abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31022628
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij traint Sibon alweer...
Klopt, zijn herstel is snel gegaan. Ik zou zelf eerder voor Sibon kiezen tegen Milan.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 september 2005 @ 11:49:19 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31022681
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:44 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Die wilden ze toch verhuren aan Roda? En dan nu ineens als 1e spits?

Hoe staat het trouwens met de nekhernia van Sibon?
Roda wilde dat, maar Hiddink wilde dat nooit aangezien Robert de reserve spits is voor de CL
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 september 2005 @ 11:50:10 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31022701
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Klopt, zijn herstel is snel gegaan. Ik zou zelf eerder voor Sibon kiezen tegen Milan.
als hij nu weer volledig traint sowieso, Robert kan volgens mij pas enkele dagen voor Milaan volledig gaan trainen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 29 september 2005 @ 11:59:37 #254
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31022993
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:44 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Die wilden ze toch verhuren aan Roda? En dan nu ineens als 1e spits?

Hoe staat het trouwens met de nekhernia van Sibon?
Ik heb nog steeds alle vertrouwen in Robert.. waarom weet ik niet.. maar toch..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_31023052
Waarom zijn er toch altijd van die negatieve kneuzen die zichzelf PSV-fan durven te noemen? Als het ff tegen zit, meteen gaan huilen en op spelers gaan kankeren. Eend, de ultieme Doelen-fan, zegt dat Addo slecht speelde, maar Addo speelde gewoon een goede wedstrijd. Tot aan de fouten van VOH controleerde PSV de wedstrijd en een punt had er dan minimaal in gezeten.
Blij ben ik met het debuut van Ferreyra: Die jongen gaat dit jaar nog verrassen en zal zeker een basisplaats veroveren. Afellay speelde erg goed en ook Alex deed alles naar behoren. Tegen AC Milan zal Vennegoor of Hesselink niet spelen, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Robert is in mijn ogen namelijk een goede afmaker en met Farfan en Beasley op de flanken is dat gevaarlijk genoeg. Alex speelt dan centraal met Addo en dan kunnen Ooijer en Ferreyra gaan backen. Op het middenveld dan Simons, Cocu, Afellay en Aissati.

Wij gaan stunten tegen AC Milan
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 september 2005 @ 12:05:43 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31023157
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef cultheld het volgende:
Waarom zijn er toch altijd van die negatieve kneuzen die zichzelf PSV-fan durven te noemen? Als het ff tegen zit, meteen gaan huilen en op spelers gaan kankeren. Eend, de ultieme Doelen-fan, zegt dat Addo slecht speelde, maar Addo speelde gewoon een goede wedstrijd. Tot aan de fouten van VOH controleerde PSV de wedstrijd en een punt had er dan minimaal in gezeten.
Blij ben ik met het debuut van Ferreyra: Die jongen gaat dit jaar nog verrassen en zal zeker een basisplaats veroveren. Afellay speelde erg goed en ook Alex deed alles naar behoren. Tegen AC Milan zal Vennegoor of Hesselink niet spelen, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Robert is in mijn ogen namelijk een goede afmaker en met Farfan en Beasley op de flanken is dat gevaarlijk genoeg. Alex speelt dan centraal met Addo en dan kunnen Ooijer en Ferreyra gaan backen. Op het middenveld dan Simons, Cocu, Afellay en Aissati.

sorry maar k vond Addo echt een drama, doelpunt 2 was het zijn man die scoorde, Addo was nergens te bekenen
en wbt Robert ben ik het helemaal met je eens, hij doet zeker niet onder voor VoH en ga jij met 12 spelers tegen milaan spelen?
Ooijer, Alex, Addo, Ferreyra
Simons, Cocu, Afellay en Aissati.
Farfan, Robert, Beasley
of heb k je post nou verkeerd gelezen?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31023188
quote:
heel verhaal

Uit jouw verhaal komt deze opstelling
Ooijer Alex Addo Ferreyra
Aissati Afellay Cocu Simons
Beasley Robert Farfan

omdat je dan al 11 namen genoemd hebt speel je dus zonder keeper

Maar verder ben ik het wel redelijk met je verhaal eens

Ook eens met Rubbereend over Addo
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_31023324
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

sorry maar k vond Addo echt een drama, doelpunt 2 was het zijn man die scoorde, Addo was nergens te bekenen
en wbt Robert ben ik het helemaal met je eens, hij doet zeker niet onder voor VoH en ga jij met 12 spelers tegen milaan spelen?
Ooijer, Alex, Addo, Ferreyra
Simons, Cocu, Afellay en Aissati.
Farfan, Robert, Beasley
of heb k je post nou verkeerd gelezen?
Sorry, ik ben ondertussen bezig met een essay, dus ik ben er niet helemaal bij
Haal Aissati maar weg
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31023389
Over Addo: Die speelde gewoon erg goed toen VOH nog in het veld stond. Stel je voor dat Addo er uit gestuurd en Alex zou z'n man laten lopen. Maakt dat Alex dan ook een slechte verdediger? Addo zal het goed gaan doen tegen AC Milan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 september 2005 @ 12:13:22 #260
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31023415
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Sorry, ik ben ondertussen bezig met een essay, dus ik ben er niet helemaal bij
Haal Aissati maar weg
ik dacht al, maar met 12 spelers aantreden zou wel verrassend zijn, Hiddink heeft t vaker gedaan
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 september 2005 @ 12:16:10 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31023480
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:12 schreef cultheld het volgende:
Over Addo: Die speelde gewoon erg goed toen VOH nog in het veld stond. Stel je voor dat Addo er uit gestuurd en Alex zou z'n man laten lopen. Maakt dat Alex dan ook een slechte verdediger? Addo zal het goed gaan doen tegen AC Milan.
dat 2e doelpunt was maar een voorbeeld. Als je constant je man laat lopen gaat t een keer mis bovendien had hij veel balverlies en blijft hij onzeker ogen, nee k heb de moed een beetje opgegeven.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31023538
Addo is verdedigend niet slechter dan Bouma hoor. Die mooie acties van Bouma bij Lyon en Milan zijn ook niet om over naar huis te schrijven, bijvoorbeeld..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 september 2005 @ 12:19:35 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31023565
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:18 schreef cultheld het volgende:
Addo is verdedigend niet slechter dan Bouma hoor. Die mooie acties van Bouma bij Lyon en Milan zijn ook niet om over naar huis te schrijven, bijvoorbeeld..
Bouma bleek vorig idd te kort te komen voor de absolute top van Europa waar bijvoorbeeld Lucius verbazend makkelijk overeind bleef. Maar Addo heeft t al moeilijk tegen Schalke en Fener
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31023592
Addo had het idd moeilijk tegen Schalke en Fener, maar dat had Ooijer bijvoorbeeld ook. Ik vind dat Addo een eerlijke kans verdient, helemaal nu we al zo dun in de verdedigers zitten. En vond jij Reiziger overtuigen tegen Schalke? Ik niet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 september 2005 @ 12:22:56 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31023653
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef cultheld het volgende:
Addo had het idd moeilijk tegen Schalke en Fener, maar dat had Ooijer bijvoorbeeld ook. Ik vind dat Addo een eerlijke kans verdient, helemaal nu we al zo dun in de verdedigers zitten. En vond jij Reiziger overtuigen tegen Schalke? Ik niet
Reiziger was verdedigend wel wat beter bezig dan Addo. Maar Reiziger speelde een van zn eerste wedstrijden bij PSV, Addo is er al jaren
Ik vind Addo echt PSV onwaardig, laat hem maar lekker bij RKC gaan ballen ofzo als we zn contract afgelopen is.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31024022
quote:

Ben het bijna helemaal met je eens... (alleen die laatste zin ben ik nog niet zo zeker van. VoH in deze vorm is in ieder geval geen aanwinst).
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31024098
Ik heb in ieder geval vertrouwen in dit seizoen. Met supertalent Aissati bij de selectie gaat PSV sowieso de CL-plaatsing in 2006 weer halen.
Afellay, Aissati, Alex, Gomes, Ferreyra, Lucius, Cocu, Simons, Ooijer, Farfan, Beasley, Vayrynen en Kone zijn gewoon erg goed/talenvol.
pi_31024185
Net of addo veel heeft gespeeld eend? 2e doelpunt was gewoon mooi uitgespeeld door Anelka
  donderdag 29 september 2005 @ 12:51:10 #269
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31024390
Ik vond Addo ook niet slecht spelen.
Ook vond ik Ferreyra redelijk tot goed invallen, alleen oogde hij soms wat traag.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31024395
ik vond addo goed spelen, maar hij blijft gewoon onzeker ogen..

je hebt telkens het idee dat het gruwelijk mis kan gaan, dat heb je bij alex en ooijer gewoon niet
Brett Holman
  donderdag 29 september 2005 @ 12:57:21 #271
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31024549
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:51 schreef endr0me het volgende:
dat heb je bij alex en ooijer gewoon niet
Ik vond Ooijer gisteren ook alles behalve zeker overkomen.
Ook 2 tot 3 keer zeer dom en onnodig balverlies.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31024577
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef cultheld het volgende:
Ooijer was de slechtste man van PSV gisteren
Wat een vrouw!
spits!
pi_31024649
Waarom laat Hiddink niet eens wat jonge gasten spelen?

Vooraf roept hij wel dat hij het desnoods met 17-jarigen doet, maar als je ziet dat er enkele spelers doorheen zitten doet hij niks.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_31024760
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:01 schreef zjroentje het volgende:
Waarom laat Hiddink niet eens wat jonge gasten spelen?

Vooraf roept hij wel dat hij het desnoods met 17-jarigen doet, maar als je ziet dat er enkele spelers doorheen zitten doet hij niks.
Wat een vrouw!
spits!
pi_31024860
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:06 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

[afbeelding]
Een 2-0 achterstand maak je toch niet meer goed met 10 man. Laat dan eens wat jonkies een minuutje of 10 meedoen. Ik snap dat nooit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')