Klopt, zijn herstel is snel gegaan. Ik zou zelf eerder voor Sibon kiezen tegen Milan.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij traint Sibon alweer...
Roda wilde dat, maar Hiddink wilde dat nooit aangezien Robert de reserve spits is voor de CLquote:Op donderdag 29 september 2005 11:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die wilden ze toch verhuren aan Roda? En dan nu ineens als 1e spits?
Hoe staat het trouwens met de nekhernia van Sibon?
als hij nu weer volledig traint sowieso, Robert kan volgens mij pas enkele dagen voor Milaan volledig gaan trainenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, zijn herstel is snel gegaan. Ik zou zelf eerder voor Sibon kiezen tegen Milan.
Ik heb nog steeds alle vertrouwen in Robert.. waarom weet ik niet.. maar toch..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die wilden ze toch verhuren aan Roda? En dan nu ineens als 1e spits?
Hoe staat het trouwens met de nekhernia van Sibon?
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef cultheld het volgende:
Waarom zijn er toch altijd van die negatieve kneuzen die zichzelf PSV-fan durven te noemen? Als het ff tegen zit, meteen gaan huilen en op spelers gaan kankeren. Eend, de ultieme Doelen-fan, zegt dat Addo slecht speelde, maar Addo speelde gewoon een goede wedstrijd. Tot aan de fouten van VOH controleerde PSV de wedstrijd en een punt had er dan minimaal in gezeten.
Blij ben ik met het debuut van Ferreyra: Die jongen gaat dit jaar nog verrassen en zal zeker een basisplaats veroveren. Afellay speelde erg goed en ook Alex deed alles naar behoren. Tegen AC Milan zal Vennegoor of Hesselink niet spelen, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Robert is in mijn ogen namelijk een goede afmaker en met Farfan en Beasley op de flanken is dat gevaarlijk genoeg. Alex speelt dan centraal met Addo en dan kunnen Ooijer en Ferreyra gaan backen. Op het middenveld dan Simons, Cocu, Afellay en Aissati.
Wij gaan stunten tegen AC Milan
Uit jouw verhaal komt deze opstellingquote:Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef cultheld het volgende:
heel verhaal
Sorry, ik ben ondertussen bezig met een essay, dus ik ben er niet helemaal bijquote:Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]sorry maar k vond Addo echt een drama, doelpunt 2 was het zijn man die scoorde, Addo was nergens te bekenen
en wbt Robert ben ik het helemaal met je eens, hij doet zeker niet onder voor VoH en ga jij met 12 spelers tegen milaan spelen?
Ooijer, Alex, Addo, Ferreyra
Simons, Cocu, Afellay en Aissati.
Farfan, Robert, Beasleyof heb k je post nou verkeerd gelezen?
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sorry, ik ben ondertussen bezig met een essay, dus ik ben er niet helemaal bij![]()
Haal Aissati maar weg![]()
dat 2e doelpunt was maar een voorbeeld. Als je constant je man laat lopen gaat t een keer misquote:Op donderdag 29 september 2005 12:12 schreef cultheld het volgende:
Over Addo: Die speelde gewoon erg goed toen VOH nog in het veld stond. Stel je voor dat Addo er uit gestuurd en Alex zou z'n man laten lopen. Maakt dat Alex dan ook een slechte verdediger? Addo zal het goed gaan doen tegen AC Milan.
Bouma bleek vorig idd te kort te komen voor de absolute top van Europa waar bijvoorbeeld Lucius verbazend makkelijk overeind bleef. Maar Addo heeft t al moeilijk tegen Schalke en Fenerquote:Op donderdag 29 september 2005 12:18 schreef cultheld het volgende:
Addo is verdedigend niet slechter dan Bouma hoor. Die mooie acties van Bouma bij Lyon en Milan zijn ook niet om over naar huis te schrijven, bijvoorbeeld..
Reiziger was verdedigend wel wat beter bezig dan Addo. Maar Reiziger speelde een van zn eerste wedstrijden bij PSV, Addo is er al jarenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef cultheld het volgende:
Addo had het idd moeilijk tegen Schalke en Fener, maar dat had Ooijer bijvoorbeeld ook. Ik vind dat Addo een eerlijke kans verdient, helemaal nu we al zo dun in de verdedigers zitten. En vond jij Reiziger overtuigen tegen Schalke? Ik niet
Ben het bijna helemaal met je eens... (alleen die laatste zin ben ik nog niet zo zeker van. VoH in deze vorm is in ieder geval geen aanwinst).quote:Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef cultheld het volgende:
Waarom zijn er toch altijd van die negatieve kneuzen die zichzelf PSV-fan durven te noemen? Als het ff tegen zit, meteen gaan huilen en op spelers gaan kankeren. Eend, de ultieme Doelen-fan, zegt dat Addo slecht speelde, maar Addo speelde gewoon een goede wedstrijd. Tot aan de fouten van VOH controleerde PSV de wedstrijd en een punt had er dan minimaal in gezeten.
Blij ben ik met het debuut van Ferreyra: Die jongen gaat dit jaar nog verrassen en zal zeker een basisplaats veroveren. Afellay speelde erg goed en ook Alex deed alles naar behoren. Tegen AC Milan zal Vennegoor of Hesselink niet spelen, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Robert is in mijn ogen namelijk een goede afmaker en met Farfan en Beasley op de flanken is dat gevaarlijk genoeg. Alex speelt dan centraal met Addo en dan kunnen Ooijer en Ferreyra gaan backen. Op het middenveld dan Simons, Cocu, Afellay en Aissati.
Ik vond Ooijer gisteren ook alles behalve zeker overkomen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:51 schreef endr0me het volgende:
dat heb je bij alex en ooijer gewoon niet
Ooijer was de slechtste man van PSV gisterenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef cultheld het volgende:
Addo had het idd moeilijk tegen Schalke en Fener, maar dat had Ooijer bijvoorbeeld ook. Ik vind dat Addo een eerlijke kans verdient, helemaal nu we al zo dun in de verdedigers zitten. En vond jij Reiziger overtuigen tegen Schalke? Ik niet
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:01 schreef zjroentje het volgende:
Waarom laat Hiddink niet eens wat jonge gasten spelen?
Vooraf roept hij wel dat hij het desnoods met 17-jarigen doet, maar als je ziet dat er enkele spelers doorheen zitten doet hij niks.![]()
Een 2-0 achterstand maak je toch niet meer goed met 10 man. Laat dan eens wat jonkies een minuutje of 10 meedoen. Ik snap dat nooit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |