Nou...ben benieuwd welk onderwerp we hebben dan morgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Ach, Augustina, dat hoeft in wezen maar 1 dag te kosten![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:20 schreef Augustina het volgende:
En welke regels etcetera. En wie de jury is. Welke eisen er zijn. Ik geef je 24 uur.
Iemand die geneeskunde gestudeerd heeft/doet staat altijd hoog in mijn vaandel!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankthelaas moet ik 5 mannen entertainen, geen tijd
Niet zo pushen zeg. Toon anders wat initiatief en begin zelf een post of poll waar ieder z'n onderwerp kan plaatsen met een tijd van ong 1 dag. Zo zie je uiteindelijk wat het ow is. De regels zullen waarschijnlijk zijn dat het een maximum aan woorden heeft. Jury? .. het lijkt me dat dit puur het publiek zelf moet gaan kiezen, en je kunt ook daarin nog een verschil aan brengen, bijvoorbeeld de crew en de normale leden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:20 schreef Augustina het volgende:
En welke regels etcetera. En wie de jury is. Welke eisen er zijn. Ik geef je 24 uur.
Hehe. Kom van die kast af zeg. Ik zat alleen Isa wat te plagen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Niet zo pushen zeg. Toon anders wat initiatief en begin zelf een post of poll waar ieder z'n onderwerp kan plaatsen met een tijd van ong 1 dag. Zo zie je uiteindelijk wat het ow is. De regels zullen waarschijnlijk zijn dat het een maximum aan woorden heeft. Jury? .. het lijkt me dat dit puur het publiek zelf moet gaan kiezen, en je kunt ook daarin nog een verschil aan brengen, bijvoorbeeld de crew en de normale leden.
Ik vind een poll met daarin onderwerpen best een leuk idee en dat bedoelde ik eigenlijk ook met "kan in 1 dag".quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Niet zo pushen zeg. Toon anders wat initiatief en begin zelf een post of poll waar ieder z'n onderwerp kan plaatsen met een tijd van ong 1 dag. Zo zie je uiteindelijk wat het ow is. De regels zullen waarschijnlijk zijn dat het een maximum aan woorden heeft. Jury? .. het lijkt me dat dit puur het publiek zelf moet gaan kiezen, en je kunt ook daarin nog een verschil aan brengen, bijvoorbeeld de crew en de normale leden.
Ja, ik wou ze idd apart beoordelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wacht even hoor, ik denk niet dat ik het helemaal snap, maar is het niet zo dat als je én kunstinzendingen hebt én verhaalinzendingen dat je dan appels met peren gaat vergelijken? Of is het de bedoeling dat die twee apart beoordeeld worden?
Ja, maar hoe wil je dat controleren? Als iemand iets al jaren op zijn PC heeft staan, het sluit aan bij het onderwerp etc., dan kun je toch niet vaststellen of het al dan niet jaren terug al geschreven is? Dan ga je uit van de eerlijkheid van de deelnemers.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:19 schreef DaMart het volgende:
Ik bedacht net dat het wel handig is om een tweede regel te hanteren naast een maximum aantal woorden: het werk moet origineel zijn, dus nog niet eerder gepubliceerd en dus echt voor die wedstrijd geschreven. Dat lijkt mij in ieder geval leuker dan dat mensen verhalen van jaren oud gaan insturen, terwijl anderen hard zwoegen om een leuk verhaal op tijd af te hebben
als ik een mooi verhaal heb, zet ik het vaak ook in de schoolkrant (ben hoofdredacteur) of op de weblog als column/wwkw...quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:19 schreef DaMart het volgende:
Ik bedacht net dat het wel handig is om een tweede regel te hanteren naast een maximum aantal woorden: het werk moet origineel zijn, dus nog niet eerder gepubliceerd en dus echt voor die wedstrijd geschreven. Dat lijkt mij in ieder geval leuker dan dat mensen verhalen van jaren oud gaan insturen, terwijl anderen hard zwoegen om een leuk verhaal op tijd af te hebben
Ik zet alle verhalen ook op mijn website, maar wacht daar meestal mee tot de betreffende wedstrijd voorbij is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:51 schreef Twinky het volgende:
[..]
als ik een mooi verhaal heb, zet ik het vaak ook in de schoolkrant (ben hoofdredacteur) of op de weblog als column/wwkw...
Dat is inderdaad ook wel een leuk idee, dan zit er ook lekker afwisseling in de inzendingen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zet alle verhalen ook op mijn website, maar wacht daar meestal mee tot de betreffende wedstrijd voorbij is.
Overigens bedacht ik me vanochtend op de fiets dat als het een forumbrede wedstrijd wordt, dus een TTK-wedstrijd, ook gedichten ingezonden zouden moeten mogen worden. Niet dat ik zelf zo'n geweldige dichter ben of zo, maar het lijkt me voor de mensen die beter dichten dan korte verhalen schrijven wel een aardige toevoeging.
* Twinky stoft haar kloons weer eens afquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel een leuk idee, dan zit er ook lekker afwisseling in de inzendingen.
Alleen dan denk ik wel dat je per persoon in dat geval dan één inzending mag doen, en niet én een verhaal én een gedicht én een beeldende vorm.
Ja, zeg!quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:58 schreef Twinky het volgende:
[..]
* Twinky stoft haar kloons weer eens af
* _Arual_ popeltquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:31 schreef DaMart het volgende:
Is het wie, wat, waar, wanneer en hoe van de wedstrijd al bekend?
popelt ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:29 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
* _Arual_ popelt
het is voor mij echt een stok achter de deur.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:11 schreef DaMart het volgende:
Nee, volgens Isabeau in FB topic zijn ze nog steeds aan het overleggen over opzet. Misschien kunnen we anders nu een schrijfwedstrijd houden, kijken hoeveel animo er is en dan volgende maand nieuwe opzet die ze nu aan het bespreken zijn? Opwarmschrijfwedstrijdje zeg maar
lijkt me een strak planquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:11 schreef DaMart het volgende:
Nee, volgens Isabeau in FB topic zijn ze nog steeds aan het overleggen over opzet. Misschien kunnen we anders nu een schrijfwedstrijd houden, kijken hoeveel animo er is en dan volgende maand nieuwe opzet die ze nu aan het bespreken zijn? Opwarmschrijfwedstrijdje zeg maar
Goed bezig!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Niet zo ongeduldig
Ik heb donderdag alle spelregels al getypt. Een inzend-email-adres is aangemaakt. Webspace voor de kunstinzendingen is ook al geregeld waarschijnlijk. Er is alleen nog 1 kleine detail wat nog even uitgewerkt moet worden...
Maar met wat geluk kan het morgen beginnen
Zullen wij samen meejdoen? In m'n eentje mag ik niet meejdoen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:30 schreef wonderer het volgende:
Hm, misschien wil ik ook wel meedoen.
En ook dat geeft geen garantiesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb m'n eigen spelling
Maar Isabeau heeft de boel al nagelopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |