mag ik meedoen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:47 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik wil Punkgirl weleens beffen.
Hier lees ik uit dat je dat al een keer hebt gedaan, (nog eens)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
maar ontopic:
[afbeelding]
Hem zou ik met veel liefde nog eens goed leeg willen zuigen
Iddquote:Op zondag 25 september 2005 19:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deze celeb mag bij mij altijd aankloppen voor een befbeurt.![]()
[afbeelding]
Elisha Cuthbert![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 14:32 schreef darLin het volgende:
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat veel jongens een verzoek van Paris Hilton om haar te beffen af zouden slaan...
Ik kan gewoon geen kerel meer bedenken om te pijpen, sinds ik aan haar dachtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:48 schreef SlimShady het volgende:
ja! die is echt een wilde in bed.![]()
lijkt me een eer om haar te mogen verwennen![]()
Ben je met d'r naar bed geweest dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:48 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ja! die is echt een wilde in bed.![]()
Waarom wil jij A Jolie beffen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef fraubitch het volgende:
Beffen: Angelina JolieEn pijpen.. uhm.. Vin diesel
![]()
quote:deek - donderdag 6 oktober 2005 @ 23:43
En je wilt Wijn Diesel pijpen? Waarom?, die schijnt een hele kleine penis te hebben, Zegt men
in de wandelgangen.O-)
At this very moment, I don't have the intention to show you my part...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:25 schreef Olafje het volgende:
[..]
Voor mijn part: eerst zien en dan geloven!![]()
oh jammer!quote:Gripper - vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:31
At this very moment, I don't have the intention to show you my part...
Dat kan, Marilyn Manson heeft ook alleen maar z'n onderste rib laten wegzagen. Die kan nog gewoon ketsen, maar ook iets verder voorover buigen dan jij en ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:22 schreef Preapus het volgende:
Ik wil er ook mijn gewone "ding" nog mee kunnen doen he?![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:05 schreef Gripper het volgende:
Da's niet moeilijk...
[afbeelding] en [afbeelding]
en dan kan je er weer gemakkelijk bij...![]()
fantasie. niet alle mannen hebben beelden nodig om te kunnen fantaseren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:11 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ben je met d'r naar bed geweest dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |