White magic?

Ik ben nu btw bij de Zanarkand ruins, waar je tegen Yunalesca moet vechten, die eerste 2 fases zijn makkelijk, die 3e is lastig omdat die constant zombies en vervolgens heals blijft casten.
pi_33392614
Haste, Slow, Confuse... dat soort dingen zijn status magic. Volgens mij valt dat bij FFX onder White inderdaad.
pi_33392695
nee haste en slow vallen onder white magic confuse, blind, poison en dat soort dingen vallen onder black magic
PSN id: Puddled_nl
  zondag 25 december 2005 @ 13:23:33 #262
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_33393014
mwa vondt Yunalesca niet zo super moeilijk....had haar de vorige keer in 1 x verslagen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ben nu bij MT gagazet - Sanctuary keeper

Eitje.....maar nog geen tijd gehad om verder te spelen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Overigens heb ik ook al Yojimbo achter me staan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
, nu nog even doorspelen voor Anima
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dan de Celestial weapons , en dan ga ik Sin zijn ass toch kicken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 25 december 2005 @ 14:37:32 #263
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_33394753
Ik ga eerst nog even de Omega Ruins bezoeken, en levellen.

Verder moet ik nog Blitzballen om die Overdrives van Wakka allemaal te halen.
pi_33408310
Nu ik al dit lees mis ik mijn ps2(die thuis in nederland staat)... En als ik terugkom moet ik zo veel gaan kopen!

Ik heb bij FFX eigenlijk met geen enkele eindbaas moeite gehad. Het spel is niet supermoeilijk zonder alle sidequests. Als je dus wel de sidequests doet, met alle dark aeons en monster arena... aj.... Maar wel erg leuk om te doen. Soms krijg ik het commentaar wat ik er leuk aan vind om voorweetikveel hoelang gewoon rond te lopen in bijv. de omega ruins zonder verder te gaan in het verhaal en gewoon alleen te vechten, naja, levellen kan best heel leuk zijn, soms met een boek op de schoot ofzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ze hebben toch zo'n NES achtige versie van FFX gemaakt? Weet iemand waar je die kan krijgen, gratis kan downloaden ofzo? Ik weet nieteens of het gratis is hoor, anders heb ik niks gezegd, maar zoja is dat misschien wel leuk om mijn honger te stillen.
  maandag 26 december 2005 @ 11:53:51 #265
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_33410842
Om het Ultimate Weapoin van Tidus te halen moet je toch die Chocobo race doen op de Calm Lands, waarbij je een tijd van beneden de 0 moet hebben. Ik had 0:00.4
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 26 december 2005 @ 15:32:33 #266
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_33415793
Probleempje...
Bij Blitzball heb ik van een speler het contract niet verlengd, nu kan ik niet meer Blitzballen omdat er dan staat dat ik niet voldoende spelers heb. Wat nu?
pi_33416371
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:32 schreef Ixnay het volgende:
Probleempje...
Bij Blitzball heb ik van een speler het contract niet verlengd, nu kan ik niet meer Blitzballen omdat er dan staat dat ik niet voldoende spelers heb. Wat nu?
Nieuwe spelers huren. Overal op Spira kom je mannetjes (en vrouwtjes) tegen die kunnen Blitzballen (zitten af en toe èrg goeie tussen). Als ik me niet vergis moet je dan op
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
drukken als je voor een mannetje staat.
pi_33419041
Blitzball.... ik heb t nooit begrepen. Op een of andere manier verlies ik toch altijd. Net als die card-game in 7... doe ik ook niets mee.
Don't hurry, be crappy!
pi_33419109
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:27 schreef RiDo78 het volgende:
Blitzball.... ik heb t nooit begrepen. Op een of andere manier verlies ik toch altijd. Net als die card-game in 7... doe ik ook niets mee.
Je geeft het blijkbaar geen tijd.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Overigens had ik FFX ook al rondgespeeld voordat ik überhaupt aan blitzball begon. Toen ik het eenmaal een beetje door had (en in de gaten kreeg dat je veel betere spelers kan huren dan de Besaid Aurochs die je standaard hebt), werd het best verslavend.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 26 december 2005 @ 18:33:40 #270
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_33419118
Bij het begin is het inderdaad kut, maar je wordt steeds beter na 10 wedstrijden ben je min of meer onverslaanbaar.
pi_33419156
Wat ook heel belangrijk is bij Blitzball is dat Tidus z'n "Jecht Shot" kan gebruiken. Dit maakt het spel ook stukken makkelijker!

(Typ "Jecht Shot" in bij Google en je vind genoeg tips om deze techniek te bemachtigen)
  maandag 26 december 2005 @ 20:40:39 #272
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_33421463
Na hoeveel wedstrijden krijg je die overdrives en de Jupiter Sigil?
pi_33422752
quote:
Op maandag 26 december 2005 20:40 schreef Ixnay het volgende:
Na hoeveel wedstrijden krijg je die overdrives en de Jupiter Sigil?
Na zo'n 50 succesvolle wedstrijden kun je alles hebben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 26 december 2005 @ 22:22:46 #274
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_33424084
Nu ben ik bezig met de Spirit Lance van Kimhari...

In de Thunder Plains moet je iets met die Cactuar Stones doen ben ik achter, ineens verschijnt op de achtergrond een kleine cactuar. Maar die is ook weer net zo snel weg.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_33426496
Kijk anders eens op www.gamefaqs.com daar kan je het allemaal wel vinden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop