Dat hij heeft gezegd dat bellen en sms'en geen zin heeft.quote:Op zondag 25 september 2005 17:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar waar heeft Menno nou spijt van?
Ik vraag me trouwens af wat die officiele waarschuwing in gaat houden. Moet ie bij een 2e waarschuwing voor straf eerder naar bed of wordt ie dan maar gelijk naar huis gestuurd door humhumquote:Op zondag 25 september 2005 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
Hij heeft een officiele waarschuwing gehad en moest deze datum goed onthouden
Menno zei o.a dat hij thuis bewijs had dat er met de stemmen geknoeid wordt.quote:Op zondag 25 september 2005 17:27 schreef mrcool het volgende:
Wat is er nou precies gebeurd dan?
Mwoah, is dat echt zo erg dan, Mummie zal wel een kater hebben, vandaar die waarschuwingquote:Op zondag 25 september 2005 17:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat hij heeft gezegd dat bellen en sms'en geen zin heeft.
Niet aan Sjonnies $$$ zitten he!
Iddquote:Op zondag 25 september 2005 17:29 schreef schatje het volgende:
Ja, het is dan ook wel het meest stupide wat je kunt zeggen als je deelneemt aan dergelijk programma. Ik begrijp Big Brother ergens wel. Het is ook wel een beetje hypocriet om mee te doen als je het stemmen niet vertrouwt. Stomme zet van Menno.
ja ik snap dat dankbaarheids gezeik van menno en ingrid absoluut niet ... wie moet wie nou eigenljik dankbaar zijn ??!quote:Op zondag 25 september 2005 17:30 schreef lennardn het volgende:
Ze worden gewoon geindoctrineerd door Hummie, nou voelen ze zich ondankbaar en losers.
DIt programma zou eigenlijk verboden moeten worden. Dit zijn praktijken die gewoon niet kunnen.
Lijkt wel Noord-Korea praktijken.
idd ... maar dat is toch iets anders dan dat hij 'dankbaar' zou moeten zijn ...quote:Op zondag 25 september 2005 17:32 schreef versabommie het volgende:
Nu zit Menno daar in huis, krijgt centjes van talpa en doet het domste wat je kan doen: Bijten naar de hand die je voedert!
Hoewel dit nu gewoon een toneelstukje is van de bewoners, is dat dankbaarheidsverhaal ergens wel terecht. ze worden per dag betaald om daar te zitten!quote:Op zondag 25 september 2005 17:31 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ja ik snap dat dankbaarheids gezeik van menno en ingrid absoluut niet ... wie moet wie nou eigenljik dankbaar zijn ??!
quote:Op zondag 25 september 2005 17:33 schreef Darklight het volgende:
Er wordt toch ook met de stemmen geknoeid? Was al bij BB1, en bij elk programma.
Menno heeft dus gewoon gelijk
en Hummie moet gewoon dood, lelijke trol
mwah dat dankbaar is nu een toneelstukje van menno, ingrid, joost en roelquote:Op zondag 25 september 2005 17:33 schreef FlowKey het volgende:
[..]
idd ... maar dat is toch iets anders dan dat hij 'dankbaar' zou moeten zijn ...
Die ene was bijna vol en doorgaans staat er dan alvast een nieuwe klaarquote:Op zondag 25 september 2005 17:31 schreef FlowKey het volgende:
off topic .... waarom lopen er eigenlijk twee SC threads tegelijk?
damn. ik ben sprakeloos.quote:Op zondag 25 september 2005 17:38 schreef CGJung het volgende:
Waar staat dat BigBrother een Democratie is ??? Waar staat dat de mening van de bewoners belangrijk zijn??? Waar staat dat de bewoners kritiek mogen hebben op BigBrother en consorten ????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet in het boek, niet in de regels en zeker niet op een tegeltje in de WC van Hummie of Sjonnie![]()
![]()
![]()
staat ergens dat de bewoners GEEN kritiek mogen hebben op BB?quote:Op zondag 25 september 2005 17:38 schreef CGJung het volgende:
Waar staat dat BigBrother een Democratie is ??? Waar staat dat de mening van de bewoners belangrijk zijn??? Waar staat dat de bewoners kritiek mogen hebben op BigBrother en consorten ????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet in het boek, niet in de regels en zeker niet op een tegeltje in de WC van Hummie of Sjonnie![]()
![]()
![]()
Roel vertelde slechts een verkorte versie van de krakershandleidingquote:Op zondag 25 september 2005 17:37 schreef Quembel het volgende:
helaas, stream weg, niks kraakles
Behalve dat het verhaal van een jaar niet kloptquote:Op zondag 25 september 2005 17:42 schreef b0ng het volgende:
tanja kreeg ff een goeie uitleg van rob, nu wil ze het vlees wel.
Dit is wat je noemt 'passief agressief gedrag' tegenoven Hummie en BB ... maar misschien is dat meer iets voor Voer voor psychologenquote:Op zondag 25 september 2005 17:41 schreef Wup het volgende:
Tanja weer aan het mekkeren dat het ingevroren vlees over de houdbaarheidsdatum is......
Blijf gerust praten en dingen zeggen, ik ben Hummie niet.....quote:
NEEEEEEEE, niet met Chantal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 september 2005 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal en Ralph doen of ze een koppeltje vormen
Shit, je hebt het zwakke punt van mijn redenering ontdekt....quote:Op zondag 25 september 2005 17:40 schreef FlowKey het volgende:
[..]
staat ergens dat de bewoners GEEN kritiek mogen hebben op BB?
nou, ze heeft zich er inmiddels bij neer gelegd, het niet roken staat haar goedquote:Op zondag 25 september 2005 17:44 schreef FlowKey het volgende:
Dit is wat je noemt 'passief agressief gedrag' tegenoven Hummie en BB ... maar misschien is dat meer iets voor Voer voor psychologen
Ralph wil gewoon weggestemd wordenquote:Op zondag 25 september 2005 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal en Ralph doen of ze een koppeltje vormen
Ook Ralph moet ergens z'n zaad kwijt en tot nu toe is Chantal de enige "klant"......quote:Op zondag 25 september 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
NEEEEEEEE, niet met Chantal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
goedemiddag trouwens
als wij daar straks heen rijden en haar met een roestige combinatietang te lijf gaan ...quote:Op zondag 25 september 2005 17:47 schreef D.Rose het volgende:
wanneer scheuren die stembanden van Chantal nou?
Ja, ze heeft gisteren ook zakken met chips, Lion chocolade repen en cola gekregen.quote:Op zondag 25 september 2005 17:44 schreef golfer het volgende:
Dat vlees is alleen voor Tanja bestemd?
Het vlees dat wij in de AH kopen ligt al twee jaar in vriespakhuizen in Afrika voordat wij het eindelijk op gaan eten, en weer in gaan vriezen....quote:Op zondag 25 september 2005 17:42 schreef lennardn het volgende:
Tanja is ook zo gek als een deur. Heeft thuis geen een moer te vreten en gaat alleen naar de snackbar. EN hier is het vlees overtijd volgens madamme. Moet niet gekker worden !
Hoe kun je dat huis inkomen?quote:Op zondag 25 september 2005 17:48 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ook Ralph moet ergens z'n zaad kwijt en tot nu toe is Chantal de enige "klant"......![]()
tuurlijk....quote:Op zondag 25 september 2005 17:51 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Het vlees dat wij in de AH kopen ligt al twee jaar in vriespakhuizen in Afrika voordat wij het eindelijk op gaan eten, en weer in gaan vriezen....
Ik heb net idd ff bijgelezen, was nog wel op tijd om op de stream het laaste deel van het gesprek tussen Ingrid en Menno mee te pakken (lag hij nou te janken?)quote:Op zondag 25 september 2005 17:49 schreef Peter6000 het volgende:
Flugeltje, je hebt iets leuks gemist
Menno suggereerde dat BB stemmen manipuleerde ofzo, en moest in ieder geval in de DBK bij Hummie komen, en hij kwam er als een aangeslagen mak lammetje uit
Klopt, en dan met name gehakt. De Afrikaanse koeien zijn zo mager dat Appie het hier mengt met vet.quote:Op zondag 25 september 2005 17:51 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Het vlees dat wij in de AH kopen ligt al twee jaar in vriespakhuizen in Afrika voordat wij het eindelijk op gaan eten, en weer in gaan vriezen....
waar haal je dat vandaan? (heb je link of zo? )quote:Op zondag 25 september 2005 17:51 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Hij had de traantjes in zijn ogen staan. Hij is goed geschrokkenquote:Op zondag 25 september 2005 17:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb net idd ff bijgelezen, was nog wel op tijd om op de stream het laaste deel van het gesprek tussen Ingrid en Menno mee te pakken (lag hij nou te janken?)
Hij had wel rode wangen ineensquote:Op zondag 25 september 2005 17:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb net idd ff bijgelezen, was nog wel op tijd om op de stream het laaste deel van het gesprek tussen Ingrid en Menno mee te pakken (lag hij nou te janken?)
http://www.rvu.nl/kvw/index.php?i=8&r=60&n=885quote:Op zondag 25 september 2005 17:54 schreef jalla het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan? (heb je link of zo? )
Hard roepen "Ik heb zaad en Chantal vliegt over de schutting.." denk ikquote:
Als een kerel gaat janken van schrik heeft ie echt ongelofelijk op z'n kloten gekregen....quote:Op zondag 25 september 2005 17:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij had de traantjes in zijn ogen staan. Hij is goed geschrokken![]()
.
Menno.
http://www.rvu.nl/kvw/index.php?i=8&r=30&n=366quote:Op zondag 25 september 2005 17:54 schreef jalla het volgende:
[..]
quote:Waarschuwing voor MennoMenno komt net terug uit de Dagboekkamer. Hij kijkt wat beduusd. Aan zijn mede-Bewoners legt hij uit waarom: “Ik kreeg een hele grote officiële waarschuwing van Big Brother. Ik had de bevinding dat het me logisch lijkt dat als twee mensen genomineerd zijn, Big Brother de interessantste er in houdt, ook al wijzen de sms-stemmen anders uit.”
Hem werd in de Dagboekkamer duidelijk gemaakt dat dit absoluut niet het geval is. “Ik had er niet over mogen praten, dat was echt heel dom. Daarbij kwam dat we ons schandalig hebben gedragen bij het inpakken van de pakketjes.” Hij refereert naar de mislukte Weekopdracht waarbij ze voor thuiswerkers pakketjes inpakten: “Er zaten lollystokjes in en vieze vlekken op. Het is handel van anderen, respectloos dus. Verder lopen we te kermen in de jacuzzi dat we niet op pindakaas kunnen leven.”
Ingrid: “Een zeikgroep zijn we.” Lieske vindt ook: “We lopen inderdaad wel te zeiken hoor.” Chantal: “Normaal zijn we gewoon ontzettend verwend.” Tanja richt het op zichzelf: “Wat ben ik een zeikerd hè.
het was ook vlot verhaal, zeker voor haar doen:)quote:Op zondag 25 september 2005 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn: er wordt toch wat beter naar Lieske geluisterd
Het ging over een bruiloft
Alleen Linda schreewt erdoorheen
Hummie heeft chronisch te kort aan sex gehad in der leven. Laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 25 september 2005 17:30 schreef lennardn het volgende:
Ze worden gewoon geindoctrineerd door Hummie, nou voelen ze zich ondankbaar en losers.
DIt programma zou eigenlijk verboden moeten worden. Dit zijn praktijken die gewoon niet kunnen.
Lijkt wel Noord-Korea hoe Hummie tekeer gaat.
Menno zei van welquote:Op zondag 25 september 2005 18:02 schreef TRiXeS het volgende:
Jammer dat we dat stukje met Menno en Hummie niet op TV te zien krijgen. Althans, daar ga ik vanuit...
Lijkt me niet nee hummie drukt het niet voor niks de kop in....quote:Op zondag 25 september 2005 18:02 schreef TRiXeS het volgende:
Jammer dat we dat stukje met Menno en Hummie niet op TV te zien krijgen. Althans, daar ga ik vanuit...
Ik verheug me er nu al opquote:
http://www.rvu.nl/kvw/index.php?i=8&r=60&n=885quote:Op zondag 25 september 2005 17:54 schreef jalla het volgende:
[..]
waarom dat dan?quote:Op zondag 25 september 2005 18:04 schreef Loedertje het volgende:
Rob omhelsde Menno overigens na zijn DBK bezoek en verslag en zei iets als "als je eruit moet dan gaan we samen, dan ga ik mee".
Solidariteit denk ik .quote:
Nee Rob heeft een missie: "Ik moet sociaal overkomen, ondanks dt ik heel goed weet dat ik een vieze egoïst ben!"quote:
dan kun je zeggen dat ze allemaal egoïsten zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 18:07 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Nee Rob heeft een missie: "Ik moet sociaal overkomen, ondanks dt ik heel goed weet dat ik een vieze egoïst ben!"
Het zijn ook gewoon allemaal mediageile "hoeren".quote:Op zondag 25 september 2005 18:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dan kun je zeggen dat ze allemaal egoïsten zijn.
ze willen toch allemaal dat geld winnen? inclusief Tanja.
Tsja en anderen zijn in het BB huis zijn toch meer zichzelfquote:Op zondag 25 september 2005 18:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dan kun je zeggen dat ze allemaal egoïsten zijn.
ze willen toch allemaal dat geld winnen? inclusief Tanja.
Ik dacht hetzelfde maar Roel doet ook mee, dus misschien wat vuurwerk..quote:Op zondag 25 september 2005 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Roel doet (gelukkig) weer wat meer mee met de groep.
Ik vond vanmiddag dat hij zich net iets teveel begon af te zonderen.
(wil iemand waarschuwen als de kwis voorbij is, dan zet ik daarna het geluid wel weer aan)
Bedank voor de link, ik had er naar gezocht op de verkeerde plekkenquote:Op zondag 25 september 2005 17:56 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.rvu.nl/kvw/index.php?i=8&r=60&n=885
Geweldige link, in Afrika stikken ze van de honger, wij zamelen geld in om daarnaartoe te brengen, geven hen kalfjes van dat geld en zodra de kalfjes enorme koeien zijn gevonden en de hongerige Afrikaantjes eindquote:Op zondag 25 september 2005 18:05 schreef nicoleV het volgende:
[..]
http://www.rvu.nl/kvw/index.php?i=8&r=60&n=885
heel intressant
Jawel alleen moest het licht aanblijven en mochten ze niet meer fluisteren..quote:Op zondag 25 september 2005 18:15 schreef b0ng het volgende:
ze mochten overdag toch niet meer slapen?
Nee, de lichten moeten aan blijven. Een poging van BB om het slapen overdag te stoppen. Veel mensen kunnen niet slapen met het licht aan, Ingrid en Menno blijkbaar wel...quote:Op zondag 25 september 2005 18:15 schreef b0ng het volgende:
dat wist ik niet?quote:Op zondag 25 september 2005 18:15 schreef b0ng het volgende:
Als er tussen blokhaakjes SC staat dan zal dit wel het SCtopic zijn nietwaar?quote:Op zondag 25 september 2005 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Is dit nu het SC topic? Ik zie geen nummer meer in de titel
Ik begin je steeds leuker te vinden.quote:Op zondag 25 september 2005 18:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als er tussen blokhaakjes SC staat dan zal dit wel het SCtopic zijn nietwaar?
ja, nummer vergeten denk ik.....quote:Op zondag 25 september 2005 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Is dit nu het SC topic? Ik zie geen nummer meer in de titel
Laat dát nu nét de bedoeling zijn .quote:Op zondag 25 september 2005 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begin je steeds leuker te vinden.
quote:Op zondag 25 september 2005 18:25 schreef b0ng het volgende:
deel 312 is dit toch?
Alsof er niet genoeg theoriën op internet zelf te vinden zijnquote:"Ik durf nu helemaal niets meer te zeggen.” Chantal merkt op dat Menno ermee zit: “Je bent er stil van.” Menno: “Ja, ik ben er erg van geschrokken.”
Even later gaat hij de Tuin in om de anderen te melden dat ze het niet meer over Big Brother mogen hebben. Menno: “Ik moest de dag 25 september maar goed in mijn oren knopen. Onze theorieën worden meteen op internet geplaatst en gaan een eigen leven leiden. Ik loop jullie op te stoken. We zitten in een rantsoenweek en verwachten een feestje op zaterdag terwijl we pas anderhalve dag met uien en pindakaas doen. Ik heb echt een donderpreek gehad. We zijn een verwende, lakse groep.”
Spamquote:Op zondag 25 september 2005 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Woestijnruiters discussietopic - deel 01
Ik ook nietquote:Op zondag 25 september 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft nog nooit gehoord van Million Dollar Baby.
quote:
Alleen maar de grote oscarwinnaar van dit jaar.quote:
wat is een oscarwinnaarquote:Op zondag 25 september 2005 18:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen maar de grote oscarwinnaar van dit jaar.
geilquote:Op zondag 25 september 2005 18:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]Daarna trok ze haar benen op en kon je regelrecht naar binnen kijken.
* flugeltje is ontzettend aan het genieten van een bordje grieks.... en kwis is idd lekker achtergrondje...quote:Op zondag 25 september 2005 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij ben ik niet de enige die de kwis als achtergrondgeluid beschouwd
Nog niet één inhoudelijke reaktie
Eet smakelijk flugeltjequote:Op zondag 25 september 2005 18:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje is ontzettend aan het genieten van een bordje grieks.... en kwis is idd lekker achtergrondje...
Hij heeft een valk een duif zien opeten geloof ik.quote:
Echt heel handig hoor als je vriendje ook foktquote:Op zondag 25 september 2005 19:04 schreef neggix het volgende:
-foutje-
Hoezo, hoef je niet te lachen om Ralph dan?quote:Op zondag 25 september 2005 19:04 schreef neggix het volgende:
-foutje-
Mn vriendje niet, ik welquote:Op zondag 25 september 2005 19:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo, hoef je niet te lachen om Ralph dan?
Rob: neeeee nog nooit van gehoord!quote:Op zondag 25 september 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Een schilpad
Ik heb er zelf ook eentje, maar die neemt d'r benaming iets té serieusquote:Op zondag 25 september 2005 19:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Rob: neeeee nog nooit van gehoord!
![]()
Een lapjeskat heeft evenveel kleuren. Alleen bij een schildpad zitten ze door elkaar, en bij een lapjes zijn het dus lapjes (4 jaar ervaring op de dierenambulancequote:Op zondag 25 september 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Een schilpad => dit is trouwens het antwoord op de vraag van Dido hoe een kat heet die heel veel kleurtjes heeft.
quote:Op zondag 25 september 2005 19:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook eentje, maar die neemt d'r benaming iets té serieus![]()
Ik ook, ze lullen af en toe te veel door elkaar hoorquote:Op zondag 25 september 2005 19:11 schreef Peter6000 het volgende:
e
edit: ik dacht dat alleen de letter werd gevraagd, maar ze willen de benaming (die ik overigens gemist heb inmiddels)
quote:Op zondag 25 september 2005 19:14 schreef KRIBBET het volgende:
Eindelijk weer is een leuke start van een Grand Prix![]()
![]()
Ik durf voor mijn complete vermogen te wedden, dat Menno dat niet doetquote:Op zondag 25 september 2005 19:16 schreef KRIBBET het volgende:
Menno denkt erover om zelf uit het huis te stappen![]()
![]()
Hij heeft nog nooit zo op zijn kop gekregen (ofzo iets) Hij vertelde het tegen Tanja en die zei dat hij anders nog even naar de dbk moet gaan om excuus aan te bieden.
# ik zit ook de Grand Prix te kijken dus hoor niet alles#![]()
*schakelt over naar stream met Menno*quote:Op zondag 25 september 2005 19:16 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Hij heeft nog nooit zo op zijn kop gekregen (ofzo iets) Hij vertelde het tegen Tanja en die zei dat hij anders nog even naar de dbk moet gaan om excuus aan te bieden.
# ik zit ook de Grand Prix te kijken dus hoor niet alles#![]()
is dat echt zo?quote:Op zondag 25 september 2005 19:16 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
en omdat dit nu slowchat is, mag het ook in dit topic
![]()
En hierbij dus ook de mededeling dat ik geen peter r de vries ga kijken straks, omdat het een compilatie hoogtepunten is: en ik wil een nieuwe aflevering![]()
fout Menno... En aangezien Talpa het ook op hun site vermeld heeft staan ga ik ervan uit dat ze het ook uit gaan zenden... (alhoewel, dat akkefietje met Joost van Nathalie is ook niet uitgezonden volgens mij)quote:Op zondag 25 september 2005 19:19 schreef Wup het volgende:
Menno denkt dat de streams zijn afgekapt toen hij zijn dat SMS verhaaltje ophing
slim van menno om nog een ander onderwerp metbetrekking tot de manilpulatie van BB aan te snijden..sukkel...quote:Op zondag 25 september 2005 19:19 schreef Wup het volgende:
Menno denkt dat de streams zijn afgekapt toen hij zijn dat SMS verhaaltje ophing
Ik geloof het ook niet zo maar na zijn gesprekje is hij behoorlijk onder de indruk en durft niets meerquote:Op zondag 25 september 2005 19:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik durf voor mijn complete vermogen te wedden, dat Menno dat niet doet
Die laat die 4500 euro startpremie niet lopen door een vrijwillige exit
(heb overigens wel een negatief eigen vermogen, maar dat terzijde)
Omdat hij ????quote:Op zondag 25 september 2005 19:20 schreef KRIBBET het volgende:
Ontopic, Roel heeft echt goed op zijn kop gekregen![]()
getverdemme ben je een dag iets anders aan het doen gebeurd er iets!quote:Op zondag 25 september 2005 19:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
fout Menno... En aangezien Talpa het ook op hun site vermeld heeft staan ga ik ervan uit dat ze het ook uit gaan zenden... (alhoewel, dat akkefietje met Joost van Nathalie is ook niet uitgezonden volgens mij)
Dat van Nathalie en Joost (dr vriend) is idd niet uitgezonden, echt stom hoor, iedereen wist er toch al van..quote:Op zondag 25 september 2005 19:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
fout Menno... En aangezien Talpa het ook op hun site vermeld heeft staan ga ik ervan uit dat ze het ook uit gaan zenden... (alhoewel, dat akkefietje met Joost van Nathalie is ook niet uitgezonden volgens mij)
Hummie heeft flink zitten dreigen hoorquote:Op zondag 25 september 2005 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Roel zou zichzelf niet de mond laten snoeren....
De stemming is wel zeer bedrukt momenteel.
Menno heeft volgens mij écht godsgruwelijk op zijn sodeflikker gekregen. Je raakt niet zó onder de indruk van een 'normaal' standje....
Menno is toch leraar? dan zal hij zich nog wel een keer bedenken als ie een leerling een standje geeftquote:Op zondag 25 september 2005 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Menno heeft volgens mij écht godsgruwelijk op zijn sodeflikker gekregen. Je raakt niet zó onder de indruk van een 'normaal' standje....
Let maar niet op KRIBBET...quote:
Menno deed wel iets meer dan lullen over bellen en smsen... Hij beweerde dat het 'vuil spel' was van BB... (ik heb het zelf helaas ook niet gezien, had ook een keer een levenquote:Op zondag 25 september 2005 19:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
getverdemme ben je een dag iets anders aan het doen gebeurd er iets!
heb het terug gelezen maar als Menno eruit moet moet Chantal ook weg die doet ook niets anders dan lullen over bellen en smsen![]()
Sorry, er moest de naam van Menno staan!!quote:
Ik hoop zo dat ze het ongecensureerd uitzenden.quote:Op zondag 25 september 2005 19:23 schreef flugeltje het volgende:
wat ik eigelijk bedoel is dat Chantal het dagelijks doet lullen over de BB's en hoe het werkt enzo en hij nu ook eens een keer (ok ben bevooroordeeld vind Menno leuker als Chantal)quote:Op zondag 25 september 2005 19:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Menno deed wel iets meer dan lullen over bellen en smsen... Hij beweerde dat het 'vuil spel' was van BB... (ik heb het zelf helaas ook niet gezien, had ook een keer een leven)
quote:Op zondag 25 september 2005 19:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry, er moest de naam van Menno staan!!
Uitleg staat hier iets boven gepost![]()
Grand prix kijken, streams bekijken en beluisteren en nog is wat posten gaat dus niet (ben ook geen vrouw want die kunnen dat wel)
Wat een watje. Je laat je toch niet zo opnaaien door wat televisiemakertjes....quote:Op zondag 25 september 2005 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Menno gaat zich nu helemaal nergens meer over uitlaten vrees ikquote:Op zondag 25 september 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze het ongecensureerd uitzenden.
Maar dat doet BB toch niet (een tekst die Menno niet meer durft te zeggen nu)
True... Maar Menno ging heel wat verder dan Chantal... Menno meldde gewoon doodleuk dat bellen en SMSsen geen enkele zin heeft omdat BB zelf toch bepaald wie er uitvliegt. Hij zei daar ook bewijzen van te hebben...quote:Op zondag 25 september 2005 19:26 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wat ik eigelijk bedoel is dat Chantal het dagelijks doet lullen over de BB's en hoe het werkt enzo en hij nu ook eens een keer (ok ben bevooroordeeld vind Menno leuker als Chantal)
quote:Op zondag 25 september 2005 19:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Let maar niet op KRIBBET...
Die denkt dat ie 2 dingen tegelijk kan maar dat is niet zo. Hij bedoelt Menno denk ik.
Omdat vrouwen gewoon beter zijnquote:Op zondag 25 september 2005 19:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ik zit naar teveel dingen te kijken en te luisten en probeer ook nog te roken en koffie te drinken
![]()
Waarom kunnen vrouwen nu wel al die dingen tegelijk doen(mijn vrouw lacht me uit
)
Menno lijkt mij geen type dat bij de eerste de beste tegenslag in tranen uitbarst.quote:Op zondag 25 september 2005 19:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een watje. Je laat je toch niet zo opnaaien door wat televisiemakertjes....![]()
dat bewijzen zal wel poep zijn en hij zegt niks nieuws toch wij wisten dat toch allangquote:Op zondag 25 september 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
True... Maar Menno ging heel wat verder dan Chantal... Menno meldde gewoon doodleuk dat bellen en SMSsen geen enkele zin heeft omdat BB zelf toch bepaald wie er uitvliegt. Hij zei daar ook bewijzen van te hebben...
Het werd TE leuk, dus deed Hummie snel overschakelen naar een saai gesprekquote:Op zondag 25 september 2005 19:31 schreef flugeltje het volgende:
Waarom draaien ze nu weg uit de huiskamer???
HUMMIE, je bent aan het censureren hè....
En dan hebben ze het bij Versatel over "ongecensureerde beelden"...jajaquote:Op zondag 25 september 2005 19:31 schreef flugeltje het volgende:
Waarom draaien ze nu weg uit de huiskamer???
HUMMIE, je bent aan het censureren hè....
En je bent alweer helemaal goed op de hoogtequote:Op zondag 25 september 2005 19:32 schreef BONG4002 het volgende:
Blijkbaar heb ik wat gemist omtrent Menno, hij schijnt dus knetterloeihard aangepakt te zijn in de DBK omdat ie het had over het stemsysteem van BB en dat BB toch zelf bepaald hoe het allemaal loopt
Dat zeg ik.. wat een watjequote:Op zondag 25 september 2005 19:29 schreef flugeltje het volgende:
Hij heeft zelfs nog gejankt...
Altijd mis ik wat als ik er niet benquote:Op zondag 25 september 2005 19:34 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
En je bent alweer helemaal goed op de hoogte![]()
Ja, gevalletje eigen schuldquote:Op zondag 25 september 2005 19:32 schreef BONG4002 het volgende:
Blijkbaar heb ik wat gemist omtrent Menno, hij schijnt dus knetterloeihard aangepakt te zijn in de DBK omdat ie het had over het stemsysteem van BB en dat BB toch zelf bepaald hoe het allemaal loopt
De pindakaas was toch niet onbeperkt??? (alleen het brood toch?)quote:Op zondag 25 september 2005 19:36 schreef BONG4002 het volgende:
Tanja gaat satésaus maken zo te zienlekker hoor!
nee, dan rob ...quote:
Ik heb bewondering voor mijn vrouw (voor alle vrouwen eigenlijk) zoals ze op haar werk met meerdere dingen tegelijk bezig is en het nog allemaal klopt ookquote:
Waarom geeft BB dan toe door ze bijv. extra brood te geven en ze met de vorige opdracht tegemoed te komen door zonder dwangbuis verder te gaanquote:Op zondag 25 september 2005 19:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Verder kreeg de groep ook als geheel op hun donder omdat ze zich verwend gedragen
Kloptquote:Op zondag 25 september 2005 19:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De pindakaas was toch niet onbeperkt??? (alleen het brood toch?)
Daarom kijk ik al helemaal niet naar Robquote:
Leuk dat ik zonder in iemands profiel te kijken kan zien wie er allemaal vrouw zijn hierquote:
BB heeft zelf een clubje verwende pubers geschapen.. .Met Tanja als hoogtepunt... De magnetronmaaltijden zie ik ineens nergens meer terug.quote:Op zondag 25 september 2005 19:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarom geeft BB dan toe door ze bijv. extra brood te geven en ze met de vorige opdracht tegemoed te komen door zonder dwangbuis verder te gaanbtje raar allemaal dan moeten ze ook niet de groep tegemoed komen vind ik
Ik heb t je een paar dagen nog verteld hoorquote:Op zondag 25 september 2005 19:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Leuk dat ik zonder in iemands profiel te kijken kan zien wie er allemaal vrouw zijn hier![]()
Idd, mss komen ze er nu eindelijk achter en pakken ze de boel met zero tolerance aanquote:Op zondag 25 september 2005 19:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BB heeft zelf een clubje verwende pubers geschapen.. .
Laat Menno maar lekker opzoutenquote:Op zondag 25 september 2005 19:40 schreef crazymamma het volgende:
Menno denkt aan een vrijwillige exit. Ik hoop dat ze hem op andere gedachten kunnen brengen.
Zonder Menno is er geen zak meer aan!!!!!!!!!!!!!!!!
Ehh.zei die dat net? Ik heb het dan blijkbaar gemistquote:Op zondag 25 september 2005 19:40 schreef crazymamma het volgende:
Menno denkt aan een vrijwillige exit. Ik hoop dat ze hem op andere gedachten kunnen brengen.
hij denkt: misschien verdien ik wel meer met interviewtjes met de Telegraaf dan ik nu van die kankersnol krijgquote:Op zondag 25 september 2005 19:40 schreef crazymamma het volgende:
Ik verwacht (hoopquote:Op zondag 25 september 2005 19:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BB heeft zelf een clubje verwende pubers geschapen.. .Met Tanja als hoogtepunt... De magnetronmaaltijden zie ik ineens nergens meer terug.
dat dacht ik ook maar dat kan toch haast niet?quote:Op zondag 25 september 2005 19:39 schreef BONG4002 het volgende:
Kloptmaar blijkbaar maakt hun dat niet zoveel uit
heheh ... doet me denken aan van die spelletjes waarbij ze door een tunnel vol kakkerlakken moeten kruipen enzo ... 'je moet er wat voor over hebben'quote:Op zondag 25 september 2005 19:42 schreef Pinball het volgende:
Nathalie doet haar dagelijkse halfuurtje robrijden. Heeft ze er wel voor over om nooit door Ome Rob genomineerd te worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dat ben ik allang weer vergeten en ik heb een geldig excuus: IK BEN EEN MANquote:Op zondag 25 september 2005 19:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik heb t je een paar dagen nog verteld hoor
Maar bij eeb vrijwillige exit van Menno.............. mogen de drie genomineerden dan blijvenquote:Op zondag 25 september 2005 19:40 schreef crazymamma het volgende:
valt wel mee toch?quote:Op zondag 25 september 2005 19:46 schreef FlowKey het volgende:
Rob en Natte zijn nu aan het Tanja-bashen!!
nee, eigenlijk liever nietquote:Op zondag 25 september 2005 19:46 schreef CartWOman het volgende:
Peter, wil je je plaatje verkleinen? Duurt véeel te lang.
-Edit- Laat maar.
Ik denk dat er dan alsnog één van de genomineerden wegmoet.... Kunnen ze nml niet maken ten opzichte van het stemmend publiek.quote:Op zondag 25 september 2005 19:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar bij eeb vrijwillige exit van Menno.............. mogen de drie genomineerden dan blijven![]()
Zou aan de ene kant wel jammer zijn maar Menno is teveel met het spel bezig, komt ook door zijn moeder had ik begrepen ze had hem gezegd om bv niet over politiek te praten![]()
jah helaas ... ik dacht: nu gaat het beginnen ... maar nu hebben we het weer over ROB en over ROB en over ROB ...quote:
Zie edit, no problem.quote:Op zondag 25 september 2005 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
nee, eigenlijk liever niet![]()
ben best wel trots op dat plaatje![]()
Ach, die 12 mensen die al gebeld of ge'sms't krijgen dan gewoon hun geld terugquote:Op zondag 25 september 2005 19:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan alsnog één van de genomineerden wegmoet.... Kunnen ze nml niet maken ten opzichte van het stemmend publiek.
Het is niet direct dat Rob iets wéét. Maar de manier waarop hij het brengt.quote:Op zondag 25 september 2005 19:50 schreef FlowKey het volgende:
Denken die bewoners nou echt dat Rob iets weet?
Oooh... dat heb ik gemist. Goed zo Tanja!quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef crazymamma het volgende:
Ja, dat zei hij tegen Tanja. Tanja zei dat het geen goed idee was, dat hij zijn excuses aan zou moeten bieden.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 25 september 2005 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
En Rob heeft geloof ik een soort planning wie hij wanneer gaat ondervragen
ik wacht op de uitzending waarin de woorden klinken: 'ik nomineer Rob ... omdat ie een vieze glibber is die denkt dat hij overal verstand van heeft'quote:Op zondag 25 september 2005 19:51 schreef CartWOman het volgende:
Rob analiseert werkelijk alles kapot. Hij weet altijd precies 'hoe het zit' , en als 'ie niet genoeg weet wil 'ie weer praten met diegene.
*ril*
Je zal toch maar met die man in dat huis zittenquote:Op zondag 25 september 2005 19:51 schreef CartWOman het volgende:
Rob analiseert werkelijk alles kapot. Hij weet altijd precies 'hoe het zit' , en als 'ie niet genoeg weet wil 'ie weer praten met diegene.
*ril*
wat een ongelooflijk enge vent is dat tochquote:Op zondag 25 september 2005 19:51 schreef CartWOman het volgende:
*ril*
Ik dus niet ... ik moet nog steeds aan die kots-opener van BB1-Ruud denken: 'kijk, je moet het zo zien ... 'quote:Op zondag 25 september 2005 19:53 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben geen Rob-fan, maar ik kan het begrijpen dat ze hem allemaal zo opzoeken.
Dat heb ik toch maar weer mooi voor elkaar danquote:Op zondag 25 september 2005 19:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar dat ben ik allang weer vergeten en ik heb een geldig excuus: IK BEN EEN MAN![]()
(zal is gaan bijhouden wie wat en hoe maar jou zal ik niet meer vergeten)
Alsof wij en FOK dat nog niet wistenquote:Op zondag 25 september 2005 19:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgens Menno is het toch allemaal doorgetoken kaart![]()
![]()
Zodra BB is afgelopen (of als hij eruit gaat) zijn we van hem afquote:Op zondag 25 september 2005 19:51 schreef CartWOman het volgende:
*ril*
Zoals ik al aangaf, het gaat er niet om wát hij zegt.... Maar de toon van zijn stem is op zo'n moment vrij rustgevend.... En dát alleen kan al genoeg zijn om ff wat veiligheid en geborgenheid te krijgen.quote:Op zondag 25 september 2005 19:55 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Ik dus niet ... ik moet nog steeds aan die kots-opener van BB1-Ruud denken: 'kijk, je moet het zo zien ... '
blijkbaar ... maar het blijft raarquote:Op zondag 25 september 2005 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, het gaat er niet om wát hij zegt.... Maar de toon van zijn stem is op zo'n moment vrij rustgevend.... En dát alleen kan al genoeg zijn om ff wat veiligheid en geborgenheid te krijgen.
Ik vind ook dat Rob te veel over zijn famile/vrienden verteld. Zoals vanavond over zijn broer die alcoholist is en van zijn vrouw maakt hij ook een labiel persoontje. Ik vind dat echt te privé. Je mag best open over jezelf zijn, als je dat wil, maar hou de problemen van je naasten er buiten.quote:Op zondag 25 september 2005 19:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zodra BB is afgelopen (of als hij eruit gaat) zijn we van hem afJe zou familie van hem zijn en nu is uitvergroot zien hoe hij echt is of ook kan zijn
![]()
![]()
![]()
Kan me niet voorstellen dat hij veel vrienden zal overhouden na BB![]()
Allemaal?? Ik zie Chantal (of 1 van de jongens) toch niet op zijn borst liggenquote:Op zondag 25 september 2005 19:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is niet direct dat Rob iets wéét. Maar de manier waarop hij het brengt.
Hij spreekt rustig en heeft een vrij goeie stem om naar te luisteren. Ik kan mezelf voorstellen dat het best lekker is om bij hem op zijn borst te liggen en naar hem te luisteren. Je mist toch een stukje 'thuis' als je daar bent en hij geeft wel een soort van geborgenheid.
Ik ben geen Rob-fan, maar ik kan het begrijpen dat ze hem allemaal zo opzoeken.
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
08 Rob (08) veel te dominant, maar wel observerend/ analyserend
Kon toch niet anders nadat je het zo subtiel brachtquote:Op zondag 25 september 2005 19:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat heb ik toch maar weer mooi voor elkaar dan
dat is waar.quote:Op zondag 25 september 2005 19:58 schreef Day het volgende:
Ik vind ook dat Rob te veel over zijn famile/vrienden verteld. Zoals vanavond over zijn broer die alcoholist is en van zijn vrouw maakt hij ook een labiel persoontje. Ik vind dat echt te privé. Je mag best open over jezelf zijn, als je dat wil, maar hou de problemen van je naasten er buiten.
Ik denk het...quote:Op zondag 25 september 2005 19:54 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wat een ongelooflijk enge vent is dat toch
...zit ook nog met een paar dingetjes.... bleeh
en dan te bedenken dat zijn eigen zoon zegt dat ie echt niet zich zelf is nu (vraag me af hoe die wel in het echt is nog erger?)
Ik weet niet hoe vergeetachtig jij bent hoorquote:Op zondag 25 september 2005 20:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kon toch niet anders nadat je het zo subtiel bracht![]()
Wij wel maar de kijkers nog niet en Menno wilde ze gewoon eerlijk vertellen dat ze niet moesten stemmen, is alleen maar geldklopperij, toch aardig van die jongen om aan onze portomonee te denken (maar niet aan die van ome Johnquote:Op zondag 25 september 2005 19:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alsof wij en FOK dat nog niet wisten![]()
Ik vraag mezelf af waarom de streams niet meer op de rest cq Menno staan. Je gaat me niet wijs maken dat het koken van Tanja nu zo belangrijk is. Volgens mij gaat het gesprek in de woonkamer een kant uit waarvan BB het niet nodig vind dat wij het horen/zien.quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 25 september 2005 20:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vergeetachtig jij bent hoor
Ik vind het momenteel TE saai, dus ben dr weer vandoor
Net even wel, ja, ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 25 september 2005 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, het gaat er niet om wát hij zegt.... Maar de toon van zijn stem is op zo'n moment vrij rustgevend.... En dát alleen kan al genoeg zijn om ff wat veiligheid en geborgenheid te krijgen.
uiteraard nu weten we zeker dat Menno gewoon gelijk hadquote:Op zondag 25 september 2005 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik vraag mezelf af waarom de streams niet meer op de rest cq Menno staan. Je gaat me niet wijs maken dat het koken van Tanja nu zo belangrijk is. Volgens mij gaat het gesprek in de woonkamer een kant uit waarvan BB het niet nodig vind dat wij het horen/zien.
Ben je Reca (Reka) loop je door de supermarkt en hoor je de mensen achter je zeggen "kijk dat is die vrouw die stemmetjes in haar hoort"quote:Op zondag 25 september 2005 19:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Rob te veel over zijn famile/vrienden verteld. Zoals vanavond over zijn broer die alcoholist is en van zijn vrouw maakt hij ook een labiel persoontje. Ik vind dat echt te privé. Je mag best open over jezelf zijn, als je dat wil, maar hou de problemen van je naasten er buiten.
En daarom vond (en vind ik nog steeds) het raar dat ze op Versatel zeggen "ongecensureerde livestreams" nou daar klopt geen dar van! Als BB wil schakelen ze meteen om (zoals bij bloot, en bepaalde gesprekken etc)quote:Op zondag 25 september 2005 20:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf af waarom de streams niet meer op de rest cq Menno staan. Je gaat me niet wijs maken dat het koken van Tanja nu zo belangrijk is. Volgens mij gaat het gesprek in de woonkamer een kant uit waarvan BB het niet nodig vind dat wij het horen/zien.
Ik zeg het ook omdat ik zelf de neiging krijg om in te dutten als ik zo naar een verhandeling van Rob luister... Ik hoor geen woord van wat hij zegt, maar het klinkt gewoon rustgevend....quote:Op zondag 25 september 2005 20:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Net even wel, ja, ik snap wel wat je bedoelt.
Maar verder zit er altijd een hele dwingende toon in z'n stem, hij doet me aan m'n schoonvader denken. Die is 10 x keer zo erg, en ik verwacht heel vaak zo'n zelfde uitbarsting van Rob... dat zit er bij mij dus achter.
Ik word echt angstig van zulke dwingende persoonlijkheden.
ja, dat 'dwingende' is precies het probleem dat ik met hem heb. Terwijl hij doet alsof hij er is om mee te praten, dat hij luistert, doet hij niets anders dan vertellen hoe het is zonder enige tegenspraak te dulden.quote:Op zondag 25 september 2005 20:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Net even wel, ja, ik snap wel wat je bedoelt.
Maar verder zit er altijd een hele dwingende toon in z'n stem, hij doet me aan m'n schoonvader denken. Die is 10 x keer zo erg, en ik verwacht heel vaak zo'n zelfde uitbarsting van Rob... dat zit er bij mij dus achter.
Ik word echt angstig van zulke dwingende persoonlijkheden.
Mijn theorie is dan ook dat ze een bepaalde angst voor Rob hebben. Een ander zal het ontzag noemen.quote:Op zondag 25 september 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
En de dwingende persoonlijkheid, tja... Ik vind hem ook iets te controlerend, maar zolang ze het in het huis maar blijven pikken zal dát alleen maar erger worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |