abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30914683
Naar aanleiding van deze topic bedacht ik dat het misschien leuk is als er weer eens een Fok! schrijfwedstrijd werd georganiseerd. Om de andere topic niet teveel te vervuilen, leek het me handiger om een nieuwe te openen om te zien of er animo voor is. Ook is het wel handig om de inhoud te bespreken natuurlijk, mocht er voldoende animo zijn.

- wie organiseert het?
- wat wordt de inhoud? (specifiek onderwerp?)
- aan welke voorwaarden moeten de verhalen voldoen?
- wie beoordeelt? (komt er een jury of stemmen de deelnemers en andere posters in TTK?)
- andere relevante zaken?
pi_30920211
- wie organiseert het?
goede vraag!
Hmm, fantasie?
maximaal aantal woorden?
- wie beoordeelt? (komt er een jury of stemmen de deelnemers en andere posters in TTK?)
stemmen van deelnemers lijkt me goede keus! IPV een paar modjes of een bekende.
IK BEN VOOR!!!!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 25 september 2005 @ 19:01:27 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_30922831
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:07 schreef DaMart het volgende:
Naar aanleiding van deze topic bedacht ik dat het misschien leuk is als er weer eens een Fok! schrijfwedstrijd werd georganiseerd. Om de andere topic niet teveel te vervuilen, leek het me handiger om een nieuwe te openen om te zien of er animo voor is. Ook is het wel handig om de inhoud te bespreken natuurlijk, mocht er voldoende animo zijn.

- wie organiseert het?
Geen idee, misschien bieden vrjiwilligers het aan, ik denk dat misschien een modje toch wel handig is.
quote:
Stemronde voor een onderwerp net als ze bij FOT foto wedstrijd doen lijkt me het beste.
quote:
Maximaal aantal woorden (meer als richtlijn dan strenge grens)
quote:
FOK!ers zelf lijkt me.
quote:
nee, behalve dat het mij echt heel leuk lijkt
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 25 september 2005 @ 19:05:30 #4
3767 Herald
Come get some
pi_30922912
ja leuk een schrijfwedstrijd... ehm misschien is het leuk om te schrijven over de afgelopen vakantie, zeg maar je campingverhaal ofzo
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_30923614
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:05 schreef Herald het volgende:
ja leuk een schrijfwedstrijd... ehm misschien is het leuk om te schrijven over de afgelopen vakantie, zeg maar je campingverhaal ofzo
niet iedereen is op vakantie geweest afgelopen '''' zomervakantie ''' En al helemaal niet op een camping plek
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zondag 25 september 2005 @ 20:36:18 #6
24054 search64
Avec le grande
pi_30925513
Kijk anders even hier;

De grote Fok! Schrijfwedstrijd
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_30926210
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Geen idee, misschien bieden vrjiwilligers het aan, ik denk dat misschien een modje toch wel handig is.
[..]

Stemronde voor een onderwerp net als ze bij FOT foto wedstrijd doen lijkt me het beste.
[..]

Maximaal aantal woorden (meer als richtlijn dan strenge grens)
[..]

FOK!ers zelf lijkt me.
[..]

nee, behalve dat het mij echt heel leuk lijkt
Een maandelijkse wedstrijd klinkt inderdaad wel leuk (ervan uitgaande dat je daar op doelt). De opzet zoals ze in [FOT] hebben is daarvoor ook wel goed natuurlijk. Het lijkt me wel logisch als een van de modjes die wedstrijden coördineert dan, en alle verhalen in een centraal gepind verzameltopic zet.

Verder moeten er natuurlijk grenzen zijn voor het aantal woorden (tussen de 1000-1500 of zo?).

In ieder geval goed om te lezen dat er best interesse voor is
pi_30931481
Ja in FOT doen ze altijd zo dat de top 5 onderwerpen mag aandragen en dat daar dan tussen gekozen wordt door iedereen toch? Vind ik een goed idee! En stemmen door users ook; hartstikke leuk. Prijzen hoeven er van mij niet aan verbonden te zijn, het is al leuk genoeg!
pi_30935396
Ik kom alleen even zeggen dat we het momenteel ook "achter de schermen" hebben over dit voorstel. Prima plan!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30935433
Ik doe mee!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_30938621
Ik meld me bij deze aan als jurylid.
pi_30944730
Goed plan, elke keer als ik tijd heb zal ik proberen mee te doen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_30975297
Kom't ie er of komt ie er niet? of is het een vroege dood ?
pi_30979038
quote:
Op maandag 26 september 2005 06:46 schreef Biancavia het volgende:
Ik doe mee!
  Moderator dinsdag 27 september 2005 @ 21:59:46 #15
42184 crew  DaMart
pi_30983120
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Kom't ie er of komt ie er niet? of is het een vroege dood ?
Hopelijk komt hij er wel ja
pi_30994419
Misschien moeten we eens wat verhaalonderwerpen verzinnen.

Zoals ehm, ja, nou, bijvoorbeeld eh...

Dus.
pi_30994975
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef Biancavia het volgende:
Misschien moeten we eens wat verhaalonderwerpen verzinnen.

Zoals ehm, ja, nou, bijvoorbeeld eh...
Dus.
Ik denk dat je het onderwerp concreet moet houden, om al te vage & literatuurderige verhalen meteen in de kiem te smoren - het schrijven van een concreet verhaal, met een kop, een midden & een staart, is al moeilijk genoeg.

Bijvoorbeeld: een fictieve brief.
Een pisnijdige afscheidsbrief aan je vriendje; een brief aan je ex-werknemer waarin je hem eindelijk uit de doeken doet wát er zich precies heeft afgespeeld op de werkvloer, terwijl hij met de secretaresse naar punaises aan het zoeken was onder het bureau ; een brief aan je ouders waarin je uitlegt waarom je ze binnenkort komt doodschieten/nooit meer wil zien/uitlegt hoe de geslachtsoperatie is verlopen; een brief aan een goede vriend waarin je herinneringen ophaalt aan die laatste, avontuurlijke vakantie; een brief aan de vrouw van je getrouwde minnaar, die nu eindelijk óók wel eens recht heeft op de waarheid; een brief aan... je hond, de verleidelijke tuinman, enzovoort, enzovoort.

Ik denk dat 500 woorden al heel veel is.
pi_30995164
Misschien dat er steeds een titel gekozen kan worden die iedereen voor zijn verhaal moet gebruiken, waarin dan een beetje het onderwerp in opgesloten zit.
  woensdag 28 september 2005 @ 12:40:25 #19
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_30996336
Ik denk dat een titel geven eigenlijk wel een hele leuke manier is om het onderwerp te bepalen. Daarmee laat je de schrijvers zelf toch vrij in stijl en vorm, maar is er toch een centrale rode draad die alle verhalen een gemeenschappelijke factor geeft (als het goed is).

Wanneer horen we nou of het ook daadwerkelijk geregeld wordt ?
Hoogachtend,
Erik.
pi_30996467
Fok in de future
Hoe naai je bill gates
Cyberdate
Internetverslaving
The life outsite

zoow ff wat onderwerpen..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30997867
* _Arual_ komt even nieuwsgierig om de hoek kijken.
pi_31005160
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:49 schreef Biancavia het volgende:
Misschien dat er steeds een titel gekozen kan worden die iedereen voor zijn verhaal moet gebruiken, waarin dan een beetje het onderwerp in opgesloten zit.
Dat is wel een goed plan. En dan net als in [FOT] de winnaar(s) van de ene wedstrijd titels voor de volgende laten verzinnen of zo, waarover gestemd kan worden
  woensdag 28 september 2005 @ 19:14:18 #23
3767 Herald
Come get some
pi_31006199
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:42 schreef Nadine26 het volgende:
Bijvoorbeeld: een fictieve brief.
Een pisnijdige afscheidsbrief aan je vriendje; een brief aan je ex-werknemer waarin je hem eindelijk uit de doeken doet wát er zich precies heeft afgespeeld op de werkvloer, terwijl hij met de secretaresse naar punaises aan het zoeken was onder het bureau ; een brief aan je ouders waarin je uitlegt waarom je ze binnenkort komt doodschieten/nooit meer wil zien/uitlegt hoe de geslachtsoperatie is verlopen; een brief aan een goede vriend waarin je herinneringen ophaalt aan die laatste, avontuurlijke vakantie; een brief aan de vrouw van je getrouwde minnaar, die nu eindelijk óók wel eens recht heeft op de waarheid; een brief aan... je hond, de verleidelijke tuinman, enzovoort, enzovoort.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 29 september 2005 @ 19:32:27 #24
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_31035537
Hoe zit het met de ontwikkelingen van een schrijfwedstrijd? Is het in ontwikkeling of zit ik vol spanning te wachten op niks?

Lieve mensen die het organiseren, geef mij de verlossende woorden , komt de wedstrijd er of niet?
Hoogachtend,
Erik.
pi_31036517
Ja, Isa, zijn jullier er al uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')