Culina gaat nu wel duur wordenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Culina is er komend weekend al bij lijkt me. Ferreyra op back en je bent er al.
Gomes
Ooijer - Addo - Alex - Ferreyra
Ibi - Simons - Cocu
Jeff - Koné - Beasley
Bank: Zoetebier - Culina - VoH - Aisatti - Beerens - Dufour
Dramatisch ?? Zo slecht vond ik hem niet spelen, tegen het einde van de wedstrijd werd het wel wat minder en werd hij wat slordiger. Blijkbaar hadden ze op Radio 1 er een andere mening over, maar dat hadden ze ook over de "altijd breed spelende" Johann Vogel. Vogel heeft er anders wel een transfer naar Milan mee afgedwongen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:44 schreef PaRaR het volgende:
Addo was echt dramatisch :|
Een 1-0 thuiswinst op Schalke en een 3-0 uitnederlaag bij Fenerbahce zegt mij dat je op onderling resultaat altijd het loodje zal leggen. Maar goed, het balletje kan raar rollen.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeker, 3-0 klinkt ook erger dan dat het is. Maarja blijft kut
Addo speelde inderdaad een redelijke wedstrijd. 1 of 2 fouten op plekken waar het niet kon, maar voor de rest stond hij z'n mannetje.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:24 schreef Toewan het volgende:
[..]
Dramatisch ?? Zo slecht vond ik hem niet spelen, tegen het einde van de wedstrijd werd het wel wat minder en werd hij wat slordiger. Blijkbaar hadden ze op Radio 1 er een andere mening over, maar dat hadden ze ook over de "altijd breed spelende" Johann Vogel. Vogel heeft er anders wel een transfer naar Milan mee afgedwongen.
Hij komt volgens mij niet heel veel aan spelen toe, maar financieel was het iig geen slechte keuze.
de poule ligt aardig open en er kan nog van alles gebeuren:quote:Op donderdag 29 september 2005 02:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Een 1-0 thuiswinst op Schalke en een 3-0 uitnederlaag bij Fenerbahce zegt mij dat je op onderling resultaat altijd het loodje zal leggen. Maar goed, het balletje kan raar rollen.
| 1 2 3 4 5 6 | AC Milan 2 1 1 0 4 5 - 3 Fenerbache 2 1 0 1 3 4 - 3 PSV 2 1 0 1 3 1 - 3 Schalke 04 2 0 1 1 1 2 - 3 club wed w g v p v - t |
m4 punten voor Milan. 1 voor schalkequote:Op donderdag 29 september 2005 09:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Precies, de poule ligt aardig open en er kan nog van alles gebeuren:
[ code verwijderd ]
Staat er ookquote:Op donderdag 29 september 2005 09:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
m4 punten voor Milan. 1 voor schalke
ontnuchtering he.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:25 schreef appelsientje het volgende:
Dat was gisteravond ff genieten zeg
Tja ik had er al niet zo'n hoop in.. maar in vond ze de 1e helft best goed...quote:
de punten die we ingelopen waren voirg jaar (op de algemene ranglijst) stellen na vanavond niks meer voorquote:Op donderdag 29 september 2005 09:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik had er al niet zo'n hoop in.. maar in vond ze de 1e helft best goed...
Alleen tja.. dan gaat het totaal 3x mis...
Vanavond zal ook wel niks met de rest van de Nederlandse ploegen worden.. met andere woorden.. drama in Europa..
nope idd... dat is na 1 weekje teniet gedaan..quote:Op donderdag 29 september 2005 09:30 schreef DeTolk het volgende:
[..]
de punten die we ingelopen waren voirg jaar (op de algemene ranglijst) stellen na vanavond niks meer voor
't blijft een Tukkerquote:Op donderdag 29 september 2005 10:14 schreef ErikT het volgende:
Wat Vennegoor nu allemaal aan t doen was, die handsbal sloeg echt nergens op. Had ook direct rood moeten zijn. Dus de scheids maakte dat nog even goed, toen ie daar aanleiding toe gaf.
Wat een amateurisme, hoe bedoel je, je ploeg naaien?
Ik zei nog tegen mijn vader... dat Jan eruit moest en Robert erin...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:14 schreef ErikT het volgende:
Wat Vennegoor nu allemaal aan t doen was, die handsbal sloeg echt nergens op. Had ook direct rood moeten zijn. Dus de scheids maakte dat nog even goed, toen ie daar aanleiding toe gaf.
Wat een amateurisme, hoe bedoel je, je ploeg naaien?
Robert was ook nog eens geblesseerd, dus dat had ook niet veel geholpen.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen mijn vader... dat Jan eruit moest en Robert erin...
Maar helaas.. zover kwam het niet eens.
Ben er wel hoor Docquote:Op donderdag 29 september 2005 09:35 schreef Doc het volgende:
Kom ik eens in het PSV topic om PyTh de groeten te doen is-ie er niet, terwijl-ie gister wel alle tijd vond om in Ajax topics te posten. Jammer zeg. Nou jongens, zeg maar dat ik 'm de groeten doe
nee net zo ver dat Kone er niet in komtquote:Op donderdag 29 september 2005 10:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen mijn vader... dat Jan eruit moest en Robert erin...
Maar helaas.. zover kwam het niet eens.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het is een domme fout van Vennegoor, moet hij daarvoor de consequenties opvangen in de zin van het verliezen van zijn basisplek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |