Sorry, whorequote:Op zondag 18 december 2005 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILERRRRR!!!!!!111ONEONEONE
En ik wel?quote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat aanpassen ook
Ik ben eigenlijk al niet meer serieus sinds mn Quinna post
Ik vond hem wel stoer, je had tenminste niet elk gevecht een limit break.quote:Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef H.Flick het volgende:
Als we toch gaan mierenneuken vond ik de Trance-mode ook behoorlijk nutteloos.
Het kaartspel van 9 is veel leuker dan die van 8, FF9 is nog steeds denk ik wel mijn favoriet (was ook mijn eerstequote:Op zondag 18 december 2005 16:03 schreef Ixnay het volgende:
De screenshots zien er iig goed uit.
Eerste indruk:
Het zelfde kaarten systeem als in FF8.
Er speelt iemand in mee die lijkt op een kruising tussen Tifa en Yuna.
Het speelt zich af in een middeleeuwse sfeer.
Battlesysteem lijkt veel op die van FF7
"Trance Mode" vervangt de Limit Attacks.
Welke staart heb je het btw over H.Flick?
Ah, je doelt op FFVIIIquote:Op zondag 18 december 2005 18:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vond hem wel stoer, je had tenminste niet elk gevecht een limit break.
quote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
Zie ik daar een %%$#$#$@##$ Gummy ship op die screenshots?!?
Ik doelde ook op FFVII daar gingen ze ook achterlijk snel, bij mij kwamen ze meestal wel goed uit met boss-fights.quote:Op zondag 18 december 2005 18:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ah, je doelt op FFVIII. Daar moest je gewoon 1 character op low health houden en dan kon je zonder problemen constant limit breaks doen.
De trances waren te weinig regelbaar, ik kreeg ze altijd in simpele gevechten en nooit tijdens boss-fights. Limit breaks bij FFVII kon je nog bewaren voor als je ze nodig had, dat was handig.
Gummy ships zitten er inderdaad nog in, maar het fragment dat ik zag in een trailer zag er wel vet uit. Het gaat nu supersnel en flitsend enzo.quote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
Zie ik daar een %%$#$#$@##$ Gummy ship op die screenshots?!?
Jij hebt duidelijk KH1 nooit gespeeldquote:Op zondag 18 december 2005 21:20 schreef P8 het volgende:
http://img42.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=76165_KH2_VJ02_Guide06.jpg
leon? dat is gewoon squall![]()
![]()
Inderdaad, ga je schamen!quote:Op zondag 18 december 2005 21:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk KH1 nooit gespeeld
5 minuutjes bij een kameraad ooit.quote:Op zondag 18 december 2005 21:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk KH1 nooit gespeeld
Leon - - - Squallquote:Op zondag 18 december 2005 21:20 schreef P8 het volgende:
http://img42.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=76165_KH2_VJ02_Guide06.jpg
leon? dat is gewoon squall![]()
![]()
?quote:Op zondag 18 december 2005 22:18 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Leon - - - Squall
Lekker boeiend! In FFX8 begint je team ineens te dromen en wordt Squall Leon.
Ja verdomd... maar er was toch ook nog iets met Leon? Of ben ik nou gek!?quote:Op zondag 18 december 2005 22:31 schreef P8 het volgende:
bedoel je niet Laguna?
zoals al eerder werd gezegd, hij heette squall leonheart.quote:Op zondag 18 december 2005 22:45 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Ja verdomd... maar er was toch ook nog iets met Leon? Of ben ik nou gek!?
Dat is toch helemaal niet opvallend?quote:Op maandag 19 december 2005 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
...XII heeft standaad FF dingetjes als Airships en Chocobo's.
Lijkt me ook vrij logisch... anders is het geen FF meer.quote:Op maandag 19 december 2005 14:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet opvallend?
HP is overrated, gewoon goed gebruik maken van protect, shell en haste.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben weer overnieuw begonnen met FFX![]()
Echter nou heb ik de expert grid genomen......maar voor mijn gevoel zitten daar meer spell nodes op dan health nodes
![]()
Overigens zit ik nu op 30 uur bij de highbridgedaar ben ik al 2 dagen aan het levellen
![]()
ow w8 ff ......in de piggyback zitten ze rond hetzelfde HP niveau waar ik zit![]()
![]()
![]()
Mijn mannetjes hebben ieder 50000+ health, dan zijn protect en shell nergens voor nodig!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:31 schreef peristilius het volgende:
HP is overrated, gewoon goed gebruik maken van protect, shell en haste.
Niet uit-dagend zeg je?!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:08 schreef H.Flick het volgende:
Zodra je door de 9999 heen breekt is het spel eigenlijk totaal niet meer uitdagend. Helemaal als je ook nog meer dan 9999 damage doet met 1 aanval.
hoe kom je in godsnaam aan zoveel health......dan zit die grid toch allang volquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mijn mannetjes hebben ieder 50000+ health, dan zijn protect en shell nergens voor nodig!
Oh ja, dat is me nooit gelukt en daar heb ik ook nooit aandacht aan besteed. Ik had het meer over het verslaan van de eindbaasquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niet uit-dagend zeg je?!Wel als je de dark-aeons, alle monsters in de monsterarena en vooral penance wilt kunnen verslaan!!! (waarvan ik die laatste nog stééds niet verslagen heb!)
Eén woord: Monsterarena!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoe kom je in godsnaam aan zoveel health......dan zit die grid toch allang vol![]()
of ben je een beetje verslaafd aan de stamina tablets![]()
De eindbaas sla je dan in één keer dood ja!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:53 schreef H.Flick het volgende:
Oh ja, dat is me nooit gelukt en daar heb ik ook nooit aandacht aan besteed. Ik had het meer over het verslaan van de eindbaas.
een beetje uitdaging is toch ook onderdeel van het verhaalquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF hoeft voor mij niet uitdagend te zijn (heb je mr Easy Mode weer) het gaat me meer om de characterontwikkeling en het verhaal eigenlijk
toch kick tie elke x me ass in zijn 2e rondequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:57 schreef H.Flick het volgende:
Maar de eindbaas van FFX is enorm simpel. De enige eindbaas waar ik ooit enige moeite mee gehad heb was Sephiroth.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
toch kick tie elke x me ass in zijn 2e ronde![]()
Met die 2 irritante kut pagode's die er naast staan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens...hoe doorbreek ik de 9999 hp limit? door gebruik te maken van de celestial weapons ?
[ Bericht 6% gewijzigd door Deacon_Tigra op 21-12-2005 09:23:07 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Braska's Final Aeon & Yu pagoda![]()
Overigens...hoe doorbreek ik de 9999 hp limit? door gebruik te maken van de celestial weapons ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |