Dat hij heeft gezegd dat bellen en sms'en geen zin heeft.quote:Op zondag 25 september 2005 17:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar waar heeft Menno nou spijt van?
Ik vraag me trouwens af wat die officiele waarschuwing in gaat houden. Moet ie bij een 2e waarschuwing voor straf eerder naar bed of wordt ie dan maar gelijk naar huis gestuurd door humhumquote:Op zondag 25 september 2005 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
Hij heeft een officiele waarschuwing gehad en moest deze datum goed onthouden
Menno zei o.a dat hij thuis bewijs had dat er met de stemmen geknoeid wordt.quote:Op zondag 25 september 2005 17:27 schreef mrcool het volgende:
Wat is er nou precies gebeurd dan?
Mwoah, is dat echt zo erg dan, Mummie zal wel een kater hebben, vandaar die waarschuwingquote:Op zondag 25 september 2005 17:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat hij heeft gezegd dat bellen en sms'en geen zin heeft.
Niet aan Sjonnies $$$ zitten he!
Iddquote:Op zondag 25 september 2005 17:29 schreef schatje het volgende:
Ja, het is dan ook wel het meest stupide wat je kunt zeggen als je deelneemt aan dergelijk programma. Ik begrijp Big Brother ergens wel. Het is ook wel een beetje hypocriet om mee te doen als je het stemmen niet vertrouwt. Stomme zet van Menno.
ja ik snap dat dankbaarheids gezeik van menno en ingrid absoluut niet ... wie moet wie nou eigenljik dankbaar zijn ??!quote:Op zondag 25 september 2005 17:30 schreef lennardn het volgende:
Ze worden gewoon geindoctrineerd door Hummie, nou voelen ze zich ondankbaar en losers.
DIt programma zou eigenlijk verboden moeten worden. Dit zijn praktijken die gewoon niet kunnen.
Lijkt wel Noord-Korea praktijken.
idd ... maar dat is toch iets anders dan dat hij 'dankbaar' zou moeten zijn ...quote:Op zondag 25 september 2005 17:32 schreef versabommie het volgende:
Nu zit Menno daar in huis, krijgt centjes van talpa en doet het domste wat je kan doen: Bijten naar de hand die je voedert!
Hoewel dit nu gewoon een toneelstukje is van de bewoners, is dat dankbaarheidsverhaal ergens wel terecht. ze worden per dag betaald om daar te zitten!quote:Op zondag 25 september 2005 17:31 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ja ik snap dat dankbaarheids gezeik van menno en ingrid absoluut niet ... wie moet wie nou eigenljik dankbaar zijn ??!
quote:Op zondag 25 september 2005 17:33 schreef Darklight het volgende:
Er wordt toch ook met de stemmen geknoeid? Was al bij BB1, en bij elk programma.
Menno heeft dus gewoon gelijk
en Hummie moet gewoon dood, lelijke trol
mwah dat dankbaar is nu een toneelstukje van menno, ingrid, joost en roelquote:Op zondag 25 september 2005 17:33 schreef FlowKey het volgende:
[..]
idd ... maar dat is toch iets anders dan dat hij 'dankbaar' zou moeten zijn ...
Die ene was bijna vol en doorgaans staat er dan alvast een nieuwe klaarquote:Op zondag 25 september 2005 17:31 schreef FlowKey het volgende:
off topic .... waarom lopen er eigenlijk twee SC threads tegelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |