* helemaal mee eens isquote:Op donderdag 22 december 2005 05:46 schreef xienix84 het volgende:
En dan de tweede keer ga ik altijd lekker aanklooien, leveluppen zodat de normale bosses (te) makkelijk zijn
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
* helemaal mee eens is
zoals gister bij seymour omnis......ik moest gewoon beurten overslaan zodat iedereen aan de beurt was geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
anders had ik hem gewoon gelijk vreselijk verrot geschoptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was ook opnieuw begonnen met FFX met de Expert Grid. Toen ik na 19 uur ofzo in totaal bij de Thunder Plains was, besloot ik om weer helemaal opnieuw te beginnen met de Standard Grid, die is toch echt veel beter. Meer nodes en de routes die de verschillende spelers lopen zijn meer op die speler ingericht. Auron veel strength, Wakka en Tidus agility, Yuna en Lulu mana, etc..quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben weer overnieuw begonnen met FFXom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echter nou heb ik de expert grid genomen......maar voor mijn gevoel zitten daar meer spell nodes op dan health nodes
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Overigens zit ik nu op 30 uur bij de highbridgeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.daar ben ik al 2 dagen aan het levellenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ow w8 ff ......in de piggyback zitten ze rond hetzelfde HP niveau waar ik zitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tis denk ik nogal persoonlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik was ook opnieuw begonnen met FFX met de Expert Grid. Toen ik na 19 uur ofzo in totaal bij de Thunder Plains was, besloot ik om weer helemaal opnieuw te beginnen met de Standard Grid, die is toch echt veel beter. Meer nodes en de routes die de verschillende spelers lopen zijn meer op die speler ingericht. Auron veel strength, Wakka en Tidus agility, Yuna en Lulu mana, etc..
Haste is geweldig inderdaad, kwam er pas bij deel 10 achter hoe geweldig al die status magic is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:04 schreef Ixnay het volgende:
Lang leve Hastegaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.bij die verhaallijn-bazenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nieuwe spelers huren. Overal op Spira kom je mannetjes (en vrouwtjes) tegen die kunnen Blitzballen (zitten af en toe èrg goeie tussen). Als ik me niet vergis moet je dan opquote:Op maandag 26 december 2005 15:32 schreef Ixnay het volgende:
Probleempje...
Bij Blitzball heb ik van een speler het contract niet verlengd, nu kan ik niet meer Blitzballen omdat er dan staat dat ik niet voldoende spelers heb. Wat nu?
Je geeft het blijkbaar geen tijd.quote:Op maandag 26 december 2005 18:27 schreef RiDo78 het volgende:
Blitzball.... ik heb t nooit begrepen. Op een of andere manier verlies ik toch altijd. Net als die card-game in 7... doe ik ook niets mee.
Na zo'n 50 succesvolle wedstrijden kun je alles hebben.quote:Op maandag 26 december 2005 20:40 schreef Ixnay het volgende:
Na hoeveel wedstrijden krijg je die overdrives en de Jupiter Sigil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop